Muusikoiden.net
11.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haluatko bändisi levyn pk-seudun kirjaston kokoelmiin?
1
the-Antero
19.02.2013 08:47:54 (muokattu 19.02.2013 08:48:11)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve arvon muusikot!

Sain viimeviikolla idean perustaa Espoon kaupungin ( Tapiolan) kirjastoon Suomalaisten undergroundbändien kokoelman. Pääpainona kokoelmalla on Stoner rock, Doom, sludge, psykedeelinen rock jne. Mukaan mahtuu kyllä muitakin genrejä (esim. Deathmetal, thrash, blackis) kunhan se on raskasta.

Formaatti voi olla cd-levy, lp-levy, c-kasetti tai cd-r. Cd-r:istä semmoinen toive että kannet olisi hyvä löytyä.

Eli jos sinun bändillä on omakustanne jota ette ole lahjoittaneet kirjastoon mutta haluatte sen sinne niin pistäkäähän mulle privaviestiä tai laittakaa mailia osoitteeseen antero.pertamo@espoo.fi. Privat tavoittaa pitkin päivää ja työmaili työaikoina jo 7-15 tai 12.30-20.00

Kiitos!

-Antero

Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
reos
19.02.2013 21:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä lähtien kirjastojen ostot on muuttunu kustantajien lahjotuksiks?

"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
ganesha
19.02.2013 21:27:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reos: Mistä lähtien kirjastojen ostot on muuttunu kustantajien lahjotuksiks?

tuskinpa kirjastot ovat lähdössä tukemaan ug-muusikoita ostamalle näiden tuotantoa katalogeihinsa, kun käsittääkseni määrärahat ovat muutenkin tiukalla. mun mielestä tää on loistava mahdollisuus nousevalle bändille saada musiikkiaan kuuluville - onhan esim. Tikkurilan kirjastossa ollut ns. demohylly jo kai viimeiset reilut 10 vuotta.

the-Antero
20.02.2013 08:45:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reos: Mistä lähtien kirjastojen ostot on muuttunu kustantajien lahjotuksiks?

Kirjastot ostavat tietysti levyjä. Itseasiassa joka kuukausi. Itsekin tätä valintaa teen. Kaupungilla on vain tiukat määräykset mistä saa ostaa. Ja kyseisessä paikassa ei ole tarjolla sitä loistavaa tavaraa mitä pienillä bändeillä on tarjolla.

Kenenkäänhän ei ole pakko lahjoittaa levyä kirjastolle, mutta monet bändit ovat olleet ideasta innostuneita josta olen enemmän kuin tyytyväinen. Mukava saada sitä tuntemattomampaa tavaraa asiankaille esille.

Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Kukkis 77
20.02.2013 12:10:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Kenenkäänhän ei ole pakko lahjoittaa levyä kirjastolle, mutta monet bändit ovat olleet ideasta innostuneita josta olen enemmän kuin tyytyväinen. Mukava saada sitä tuntemattomampaa tavaraa asiankaille esille.

Tää on mun mielestä sellainen kaikki voittaa -diili. Kirjasto saa ilmaiseksi levyn hyllyynsä lainattavaksi ja pieni bändi saa levynsä muuallekin esille kuin treenikämpän pöydälle.

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti