apropoo 03.02.2012 23:55:04 | |
---|
krautio: Suurin moka minkä Iommi ym. voivat tehdä tässä vaiheessa on hommata kannujen taakse joku metronomintarkka rumpali. Jos ei Wardia nähdä, niin yrittäisivät hommata sellaisen paukuttajan, joka edes vähänkään muistuttaa tuota tyyliä. Mahtaa tulla kuitenkin joku Seventh Star part 2 lopulta tästä...ihan höpötouhua sanon minä. noh, eiköhän se ole Vinny Appice, siis mikäli Bill ei tosiaan osallisena ole.. |
Dropped C 04.02.2012 01:32:18 | |
---|
Luulis nyt Geezeriä ja Iommiakin vituttavan moiset diilit. Varsinkin kun massia on ja tulee varmasti lisää. Mut ei sitten. |
Musta Arkipyhä 04.02.2012 13:25:34 | |
---|
Miten minulla on sellainen outo tunne ,että jos Ward olisi kannujen takana niin samat tahot jotka nyt pillastuvat Wardin poisjäännistä pillastuisivat kuinka ukko ei ole lähelläkään entisessä kuosissaan? Mulle aivan sama onko Ward mukana.Sabbathin levyjen hyvyys tai huonous ei ole koskaan ollut Wardin läsnäolosta kiinni.Alkuaikoina mies oli toki olennainen tekijä ,mutta kyllähän jo 90-luvun reunionin aikoihin esmes sovituksia muuteltiin rumpujen osalta eikä sitä samaa svengiä löytynyt tokikaan kuin aikoinaan. Mulle kelpaa kaikkien aikakausien Sabbath tosi hyvin joten innolla odottelen uutta levyä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Meadow 04.02.2012 13:31:21 | |
---|
PsychedelicWarlord: Miten minulla on sellainen outo tunne ,että jos Ward olisi kannujen takana niin samat tahot jotka nyt pillastuvat Wardin poisjäännistä pillastuisivat kuinka ukko ei ole lähelläkään entisessä kuosissaan? Aina saa kyllä ihmetellä tällaisten kuittien tarkoitusta. Ne ovat niin typeriä, ettei niihin osaa edes vastata mitenkään. |
Sergei Fallinen 04.02.2012 13:36:52 | |
---|
PsychedelicWarlord: Miten minulla on sellainen outo tunne ,että jos Ward olisi kannujen takana niin samat tahot jotka nyt pillastuvat Wardin poisjäännistä pillastuisivat kuinka ukko ei ole lähelläkään entisessä kuosissaan? Mulle aivan sama onko Ward mukana.Sabbathin levyjen hyvyys tai huonous ei ole koskaan ollut Wardin läsnäolosta kiinni.Alkuaikoina mies oli toki olennainen tekijä ,mutta kyllähän jo 90-luvun reunionin aikoihin esmes sovituksia muuteltiin rumpujen osalta eikä sitä samaa svengiä löytynyt tokikaan kuin aikoinaan. Mulle kelpaa kaikkien aikakausien Sabbath tosi hyvin joten innolla odottelen uutta levyä. Kun tehdään reunion niin sen pitäis sit olla reunion. En usko että Wardilla musiikillisesti olis mullekaan juuri mitään annettavaa (kiinnostaisi silti nähdä onko asia niin) mutta meneehän siitä vähän maku jos sen sijaan että äijät yrittäis keskenään taas olla sellanen ihan kunnon bändi, homma kaatuu johonkin lakiteknisiin juttuihin ja taustalle otetaan joku randomi komppaamaan alkuperäisjäseniä. |
Funkånaut 04.02.2012 13:44:49 | |
---|
Jos tonne oikeesti patteriston taakse tulee Vinnie Appice, niin olen onnellinen etten ostanut lippua. Ja mitä tulee Bill Wardin kannutukseen, niin ei tätäkää biisii oo voinut kannuilla paremmin tykittää ku tässä. http://www.youtube.com/watch?v=xtqy4DTHGqgJos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
Musta Arkipyhä 04.02.2012 16:18:17 | |
---|
Funkonaut:Ja mitä tulee Bill Wardin kannutukseen, niin ei tätäkää biisii oo voinut kannuilla paremmin tykittää ku tässä. http://www.youtube.com/watch?v=xtqy4DTHGqg Just. Tuo on vuodelta 1970.Helvetin hyvä - ei siinä mitään.Eikä kukaan muuta ole väittänytkään. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 04.02.2012 16:19:34 | |
---|
Meadow: Aina saa kyllä ihmetellä tällaisten kuittien tarkoitusta. Ne ovat niin typeriä, ettei niihin osaa edes vastata mitenkään. Faktahan toi on: Ensin huudetaan Wardia kannujen taakse ja kukaan ei voi korvata.Sitten kun se on siellä maristaan ettei oo sama kuin ennen. Tämä on niin monta kertaa toistunut kuvio ,että vaati jo avautumista. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Jucciz 04.02.2012 18:07:50 | |
---|
Funkonaut: Jos tonne oikeesti patteriston taakse tulee Vinnie Appice, niin olen onnellinen etten ostanut lippua. Ja mitä tulee Bill Wardin kannutukseen, niin ei tätäkää biisii oo voinut kannuilla paremmin tykittää ku tässä. http://www.youtube.com/watch?v=xtqy4DTHGqg Tää oli kyllä ihan huippuveto. Mieletön energia ja just oikeanlaista kolaamista: rummut on lyömäsoitin! :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Ziggy Bubba 04.02.2012 18:52:37 | |
---|
Jucciz: Tää oli kyllä ihan huippuveto. Mieletön energia ja just oikeanlaista kolaamista: rummut on lyömäsoitin! :) Kyllä. Oisivatpa saaneet Billin (ja koko bändin) studiossa samanlaisiin liekkeihin. Aika keskivertovedoilta ne albumit soundaavat tähän mahtavaan rytyytykseen verrattuna. Live-levy ollut kyllä olla kova sana, ois voinut olla aikas klassikkokamaa... Tai jos tekisivät näistä vanhoista huippumasterin kuten vaikka Zeppelin ja How The West Was Won. Tiedä sitten mitä laatua noista saa irti. |
Jokapaikanapina 04.02.2012 19:21:59 | |
---|
Sääli, että vaikka Ward olis messissä niin se tuskin olis mikään huippukannuttaja enää (jossain Sabbath-kirjassa tais olla että se on aika huonossakin kunnossa ollu jossain vaiheessa). Ikävää myös, että monille kelpaa varmasti "reunion" ilman Billiä. Kumma kuitenkin jos Ozzylla ei ole mitään sanottavaa tuohon ollut, sillä muistaakseni Bill ja Ozzy ovat tähän päivään asti olleet erittäin tiiviissä yhteydenpidossa, vanhoja ystävyksiä kun ovat. Toisaalta eipä Ozzyn henkinen kapasiteetti liene enää kovin suuri tai vahva :D |
Vesihiisi 05.02.2012 00:37:06 (muokattu 05.02.2012 00:37:36) | |
---|
|
aivokuolio 05.02.2012 00:38:49 | |
---|
|
Meadow 05.02.2012 00:54:59 | |
---|
|
Regalis Apertura 05.02.2012 16:17:48 | |
---|
Saas nähdä miten tappiin taas kerran Rubin käskee masteroida Sabbathin tulevan levyn (tyyliin Death Magnetic)... Loudness war anyone? |
Meadow 05.02.2012 16:32:47 | |
---|
PsychedelicWarlord: Faktahan toi on: Ensin huudetaan Wardia kannujen taakse ja kukaan ei voi korvata.Sitten kun se on siellä maristaan ettei oo sama kuin ennen. Tämä on niin monta kertaa toistunut kuvio ,että vaati jo avautumista. Ai että ihan fakta. Olet ilmeisesti päässyt vierailemaan jossain vaihtoehtoisessa universumissa. |
Jokapaikanapina 05.02.2012 17:13:11 | |
---|
Meadow: Ai että ihan fakta. Olet ilmeisesti päässyt vierailemaan jossain vaihtoehtoisessa universumissa. Onhan tuo ennenkin nähty. Ei Ward taida enää kovinkaan hääppöinen Sabbath-rumpali olla. Sääli toki silti, että bändin sisäpiiristä kusetetaan poika pihalle. |
aivokuolio 05.02.2012 17:39:44 | |
---|
Jokapaikanapina: Onhan tuo ennenkin nähty. Ei Ward taida enää kovinkaan hääppöinen Sabbath-rumpali olla. Sääli toki silti, että bändin sisäpiiristä kusetetaan poika pihalle. Samalla tavalla vois sanoa että ei se Ozzy kovin hääppönen Sapattilaulaja enää oo mutta jokanen tietää että loppupeleissä äijä on ainoa oikea vaihtoehto. Samaa tulee Wardiin. Ei nää mitään "poikia" oo ollu pitkään aikaan, eläkeikä lähestyy huimaa vauhtia. Täytyy myöntää että itte uskoin vuosien jahkailun jälkeen että äijät olis tosissaan halunnu tehä sen viimesen levyn kimpassa ja sulkea ympyrän, kaiken rahariitelyn ja muun hevonpaskan sijaan. Uskoinpa väärin. |
Ziggy Bubba 05.02.2012 19:10:10 | |
---|
Regalis Apertura: Saas nähdä miten tappiin taas kerran Rubin käskee masteroida Sabbathin tulevan levyn (tyyliin Death Magnetic)... Loudness war anyone? Kyllä levy varmasti lujaa soi, mutta toivotaan että jättävät ne överit digiritinät sentään pois. DM oli kyllä poikkeus sinänsä, että noin pahasti limitoitua rutinaa ei ole ennen kuultu. Kyllä rubinin levyillä yleensä varsin hyvät soundit on, vaikka välillä vähän ritiseekin. Itse bändin kunto onkin sitten täysi arvoitus. |
Jokapaikanapina 05.02.2012 23:17:39 | |
---|
aivokuolio: Samalla tavalla vois sanoa että ei se Ozzy kovin hääppönen Sapattilaulaja enää oo mutta jokanen tietää että loppupeleissä äijä on ainoa oikea vaihtoehto. Eihän se olekaan, mutta en sitä sanonut, koska on niitä joiden mielestä Ozzy on vielä hyvä. Livekiertueelta en paljoa odota, albumista olisi varmasti saanut jonkinlaisen kyhäelmän, mutta Rick Rubin huolestuttaa. |