Aihe: Metallica
1 2 3 4 542 43 44 45 46123 124 125 126 127
Hetfield
10.07.2008 21:33:23

Ja siitä St. Angerin dvd:stä, se on ihan loistava, useammin olen tainnut jopa sen kautta levyn kuunnella ja katsella kuin cd:ltä.

Sama juttu täällä. Levyä en ole cd:ltä kuunnellut varmaan kolmeen vuoteen, mutta DVD on silloin tällöin ollut käytössä.
I quit the band... Now I just play with myself.
Hetfield
10.07.2008 21:35:45 (muokattu 10.07.2008 21:36:07)

Pitäsköhä jo pistää tilaukseen. Mites tuo on ees mahollista ku siinä luki, että saatavilla vain missionista ja metclubista?

Metclubista sanottiin, että vain P-Amerikassa on pelkästään Metclubin, Metallican ja MM:n sivujen kautta myynnissä. Muualla sitten miten sattuu olemaan.
sandiego
10.07.2008 21:49:51
Kannattaa pistää tilaus sisään äxään ku näköjään niillä on importtina tulossa tuota matskua. Ja se aluekoodin ohittaminen soittimessa on helpompaa ku metallicasta väitteleminen, eli lähes joka soittimesta pystyy aluekoodit purkamaan.
Pedroz
10.07.2008 22:41:10

Tilaukseen meni. Kanta-asiakaskortti täyttyi juuri sopivasti, hintaa tuli vain karvan verran yli 100€. Onhan sitä hintaa tuossakin, parempi olla komea paketti.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
T.N.T
10.07.2008 22:47:33
Platinapaketteja ja dvd:itä? Pakattuna johonkin 5kiloseen pahvilootaan?
Olen ehkä vähämielinen barbaari, mutta itse haluan vain levyn, jota kuunnella.
Kaikenlainen lisähärpätys on mielestäni turhaa. Musiikkihan siinä on se mikä ratkaisee... Tietysti raja kulkee siinä, että levy pitää olla itsellä olemassa.
Ei mitään euro/kappaleelta nettilataus meininkiä. Plätty soittimeen ja tätsit.
T: Karvaiset sääret
Hetfield
10.07.2008 22:53:41

Platinapaketteja ja dvd:itä? Pakattuna johonkin 5kiloseen pahvilootaan?
Olen ehkä vähämielinen barbaari, mutta itse haluan vain levyn, jota kuunnella.
Kaikenlainen lisähärpätys on mielestäni turhaa. Musiikkihan siinä on se mikä ratkaisee... Tietysti raja kulkee siinä, että levy pitää olla itsellä olemassa.
Ei mitään euro/kappaleelta nettilataus meininkiä. Plätty soittimeen ja tätsit.

Sen takia ketään ei pakoteta tuota Boxia ostamaan, vaihtoehtoja kyllä löytyy. Esim. LP-levyinä voi tilata jos kiinnostaa.

Ihan vaan muistutuksena tuon boksin tilaajille että mukana tuleva DVD on hyvin todennäköisesti R1-formaatissa, eli kandee tarkastaa etukäteen että pyöriihän omassa soittimessa.

Tuli tuosta vielä mieleen, että eikös se kuitenkin todennäköisemmin ole R0-formaatissa, koska joka puolelle muailmaa sitä lähtee? Stänkerinkin erikoisversiossa DVD toimii joka soittimella.
Disposable
10.07.2008 23:15:04
Kaikki Metallica-DVD:t mitä olen hankkinut ovat olleet R0-koodilla, paitsi Cliff 'Em All. Siitäkin sain rahat takaisin kun koodi ei pelittänytkään.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
bedlam
10.07.2008 23:44:37 (muokattu 10.07.2008 23:45:56)

Ilman muuta kai sen voi olettaa olevan aluekooditon R0. NTSC-muodossa tosin kuitenkin, sitä eivät kaikki vanhemmat soittimet/töllöt ymmärrä.

Oudolta tuntuu, että Äxästä voisi _oikeasti_ jo varata moisen paketin. Olisikohan tuossa sama meininki kuin esim Amazonin ennusteissa.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Hetfield
10.07.2008 23:54:39

Ilman muuta kai sen voi olettaa olevan aluekooditon R0. NTSC-muodossa tosin kuitenkin, sitä eivät kaikki vanhemmat soittimet/töllöt ymmärrä.

Oudolta tuntuu, että Äxästä voisi _oikeasti_ jo varata moisen paketin. Olisikohan tuossa sama meininki kuin esim Amazonin ennusteissa.

No ainakin tuossa lukee, että varattu tuote postitetaan julkaisupäivää edeltävänä päivänä. Oikeaa infoa on myös tuotteesta, joten miksi ei. Mutta en sitten tiedä, lähettelen tässä juuri sähköpostia kyseiseen lafkaan, kyselen vähän.
mongoloidi
11.07.2008 00:14:59
Äxällä hinta on jo: http://www.levykauppax.fi/artist/me … the_box_magnetic_death_in_a_coffin/

Minkälainen mies maksaa tästä 115 euroa?
Vois oikeesti kelailla haluutko ostaa 115 eurolla tän yhen läjän metallican nimen varjolla myytävää rojua, vai kenties 10 ihan oikeasti hyvää levyä esim CDONista?
Ziggy Bubba
11.07.2008 00:28:22 (muokattu 11.07.2008 00:28:45)

Jonkun sortin friikki kai. Itekin tilasin Radioheadin viimeisimmästä "mahtipaketti-version", mutta sillä ei kyllä ollut hintaa edes puolta tuosta. Tavallaan toki ymmärrän yskän :)
Uutta musaa Crookmachine -projektiltani
aikavaikea
11.07.2008 06:53:12 (muokattu 11.07.2008 06:53:44)

Mies (tai nainen) joka haluaa tuon. Haloo! Eihän se ole kuin 115 euroa!

Vois oikeesti kelailla haluutko ostaa 115 eurolla tän yhen läjän metallican nimen varjolla myytävää rojua, vai kenties 10 ihan oikeasti hyvää levyä esim CDONista?

Mitä tuossa tarvii oikeesti kelailla? Voihan sitä ostaa ne 10 levyä tuon lisäksi jos tahtoo.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Artturi
11.07.2008 08:16:19
Play.comissa normaaliversio Death Magneticista ennakkotilattavissa hintaan 12,49 e (sis. postimaksut) ja julkaisupvä 15.9. Eli kyllä lätyn suht edukkaastikin saa, joten turha mistään rahastuksesta on kait puhua?! Collector's items ovat aina pelkkiä bonuksia ja pelkästään hyvä, että sellaisia tarjotaan keräilijöille. Jos Ruumisarkkuversio olis ainoa tapa saada tuo levy, silloin puhuttaisiin suuren luokan kusetuksesta!!

Sen Änkyrän dvd:n ideahan oli esitellä uusi basisti Robert, kun heebo ei levyllä soita. Se teki siitä mielestäni munakkaan idean, ei pelkästään se, että vedetään koko levy kämpillä kameran edessä.. Ja tottahan se on, että sitä tulee katottua useammin kun levyä kuunneltua.. Dvd:llä sentään virvelisaundikin on suht siedettävä!
bedlam
11.07.2008 09:17:14

Mies (tai nainen) joka haluaa tuon. Haloo! Eihän se ole kuin 115 euroa!

Itse olen mm. ostanut Alien-elokuvasarjan spesiaalipakkauksen, joka maksoi tasan tuplat tuosta. Eihän tuo nyt superfanille ole hinta eikä mikään, toivottavasti ovat panostaneet paketin ulkonäköön sitten kans.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
trashjones
11.07.2008 10:19:12 (muokattu 11.07.2008 10:20:00)

Varmaan itse maksaisit saman hinnan tuosta pentagram skeidasta vaikka täyttä paskaa onkin.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
mongoloidi
11.07.2008 11:52:49
Varmaan itse maksaisit saman hinnan tuosta pentagram skeidasta vaikka täyttä paskaa onkin.

Jos usko metallicaan on edelleen noin kova niin anna mennä vaan, tilaa paketti.
Ihailtavaa miten jengi jaksaa vuosi toisensa jälkeen odottaa metallicalta hyvää uutta levyä, vaikka julkaisujen taso on laskenut tasaisesti aina Kill 'em allista lähtien.
Hetfield
11.07.2008 11:54:45

vaikka julkaisujen taso on laskenut tasaisesti aina Kill 'em allista lähtien.

Samapa tuo minulle on, jos joku ei orkesterista välitä, mutta tuo jo pisti vähän hymyilyttämään...
trashjones
11.07.2008 11:55:53
Mitäs ne vastas X:stä Hetfieldin sähkäriin? Laitoin omani tulemaan.
Hetfield
11.07.2008 12:35:03

Mitäs ne vastas X:stä Hetfieldin sähkäriin? Laitoin omani tulemaan.

Noh, kyselin mm. tuosta T-paidasta. Voi olla, että se koko tulee ihan randomilla, mutta tilausvahvistukseen kannattaa vastata ja laittaa haluamasi koko (M, L ja XL taitavat olla koot). Eli jos he pystyvät vaikuttamaan asiaan, niin saa oikeankokoisen paidan, kunhan vaan erikseen mainitsee.

Julkaisupäivästä ne sanoivat, että pari viikkoa sitten ainakin oli vielä alustava päivämäärä, joten se voi myös muuttua.

En vielä laita tilausta menemään, pohdiskelen tässä muutaman päivän ainakin =P
trashjones
11.07.2008 12:41:04 (muokattu 11.07.2008 12:41:43)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)