Aihe: AMORAL studiossa!
1 2 3 4 539 40 41 42 4350 51 52 53 54
Werde
28.04.2009 18:16:27
Peltsi88: Nykyään bändit on vain valjastanut tuon punkin "haista vittu"-asenteen kaupallisuuteen. Sanomalla "tehdään sitä mitä halutaan" tarkoittaa "tehdään sitä mikä myy eniten".

Hienoa tekstiä. "Haistakaa vittu"-asenne on jo vuosikymmeniä vanha näissä touhuissa, ja eiköhän kaikki enemmän ja vähemmän tee sitä mitä haluaa. Naurettavaksi homma menee jos siitä tehdään numero kuten tässä tapauksessa.

Yllättävän moneen se on täälläkin tosin uponnut ;)
Rhapa
28.04.2009 18:42:47
Peltsi88: Tämä saa aina minut hymyilyttämään.

Nykyään bändit on vain valjastanut tuon punkin "haista vittu"-asenteen kaupallisuuteen. Sanomalla "tehdään sitä mitä halutaan" tarkoittaa "tehdään sitä mikä myy eniten".

Ihan helvetin moni bändi tekee tätä, ja kas kummaa, nehän kuulostaa vielä samanlaiselta shaisselta kaikki.

Pakko heittää plussalla. Ihan loistavasti kiteytetty.
Viheliäinen viitapiru
Zammy
28.04.2009 18:46:09
Haista vittu-asennehan toimii aina jos joku puritaani saa herneen nenuliin niinkuin täällä on käynyt. Se on itseasiassa elämän tarkoitus.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Rhapa
28.04.2009 18:52:07
Zammy: Haista vittu-asennehan toimii aina jos joku puritaani saa herneen nenuliin niinkuin täällä on käynyt. Se on itseasiassa elämän tarkoitus.

Eiköhän suurin osa vain lue noitakin juttuja pienellä myötähäpeällä. Siis jos ala-astetyyliin haistatellaan vitut ja poseerataan meikit naamassa.
Viheliäinen viitapiru
Zammy
28.04.2009 18:55:21
Rhapa: Eiköhän suurin osa vain lue noitakin juttuja pienellä myötähäpeällä. Siis jos ala-astetyyliin haistatellaan vitut ja poseerataan meikit naamassa.

Jaa minä en ole mitään haastatteluja lukenut. Mutta se on hauskaa kun kusiaispesä alkaa kuhista kun Ari Koivusen nimi mainitaan. Siinä on täysin hyvää asennetta Amoralilta.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Rhapa
28.04.2009 19:19:23
Zammy: Jaa minä en ole mitään haastatteluja lukenut. Mutta se on hauskaa kun kusiaispesä alkaa kuhista kun Ari Koivusen nimi mainitaan. Siinä on täysin hyvää asennetta Amoralilta.

Niin, tästä asenteestahan oli tuossa jo aiemmin erittäin hyvä kommentti.
Viheliäinen viitapiru
Fintrollx
28.04.2009 19:51:56

Zammy: Jaa minä en ole mitään haastatteluja lukenut. Mutta se on hauskaa kun kusiaispesä alkaa kuhista kun Ari Koivusen nimi mainitaan. Siinä on täysin hyvää asennetta Amoralilta.

Mitä asennetta on olla sellout ja sitten vittuilla kuuntelijoille kun sitten se homma failas, ja fanit alkaa polttaa levyjänsä?
Zammy
28.04.2009 19:58:43
Fintrollx: Mitä asennetta on olla sellout ja sitten vittuilla kuuntelijoille kun sitten se homma failas, ja fanit alkaa polttaa levyjänsä?

Failas? Kivasti ainakin radiossa soi, levynilmestymistä odotellessa. Se on just parasta asennetta kun saadaan hevaripojat näyttämään kapeakatseisuutensa ja ahdistuksensa siitä että jollakin menee lujaa. Kyllähän Beatlesinkin fanit poltteli levyjään. Sikäli kun ymmärrän, niin Amoralin tavoitekin on varmaan myydä kivasti levyjä ja tehdä hyvää musaa. Se, että onko se truu onkin ihan yks helvetin hailee.
potatomoto
28.04.2009 20:06:13
Zammy: ... Amoralin tavoitekin on varmaan myydä kivasti levyjä ja tehdä hyvää musaa. Se, että onko se truu onkin ihan yks helvetin hailee.

Joo, mutta tavoite jää ainakin tuon hyvän musiikin osalta saavuttamatta niin kauan kuin tällä linjalla mennään.
Joo.
sticky fingers
28.04.2009 20:25:08
potatomoto: Joo, mutta tavoite jää ainakin tuon hyvän musiikin osalta saavuttamatta niin kauan kuin tällä linjalla mennään.

Tuskin nuo jätkät itsensä kiusaksi tollasta musiikkia on vääntäneet. Ei se Ari sinne varmaan oo mennyt idolspipo päässä pätemään, että nyt tehään jätkät tällasta hittimusaa. Tyylillinen linjaveto lienee tehty jo ennen uutta laulajaa. Luulen. En tosin tiedä, niinkuin ei valtaosa muistakaan tämän foorumin huutelijoista.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Rhapa
28.04.2009 21:37:05
Zammy: Se, että onko se truu onkin ihan yks helvetin hailee.

Jokin tässä kyllä sitten mättää, kun tuossa infernon kansikuvassakin sitä troo-henkeä yritetään uhkua ja puhkua niin maan perusteellisesti. Minulle ainakin on yksi hailee mikä on troo ja mikä ei. Olkoot vaikka nontroo sitten. Lähinnä tuo troo-kysymys kuitenkin nousee niiden ihmisten huulille, jotka eivät "skeneä" seuraa ja haluavat päästä pätemään "haahaa, tässä nyt näpäytetäänkin hevareita, jotka ei pidä tätä troo metallina". Voisi kysyä, että mitä helvettiä? Mutta samapa tuo, jos joku sellaisestakin kiksinsä saa. Lähinnä se perustuu kuitenkin itsensä pettämiseen.

Musiikki musiikkina ja imago imagona. Molempia lienee sallittua kritisoida ja arvostella ihan mielensä mukaan.
Viheliäinen viitapiru
Räkkipeli
28.04.2009 21:37:09
Se on vaan poijjaat sillä tavalla notta jotkut ne vaan tykkää tällaaasesta musaiikista.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
oaNu
28.04.2009 22:19:22

No varon varon sano Ben Varon!!!!!! Miltä DVD:ltä? Aattelin että pikku trivia vois piristää tätä ketjua.
loituma
28.04.2009 22:23:38
Koko levy Myspacessa kuultavissa: http://www.myspace.com/amoralweb
http://www.mikseri.net/artists/exitium.115257.php
Meadow
28.04.2009 22:41:37
Rhapa: Jokin tässä kyllä sitten mättää, kun tuossa infernon kansikuvassakin sitä troo-henkeä yritetään uhkua ja puhkua niin maan perusteellisesti.

Eihän tuota kantta voi kukaan ottaa tosissaan?
Askr
28.04.2009 22:56:15
Werde: Hienoa tekstiä. "Haistakaa vittu"-asenne on jo vuosikymmeniä vanha näissä touhuissa, ja eiköhän kaikki enemmän ja vähemmän tee sitä mitä haluaa. Naurettavaksi homma menee jos siitä tehdään numero kuten tässä tapauksessa.

Yllättävän moneen se on täälläkin tosin uponnut ;)

Mutta kyllä tääkin ketju, samoin kuin moni muukin ja lukuisat muut esimerkit aika lailla puhuu omaa korutonta kieltään siitä miten sitä "teen mitä tahdon" asiaa saa toteuttaa ja miten sitä ei saa toteuttaa. Kyllä se ennemmin on niin, että sitä vittua pitää kiltisti haistattaa sovitulla saundilla sovittuihin suuntiin, muutoin nousee poru vartjoiden keskuudessa.
Röntgen-Jeesus
28.04.2009 22:57:49

SexnSatan-biisin kuuntelin ihan nimen takia. Ei olisi kannattanut. Onkohan tuo naisääni joka puhuu tuon biisin aikana itse Koivusen nauhoittama?
"Lets black some metal, shall we?"
XernaX
28.04.2009 23:24:37

"Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä"
thaapala
29.04.2009 00:13:57
tox3: SexnSatan-biisin kuuntelin ihan nimen takia. Ei olisi kannattanut. Onkohan tuo naisääni joka puhuu tuon biisin aikana itse Koivusen nauhoittama?

No mutta, eihän tuo ollut ollenkaan kamala, ihan rokkaavaa menoa. Biisit, joissa tyyppi ei edes yritä kuulostaa mieheltä saattavat jopa toimia.
Werde
29.04.2009 10:35:45
Askr: Kyllä se ennemmin on niin, että sitä vittua pitää kiltisti haistattaa sovitulla saundilla sovittuihin suuntiin, muutoin nousee poru vartjoiden keskuudessa.

Mutta mikä kumma siinä on että sitä vittua pitää yleensä haistattaa? Jos tämä nyt on sitä mitä kaverit haluaa soittaa niin miksi pitää sivussa vielä uhota "vanhoille" faneilleen? Kaikin puolin kypsempää ja ammattimaisempaa olisi vaan soitella naama näkkärillä jos tämä nyt kerran on sitä taidetta mitä on aina haluttu suoltaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)