Aihe: Mokoma
1 2 3 4 543 44 45 46 4792 93 94 95 96
Disposable
09.04.2007 16:12:48
Mitäköhän epäkypsää tuossa nyt oli? Sitäpaitsi varmaan jokainen joka on teikäläisen kommentteja lukenut m.netin eri topiceissa, on varmaan huomannut että jätkä on kun terrieri kurkussa kiinni heti kun joku sanoo lempibändistäsi jotakin negatiivista. Mieti uudestaan ennen kuin tulet tänne laukomaan mitään toisten kirjoitusten...

Tottakai olen puolustamassa oikeaksi näkemiäni asioita liioittelevien elitisten pyörityksestä, ilman muuta. Mielipide on mielipide, mutta kun puhutaan "lässyn lässyn"-meiningistä Suomen erään ehdottomasti kovimman thrashlevyn yhteydessä, pitää tämmöisten sammokkojen suusta puhujaa vähän ohjata oikealle tielle.

...epäktpsyydestä.

Hoho! Kyllä sinä kohta osaat sen kirjottaa :)
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
Räkkipeli
09.04.2007 22:53:01
Tottakai olen puolustamassa oikeaksi näkemiäni asioita liioittelevien elitisten pyörityksestä, ilman muuta. Mielipide on mielipide, mutta kun puhutaan "lässyn lässyn"-meiningistä Suomen erään ehdottomasti kovimman thrashlevyn yhteydessä, pitää tämmöisten sammokkojen suusta puhujaa vähän ohjata oikealle tielle.

No et tosiaan vissiin tiedä mitä meinaa "mielipide".
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
hullu_ukko
10.04.2007 15:35:29
No et tosiaan vissiin tiedä mitä meinaa "mielipide".

Mielipide on se juttu, joka kaikilla erimieltä olevilla on väärä ja näinollen hyvä syy aloittaa tappelu. Kyllä siis näyttäisi tietävän. :)
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti
Karipiirto
10.04.2007 16:22:07

Eli siis? Mielipide on mielipide ja nämä on makuasioita mutta vartijan mielipide vain on väärä? Ootsä kans aika velikulta. XD
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Disposable
10.04.2007 19:22:10
Eli siis? Mielipide on mielipide ja nämä on makuasioita mutta vartijan mielipide vain on väärä? Ootsä kans aika velikulta. XD

Hmmmjoo. Alan olla heikoilla jäillä, myönnettäköön. Mutta prkl, eikö löydy muita joittenka mielestä Tämän Maailman Ruhtinaan Hovi olisi yksi Suomen historian kovimmista thrash-levyistä? Ei sen thrash-arvoa vähennä pari balladia yhtään.

Fighting with the windmills, aren't we...
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
elbowski
10.04.2007 19:33:51
Hmmmjoo. Alan olla heikoilla jäillä, myönnettäköön. Mutta prkl, eikö löydy muita joittenka mielestä Tämän Maailman Ruhtinaan Hovi olisi yksi Suomen historian kovimmista thrash-levyistä? Ei sen thrash-arvoa vähennä pari balladia yhtään.

Toki, IMO Mokoma on maailman kovin thrashpumppu, mutta ei koskaan pidä tuoda mielipiteitään väärällä tavalla julki.
Texas is the reason. Texas forever.
Brother Tohveli
10.04.2007 20:57:54 (muokattu 10.04.2007 20:58:12)

No Mokoman jokainen thrash-levy ovat olleet minulle yhtiä lempi thrash-levyistä kautta aikain. Mokoma yleensäkin on yksi lempi-thrash bändeistäni, joka voi kertoa aika paljon mielipiteistäni...
Brother Tohveli
17.06.2007 14:05:09 (muokattu 17.06.2007 18:28:13)
Voi juma, Mokoma heitti eilen aivan satanan kovan keikan Myötätuulirockissa. Eka festarikeikka tänä vuonna bändillä ja lämmeny oli. Soittivat myös kaksi uutta biisiä tulevalta levyltä. Ensimmäinen oli nimeltään Nujerra Ihminen ja sen mitä sain sitä selvää oli varsinaista tappoa. Rujo biisi siis. Toinen oli vähän rauhallisempi, nimenä oli Entistä Ehompi. Molemmat kuulostivat todella hyviltä.

Settilista ei jäänyt ihan kauhean tarkasti päähän, mutta aloituskappale oli Mene Ja Tiedä, jonka perään taisi tulla heti Valapatto. Näiden lisäksi soitettiin Kuu Saa Valtansa Auringolta, Ärräpää, Sirppi, Haudan Takaa, Hiljaisuuden Julistaja, Kiellän Itseni, Minä Elän ja Punainen Kukko (joka taisi olla vika biisi). Encore sisälsi Kasvot Kohti Itää ja heti sen perään Pahaa Verta. Kaiken tämän lisäksi keikan aikana kuultiin Santun hieno bassosoolo. Yleisö diggasi sen verran, että bassosooloa huudeltiin jälkeenkinpäin vielä lisää.

Kaikenkaikkiaan aivan upea keikka. Nyt niska jumittaa ja ääni menee jatkuvasti falsetti-puolelle kun se on niin tuhottu.
hullu_ukko
17.06.2007 14:24:43 (muokattu 17.06.2007 15:01:25)
Helvetin kova keikka myös Provinssissa. Niska ei taivu juuri mihinkään suuntaan ja äänikin on melko täysin kadoksissa. Sen verran verenmaku suussa siinä eturivissä tuli huudettua ja riehuttua muutenkin. Settilista oli näköjään hyvin samanlainen kuin myötätuulirockissa, mutta Provinssissa kuultiin vain yksi uusi biisi. Kyllä tuo keikka menee helposti ainakin mun henkilökohtaiselle viiden parhaan keikan listalle. Soundchekissä Tuomo hyppi vielä The Zombi-paita päällä ja siitä siis kyllä ehdottomasti plussaa.

E: Yritän muistaa sen Provinssin settilistan:

1.Mene ja Tiedä
2.Kiellän itseni
3.Hiljaisuuden Julistaja
4.Valapatto
5.Kuu Saa Valtansa auringolta
6.Ärräpää
7.Haudan Takaa
8.Uusi biisi (täyttä tykitystä)
9.Sirppi
10.Minä Elän
11.Punainen Kukko
12.Lujaa Tekoa
-----------------------
13.Kasvot Kohti Itää
14.Pahaa Verta
15.Takatalvi

Ovat kai osittain pahasti väärässä järjestyksessä ja joitain biisejä saattaa puuttua. Muut paikalla olleet voivat korjailla vapaasti. Omasta mielestäni oli melko täydellinen setti kyllä kyseessä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Teksu
17.06.2007 15:07:35
Perjantain Turun klubikeikan settilista:

1. Mene ja tiedä
2. Kiellän itseni
3. Valapatto
4. Ärräpää
5. Kuu saa valtansa auringolta
6. Säästä sanasi
7. Nujerra Ihminen
8. Sirppi
9. Entistä ehompi
10. Hiljaisuuden julistaja
11. Haudan takaa
12. Syvyys on vaiti
13. Minä elän!
14. Punainen kukko
- - -
15. Vade retro, Satana!
16. Kasvot kohti itää
17. Pahaa verta
- - -
18. Takatalvi
kiip on thräshin!
mhaarala
17.06.2007 16:08:52
Tuo turun keikka oli ja aivan loistava. Kunnon mättöä alusta loppuun. Ja oli takatalvi "vierailevien tähtien" vetämänä loistava veto. Kunnon asennetta.. :)
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
DethBanger
17.06.2007 16:09:54
Tuo turun keikka oli ja aivan loistava. Kunnon mättöä alusta loppuun. Ja oli takatalvi "vierailevien tähtien" vetämänä loistava veto. Kunnon asennetta.. :)

Mulla oli yks kaveri siellä lavalla. Oliko siel montaki ihmistä lavalla?
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
M!Xu
17.06.2007 19:50:33

Eilen Myötätuulirockissa huomasin kuinka paljon Annalan rääkymurinahuuto kuulostaa Lamb Of Godin Randy Blythelta. Melkein identtiset!

Ihan hyvän keikan vetivät, oikeen pitinkin saivat aikaan.
pöö
elbowski
17.06.2007 20:15:43 (muokattu 17.06.2007 20:16:01)
Eilen Myötätuulirockissa huomasin kuinka paljon Annalan rääkymurinahuuto kuulostaa Lamb Of Godin Randy Blythelta. Melkein identtiset!

Ihan hyvän keikan vetivät, oikeen pitinkin saivat aikaan.

En oo muuten Mokoman keikalla ollu jossa ei pitti ois pyöriny. Vissiin viimeksi Tuskassa 2006 ei nähty ko. ilmiötä, mutta sekin johtui kiellosta.

E. Ja nähtyjä keikkoja siis reilusti toistakymmentä.
March 23rd hushed the wind, the music died
Spetsnaz
17.06.2007 23:07:54

En oo muuten Mokoman keikalla ollu jossa ei pitti ois pyöriny. Vissiin viimeksi Tuskassa 2006 ei nähty ko. ilmiötä, mutta sekin johtui kiellosta.

E. Ja nähtyjä keikkoja siis reilusti toistakymmentä.

Kyllä muuten pyöri se pitti. Ensin siellä täällä pyöri semmosia pienempiä pittejä, ja sitten setin puolessavälissä ennen Poltetun Maan Taktiikkaa Annala käski kaikki pittaajat keskelle. Ja olikin sitten saatanan kova pitti. ,,/

http://www.youtube.com/watch?v=XC92lxiKWys

Täytyy kyllä vähintään kerran päästä näkemään Mokoma tänä kesänä. Nimim. keikkoja 4 takana.
mhaarala
18.06.2007 10:35:51
Mulla oli yks kaveri siellä lavalla. Oliko siel montaki ihmistä lavalla?

Viisi ensimmäistähän sinne pääsi vetämään. :)
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
jarkkkk
18.06.2007 13:04:58
Helvetin kova keikka myös Provinssissa.

näin bändin vasta siellä ekaa kertaa. ihan tajuton livenä. nyt tiedän mistä olen jäänyt paitsi aina kun en ole keikoille ehtinyt/jaksanut. helvetin kova setti, vaikka takatalvi on suomen rockhistorian yks paskimmista biiseistä.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. Ilmassa on kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia. Siinä tuoksuu seikkailu!
hullu_ukko
19.06.2007 12:50:48
Mitä tuosta Punainen Kukko-EP:stä kannattaa maksaa, jos sellaisen ostaa vaikka huuto.netin kautta?
29€ on yhdessä hintapyyntönä ja tuntuu kyllä helvetin kovalta pyynniltä, vaikka kyseessä onkin ''kuuntelematon'' levy.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
kid ego
19.06.2007 13:14:29
Mitä tuosta Punainen Kukko-EP:stä kannattaa maksaa, jos sellaisen ostaa vaikka huuto.netin kautta?
29€ on yhdessä hintapyyntönä ja tuntuu kyllä helvetin kovalta pyynniltä, vaikka kyseessä onkin ''kuuntelematon'' levy.

En tiedä mitä kannattaa maksaa, mutta uutenahan se ei tainnut kymppiäkään maksaa. Tiedän ettei sitä helpolla saa, mutta en kyllä maksaisi puoliakaan tuosta summasta.
- You never told us your name.
- John.
hullu_ukko
19.06.2007 13:25:53
En tiedä mitä kannattaa maksaa, mutta uutenahan se ei tainnut kymppiäkään maksaa. Tiedän ettei sitä helpolla saa, mutta en kyllä maksaisi puoliakaan tuosta summasta.

Sitä vähän minäkin.. About 17€ olen korkeintaan valmis maksamaan mint-kuntoisesta yksilöstä, kolhituista tietty vähemmän. Tuossa mainitsemassani ilmoituksessa väitettiin, että levy on kuuntelematon, vaan milläs todistaa kun ilmoituksessa olevassa kuvassa ei minkäänlaisia suojamuoveja kansien päällä näy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)