Twinkle 28.05.2007 16:14:36 | |
---|
Täytyy toivoa että toi levykin rokkaa. Teistä kun ei koskaan tiedä, läskit! Ennakkotietoa löytyy kyllä tietosanakirjasta kohdasta "vitun kova". |
kid ego 28.05.2007 16:27:08 | |
---|
Ennakkotietoa löytyy kyllä tietosanakirjasta kohdasta "vitun kova". Mie en oo kuullu ku huhui! - You never told us your name. - John. |
Styranki 15.06.2007 12:25:33 (muokattu 15.06.2007 12:26:29) | |
---|
Supreme Court: A Session Trehny Campbell nyt saatavilla! Pari biisiä livautettiin samantien nettiin kuunneltavaksi: Ghosts Of Yesteryear: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=279137&type=dl Moneywhip Driven: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=279136&type=dl(..kiitoksia Mikserille hostauksesta) ASTC nauhoitettiin pändinä kertarykäyksellä lauluja lukuunottamatta, joten varsinainen soittotapahtuma on levyllä aikalailla luineen ja nahkoineen. Sitä maineikasta munaa siis pitäisi löytyä. Kysymys siitä onko kyseessä yhden vai seitsemän minuutin sellaista jääköön kaikkien itse päätettäväksi. Platta tulee kesän aikana tipahtelemaa joidenkin kauppojen ja nettikauppojen hyllyille. Niistä infoillaan juhannuksen jälkeisellä viikolla. Jos joku halajaa kuitenkin nyt jo supportoida kellarijuoppoja hankkimalla ASTC:n levyhyllyynsä, sitä voi tilata suoraan bändiltä hintaan 5€ + postimerkki. Tästä löytyy infoa SC:n sivuilta http://www.supremecourtband.fi Kommentit ovat toki tervetulleita! (edittiä näppäilymunauksiin) Noudatin neuvoa vuorineuvoksen-
nyt nautin aamuin illoin Sorbuksen. |
kid ego 15.06.2007 12:30:02 (muokattu 15.06.2007 12:30:10) | |
---|
Supreme Court: A Session Trehny Campbell nyt saatavilla! Kommentit ovat toki tervetulleita! Mulla on tämä nyt pari viikkoa ollut ja olen sitä soitellut kotona ja töissä. Hain Tahvikselta omani heti kun se oli saanut niitä painosta. Täytyy sanoa että teidän meininki paranee levy levyltä. Paitsi soitto- ja laulupuoli, niin biisit rupeaa olemaan just sellaisia mitä teidän kuuluukin soittaa. Mun olisi vaikea käsittää Supreme Court pelkkänä metallibändinä vaan mukana on - kuten kuuluukin olla - ripaus rokkenrollia, jos tiedät mitä tarkoitan. Heh, mulle rupeaa kyllä kertymään Turkan masteroimaa kamaa hyllyyn ihan kivasti. Hyvin sekin on hommansa hoitanut. Rock out with your cock out! P.S. Joko hupparit on saatu tehtaalta? - You never told us your name. - John. |
Kukkis 77 15.06.2007 12:34:54 | |
---|
P.S. Joko hupparit on saatu tehtaalta? Oon kuullu huhuja että tänään saatettas saada.. Mää ilmottelen. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
kid ego 15.06.2007 12:51:04 | |
---|
Oon kuullu huhuja että tänään saatettas saada.. Mää ilmottelen. Voi kun joskus saiskin. Vaikka sitten huppareita. - You never told us your name. - John. |
BenGlenton 15.06.2007 14:33:29 | |
---|
Mä voin ilmoitella, että paidat saapuu treenikselle tänään ennen klo 17, mikäli hommat menee nappiin. Käykääpä muutkin kuuntelemassa tuolta mikseristä uutta matskua, kommentteja otetaan mielellään vastaan! tan tan taa |
kid ego 15.06.2007 14:42:19 | |
---|
Mä voin ilmoitella, että paidat saapuu treenikselle tänään ennen klo 17, mikäli hommat menee nappiin. Jeah, haen lauvvantaina. - You never told us your name. - John. |
BenGlenton 06.07.2007 11:12:20 | |
---|
Noniin! A Session Trehny Campbell -levyä on tarjolla bändiltä. Levy irtoaa viidellä eurolla (plus mahdolliset postit). Kyseessä on ihan "oikea CD" mahtavan komeilla kansilla, ei siis cd-ärräilyä. Ottakaa rohkeasti yhteyksiä kun levyn kuitenkin haluatte. Biisejä voi käydä tsekkaamassa meidän nettisivuilta: http://www.supremecourtband.fi Legendan mukaan eilisessä (5.7.07) Metalliliitossa soitettiin "Ghosts of Yesteryear", käy kuuntelemassa viimeisin lähetys tästä: http://areena.yle.fi/toista?id=280228 Palaute on edelleenkin tervetullutta! Tänks. tan tan taa |
BenGlenton 17.07.2007 08:33:36 | |
---|
Levynjulkaisukeikka nyt torstaina 19.7.2007 Helsingin Hevimestassa! Vapaa sisäänpääsy, narikka 1,5 eur. Mukana menossa CHAOS INFINITUM. Tervetuloa! tan tan taa |
BenGlenton 19.07.2007 11:40:08 | |
---|
Nonni, tänään sitten Hevimestaan, tervetuloa! tan tan taa |
Kukkis 77 21.09.2007 12:12:17 | |
---|
Nonni, tänään sitten Night Lifeen. Helsinginkatu jotain. Liput femman plus narikka. Mukana myös United Underworld. Soitanta alkaa klo 21.30. Kaljakin on halpaa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
BenGlenton 21.09.2007 13:07:23 | |
---|
Nonni, tänään sitten Night Lifeen. Helsinginkatu jotain. Liput femman plus narikka. Mukana myös United Underworld. Soitanta alkaa klo 21.30. Kaljakin on halpaa. Ilmoittaudun mukaan! tan tan taa |
Räkkipeli 21.09.2007 13:58:57 | |
---|
Nonni, tänään sitten Night Lifeen. Helsinginkatu jotain. Liput femman plus narikka. Mukana myös United Underworld. Soitanta alkaa klo 21.30. Kaljakin on halpaa. Katos kekkosta! Pitäsköhän se yrittää paikalle.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Kukkis 77 28.10.2007 13:33:23 | |
---|
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Kukkis 77 18.12.2007 23:40:57 | |
---|
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Kukkis 77 07.01.2008 15:16:21 | |
---|
Kukkis 77 11.05.2011 08:01:23 | |
---|
Trololo. Huom! Olet kirjoittamassa yli 1219 päivää vanhaan ketjuun! No sen verran edellisestä keikasta varmaan onkin, hoho. Supreme Court tänään lavalla pitkästä aikaa, kovempana kuin koskaan. Luvassa pahen- ja oksennusta, tukanheilutusta ja uusia biisejä. Kerallamme teitä ja katuja viihdyttää Psychoparalysis! Tule paikalle, mikä ihana tekosyy ottaa huominen saikkua. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Kukkis 77 23.05.2011 12:41:35 | |
---|
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Kukkis 77 29.02.2012 22:03:29 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 282 päivää vanhaan ketjuun! No eipä ole ihan ensimmäinen kerta. Supreme Courtin uudet sivut linjalla: www.supremecourtband.fi Löytyy myös 3 uutta Studio Pervosoundissa äänittyä viisua sieltä Music-osastolta. "En dokaa, pidän vain krapulaa loitolla" -Pekka Myllykoski |