Aihe: Ghost
1 2 3 4 548 49 50 51 52106 107 108 109 110
Daagen
07.04.2017 20:26:00
Duncan Genocide: Tuolta voivat kiinnostuneet katsella kuka teki mitäkin milläkin levyllä. Tiedot ilmeisesti peräisin julkisista haastepapereista. Ei siellä ollutkaan hei kuin yksi laulaja hei!

https://www.reddit.com/r/Ghostbc/co … he_musicians_playing_on_recordings/

Paparitus vetäny siis suuren osan kitaroistakin levylle. Tämä oli yllätys.
Unmasked
07.04.2017 20:26:25 (muokattu 07.04.2017 22:39:28)
Vaikka en todellakaan millään lapsenomaisella innokkuudella bändiin suhtaudukkaan niin vähän kuitenkin "meni fiilis" kun kuitenkin anonymiteettiin perustuva bändi aloittaa lapsellisesti tappelemaan rahasta julkisuudessa.
Funkånaut
07.04.2017 20:31:10

Unmasked: Vaikka en todellakaan millään lapsenomaisella innokkuudella bändiin suhtaudukkaan niin vähän kuitenkin "meni fiilis" kun kuitenkin anonymiteettiin perustuva bändi aloittaa lapsellisesti tappelemaan rahasta julkisuudesta.

En nyt tiedä, onko luvattujen massien vaatiminen lapsellista. Elantoa se heille on.
"Polkaista rauhassa nyt. Toisknpäin on nyt täasä." - haitaripartio
Stoalainen
07.04.2017 20:31:45
Unmasked: Vaikka en todellakaan millään lapsenomaisella innokkuudella bändiin suhtaudukkaan niin vähän kuitenkin "meni fiilis" kun kuitenkin anonymiteettiin perustuva bändi aloittaa lapsellisesti tappelemaan rahasta julkisuudesta.

Onhan tässä vähän sellasta "jos me ei saada leikkiä niin et säkään saa"-henkeä mukana.
Groove ratkaisee
Flow
07.04.2017 22:04:56
kazaa: Onhan tässä vähän sellasta "jos me ei saada leikkiä niin et säkään saa"-henkeä mukana.

No onhan nuo korvaukset ihan naurettavat. Muutenkin jos bändin tuloja pimitellään niin ei siinä varmaan hyvällä suunnalla olla.
Outoa ollut kyllä tämn bändin keulakuvan toiminta mitä siitä olen saanut kuvan.
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
Super-Jari
07.04.2017 22:33:24
En vieläkään usko että He Is on Papan laulama.
M4ss3 m/
08.04.2017 01:09:08 (muokattu 08.04.2017 01:09:28)
Eka demo (lue: levy) jne... Loppu silkkaa radio rock-tason tuubaa. Tapelkoot mun puolesta niin paljon kuin haluavat.
varpio
08.04.2017 08:19:01
Tobiashan on kunnon saatanallinen ahne mulkku. Hyvähyvä.
Rhapa
08.04.2017 09:51:57
Kun kerta korvausvaateet on kohtuu pienet, niin taitaa suurin syy olla se maineen luominen ghostin ex-jäsenenä. Eli jos herrat perusti (?) uuden bändin, niin kiinnostus ja suosio alkumetreillä on ihan eri sfääreissä, mitä jos alkaisit ns. nollasta.
fuzzgun
08.04.2017 13:56:59
Mikäs tässä nyt muka nää massejaan vaativat heput tehneet väärin? Miettikääpä näin: menet johonkin firmaan töihin, sulle luvataan tietty palkka tehdystä työstä. Palkkapäivänä pomo sitten vaan levittelee käsiään: "joo, mä päätin et mä en nyt sit kuitenkaan maksa sulle mitään. Tossa on ovi, hyvästi."

Kyllä mä ainakin lähtisin virallisilta tahoilta vähän kyselemään että menikös tää nyt ihan oikein.
Stoalainen
08.04.2017 14:54:08 (muokattu 08.04.2017 15:03:04)
fuzzgun: Mikäs tässä nyt muka nää massejaan vaativat heput tehneet väärin? Miettikääpä näin: menet johonkin firmaan töihin, sulle luvataan tietty palkka tehdystä työstä. Palkkapäivänä pomo sitten vaan levittelee käsiään: "joo, mä päätin et mä en nyt sit kuitenkaan maksa sulle mitään. Tossa on ovi, hyvästi."

Kyllä mä ainakin lähtisin virallisilta tahoilta vähän kyselemään että menikös tää nyt ihan oikein.

Ei olekaan oikein, että tehdystä työstä ei makseta kuuluvaa korvausta, tai että pimitetään tuloja. Niitä kuuluukin vaatia.

Ehkä enemmänkin tässä kritisoidaan tapaa, miten asiaa käsitellään - julkisesti ja nimillä. Ihan varmasti entiset jäsenet ymmärtävät, että Ghostin suosio ja sen luoma tunnelma perustuu pitkälti myös ulkomusiikillisiin seikkoihin, anonymiteettiin ja kasvottomiin hahmoihin, ja käyttävät tätä hyväksi. Nyt kun verhoja on raoteltu, tuo saatanallinen mystisyys kärsii, ja samalla bändin aura.

Tähän kun lisätään se, että entiset jäsenet ovat julkaisemassa uutta musiikkia omilla nimillään, niin hieman haiskahtaa markkinakikalta ja maineen lokaamiselta. Päämäärä on jalo ja täysin hyväksyttävissä, mutta matka ja sivutiet sinne hieman kyseenalaisia. Eiköhän tämä tilanne olisi voitu hoitaa kulisseissakin - tai jos väkisinkin ajautuu julkisuuteen, niin ketään paljastamatta.
Groove ratkaisee
Brian May jr.
08.04.2017 22:10:13 (muokattu 08.04.2017 22:12:52)
kazaa: Ehkä enemmänkin tässä kritisoidaan tapaa, miten asiaa käsitellään - julkisesti ja nimillä. Ihan varmasti entiset jäsenet ymmärtävät, että Ghostin suosio ja sen luoma tunnelma perustuu pitkälti myös ulkomusiikillisiin seikkoihin, anonymiteettiin ja kasvottomiin hahmoihin, ja käyttävät tätä hyväksi.

Tähän kun lisätään se, että entiset jäsenet ovat julkaisemassa uutta musiikkia omilla nimillään, niin hieman haiskahtaa markkinakikalta ja maineen lokaamiselta. Päämäärä on jalo ja täysin hyväksyttävissä, mutta matka ja sivutiet sinne hieman kyseenalaisia. Eiköhän tämä tilanne olisi voitu hoitaa kulisseissakin - tai jos väkisinkin ajautuu julkisuuteen, niin ketään paljastamatta.

Mistä me tiedämme, etteivät jäsenet ole jo yrittäneet ratkoa tätä keskenään? Kanne on voitu nostaa aivan hyvin siksi, että keskustelujen aika meni jo. Oikeuskäsittelyhän on joka tapauksessa julkinen, eli siellä sitten esiinnytään oikeilla nimillä ja kasvoilla.

Siitä miten bändin jäsenet ovat muuten hakeneet huomiota tämän oikeusjutun tiimoilta voidaan keskustella, mutta mehän emme tiedä, mitä on tapahtunut. Jos arvelisin itse kokeneeni niin suurta vääryyttä, ettei se ole enää korvattavissa - esim. laulajan yltiövittumainen asenne, täydellinen piittaamattomuus tai silmitön valehtelu - saattaisin itse toimia samalla tavalla, vaikka sitten jonkinlaisessa kostomielessä. Tai sitten vain siksi, että kokisin sen tuovan suurempaa turvaa ja legitimiteettiä asialleni sen sijaan, että yrittäisin hoitaa asiaa edelleen kulisseissa. Ikävää, mutta mielestäni se kertoo aika paljon, että yhtyeen ex-jäsenistä peräti neljä on ollut nostamassa tätä kannetta. Hankala kuitenkaan päätellä liikoja tällä haavaa.
Vettä!
Stoalainen
08.04.2017 23:12:49
Brian May jr.: Mistä me tiedämme, etteivät jäsenet ole jo yrittäneet ratkoa tätä keskenään? Kanne on voitu nostaa aivan hyvin siksi, että keskustelujen aika meni jo. Oikeuskäsittelyhän on joka tapauksessa julkinen, eli siellä sitten esiinnytään oikeilla nimillä ja kasvoilla.

Siitä miten bändin jäsenet ovat muuten hakeneet huomiota tämän oikeusjutun tiimoilta voidaan keskustella, mutta mehän emme tiedä, mitä on tapahtunut. Jos arvelisin itse kokeneeni niin suurta vääryyttä, ettei se ole enää korvattavissa - esim. laulajan yltiövittumainen asenne, täydellinen piittaamattomuus tai silmitön valehtelu - saattaisin itse toimia samalla tavalla, vaikka sitten jonkinlaisessa kostomielessä. Tai sitten vain siksi, että kokisin sen tuovan suurempaa turvaa ja legitimiteettiä asialleni sen sijaan, että yrittäisin hoitaa asiaa edelleen kulisseissa. Ikävää, mutta mielestäni se kertoo aika paljon, että yhtyeen ex-jäsenistä peräti neljä on ollut nostamassa tätä kannetta. Hankala kuitenkaan päätellä liikoja tällä haavaa.

Täysin totta tämäkin, ja pelkkää mutuiluahan täällä harrastetaan.
Groove ratkaisee
pehko
08.04.2017 23:20:23 (muokattu 08.04.2017 23:20:45)

kazaa: Ihan varmasti entiset jäsenet ymmärtävät, että Ghostin suosio ja sen luoma tunnelma perustuu pitkälti myös ulkomusiikillisiin seikkoihin, anonymiteettiin ja kasvottomiin hahmoihin, ja käyttävät tätä hyväksi. Nyt kun verhoja on raoteltu, tuo saatanallinen mystisyys kärsii, ja samalla bändin aura.

Ihan varmasti entisiä jäseniä ei paskaakaan kiinnosta bändin mystisyys ja aura siinä vaiheessa kun äijät on saanu kenkulia korvauksen sijaan. Mua ei ainakaan kiinnostais.
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
Regalis Apertura
09.04.2017 10:22:06
Onko Tobias Forge Ruotsin Olli Lindholm;)?
Funkånaut
09.04.2017 10:58:25

pehko: Ihan varmasti entisiä jäseniä ei paskaakaan kiinnosta bändin mystisyys ja aura siinä vaiheessa kun äijät on saanu kenkulia korvauksen sijaan. Mua ei ainakaan kiinnostais.

Pitkälti samaa mieltä. Jos toinen osapuoli pettää sopimuksen, niin en näe syytä miksi itse enää pitää siitä kiinni.
"Polkaista rauhassa nyt. Toisknpäin on nyt täasä." - haitaripartio
Aakoo
09.04.2017 11:38:10
Regalis Apertura: Onko Tobias Forge Ruotsin Olli Lindholm;)?

Onko Ghost ruotsin HeviSaurus? Perustavatko vanhat jäsenet uuden bändin nimellä GhostX
TTV
09.04.2017 12:23:55
Aakoo: Onko Ghost ruotsin HeviSaurus? Perustavatko vanhat jäsenet uuden bändin nimellä GhostX

Tai jopa Ghost A.D. :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
varpio
09.04.2017 12:39:22
TTV: Tai jopa Ghost A.D. :-)

No ei kai nyt voi olla A.D., pitäisi olla A.S..
Cadaver
09.04.2017 13:59:36

pehko: Ihan varmasti entisiä jäseniä ei paskaakaan kiinnosta bändin mystisyys ja aura siinä vaiheessa kun äijät on saanu kenkulia korvauksen sijaan. Mua ei ainakaan kiinnostais.

Näkisin, että on hieman arpapeliä seuraako tästä jäsenten uudelle proggikselle lopulta positiivista nostetta, vaiko vain maine Ghostin "tuhonneina" k***päinä. Mutta luulisi, että tuokin on mietitty ennen kuin julkisuuteen on menty. Työstä kuuluu toki saada sovittu kompensaatio, varsinkin kun konseptina on ollut tuo anonymiteetti.
My Ka is screaming, my pulse is speeding until - I cross the line
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)