Aihe: Metallica
1 2 3 4 541 42 43 44 45123 124 125 126 127
Veska
10.07.2008 16:13:44
Myönnettävä on, että uusi levy rupesi vähän kiinnostamaan. Ehkä sitä toivoa vielä on..?

Onhan sitä. Odotukset vahvistuvat mitä enemmän lisätietoa levystä tulee. :D
Disposable
10.07.2008 16:33:20
http://metallica.com/index.asp?item=601002

Onhan tuo ihan kiva homma tavaran keräilijöille

Vaikutti muuten sen verran hyvältä pakeltilta että jos hinta pysyy kurissa niin meikäläinen voisi tuollaiseen sijoittaa.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Stalkah
10.07.2008 16:37:33

Vaikutti muuten sen verran hyvältä pakeltilta että jos hinta pysyy kurissa niin meikäläinen voisi tuollaiseen sijoittaa.

pysyy kurissa? ei sitä kukaan varmaan edes yritä pitää kurissa, se karkaa varmasti reilusti sinne satasen päälle. kuumottaisi kyllä itseänikin tuollainen boksi, mutta tokkopa tulee hommattua.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net
Disposable
10.07.2008 16:43:22
pysyy kurissa? ei sitä kukaan varmaan edes yritä pitää kurissa, se karkaa varmasti reilusti sinne satasen päälle. kuumottaisi kyllä itseänikin tuollainen boksi, mutta tokkopa tulee hommattua.

"Kurissa pysyminen" on suhteellinen käsite: kyllä minä vielä tuskailematta reilun satasen tuosta maksaisin.
aivokuolio
10.07.2008 16:47:06
Siinä vaiheessa kun boksiin kuuluu CD+DVD sekä paita lippuineen niin kyllä ainakin meikäläinen pohtii että alanko yli satasta tiskiin latomaan. Sellaista hintaahan tälle on ehdoteltu. Otettakoon nyt vertailuun Live Shit-boksi joka sisältää 3 cd:tä ja 2 dvd:tä muun krääsän lisäksi, eikä hintaa ole kuin 50 taalaa. Itse taisin Anttilassa tuosta 50 euroa maksaa. Ja sitten taas St. Angerin CD+DVD-kombo oli normaalihintaisen levyn verran. 80 kymppiä t-paidasta ja pahviboksista... saas nährä.
Disposable
10.07.2008 16:56:13 (muokattu 10.07.2008 16:56:55)
Siinä vaiheessa kun boksiin kuuluu CD+DVD sekä paita lippuineen niin kyllä ainakin meikäläinen pohtii että alanko yli satasta tiskiin latomaan. Sellaista hintaahan tälle on ehdoteltu. Otettakoon nyt vertailuun Live Shit-boksi joka sisältää 3 cd:tä ja 2 dvd:tä muun krääsän lisäksi, eikä hintaa ole kuin 50 taalaa. Itse taisin Anttilassa tuosta 50 euroa maksaa. Ja sitten taas St. Angerin CD+DVD-kombo oli normaalihintaisen levyn verran. 80 kymppiä t-paidasta ja pahviboksista... saas nährä.

Elävä Paska on ollut markkinoilla jo vuosia, mikä tietysti laskee hintaa. St. Angerin DVD oli kuulemma aika markkinointihenkistä täytettä? En kylläkään itse koskaan sitä nähnyt, eikä sitä kyllä kukaan koskaan hehkuttanutkaan.

Jo se, että Death Magneticin laatikko sisältää Making Of-DVD:n, jota ei muualla myydä, nostaa ostohaluja huomattavasti. Varsinkin mikäli sieltä tulee hyvä levy ulos, itseäni Metallica-narkomaanina kiinnostaa huomattavasti mitä kaikkea studiossa on muuttunut vertaillen sitä Some Kind of Monsteriin. Ja ken tietää: ehkä tuo laatikkokin olisi vähän pahvilaatikkoa laadukkaampi.

Kyllä tämä poika osaa rahoistaan eroon päästä, mutta thank's for your concern!

Edit: Ettei vain tule sanomista, alun käännösvirhe on tahallinen.
aivokuolio
10.07.2008 17:06:23
Elävä Paska on ollut markkinoilla jo vuosia, mikä tietysti laskee hintaa.

itseäni Metallica-narkomaanina kiinnostaa huomattavasti mitä kaikkea studiossa on muuttunut vertaillen sitä Some Kind of Monsteriin.

Mutta kun ostin tuon Live Shitin silloin kun se DVD-formaatissa ilmestyi noiden puhkikelattujen VHS-rupujen tilalle ja hintaa oli tosiaan jo silloin tuo vähän päälle viisikymppiä. Oh well.

Totta helvetissä itseänikin kiinnostaa mutta jotenkin tuntuu järjettömältä maksaa tuollaisia summia kahden tunnin dokumentin takia. Huomattavasti mielummin olisin vastaanottanut vaikka ihan erillisen kunnon DVD:n vaikkapa A Year And A Halfin hengessä. Noh eiköhän tuon jostain jotain kautta kumminkin näe.
Kirk_Hammett
10.07.2008 17:10:39
Oli puhetta tuosta boxista ja sen hinnasta, veikkaisin hinnaksi lähemmäs 100€
Tuo on siis vaan oma arvio.

Ja jos hinta on noin korkea niin en kyllä koske boxiin pitkällä tikullakaan.
You know it's sad but true...
aikavaikea
10.07.2008 17:15:26

Äxällä hinta on jo: http://www.levykauppax.fi/artist/me … the_box_magnetic_death_in_a_coffin/

Ja siitä St. Angerin dvd:stä, se on ihan loistava, useammin olen tainnut jopa sen kautta levyn kuunnella ja katsella kuin cd:ltä.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
DaKiller
10.07.2008 17:19:21

St. Angerin DVD oli kuulemma aika markkinointihenkistä täytettä? En kylläkään itse koskaan sitä nähnyt, eikä sitä kyllä kukaan koskaan hehkuttanutkaan.

Siis se lätty missä bändi vetää joka ainoan biisin livenä b-kämpällä/studiossa? Eipä tuossa mitään markkinointihenkistä minun mielestä ole. Ihan kiva lisä se oli.
Torniojaws
10.07.2008 17:22:27 (muokattu 10.07.2008 17:23:23)

Siis se lätty missä bändi vetää joka ainoan biisin livenä b-kämpällä/studiossa? Eipä tuossa mitään markkinointihenkistä minun mielestä ole. Ihan kiva lisä se oli.

Varsinkin verrattuna In Flamesin rahastukseen, jossa oli treenikämpältä ainoastaan videokuva kun taas ääniraita oli suoraan levyllä olevista biiseistä. Eli tavallaan playbackinä/ylipitkä livevideokuvasta kasattu musiikkivideo.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
aivokuolio
10.07.2008 17:23:20

Siinä mielessä markkinointihenkistä että kyllähän tuossa SKOM-DVD:n bonareissa on pätkää kun jätkät miettivät managerin kanssa että mitäs spesiaalia levylle lyötäis mukaan jotta ihmiset ostaisivat itse levyn nettilataamisen sijaan. Alkuun etenkin James on tuota DVD:tä vastaan koska tuossa tapauksessa "myydään DVD:tä jonka oheistuotteena saa levyllisen musiikkia" mutta lopulta idea bändistä vetämässä samat levyn biisit treenikämpällä kääntää kelkan.
Ziggy Bubba
10.07.2008 17:25:37

St. Angerin DVD oli kuulemma aika markkinointihenkistä täytettä? En kylläkään itse koskaan sitä nähnyt, eikä sitä kyllä kukaan koskaan hehkuttanutkaan.

Njaa, kyllä se musta aika oiva lisä oli tuolle levylle. Etenkin kun DVD:llä soundit on reippaasti varsinaista lättyä paremmat. Ideana tuo koko levyn vetäminen ns. livenä on bonuksena musta aika mainio - tuommosia soisi muiltakin bändeiltä nähtävän. Toisaalta suurella osalla bändeistä ei ole varmaankaan tarpeeksi riihikuivaa tuommosen toteuttamiseen - Metallicalle ei varmaan tuottanut ongelmia :)
Uutta musaa Crookmachine -projektiltani
Stalkah
10.07.2008 17:33:41 (muokattu 10.07.2008 17:34:05)

Tuo on siis vaan oma arvio.

Ja jos hinta on noin korkea niin en kyllä koske boxiin pitkällä tikullakaan.

juu on pirullinen tuo äxänkin hinta. silti aina kaikki special edition- jutut kutsuvat minua tuhlaamaan rahani niihin... aargh! kyllä tuostakin joku special edition pitää tilata, vaikka joku digipäkki sitte jos ei muuta.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net
Disposable
10.07.2008 17:43:20
Äxällä hinta on jo: http://www.levykauppax.fi/artist/me … the_box_magnetic_death_in_a_coffin/

Nyt polttelee kyllä ihan jumalattomasti, taidanpa jo rueta säästelemään.
trashjones
10.07.2008 20:52:32
Nyt polttelee kyllä ihan jumalattomasti, taidanpa jo rueta säästelemään.

Pitäsköhä jo pistää tilaukseen. Mites tuo on ees mahollista ku siinä luki, että saatavilla vain missionista ja metclubista?
Master of Puppets Im vetämällä your strings
sandiego
10.07.2008 21:10:50
Pitäsköhä jo pistää tilaukseen. Mites tuo on ees mahollista ku siinä luki, että saatavilla vain missionista ja metclubista?

No on sitä roinaa tuotu iät ja ajat importtina rapakon takaa
aivokuolio
10.07.2008 21:25:43
Ihan vaan muistutuksena tuon boksin tilaajille että mukana tuleva DVD on hyvin todennäköisesti R1-formaatissa, eli kandee tarkastaa etukäteen että pyöriihän omassa soittimessa.
Hetfield
10.07.2008 21:30:26

Ihan vaan muistutuksena tuon boksin tilaajille että mukana tuleva DVD on hyvin todennäköisesti R1-formaatissa, eli kandee tarkastaa etukäteen että pyöriihän omassa soittimessa.

Kuinkas muuten yleensä tietokoneissa nämä pelittävät? Onko niissäkin alueittain? Sori kun kyselen tyhmiä, ei ole mitään hajua näistä hommista.
I quit the band... Now I just play with myself.
trashjones
10.07.2008 21:32:58
Kuinkas muuten yleensä tietokoneissa nämä pelittävät? Onko niissäkin alueittain? Sori kun kyselen tyhmiä, ei ole mitään hajua näistä hommista.

Luulis, että sen saa jollain playerillä näkymään.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)