Sawez 29.09.2019 21:02:14 | |
---|
The Jack: Voisiko tässä olla amerikkalaistyyppistä liioitteluakin mukana? Ehkä vaimo on nähnyt Hetukan nuuhkimassa viinipullon korkkia, ja varmuudeksi mies pistetty laitokseen käsittelemään tunteitaan. Kukaan ei ole tainnut nähdä miestä julkisuudessa kuitenkaan kännissä 15 vuoteen, ja aikamoinen julkisuudenhenkilö kuitenkin kyseessä. Pöhöttymistä on toki tapahtanut aika tavalla parissa vuodessa, mutta ikääkin on jo 56 vuotta. Ei varmasti ole liiottelua mukana. Tämä vaikuttaa niin moneen ihmiseen, että varmasti on viimiseen asti koitettu etsiä muuta ratkaisua. "Ei sillä ole väliä onko kova puoltahtia edessä tai takana, kunhan vaan on kova."
-slipoilfan- |
Unmasked 29.09.2019 22:15:38 (muokattu 29.09.2019 22:15:52) | |
---|
Voi myös olla ettei edes kerennyt retkahtamaan mutta tajusi itse että nyt suu napsaa vähän turhan paljon ja oli parempi hakeutua hoitoon ajoissa. Toivottavasti siis näin, voihan se olla että tilanne oli oikeasti paha mutta ulkopuolisen silmin keikkoja katsomalla ei uskoisi. 56 vuotiaan rokkarin kaljamaha nyt ei suoraan korreloi riippuvuuden kanssa. |
yellow 29.09.2019 22:48:39 | |
---|
Edelleenkään emme tiedä, ottaako Jaska 8 kaljaa, 8 viskipulloa, 8 hasista tai 8 kokkelia päivässä/viikossa/kuukaudessa. Mut kun on miljoonat rahat, fanit, vuosikymmenet ja biisit takana; voi olla haastetta löytää uusia fiboja elämälle. Metallicasta tuli liian iso. Mut kyl se tietää et me miljoonat haluamme maailman parhaan komppikitaristin takas. Siihen luottakaamme. |
StaggerLee 30.09.2019 10:27:16 | |
---|
Flow: Katsoppas. Näin olivatkin, luulin että tulisi vielä joku kolmas veto livenä mutta olinpas taas väärässä :D Mutta kirjoitit kuitenkin että sulla on lippu taskussa? Onks sun kuvitteellisella lipulla joku kuvitteellinen myyjäkin :) |
Flow 30.09.2019 11:29:05 (muokattu 30.09.2019 11:31:00) | |
---|
StaggerLee: Mutta kirjoitit kuitenkin että sulla on lippu taskussa? Onks sun kuvitteellisella lipulla joku kuvitteellinen myyjäkin :) No kyllä se kuvitteellinen lippu tuolla taskussa on. Luulin vaan että se keikka on joku kolmas veto eikä aiemmin kuvattu. En siis lukenut kuvitteelliselta myyjältä eli finnkinolta ettei tämä ole suora live vaan nauhoitettu. Haenko rautalankaa? |
Tuomoo 30.09.2019 12:56:26 | |
---|
Flow: No kyllä se kuvitteellinen lippu tuolla taskussa on. Luulin vaan että se keikka on joku kolmas veto eikä aiemmin kuvattu. En siis lukenut kuvitteelliselta myyjältä eli finnkinolta ettei tämä ole suora live vaan nauhoitettu. Haenko rautalankaa? Mäkin luulin alkuun, että nuo keikat tulee livenä elokuvateattereissa, mutta eipä tulekaan. En näemmä ollut ainoa joka näiden kanssa on hämmentynyt. |
Hetfield 30.09.2019 13:06:08 (muokattu 30.09.2019 13:07:12) | |
---|
Tuomoo: Mäkin luulin alkuun, että nuo keikat tulee livenä elokuvateattereissa, mutta eipä tulekaan. En näemmä ollut ainoa joka näiden kanssa on hämmentynyt. En tiedä meneekö tämä S&M2(kin) Finnkinon hämyn mainonnan piikkiin, koska muistan kun Big Fouria aikanaan teatterissa katsoessa ei ollenkaan mainostettu sitä faktaa, että viiveellä ne tietenkin tulee kun ei ole mitään settivaihdoksia tai muita odotteluja. Vähän sai sellaisen kuvan että livenä koko hoito, mutta tajusihan sen kaikki koskaan missään keikoilla käyneet ettei näin ollut. Eipä sinänsä väliä, mutta jäi mieleen. Alright, alright, alright! |
-Spade- 30.09.2019 13:20:54 | |
---|
Harmi kun ei ehdi leffateatteriin juuri tuona päivänä. Tuosta tuli mieleen, että oon muuten nähnyt jonkun Metallican livetaltioinnin leffateatterissa. Jos nyt muistan oikein, niin siihen sai liput Reload-levyn kylkiäisenä. Onko kellään tarkempia muistikuvia tästä? Ohan se varma. |
haunted 30.09.2019 13:28:55 (muokattu 30.09.2019 13:30:18) | |
---|
-Spade-: Harmi kun ei ehdi leffateatteriin juuri tuona päivänä. Tuosta tuli mieleen, että oon muuten nähnyt jonkun Metallican livetaltioinnin leffateatterissa. Jos nyt muistan oikein, niin siihen sai liput Reload-levyn kylkiäisenä. Onko kellään tarkempia muistikuvia tästä? Some kind of monsteri varmaan? Stangerin aikainen dokkari. Vai through the never-hässäkkä? Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
aivokuolio 30.09.2019 13:33:25 | |
---|
-Spade-: Tuosta tuli mieleen, että oon muuten nähnyt jonkun Metallican livetaltioinnin leffateatterissa. Jos nyt muistan oikein, niin siihen sai liput Reload-levyn kylkiäisenä. Onko kellään tarkempia muistikuvia tästä? Cunning Stuntsia näytettiin ainakin Reloadin ilmestymisen aikaan Suomessakin joissain teattereissa. Jyrkissä tuli aikoinaan inserttiä tuosta. |
-Spade- 30.09.2019 13:34:27 | |
---|
haunted: Some kind of monsteri varmaan? Stangerin aikainen dokkari. Vai through the never-hässäkkä? Ei kun tuo oli heti Reloadin ilmestymisen jälkeen, eli 1997. Tulipas yhtäkkiä vanha olo :) Ohan se varma. |
haunted 30.09.2019 13:37:49 | |
---|
aivokuolio: Cunning Stuntsia näytettiin ainakin Reloadin ilmestymisen aikaan Suomessakin joissain teattereissa. Jyrkissä tuli aikoinaan inserttiä tuosta. Tämmöstä en muistanutkaan! Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
-Spade- 30.09.2019 13:52:02 | |
---|
aivokuolio: Cunning Stuntsia näytettiin ainakin Reloadin ilmestymisen aikaan Suomessakin joissain teattereissa. Jyrkissä tuli aikoinaan inserttiä tuosta. Okei, olisikohan se sitten ollut se. Ei ole oikein kunnon muistikuvia kun tuosta on tosiaan yli 20 vuotta. Ohan se varma. |
mrk 30.09.2019 13:53:58 | |
---|
Reloadin kylkiäisenä saatu leffanäytös oli lyhennetty versio Cunning Stuntsista. Joku tunnin pituinen pätkä korkeintaan. "Short On Long Term Goals" |
jii.haanpaa 09.10.2019 12:44:54 | |
---|
Tänään, 9.10, pyörii teattereissa S&M2. Itselleni tuli valitettavasti muita menoja, joten jää lippu käyttämättä Tampereen Plevnan esitykseen. Pistä viestiä, jos on tarvetta: jii.haanpaa ät gmail jne. |
Booombox 09.10.2019 22:36:42 | |
---|
Oliko S&M hyvä? |
Unmasked 09.10.2019 22:55:35 | |
---|
Olin positiivisesti yllättynyt että äänimaailma oli kuin keikalla olisi ollut. Ei siis ollut täydelliseksi hiottu kuin valmiilla julkaisuilla vaan äänet ihan helvetin kovalla ja kuulosti kuin olisi ollut paikan päällä hallissa kun tuutataan täysillä metallia. Joku varmaan säikähti äänenvoimakkuutta ja korviin käyvää kitaraa sooloissa mutta itse tykkäsin. |
Hetfield 09.10.2019 23:52:54 | |
---|
Kolmas kerta kuukauden sisään! Tällä kertaa paikallisessa teatterissa kankaalta. Toimii, oli kiva nähdä laadukasta tallennetta kunnon äänillä ja kuvalla. Yllätyin miten vähän oli mitään leikelty, ajattelin että teatteriversiossa olisi vähemmän biisejä. Hyvä näin! Paljon kyllä biisejä mitkä nousee näiden keikkojen suosikeiksi. Alright, alright, alright! |
aivokuolio 10.10.2019 00:05:44 (muokattu 10.10.2019 00:06:00) | |
---|
Kyllähän nuo iänikuiset sandmanit ja puppetsit oli melkoista läpivetoa, mutta erityisesti nuo vähän spesiaalimmat valinnat toimivat tosi hyvin. The Outlaw Torn, Halo on Fire, Unforgiven 3 ja etenkin se Anesthesia! Tokavikana mainittu lähti Hetukalta kyllä melkosella tunteen palolla, liekkö tekemistä ajankohdalla... Larsin höpinöitä ois voinut kyllä leikellä vähän rankemmalla kädellä. |
Artturi 10.10.2019 00:15:39 | |
---|
Kyllä se Ktulu pisti heti tipan linssiin ja olihan siinä muitakin tosi hyviä versioita paljon, UN3 ja totta vieköön se itseruoskinta lyriikka pisti mielen matalaks kun taatusti ties mies että tästä aika pian keikan jälkeen mennäään huilaan.. How can I be lost? If I've got nowhere to go? Searched the seas of gold How come it's got so cold? How can I be lost In remembrance I relive How can I blame you When it's me I can't forgive? |