Viceroy 07.07.2005 18:09:34 | |
---|
Demolition on kyllä ainakin minulla ollut kuuntelussa yllättävän usein. . . . Onhan tosiaan näissä Ripperin aikasissa levyissä paljon eroa priistin muihin levyihin, mutta juuri tämän takia jaksan heidän musaansa kuunnella, se ei ole tylsää itsensä toistamista. Jes! Plussaa tästä. Omasta mielestäni molemmat Ripper-levyt ovat lähes helmiä - eri tavalla toki kuin Halfrod-Priestin lätyt, mutta kuitenkin. Ripper-Liveistä en niin välitä. Hetkensä on tietty sielläkin. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Lapsi_ajassa 01.08.2005 22:46:13 | |
---|
Kyllä on mainio levy tuo Unleashed in the East. Paras studiolevy mun mielestä on Sad Wings of Destiny. Perustelut on Tyrant, The Ripper, Victim of Changes ja varsinkin Dreamer Deceiver/Deceiver. Kummankin vika säkeistö uskomattomalla falsetilla. Namm |
Lutkare 02.08.2005 01:44:38 | |
---|
"Aivan. Ja Sad Wings of Destinyhän julkaistiin vuonna -76. Väittääkö joku vielä ettei Priest luonut heavy metallia?" Niin ja eikös Priest perustettu jo joskus 60-luvulla?? Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
Pelsi 02.08.2005 02:53:08 | |
---|
Niin ja eikös Priest perustettu jo joskus 60-luvulla?? 1969 K.K. Downing ja Ian Hill perustivat Judas Priestin. Silloin rumpalina oli John Ellis ja laulajana Alan Atkins. Halford ja Tipton liittyivät bändiin vuonna 1973, samoin kahdella ensimmäisellä levylläkin soittanut rumpali John Hinch. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Black Star 02.08.2005 09:51:57 | |
---|
"I'm proud that I've never had a drug problem or complained that success sucks and shot myself like Kurt Cobain. - Chuck Schuldiner" |
Spike 02.08.2005 11:40:22 | |
---|
Aivan. Ja Sad Wings of Destinyhän julkaistiin vuonna -76. Väittääkö joku vielä ettei Priest luonut heavy metallia? Mikäs se väite oli, ettei Black Sabbath sitten ole metallia? Siitä on ollut vuosien aikana monet hullut tappelut. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
rheinone 02.08.2005 11:49:27 | |
---|
Eikö täällä ole ketään joiden top 3 Priest-levyihin kuuluisi Killing Machine/Hell Bent For Leather. Mahtava lätty kertakaikkiaan. Täällä olen. Killing Machine on mielestäni Papin paras. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
ravage 02.08.2005 11:49:49 | |
---|
1969 K.K. Downing ja Ian Hill perustivat Judas Priestin. Silloin rumpalina oli John Ellis ja laulajana Alan Atkins. Halford ja Tipton liittyivät bändiin vuonna 1973, samoin kahdella ensimmäisellä levylläkin soittanut rumpali John Hinch. Asiasta seinään: Al Atkins on astetta kovempi luu, koska mies levyttää jo neljättä(!!!) kertaa omaa versiotaan kappaleesta Victim Of Changes. Albumi jolle tämä neljäs versio tulee on nimeltään "Demon Deciever"... örgh... Melkoinen victim of no changes tuo Al ;) "What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000 |
rideon 03.08.2005 15:33:06 | |
---|
Kertokaas mielipiteenne "Desert Plains"-biisistä,se on hieno biisi mutta oletko sattumalta kuullut laulumelodian jossain suomalaisessa iskelmässä? Arja Korisevan product team pöllii JP:tä.. |
aku.miettinen 29.10.2005 11:45:49 | |
---|
Löytyykö muita Turbo levyn faneja? Mielestäni ihan hyvä levy, mutta olisivat saaneet jatkaa Defendersin linjalla. |
Iscariah 29.10.2005 12:23:10 | |
---|
minun mielkestä paras priest luikautus kautta aikain on Nightcrawler tai Delivering the goods sekä Hell bent for leather. |
lapio 29.10.2005 13:14:56 | |
---|
Löytyykö muita Turbo levyn faneja? Mielestäni ihan hyvä levy, mutta olisivat saaneet jatkaa Defendersin linjalla. On se ihan hyvä levy. Mä tykkään vaikka ei olekkaan siellä priest klassikoiden kärkikastissa. Live fast, die 72 year old. |
Black Star 29.10.2005 13:24:42 | |
---|
On se ihan hyvä levy. Mä tykkään vaikka ei olekkaan siellä priest klassikoiden kärkikastissa. Samoin. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
tjw 29.10.2005 15:01:00 | |
---|
Löytyykö muita Turbo levyn faneja? Mielestäni ihan hyvä levy, mutta olisivat saaneet jatkaa Defendersin linjalla. Turbo on kyllä ihan hyvä levy ja Reckless on kova biisi. Onkos kukaan menossa katsomaan priistiä Viroon 1.12? |
Black Star 29.10.2005 15:43:38 | |
---|
Onkos kukaan menossa katsomaan priistiä Viroon 1.12? Ei valitettavasti pysty järjestämään itteään tuonne. Ram It Down pyörii stereoissa. Hard as irooooonn!!!! "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
J_Mantyla 29.10.2005 16:34:47 | |
---|
British Steel on mun ainoa Judas Priest-lätty. Onhan se täynnä iskevää kamaa, ja on sitä saanut aikain saatossa lukea aika monesta paikasta, että jos tämä levy ei kolahda, niin ei pidä HEVI MEDULISTA! Priestin 70-luvun kama kuulostelee korviini myös aika miellyttävältä. Omasta mielestäni se ei ole ainoa, mutta se on ehdottomasti numero 1. Edelleenkin muista kuin eilisen päivän kun lättyä ekaa kertaa kuunneltiin, Rapid Firen jälkeen Metal Gods ... Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
Pelsi 30.10.2005 02:33:09 | |
---|
Turbo on kyllä ihan hyvä levy ja Reckless on kova biisi. Reckless on todella kova, samoin Rock You All Around the World ja nimibiisi. Lisäksi Out In the Cold menee tietyssä mielentilassa. Private Property ja Parental Guidance ovat jo niin vitun korneja biisejä, että en kykene. Locked In ärsyttää ja muita en edes muista. Elä sinä boikka huijjo, ota podee |
lapio 30.10.2005 14:44:48 (muokattu 30.10.2005 14:44:55) | |
---|
Private Property ja Parental Guidance ovat jo niin vitun korneja biisejä, että en kykene. Locked In ärsyttää ja muita en edes muista. Minusta ne ovat tosi hauskoja biisejä. Kunnon kasarimeininki. "HANDS OFF! Private property!" Live fast, die 72 year old. |
-septimisti- 30.10.2005 16:08:19 | |
---|
Out in the cold on aivan mahtava biisi, siis tuolta turbolta. Mitäs muita julistuksia sitä jaksaisi heittää. Jugulator on yksi parhaita 'nykymetallilevyjä', joita olen kuullut. Tuon levyn dissausta en jaksa mitenkään ymmärtää, biisithän ovat varsin timanttisia eikä tuotantokaan ole hassumpaa. Jugulator on vähän niinkuin pantera hyvillä biiseillä ja laulajalla. Mitäs Priest leiriin nykyään kuuluu? Huhuja tulevaisuuden suunnitelmista? |
-septimisti- 30.10.2005 16:08:19 (muokattu 30.10.2005 16:08:40) | |
---|
tupla |