![]() 23.02.2005 21:34:45 | |
---|---|
Hihii.. kummathan on tappaneet enemmän ihmisiä? Hyvä pointti kyllä, pakko myöntää. Mutta olen tästä aiheesta jauhanut jo sen verran, etten jaksa tähän alkaa. Pahus, juuri päätin etten kommentoi enää mitään tähän, mutta kun tuo olisi toisaalta mehukas aihe... (hymiö) Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty | |
![]() 23.02.2005 21:58:44 | |
Hihii.. kummathan on tappaneet enemmän ihmisiä? No kummassakin on varmasti joitakin mielipuolia jotka tappaa.. olkoot satanisteja tai kristittyjä. He ovat niitä jotka vie uskontonsa (satanismiko? pah) liian pitkälle. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 | |
![]() 24.02.2005 08:39:15 | |
Hihii.. kummathan on tappaneet enemmän ihmisiä? Kumpiakohan löytyy maapallolta prosentuaalisesti enemmän? "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST | |
![]() 24.02.2005 09:39:21 | |
Olen kyllä kovasti sitä mieltä että tod.näk. tuo tulee olemaan Kornille kova isku, musiikillisestikkin, eikä minusta mikään mieluisa uutinen. Mutta, vaati kyllä kovasti pokkaa ja uskon lujuutta, myös itseensä tämä Headilta. Ei mikään esim. rupeampa kasvissyöjäksi päätös... Jos se että löytää uuden uskonnon ja muuttaa elämäntapansa ym. vaati äärettömästi itsekuria, varsinkin tuolla taustalla. Puhumattakaan siitä että jättää bändin jonka arvoa hänelle voimme vain arvailla. Kovin vähäpätöinen se tuskin on/oli. rok rok | |
![]() 24.02.2005 10:04:22 | |
Q. Miksei keskustelun otsikko ole "Head jätti Kornin"? A. Koska KORN ei oikeasti kiinnosta ketään, aloittaja vain halusi uuden "Jeesus on paska!!!!!!!!11111" - keskustelun! | |
![]() 24.02.2005 10:13:47 | |
A. Koska KORN ei oikeasti kiinnosta ketään, aloittaja vain halusi uuden "Jeesus on paska!!!!!!!!11111" - keskustelun! Keskustelun aloittaja on käyttäytynyt mielestäni ihan asiallisesti. Turhien provojen heittely tapahtuikin sitten muiden toimesta, joka onkin automaatio kaikissa uskontoaiheisissa ketjuissa. Kalamies #3 >-)))> | |
![]() 24.02.2005 11:10:55 | |
Q. Miksei keskustelun otsikko ole "Head jätti Kornin"? A. Koska KORN ei oikeasti kiinnosta ketään, aloittaja vain halusi uuden "Jeesus on paska!!!!!!!!11111" - keskustelun! Kiitos. Vaikka en ajatellut asiaa juuri niinkuin sinä olisit ajatellut. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 | |
![]() 24.02.2005 11:40:42 | |
Hihii.. kummathan on tappaneet enemmän ihmisiä? Usko ja uskonto ovat eri asioita. Uskovaiset varmasti tappavat vähemmän ihmisiä kuin saatananpalvojat. | |
![]() 24.02.2005 12:15:43 (muokattu 24.02.2005 12:16:36) | |
MINUN MIELESTÄNI!!.... tota Headi uskoon tulemista hehkutetaan liikaa syynä että Head lähtee... kornwebissä käy ilmi että head haluaa kasvaa aikuiseksi ja keskittyä enemmän perheeseensä yms... uskoon tuleminen kuitenkin vaikuttaa totta kai, mutta kyl tää näyttäis ainaki mun päässä siltä että toi uskonto homma on vaan sellanen juttu joka pistää porukkaa silmään---> ja sen takia sitä ihmetellään.. .. toisaalta mikäs minä olen tätä sanomaan. tossa toi osote siellä on myös 50 sekan pätkä Headin puhetta asiasta ja myös jd:n haastattelu http://www.kornweb.cjb.net/ | |
![]() 24.02.2005 12:21:41 (muokattu 24.02.2005 12:27:27) | |
tossa toi osote siellä on myös 50 sekan pätkä Headin puhetta asiasta ja myös jd:n haastattelu http://www.kornweb.cjb.net/ Tota Jd: haastattelua en ole kuullukkaan. Rupee vituttaa tää homma, ei tiedä mitä oikein ajatella. Yks kaveri tänään tuli piilovittuilemaan mulle kun tietää hyvin että kuuntelen Kornia. Mistä lie hän on sitten kuullut että Head lähtee Kornista. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 | |
![]() 24.02.2005 12:34:20 | |
Missäköhän Dumb on? Kaverillahan on samanlainen letitys kuin Headilla. Tietääkös kukaan? Varmaan kiinnostais häntäkin tämä juttu. Täällähän minä. Nimim. Exhausted infosi asiasta tekstiviestillä jo tuossa tiistai-iltana, joten on tässä jo vajaa pari päivää ehtinyt sulatella asiaa. Vituttaahan tuo tietysti aika rankalla kädellä, ei sitä ole oikein kieltäminen. Mutta kuten sanottu, jokainen tekee elämässään sellaisia päätöksiä, jotka ovat itselleen parhaaksi. Jos Head on onnellisempi ilman Kornia, niin silloin ei ole mitään järkeä olla lähtemättä! Kyllä tämä uutinen paljon, paljon enemmän harmittaa/vituttaa, kuin Tuukan lähteminen Apulannasta, vaikka Apulanta onkin ollut jo vuodesta -96 lähtien *se* bändi minulle. Jotenkin tuo Tuukan lähteminen ei aiheuttanut juuri mitään negatiivisia fiiliksiä kun sitä oli tavallaan ehtinyt jo vuosia sulatella pikku hiljaa. Tämä uutinen Headin lähtemisestä sen sijaan tuli niin puun takaa, ettei mitään. Tämä ahdistaa minua samalla tavalla kuin joitain AL-faneja tuo Tuukan lähtö (jos kiinnostaa niin käykääpä vaikka Levy-Yhtiön foorumilla). Toivon, että KoRn päättäisi hajota kokonaan uuden levyn jälkeen. Ihan jo siitäkin syystä, että ovat aina puhuneet, että "KoRn voi olla vain heidän viiden summa ja jos yksi lähtee, on se bändin loppu". Tai, sitten ajatukseen vaan tottuu ja saavat tilalle jonkun muun kovan soittajan, joka tuo vaikka jotain aivan uutta, hienoa bändin musiikkiin. Aika näyttää. Vaikka tuo nyt kuinka ottaa päähän, niin ei tällaisista jutuista kuitenkaan jaksa mitään älytöntä stressiä ottaa. On muutenkin elämässä tarpeeksi stressattavaa ja ahdistaa jo ihan muutenkin. Ehkä silloin, jos kaikki muut asiat olisivat hyvin, voisi sen "pakollisen" vitutuksen repiä tuosta asiasta (joo, olen sellainen ihminen, että aina on vaikka väkisin otettava takaraivoon jyskyttämään joku asia, mikä ahdistaa). Ja, mitä hiuksiin tulee niin eihän tämä uutinen vaikuta niihin mitenkään. En minä hiuksiani kierreleteillä ole pitänyt näin montaa kertaa ja pitkää aikaa kokonaisuudessaan (ei ole jatkuvasti hiukset sidottuna), jollen tykkäisi ko. hiustyylistä muutenkin. Voin nimittäin kertoa, ettei näiden lettien kanssa ole aivan herkkua aina; nukkuminen esimerkiksi on välillä hieman hankalaa. Tältä pohjalta. Vähän ehkä sekavaa tekstiä, muttaa tulipa jotain fiiliksiä nyt kuitenkin kirjoitettua. | |
![]() 24.02.2005 12:47:22 (muokattu 24.02.2005 12:48:26) | |
Tai, sitten ajatukseen vaan tottuu ja saavat tilalle jonkun muun kovan soittajan, joka tuo vaikka jotain aivan uutta, hienoa bändin musiikkiin. Aika näyttää. Kornwebistä kopioitua: Mish: Well one is are you guys staying together after the album? JD: Yes we are staying together Mish: Playing older songs live? JD: Yes we will play the old songs Mish: Will you still be touring? JD: Yes we are touring Mish: If so, that mean you will be finding a new guitar player? JD: And no we won't get a new guitar player, we are going to be a 4 piece live. -For any of head's parts live, they will have samples for 'em. Siis Davisin sanomaa.. | |
![]() 24.02.2005 14:29:55 | |
"Korn has parted ways with guitarist Brian 'Head' Welch, who has chosen Jesus Christ as his savior, and will be dedicating his musical pursuits to that end," a statement from the band reads. Hieno homma, että Head on löytänyt suunnan elämälleen. Ei sillä, että Korn ois missään tapauksessa mitätön yhtye tai että toivoisin yhtyeelle mitään ikävää, vaan luonnollisesti jokainen laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. | |
![]() 24.02.2005 15:40:10 | |
Hieno homma, että Head on löytänyt suunnan elämälleen. Suunnan? Minkä ihmeen suunnan? Jätkällä oli ura ja elämä just ja tasan mallillaan ja päätti vaihtaa sen kaapuiluun ja nekrujen polttamiseen tms mitä ne sosiopaatit ikinä tekevätkään? Suunta, todellakin, kuinka ihailtavaa! Ei sillä, että Korn ois missään tapauksessa mitätön yhtye tai että toivoisin yhtyeelle mitään ikävää, vaan luonnollisesti jokainen laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Joo ei näköjään. Muusikon prioriteetit ovat tässä: 1. Musiikki 2.musiikki 3. Musiikki --- 151-354: Musiikki ---- jne. Muuta ei tarvita. | |
![]() 24.02.2005 16:13:08 | |
Mutta kuten sanottu, jokainen tekee elämässään sellaisia päätöksiä, jotka ovat itselleen parhaaksi. Jos Head on onnellisempi ilman Kornia, niin silloin ei ole mitään järkeä olla lähtemättä! (Dumb) *agrees* | |
![]() 24.02.2005 16:14:52 | |
No kummassakin on varmasti joitakin mielipuolia jotka tappaa.. olkoot satanisteja tai kristittyjä. He ovat niitä jotka vie uskontonsa (satanismiko? pah) liian pitkälle. Kumpiakohan löytyy maapallolta prosentuaalisesti enemmän? Usko ja uskonto ovat eri asioita. Uskovaiset varmasti tappavat vähemmän ihmisiä kuin saatananpalvojat. Näihin olisi kaikkiin helppoa vastata ja näistä saisi hyvän tappelun aikaiseksi, mutta ei tehdä sitä metallipalstalla eikä missään muuallakaan. No miksi sitten aloit provoamaan? - huvitti. Sinä olet, Vasara, outo.
-Vilhelmus | |
![]() 24.02.2005 16:27:12 | |
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 | |
![]() 24.02.2005 16:47:42 | |
Tuli seurattua JD:n keskustelua palace chatin lokikirjasta. Luin nämä asiat virallisilta korn boardeilta, jonka kautta itsekkin olen jutellut Davisin kanssa. (Hänhän seuraa aktiivisesti Boardeja myös, mutta ei kirjoita vain palace chatissa puhuu "Korn Boards" -googleen) Hän sanoi, että livenäkin jatkavat luultavasti neljästään ja musatyyli vaihtuu nyt yhä enempi ja Head ei ollut kirjoittanut nuottiakaan uutta levyä varten musaa, vaan lähtö oli tiedossa jo tammikussa bändille. Davis halusi kuulemma itkeä asian vuoksi paljonkin. Itse olen syyllistynyt samaan. Livenä ne soittaa myös neljästään kuten aikaisemmin mainitsin tekstissäni, sekä he aikovat käyttää JD:n mukaan sämplejä ja muita äänityksiä levyltä joissakin Headin osuuksissa, joita hän ei ole itse soittamassa. Munkylle tämä on raskaita hehän olivat, kuin veljekset. Hän nyt kuiteskin pääsee loistoonsa ja on nyt Kornin virallinen soolokitaristi, mutta onhan hän murtunut, kun hänen oma opettajansa lähti pois. Headhan opetti Munkyn alunperin soittamaan kitaraa. Nykyään näemme Headin kohdalla livenä Fieldyn ja Munky ja Jon on lähekkäin :( Ne kuulemma keksivät vanhoille biiseille jotain :) Sämplejä yms yms... mutta eihän se ole sama... Ja alunperinhän Munky halusi Issuesille soolot, mutta head sanoi "ei"-asialle. Ehkä Headin oli parempi lähtä, kun hän ei tykännyt suunnasta minkä Issuesin jälkeen tuli. Hänhän vihasi suorastaan Untouchablesia ja puhui sillonkin jo, että ei ole tyytyväinen Kornin nykyisiin tuotoksiin. Luulen, että hän lähti myös siksi, ettei haluaisi hidastaa Kornia sen kehittymisessä aivan uudelle tasolle. JD:n palace chatissa puhumia juttuja lainaten: "The new album is the shit!" se on kuulemma, jotain aivan uutta. Korn kehittyy nyt todella. Kuulemma eniten se muistuttaa FTL:n ja Issuesin sekotusta, mutta silti jotain aivan muuta. Rankempaa, aikuismaisempaa, sooloja jne.... On örinää ja melodisia kohtia... Runollisempia sanotuksia... JEAH! Korn on parempi, kuin koskaan, vaikka Head lähtikin, mutta nyt heillä on tilaa kehittyä, ehkä Head hidasti heitä? Who knows... http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! | |
![]() 24.02.2005 18:38:46 | |
Jos kerta uskoon tuli niin parempi että lähti. Uskovaisia ei tueta. | |
![]() 24.02.2005 19:26:26 | |
Rankempaa, aikuismaisempaa, sooloja jne.... On örinää ja melodisia kohtia... Runollisempia sanotuksia... Hmm... Minusta tuo kuulostaa siltä, että bändi valuu kokoajan lähemmäksi perus rock/metal-musaa. Tuo edellinenkin on kyllä jäänyt kovin vähäiselle kuuntelulle, pitäisi varmaan perehtyä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)