Mufasa 10.09.2004 21:54:17 | |
---|
Mitäs mieltä ihmiset ovat kyseisestä yhtyeestä? Itse tykkään aivan saatanasti. Debyyttilevy on todella kova. Olen myös pojat livenä nähnyt ja toimii varsin hyvin. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
gheisari 10.09.2004 21:56:18 | |
---|
Ihan hyvä bändi. Näin kerran livenä. Oli hyvät soundit. Soittivat melko hitaasti. |
armadillo 10.09.2004 22:02:56 (muokattu 10.09.2004 22:03:29) | |
---|
Hyvähän se debyyttilevy on, ei käy kieltäminen. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Caine 10.09.2004 22:04:31 | |
---|
Harvemmin kotimainen uutuusbändi iskee näin kovaa. Tykkään todella paljon. Pesumerkki taakse. |
KTR 10.09.2004 23:42:11 | |
---|
Hyvä bändihän tuo on. Livenä nähty puolitoista kertaa. Omanlainen saundi ja hyviä biisejä. Henkilökohtaisesti kävi vaan pidemmän päälle puuduttamaan se hidastelu. Mutta se kuuluu siihen musaan, joten mikään vika se ei ole. |
lapio 11.09.2004 11:14:46 | |
---|
Erittäin toimiva paketti. Eikä se hidastelu ala minua puuduttamaan kovin helposti tässä tapauksessa. Hienosti kyllä soittavat, olen nähnyt kahdesti livenä. |
Milkop 11.09.2004 13:15:14 | |
---|
Loistava bändi juu, eittämättä Suomen kovimpia hevibändejä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Snowblind 11.09.2004 14:49:48 | |
---|
Hyvin hyvin kova bändi, hyvin hyvin kovaa ja hienoa musiikkia ja debyyttilevy oli hyvin hyvin kova. Varsinkin levyn kolme viimeistä biisiä iskivät ihan täysillä. "You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man." |
Moratoria 11.09.2004 15:58:33 | |
---|
En tykkää bändistä livenä. |
Turmis 11.09.2004 16:11:25 | |
---|
Todella hyvä bändi. Erottuu edukseen poikkeavalla materiallaan muuten niin tasapaksusta keskisuomen paahtoskenestä. Moni bändi voisi ottaa mallia Swallow the Sunista... eli julman ja rankan kuuloista musiikkia voi tehdä muutenkin kuin mättämällä kuuttasataakuuttakymmentäkuutta. Tämä asiakirja on elektronisesti allekirjoitettu. |
dux0m 11.09.2004 19:51:08 | |
---|
Todella hyvä bändi. Erottuu edukseen poikkeavalla materiallaan muuten niin tasapaksusta keskisuomen paahtoskenestä. Moni bändi voisi ottaa mallia Swallow the Sunista... eli julman ja rankan kuuloista musiikkia voi tehdä muutenkin kuin mättämällä kuuttasataakuuttakymmentäkuutta. Kyllä suomesta löytyy parempaakin doom metallia kuin STS. Esim. Shape of Despair, Skepticism (joka muuten keikkailee marraskuussa Suomessa), Dolorian ja perinteisemmästä doomista mm. Reverend Bizarre ja Minotauri. Kannattaa tarkistaa jos yhtään kiinnostaa hidastelu. |
KTR 11.09.2004 20:36:48 | |
---|
Kyllä suomesta löytyy parempaakin doom metallia kuin STS. Noh. Parempaa ja parempaa, erityylisiä bändejähän nuo on keskenään. |
Snowblind 12.09.2004 00:49:27 | |
---|
Kyllä suomesta löytyy parempaakin doom metallia kuin STS. Esim. Shape of Despair, Skepticism (joka muuten keikkailee marraskuussa Suomessa), Dolorian ja perinteisemmästä doomista mm. Reverend Bizarre ja Minotauri. Kannattaa tarkistaa jos yhtään kiinnostaa hidastelu. Ja Amelion (vaikkei ne olekkaan enää niin true kun niillä on niin paljon faneja jo).. "You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man." |
jigsore 12.09.2004 01:24:33 | |
---|
Levyltä perkeleen kova. Livenä ei aivan niin kova, vaikka hyvin soittavatkin. Tuskassa vedetty uusi biisi oli jees. "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
Phobophile 12.09.2004 15:33:14 | |
---|
Pitäisi tutustua paremmin kun en ole vielä niin tehnyt. Juttujen perusteella kun vaikuttaisi siltä että saattaisin tykätä. Love Subverted, Lust Perverted |
hognabbt 12.09.2004 17:45:40 | |
---|
Täällä ei sääntöjen mukaan vissin saa bändejä mollata, mutta kritiikkiähän on pakko saada antaa, elikkä minuun bändi ei kyllä kolahtanut sentin arvostakaan. Tietenkin tämä kuuluu doom-metalliin tämä hitaisuus, mutta näin kyseisen bändin keikan Provinssissa, ja lähdin kyllä vetähän 10 minuutin soittamisen jälkeen ku rupes niin puuduttahan toi meno ja meinas nukahtaa siihen lavan eteen...varmaan ihan ok mutta väittäisin omalla kohdalla etten millään jaksaisi soittaa tuollaista musiikkia jossa soitetaan ensiksi yhtä power-chordia puoli minuuttia, ja sitten loput minuutista vedetään toista. Soundit oli ihan ok, tämä on minun mielipide, nam. |
Tapani L 12.09.2004 17:50:24 | |
---|
Levy on kyllä loistava. Tuskassa en valitettavasti nähnyt kuin osan siitä keikasta. Olipa muuten Swallow the Sunin demokin tämän saitin demostudiossa jossain vaiheessa. Tai onhan se topic vieläkin kaiketi tallella. |
aleksi 12.09.2004 19:20:14 | |
---|
Kerran olen sitä debyyttiä kuullut ja ihan hyvältähän se kuulosti. "open hands to the wind" |
Natrug 13.09.2004 09:44:37 | |
---|
Heidän Tuska-keikka oli mitä mainioin, mutta "The morning never came"- albumin biisit ovat kauttaaltaan aivan liian nopeatempoisia... Jäi ostamatta. Kirvestä kalloon ja simaa pöytään! |
ava 14.09.2004 09:54:23 | |
---|
Hyvää musiikkia tekevät juu. Livenä StS:n katsominen on vähän puuduttavaa. Kolme kertaa olen ne livenä nähny. Mutta kyllähän sekin nyt menee. Thank God For The Suffering. |