Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 547 48 49 50 51173 174 175 176 177
Jeszse
28.12.2011 12:42:34
Ainiin se olis pakkahuoneella tänään. Taitaa jäädä taas väliin budjetin takia. Tilipäivä huomenna, saatana.
Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | munkero: Kehoittaisin myös pyytämään Eeroa, mut se homo veis kaikki ämmät kuitenki.
Räkkipeli
28.12.2011 14:24:24 (muokattu 28.12.2011 14:24:47)
Olipas huono setti. Onneksi tuli missattua.
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
Vekkuli1981
28.12.2011 14:36:02
Räkkipeli: Olipas huono setti. Onneksi tuli missattua.

Mites tota, onko joku noista biiseistä joita en tunne jonkinlainen eepos? 13/14 biisiä ton kokosissa paikoissa kotimaassaan headlinerina soittavalta bändiltä, joka ei edes ole mitenkään "sikamättöö", tuntuu lyhyeltä keikalta. Eihän tuo ole kuin tunnin tms? Vai oliko 20min soolospotit ja manowar-pituiset välispiikit? :P

Eipä tämä (bändi) itseä kosketa, mutta pisti vaan kummastuttamaan, kun jotenkin sitä Bodomin headliner-setiltä odottaisi nykyään +90 min keikkaa. Muistaakseni kun olin duunissa jäähallissa noiden kiertäessä Cannibal Corpsen kanssa soittivat silloinkin (mistä jo jokunen vuosi aikaa) kovasta lämppäristä huolimatta ainakin 75min.
www.myspace.com/caughtinthebetween HELVATION FESTIVAL 9-10.12.
MV
28.12.2011 14:37:19
Jännä valinta ainakin avausbiisiksi. Ekan rallin pitäisi olla saatanallista turpaanvetoa.
M4ss3 m/
28.12.2011 15:03:23
MV: Jännä valinta ainakin avausbiisiksi. Ekan rallin pitäisi olla saatanallista turpaanvetoa.

Minkä ne sitten soitti?
coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188
TheMurno
28.12.2011 15:19:08 (muokattu 28.12.2011 15:20:45)
M4ss3 m/: Minkä ne sitten soitti?

Oiskohan ollut Not My Funeral.

E: Joku uus se oli.

E2: Edellisellä sivulla oli settilista. Was it worth it sen mukaan.
M4ss3 m/
28.12.2011 15:20:24
TheMurno: Oiskohan ollut Not My Funeral.

Arvasin...
coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188
Antti1997
28.12.2011 16:29:35 (muokattu 28.12.2011 16:30:19)
Vekkuli1981: Mites tota, onko joku noista biiseistä joita en tunne jonkinlainen eepos? 13/14 biisiä ton kokosissa paikoissa kotimaassaan headlinerina soittavalta bändiltä, joka ei edes ole mitenkään "sikamättöö", tuntuu lyhyeltä keikalta. Eihän tuo ole kuin tunnin tms? Vai oliko 20min soolospotit ja manowar-pituiset välispiikit? :P

Eipä tämä (bändi) itseä kosketa, mutta pisti vaan kummastuttamaan, kun jotenkin sitä Bodomin headliner-setiltä odottaisi nykyään +90 min keikkaa. Muistaakseni kun olin duunissa jäähallissa noiden kiertäessä Cannibal Corpsen kanssa soittivat silloinkin (mistä jo jokunen vuosi aikaa) kovasta lämppäristä huolimatta ainakin 75min.

Tuli siellä encorena vielä kolmisen biisiä noiden settilistalla näkyvien lisäksi. Reilusti yli tunnin pituinen setti oli.

E: eka biisi oli Shovel Knockout, toisin kuin tuo settilista väittää.
Vekkuli1981
28.12.2011 16:48:21
Antti1987: Tuli siellä encorena vielä kolmisen biisiä noiden settilistalla näkyvien lisäksi.

Nonni, heti kuulostaa järkevämmltä. Opettipa taas kriittisyyttä internet-lähteitä kohtaan.
www.myspace.com/caughtinthebetween HELVATION FESTIVAL 9-10.12.
Deathrace King
28.12.2011 22:15:22

Vika biisi oli Hate Crew Deathroll. Kuka vitun urpo tonne postailee listoja, kun ei tajua näköjään mitään? Hyvä keikka oli, bändi ja yleisö hyvin messissä. Soundit olivat tosin liian alapäävoittoiset, mistä miinusta. Tuplarallatteluissa ei kuulunut muuta kuin ne tuplat, eli huonolla tavalla jenkkisoundit. Hyvä keikkamesta tuo Circus, tosin helvetin kallis kaikin puolin.
"Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation
Raggari
26.01.2012 01:39:02
laiho käyny ottamassa ehkä tärkeimmän tatuoinnin ikinä, E.V.V.K, kuka helvetti tollasta alkaa tatskaamaan käteen, taitaa alkaa olla keski-iän kriisi pikku hiljaa...
wake up, rise and shine gotta take another pint
TTV
26.01.2012 06:10:52
Raggari: laiho käyny ottamassa ehkä tärkeimmän tatuoinnin ikinä, E.V.V.K, kuka helvetti tollasta alkaa tatskaamaan käteen, taitaa alkaa olla keski-iän kriisi pikku hiljaa...

Toi sopii hyvin yhteen sen imagokiukun kanssa, jota Alku ylläpitää keikoillaan. Ehkä tuolla halutaan profiloitua just tietyn angstiyleisön silmissä, eikä esim vaan keskittyä tarkastisoittamiseen ja hyvien biisien tekoon. Koskahan tuosta tulee englanninkielinen käännöstatuointi?
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Umpihullu
26.01.2012 07:04:08
Raggari: laiho käyny ottamassa ehkä tärkeimmän tatuoinnin ikinä, E.V.V.K, kuka helvetti tollasta alkaa tatskaamaan käteen, taitaa alkaa olla keski-iän kriisi pikku hiljaa...

Mitäs pahaa Eddie Van Halenissa, Väinämöisessä ja Kekkosessa on? Hieno tatuointihan sellanen on.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
TTV
26.01.2012 07:24:38
Umpihullu: Mitäs pahaa Eddie Van Halenissa, Väinämöisessä ja Kekkosessa on? Hieno tatuointihan sellanen on.

Tai vaaliteemassa; Ei Väyrynen Vaan Kakkonen :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
AnZa The Great
11.02.2012 02:02:23

Tässä olisi mielettömän hyvä bändi.
Nyt taas on alkanut huvittaa kuunella kokobändiä.
Oon jopa saanut selville, että imihin kappaleet liittyy, mutta täydellinen yhtye, yksi lemppareista.
Decadetroll
11.02.2012 10:46:11
AnZa The Great: Tässä olisi mielettömän hyvä bändi.
Oon jopa saanut selville, että imihin kappaleet liittyy, mutta täydellinen yhtye, yksi lemppareista.

Jaa, ne biisitkö liittyyki johonki? Oon aina kuvitellu että ne on jotain geneeristä."graah, bodom keskiyön jälkeen viikatemies rölöm sääh" settiä.. mutta kyllä vanhalle bodomille on aina varattuna pieni soppi mun sydämessä. Uudemmasta tsildren of bottomista en kehtaa edes keskustella.
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Neponen
11.02.2012 12:56:12

AnZa The Great: Tässä olisi mielettömän hyvä bändi.

Epävirallisen studiohaastattelun mukaan (lähde ei varmistettu ks. youtube), Laiho on ite sanonut, että yrittää saada lyriikat vaan sopimaan soittoon. Eli niillä ei näin ollen olisi mitään syvempää merkitystä, tai kiinnekohtaa.

Mutta hyvä, jos olet saanut selville..
Wradlin
11.02.2012 13:23:48
Decadetroll: Uudemmasta tsildren of bottomista en kehtaa edes keskustella.

Kannattaisi kehdata, viimeisin levy on ehkä bändin paras.
Karipiirto
11.02.2012 13:39:54

Wradlin: Kannattaisi kehdata, viimeisin levy on ehkä bändin paras.

No jos ylisanoja välttää niin Matt Hyde sai tuottajana kyllä bändin kaikilta levyiltä jo ennestään löytyneet parhaat puolet puristettua yhteen lättyyn. Soolot on melodisia, välillä pistetään rässiksi ja silti homma kuulostaa huomattavasti enemmän Bodomilta kuin kaksi edeltänyttä albumia. :)
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Decadetroll
11.02.2012 22:54:25
Wradlin: Kannattaisi kehdata, viimeisin levy on ehkä bändin paras.

No, makuja on monia. Itse en vaan pidä bändiä enää juuri minään.
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)