ChangeOfSeasons 12.01.2005 12:11:29 | |
---|
en olekkaan vähään aikaan nähnyt yhtä vaikuttavaa live videota. media->video->eka video (live) jos tuollaisella keikalle josus pääsen voin kuolla onnellistana :) http://www.gojira-music.com/If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
Helvetinpartaterä 12.01.2005 22:15:18 | |
---|
On muuten kyllä myös aivan perkuleen hyvä bändi tämäkin! Hassua kuinka olen voinut tämänlaisen helmen missata. Manavava! - Minä |
ChangeOfSeasons 12.01.2005 22:16:36 | |
---|
joo voisin vielä mainita että sivuilla voi kuunella bandin levyt. siis kaikki biisit täysimittaisina ! If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
ChangeOfSeasons 17.12.2005 10:24:15 | |
---|
Laitataan tällekin nyt uppia vaikka näyttää olevan 338 päivää vanha ketju :D Katsoin juuri viedon uudelleen ja on toimii edelleenin niin prkl hyvin ! If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
Julmettu 17.12.2005 11:21:21 | |
---|
Gojira on kyllä varsin hyvää paskaa. Tykkään ma. |
Silmalaatikko 17.12.2005 11:51:01 | |
---|
Tutustuin bändiin vasta From Mars to sirius levyn myötä ja iski kyllä heti ja lujaa,pakko kai se The Link on myös hommata kunhan vain rahaa saa |
Akiman 17.12.2005 13:24:16 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: VADER, SÓLSTAFIR, FACE DOWN :: |
Solaris 18.12.2005 13:34:13 | |
---|
Tämä bändi tuli kyllä täytenä yllätyksenä, huikeeta musaa. Oon tota dvd:täkin yrittäny metsästellä, mutta kuulemma vasta huhtikuussa julkaistaan Ranskan ulkopuolella. The Link -levyn bonus dvd:llä on kuitenkin yksi biisi siitä, ja voi jumalauta mitä soitantaa. Bändi toimii livenä melkein paremmin kuin levyllä. |
Ziggy Bubba 18.12.2005 15:42:07 | |
---|
Kyllä on kova levy tuo From Mars to Sirius. Ja Ranskasta tulevat.. Aikamoinen ylläri. SOADin tuplan kanssa vuoden levyjä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
carnation 18.12.2005 16:10:21 | |
---|
|
J.Newkid 19.12.2005 08:43:21 | |
---|
Kaverini toi mulle sen Link Alive cd+dvd:n ranskasta, mutta kyllä sen kait cdonistakin saa tilattua. Kova pändi ____Dave Lombardo___
Kovin |
sepeli 19.12.2005 10:44:25 | |
---|
Joo. From Mars to Sirius on kyllä minulle yksiä parhaita tänä vuonna ilmestyneitä levyjä. Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
Executioner 19.12.2005 19:30:53 | |
---|
Minulla on Linkin promoversio, mutta en ole kuin kerran sen läpi kuunnellut. Ei kuulostanut kovinkaan vakuuttavalta silloin, mutta pitää näköjään ottaa uudestaan kuunteluun, josko sitten aukeaisi. |
KTR 18.01.2006 21:18:33 | |
---|
Tuli sitten krmh... vähemmän hyväksyttävin keinoin tutustuttua tuohon From Mars to Sirius-levyyn. Tykkään. Pitää ostaa ihan kaupasta. "Neurosis meets Townsend meets Zyklon"-kuvausta käytettiin imperiumin levyarviossa tuosta bändistä. Jokseenkin oikeassa, mutta minusta seassa kuuluu selkeästi myös Morbid Angel-vaikutteita. |
kid ego 18.01.2006 21:50:22 | |
---|
... mutta minusta seassa kuuluu selkeästi myös Morbid Angel-vaikutteita. Hehheh, Gojira tosiaan kuulostaa Morbidilta, mutta näyttää Absoluuttiselta Nollapisteeltä. Oikein hyvää rymistelyä, livenä mieluusti katsastaisin. Bändin ongelmana on ilmeisesti aiemmin ollut ranskalaiset levy-yhtiöt joilla ei ole kykyjä tunkea bändejään maailmalle. Nyt ovat jollakin isommalla labelilla ja kohta varmaan tapahtuu. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan.
Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) !. |
Solaris 18.01.2006 23:38:15 | |
---|
Ostin Pariisista viikko sitten The Link Alive -dvd:n ja tämä on kyllä ehkäpä paras live dvd mitä olen nähnyt. Uskomattoman tiukka livebändi. Bändi on noussut nopeasti yhdeksi suosikeistani.. ja ranskanmaalta kuulin huhuja että olisivat Tuskaan tulossa. Toivottavasti näin käy. |
iso paha susi 19.01.2006 04:06:44 (muokattu 19.01.2006 13:49:19) | |
---|
Huh, tuo livevideon pätkä näyttää aivan mahtavalta. Visuaalisesti uskomattoman ison luokan jälkeä verrattuna siihen miten äärimmäistä musiikki kuitenkin on. Oletanko oikein että toi live on julkaistu ainoastaan CD+DVD pakettina? Eli kyseinen studiolevy ja live-dvd samassa? "Enks mä tiedä kuka mä oon?" |
Solaris 19.01.2006 08:51:00 | |
---|
Tuo The Link Alive on tupladigipak (ihan cd kotelon mallinen), jolla siis myös live cd. Juttelin muuten Ataraxien managerin kanssa reissussa, ja tämä tiesi kertoa että Gojira -rumpali Mario Duplantier oli kieltänyt editoimasta liven rumpuraitoja millään tavalla. Aikamoisen huikeasti äijä vetää ja aika erikoisella tyylillä. |
Tasmaani 19.01.2006 08:55:44 | |
---|
Toimii kyllä oikein komiasti. Huhujen mukaan olisivat tulossa ensi kesänä eräälle suomalaiselle festarille soittamaan... ;) |
morb 02.03.2006 16:23:41 | |
---|
Gojiraa on tullu jo pitemmän aikaa kuunneltua, ja täytyy sanoo, että toi From Mars To Sirius oli pienoinen pettymys. Soundimaailman on muuttunu, miedosti huonompaan suuntaan, ja myös kappaleista on kadonnu sellanen rosonen reuna, mitä niissä oli etenkin Terra Incogntalla. Kadonneet on myös ultimaalisen herkulliset runttauskohdat, kuten In The Forestissa ja Rememberancessa voidaan kuulla. Minulle Gojira on juurikin noita aivan ihania demppausrytmejä, jotka lähentelevät usein joka Meshuggahin täydellisyyttä. Tästä syystä kuuntelen mielummin vanhempaa Gojiraa, enkä niinkään uutta. Mutta nyt kaikki uudesta Gojirasta diggaavat hommaamaan vanhempia levyjä, ja kuuntelemaan yllämainittuja kappaleita. Vasta sitten voidaan tajuta demppauksen, basson ja basareiden ultimaalisen kombinaation turpaanvetävyys. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |