McNulty 29.04.2005 00:43:50 | |
---|
No minusta koko hevi lajina on hyvin humoristinen moninaisine ilmentymineen: on kirkonpolttajaa ja jos jonkinlaista valkonaamaa... Miten se vaan aina onkin niin, että suurimmat huutajat löytyy niistä hevidiggaresita? Totta... tuo on vain jännä juttu että jos joku (esim. minä) sanoo ettei pidä kyseisestä orkasta, niin heti ollaan valmiita hirttämään :) Siis, se että minä en diggaa ei tarkoita sitä että joku muu ei voisi pitää. Jokainen tyylillään... minä en :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
overtake 29.04.2005 00:47:15 | |
---|
Hevi on vakava asia! www.stonetabs.tk |
Angus 29.04.2005 00:49:18 | |
---|
Huvittaa vaan aina lukea Teräsbetonista näitä "teennäinen, kaupallista" jne. kommentteja kun kuitenkin pari Teräsbetonin kaveria on tänne kirjoitellut jo kauan sitä ennen kuin itse tänne ensimmäisen kerran eksyin, ja varmasti ovat aina seisoneet täysin musiikkinsa takana aivan muista kuin kaupallisista syistä. Aholan olen nähnyt livenä laulamassa Royal Cojones:ssa ja jumalauta, että vetää kyllä mahtavasti. Järjetön ääni... Ronnie James Ahola kuvaa aika hyvin. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
elbowski 29.04.2005 00:54:53 | |
---|
Huvittaa vaan aina lukea Teräsbetonista näitä "teennäinen, kaupallista" jne. kommentteja kun kuitenkin pari Teräsbetonin kaveria on tänne kirjoitellut jo kauan sitä ennen kuin itse tänne ensimmäisen kerran eksyin, ja varmasti ovat aina seisoneet täysin musiikkinsa takana aivan muista kuin kaupallisista syistä. Aholan olen nähnyt livenä laulamassa Royal Cojones:ssa ja jumalauta, että vetää kyllä mahtavasti. Järjetön ääni... Ronnie James Ahola kuvaa aika hyvin. Aivan, täällä on seurattu bändin uraa alusta asti. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Jäärä 29.04.2005 08:21:18 | |
---|
Mun mielestä toi oli hyvä veto. Toinen kitaristi ja taustalaulut oli miksattu aika alas, soundit olivat muuten hyvät. Ainakin mun mielestä laulu ja soitto toimivat (sen mukaan mitä puukorviltani kuulin). Näissä talkshowssa esitetyissä musajutuissa häiritsee, että yleensä kuullaan se yksi biisi, tota olisi ollut mukava kuulla enemmänkin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
The Duke 29.04.2005 08:28:09 | |
---|
Ei vaan toimi mulle. Ei vaan toimi... It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Moratoria 29.04.2005 08:53:40 | |
---|
Miten se vaan aina onkin niin, että suurimmat huutajat löytyy niistä hevidiggaresita? En myö tiiä. Ehkä se kuuluu tähän hommaann. Kovaa ja korkealta! Tai jossei korkealta ni ainakin kovaa! |
jussiohman 29.04.2005 10:01:52 | |
---|
Kaikki silkimunat alkaa aina pilittää jostain soittotarkkuudesta silloin kun joku aivan muu ko. bändissä vituttaa. Todella kova oli. Varmasti suorassa lähetyksessä Suomen suosituimmassa talk-showssa soittamisesta aiheutuva jännitys vei terävimmän kärjen soitosta, mutta en minä ainakaan mitään musaopiston silkkimunanysväystä tahtonutkaan nähdä. Vaan Teräsbetonin. Biisi oli perkeleen hyvä ja meininki ainakin yleisöllä kova. Täytyy katsoa vielä uusintanakin. |