Aihe: Motörhead - Tappaa talossa ja puutarhassa!
1 2 3 4 5
Mr. Mustard
12.06.2004 14:12:22
Ostin juuri legendaarisen mötikkä liven: No sleep ´till Hammersmith (laajennettu 2 cd painos). Ja kyllä jytisee!

Motörheadiltä on tulossa myös uusi levy "Inferno" kesäkuussa. Seuraavassa lainaus bändin Webbisivulta:

MOTORHEAD have set "Inferno" as the title of their new album, due in North America on June 22 through the Sanctuary subsidiary Metal-Is Records (the album will arrive in Europe on June 21 via SPV/Steamhammer Records). Songtitles set to appear on the CD include "Terminal Show" (featuring a guest appearance by Steve Vai), "Smiling Like a Killer", "In the Name of Tragedy", "In the Black", "Year of The Wolf", "Life's a Bitch", "Keys to the Kingdom", "Suicide" and "Whorehouse Blues". The cover for the CD is once again being provided by esteemed cover artist Joe Petagno. No further information is currently available.

Motörheadin uutta levyä ja vanhoja klassikoita voi kuunnella livenä Ruisrockissa.

Vapaata keskustelua Lemmyn retkueesta: Aiotko hankkia infernon? Menetkö Ruisrockiin? Mitä bändin levyjä löytyy hyllystäsi? Onko Lemmy karu jätkä;)?
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Blue Moon
12.06.2004 15:33:58 (muokattu 12.06.2004 15:35:53)

Mitä bändin levyjä löytyy hyllystäsi? Onko Lemmy karu jätkä;)?

Sen vanhan, kunnon nahkakantisen tuplavinyylin oon hyllyyn jättänyt, pärjään sillä. :-)

EDIT: Kas, "1916" on näköjään kans hyllyssä vinyylinä. Tartteepa kuunnella.
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Valdemar
12.06.2004 16:28:55 (muokattu 12.06.2004 16:29:12)
Kova o. Aion hankkia, menen ruisrokkiin, bite the bullet 2cd löytyy ja iron fist lp.
Backseat of a trans-am!
Jani The Rock
12.06.2004 17:24:49

Lemmy on Lemmy, mitä siitä muuta voi sanoa! Levyjä löytyy Ace of spades, No sleep `til Hammersmith, 1916, Overkill ja Bastards. Tuo viimeksimainittu on mun mielestä paras näistä uudemmista. Ja Lemmyn elämäkerta on hyllyssä tietenkin myös. Ruisrockista en ole vielä varma.
Don`t mess with the countryboys
_teme
12.06.2004 17:29:13
Tuo live jyrää ihan helvetisti. Todella kova.

Ruisrokkiin ei ole varaa.
Bonham
12.06.2004 17:30:36
No sleep kiertueella bändi oli kyllä iskussa 80-luvun alussa... vuosituhannen vaihteessa ei enää niinkään... vieläköhän irtoaa ukoilta...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Guderian
12.06.2004 17:40:32

...Ace of spades, No sleep `til Hammersmith, 1916, Overkill ja Bastards. Tuo viimeksimainittu on mun mielestä paras näistä uudemmista.

Olen aivan ihmetellyt miten vähälle huomiolle Bastards on jäänyt, sehän on hemmetin hyvä levy!

Paljon nostalgia-arvoa tälläkin yhtyeellä, kyllä se nuorena viehätti paljon. Uusia levyjä on Bastardsin jälkeen jäänyt täysin pimentoon, on vaikea sanoa niistä oikein mitään...mutta livenä on kyllä aivan ehdoton pumppu, joku vuosi sitten näin Ankkarockissa; että niinkin eleetön esitys voi hallita täysin. On siinä jotain maagista. Mikkey Deetä olen aina ihaillut, mahtava rumpali.
It's bad, you know.
-Mickill-
12.06.2004 17:53:26
Lemmy on karu jätkä.

Ja hyllystä löytyypi seuraavat Motörhead tuotokset:

Bomber, Anthology, Ironfist, 1916, March Or Die, We Are Motörhead.

Bastards ja Sacrifice olisi seuraavaksi tarkoitus ostaa kunhan saisi vaan aikaiseksi. Ruisrokkiin en lähde tänä kesänä koska se festarijärjestely on minun mielestä suorastaan perseestä. Vaikka siellä suht hyviä bändejä olisikin.. Mutta onneksi on tullut Motörhead kerran livenä nähtyä, 1999 jäähallissa. Loistava keikka!
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Billsner
12.06.2004 18:24:16 (muokattu 12.06.2004 18:24:39)
Itselläni on Iron Fist ja Another Perfect Day. Sacrifice vielä pitää hommata. Muista levyistä en sitten ole pahemmin tykännytkään.

Mulla ois muuten pari Motorheadin bootlegiä myynissä jos ketään kiinostaa. Vaihtaakkin voin johonkin.

EDIT: Typ-O
You must gather your party before venturing forth.
Mr. Mustard
12.06.2004 18:58:21
Ja Lemmyn elämäkerta on hyllyssä tietenkin myös.

Olen tuota joskus kirjakaupassa pyöritellyt, kirjastosta en ole vielä etsinyt. Infoa tuosta Lemmy-kirjasta? Kantsiiko lukea? Onko siinä Lemmyn omaa tarinaa vai onko se jonkun toimittajan kokoama tietopaketti?
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
samueld
12.06.2004 23:52:53

Olen tuota joskus kirjakaupassa pyöritellyt, kirjastosta en ole vielä etsinyt. Infoa tuosta Lemmy-kirjasta? Kantsiiko lukea? Onko siinä Lemmyn omaa tarinaa vai onko se jonkun toimittajan kokoama tietopaketti?

Lemmyn kirjoittama se on, että sinänsä ihan kiintoisa. Eipä se tosin ovia avannut minnekään erikoiseen. Tuli selväksi, että panos on pudonnut, paria akkaa laittanut ja vetänyt turpaan muutaman kerran. Kuvaisin kirjaa sanoilla "ihan hauska".
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Ben_D
13.06.2004 00:24:09

No Sleep At All live on nauhotettu Hämeenlinnan Giants Of Rockissa 1988. Olin katsomassa ko. keikan ;)
Blue Moon
13.06.2004 00:26:08

No Sleep At All live on nauhotettu Hämeenlinnan Giants Of Rockissa 1988. Olin katsomassa ko. keikan ;)

Sama homma.
Mr. Mustard
13.06.2004 10:26:16

Ben D ja Blue Moon: millasessa iskussa bändi oli tuolla keikalla?
Necromuru
13.06.2004 14:21:36

Joo. Olen määkin Mötorheadiin tutustunu ja aika äijämeininkiähän se on. Täytyy kyllä ostaa toi uus levy ihan senkin takia että herra Vai vierailee sillä.
7 päivää G3:n
FrankComa
13.06.2004 15:06:40
Lemmy on ihan kunigas...uusimmista levyistä tykkään tuosta Bastards levystä ehkä eniten...paljon niiltä ainakin matskuu ilmestyy...
Die Eier Von Satan!
Deranged
13.06.2004 15:25:13
millasessa iskussa bändi oli tuolla keikalla?

Miekii olin Giants of rokissa -88. Ne oli semmosessa iskussa, että vetivät parhaan version Killed By Deathista ikinä. Kuuntele se levy niin tiedät.

Stone ja Hurriganes veti kanssa ihan törkeen hyvät setit.
Deranged
13.06.2004 15:29:25
Mitä bändin levyjä löytyy hyllystäsi?

No Sleep At All
All the Aces
Sacrifice
Hammered
We Are Motörhead
Snakebite Love
Boneshaker DVD + CD

Vinyyleinä oli 90-luvulla kaikki vuoteen 95 mennessä ilmestyneet, mut kannoin divariin kun siirryin CD-aikaan.

Onko Lemmy karu jätkä;)?

Kaikista karuin. Ûberkaru kingi.

Ja Infernon haen kaupasta heti ku ilmestyy.
Blue Moon
13.06.2004 16:50:37

Miekii olin Giants of rokissa -88. Ne oli semmosessa iskussa, että vetivät parhaan version Killed By Deathista ikinä. Kuuntele se levy niin tiedät.

Stone ja Hurriganes veti kanssa ihan törkeen hyvät setit.

Hurriganesin keikka oli kyllä aivan paska. Cissehän oli niin pätikässä, että ei pystynyt edes kunnolla soittamaan eikä Alpunkaan kunto kehuttava ollu. Ehkä surkein keikka mitä oon koskaan todistanut miltään bändiltä.
Tinmo
13.06.2004 19:18:08
Metallican jonossa jaettiin sellasta kokoelmalevyä, missä oli vuoden 2004 hevimetal-biisejä. Nooh, tarkastelin settilistaa tarkemmin ja raidalla 17 esiintyjänä Motörhead ja biisi "Life´s a Bitch" levyltä "Inferno", eli siis uusinta uutta. On muuten VITUN kova biisi! Kai pitää Inferno hankkia, niin voipi hoilata uusimpienkin biisien mukana Ruisrockissa.

Muita levyjä hyllyssäni: Ace Of Spades, Orgasmatron ja Best Of. Overkill ainakin uusimman ohella on vielä ostoslistalla.
Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)