Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Primal Fear - Yleinen keskustelu
1
Jmvk
29.08.2006 00:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tämmöisestä speedmetal bändistä vielä puhetta näkyvillä.
Ei löytynyt ainakaan.

Mutta asiaan, itse juuri tässä sain kaverilta 2 levyä lainaan:

Primal Fear ja Black Sun.
Täytyy sanoa että on helkutin mureeta mättöä!
Kummatkin levyt kyllä iski sydämmeeni jo ensimmäisellä kuuntelukerralla.

Näyttäisi siltä ainakin Fireboxissa että Primal Fearilla on myös 2 uudempaa levyä kuin tuo Black Sun, oiskohan hommaamisen arvoisia levyjä nuo uudemmat?
Tai miksei vanhemmatkin..

www.eroakirkosta.fi karvaposliini
Akiman
29.08.2006 01:46:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lyhyesti virsi kaunis: Hanki Seven Seals. Ylivoimaisesti Primal Fearin paras albumi.

http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1416

ozz3
29.08.2006 09:21:37

Kovaa kamaa!

Livenä todistin viime vuonna Tuskassa ja vakuutuin täysin. Vanhaa kunnon perinne/speed-metallia ja aivan tajuttoman toimivaa livenä. Ralf on se mies, jonka minä valitsisin Judas Priestiin Halfordin tilalle.

Metal Is Forever!

M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Jmvk
29.08.2006 20:19:28

Lyhyesti virsi kaunis: Hanki Seven Seals. Ylivoimaisesti Primal Fearin paras albumi.

http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1416

Hmm, tuota tietääkseni taitas saada ihan mistä vain levykaupoista.

Ainakin pitäs Levykauppa äxässä olla, on mielikuva et siellä ois ollu tuo levy.

Mut kyllä, seuraava hankinta on tod. näköisesti tuo Seven Seals.

www.eroakirkosta.fi karvaposliini
Pelsi
06.07.2010 11:12:46

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1406 päivää vanhaan ketjuun!

Juu, näi o.

Mutta olen luukuttanut PF:ää nyt kovastikin oikeastaan koko alkuvuoden, joten ajattelin hiukan nostaa keskustelua. Ja tulihan noilta ilmeisesti justiin uusi livelevykin, jonka settilista vaikuttaisi ihan kelvolliselta. Onko tästä kellään vielä kokemuksia?

Parhaalta levyltä vaikuttaisi ehdottomasti Nuclear Fire (siinä on poijjaat Painkillerinsä kuunnelleet), ja hienosti perässä tulevat myös Seventh Seal ja 16.6 (Before The Devil Knows You're Dead). Hienoja kappaleita ja mainiota meininkiä, sekä hyviä kokonaisuuksia. Toki myös muilla levyillä on yksittäiset huippuhetkensä, mutta kappalemateriaali on epätasaisempaa.

Keskustelkaa!

Mad-Mike
06.07.2010 19:53:24 (muokattu 06.07.2010 19:54:53)

Todella kovaa kamaa, itelle kolahtaa varsinkin Black Sun ja Jaws Of Death (harmikseni en omista kuin tuon Black Sun noista). Tuo Seven Seals ei mulle oikein oo nii kovaa kolahtanu vaikka ihan hyviä biisejä siltäkin lätyltä löytyy mut tyyli on mielestäni hiukan muuttunut.

Tuota uusinta 16.6 (before the devil knows you're dead) en oo sit kuullutkaan kummemmin. Kitaristina tuolla uusimmalla Last Tribesta tuttu Magnus Karlsson joten taatusti kovaa sooloilua ja menoa sillä lätyllä taas on.

Ekaksi levyksi itse suosittelen Jaws Of Deathia koska siltä lätyltä mielestäni saa parhaimman kuvan bändistä ja sen tyylistä.

E: ja livekunto myös tullut todistettua bändiltä 2007 ja pakko tunnustaa et osaa se Scheepers laulaa isolla L:llä

-Half Step Down-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti