Aihe: Reverend Bizarre
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tympee Huttunen
09.03.2006 13:22:42
Aika outoa, että bändi on päättäny kommunikoida julkisesti keskustelupalstan kautta.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
MrHands
09.03.2006 13:44:19
Aika outoa, että bändi on päättäny kommunikoida julkisesti keskustelupalstan kautta.

ja englanniksi
Bonesaw
09.03.2006 14:14:16 (muokattu 09.03.2006 14:19:12)
ja englanniksi

Albert kirjoittaa Imperiumin messulaudalla seuraavaa:

"Tervehdys vaan kaikille.

Tuota tuota...kyllä tämä nyt on tässä. Tai siis tuon kolmannen albumin ja noiden keikkojen jälkeen.

Itse tuskailin asian kanssa niin kauan, että tajusin että joku päätös on tehtävä ennen kuin mieli hajoa täysin ja niinpä kyselin pojilta jatkaisivatko ilman minua ja mikä on meininki. Lopulta ilmeni, että Void on kelaillut vastaavia ja tämä ikävä kyllä taitaa merkitä sitä, että koko Reverend Bizarre lakkaa olemasta. Minun toiveeni oli, että olisivat tehneet ainakin vielä neljännen albumin.

Harkitsin ERITTÄIN pitkään ja ajatuksella tuota hellriden viestiä. Tiesin, että kun sen lähetän paluuta ei ole. Nyt olo on huomattavasti parempi kuin mitä se on ollut aikoihin.

Tässä on ollut hieman tätä lopunaikojen henkeä muutenkin kun The Candles Burning Blue hajosi ja nyt sitten kävi näin. Joku voi tulkita tämän niinkin, että joku henkilökohtainen syöksykierre on alkanut, mutta minusta itsestäni tuntuu, että pikemminkin tämä on mahdollisuus aloittaa jotain uutta.

Tuosta kolmannesta albumista tulee hyvä. Sitä varmasti kannattaa odottaa. Joitakin saattaa kiinnostaa myös tuplaCD joka kokoaa yhteen kaiken tuon splitti ja vinyyli-EP matskun.
Pari kolme pikkulevyä tulossa. Kyllä tässä vielä kaikenlaista tapahtuu. Keikkoja. Ehditään hajota vielä lisää monta kertaa jos ruvetaan leikkisiksi.

Ja Lalli, VARMASTI järjestetään peijaiset. Jossain muodossa ainakin!

Mieltä lämmittää lukea, että touhumme ovat merkinneet ihmisille aika paljonkin. Ehkä siksikin on hyvä lopettaa nyt, sen sijaan että olisimme väkisin vääntäneet tuskaisesti jotain sinänsä musiikillisesti hyvää, mutta sielullisesti kuollutta tavaraa. Minun sieluni nimittäin on hiukka kuollut.

Tietysti on sääli, että se viiden levyn idea ei toteudu, mutta se ei olisi muutenkaan toteutunut alkuperäisessä muodossaan.

Mutta siis näille spekulaatioille "onks ne vai eiks ne oo" voi vetää stopin. Ainoa toivo elää näissä kahdessa sällissä, mutta Void taisi sanoa, ettei hän aio jatkaa myöskään. Minun puolestani saisivat jatkaa. Ehkäpä Reverend Bizarren henki tulee elämään vahvimmin Peterin tulevissa töissä.

Missään nimessä emme sano, etteikö olisi mahdollista että joskus taas soitamme jonkun keikan vielä kaukaisemmassakin tulevaisuudessa, esim. Lallin häissä...kunhan ne eivät ole ihan heti...mutta levytyksiä emme enää tee niin, että olisin mukana kolmosen jälkeen. Homman piti muutenkin loppua 2009. Nyt se loppu tuli aiemmin. Osittain mun takia, osittain sen takia, ettei tosiaan se jatkaminen sitten kai luonnistu muutenkaan.

Vielä ei todellakaan ole hautajaisten aika siis...homma jatkuu ainakin ens vuoden alkuun. Levy ilmestynee kesällä 2007."

Edit. Onhan tuo harmillista. Siitä asti,kun ensimmäisen kerran Sodoma Sunrisen kuulin,on Reverend Bizarre ollut ehdottomasti tämän hetken paras bändi suomessa.

Toisaalta,valoisana puolena asiassa on se,että nyt on tullut pari todella hyvää levyä ja hyväksi Albert tuota tulevaakin kehui. Eli,jos homma jää nyt sitten yhteen levyyn,niin yhtäkään huonoa,edes keskinkertaista levyä ei ole bändiltä tullut,eikä tule.
mikko1
09.03.2006 14:51:37
Onko kenenkään mielestä yhtään koomista tuo tapa, millä ne tosta lopetuksesta puhuu? Hirviää paisuttelua ja selkääntaputtelua.
Akiman
09.03.2006 15:01:19

Onko kenenkään mielestä yhtään koomista tuo tapa, millä ne tosta lopetuksesta puhuu? Hirviää paisuttelua ja selkääntaputtelua.

Avoin kirje Peteriltä ja Voidilta Albertille olisi ollut parempi ratkaisu.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: MANNHAI, TORTURE KILLER ja DEATHSTARS ::
Henga
09.03.2006 15:26:38
No voi itku teidän kanssa.
Executioner
09.03.2006 16:53:37

Luitko pidemmälle keskustelua?

Ovat meinanneet hajota niin monesti aikaisemminkin, että pienellä varauksella suhtaudun tuohon. On ilmeistä, että RB lakkaa olemasta, mutta milloin sekin sitten tapahtuu, ei vielä tiedä.
Marttyyrioperaatio: Teloittaja saapuu -demo kuunneltavissa!
jussiohman
10.03.2006 16:09:51

Ei.
kakkaa, herkkuruokaani
Akiman
05.05.2006 14:11:51

"Myös Reverend Bizarre on päättänyt pistää pillit pussiin. Bändi nauhoittaa
vielä viimeisen albumin tammi/helmikuussa 2007 joka julkaistaan kesän/syksyn
aikana 2007. Viimeisen levyn jälkeen on luvassa vielä tuplakokoelma, joka
sisältää bändin kaikki vinyylijulkaisut. Bändi tekee tämän vuoden puolella
kaikki sovitut keikat, ensi vuonna bändiä ei lavoilla enää nähdä.

Reverend Bizarre poiki kuitenkin kaksi uutta orkesteria, Albert
Witchfinderin perustaman Puritanin, joka tulee levyttämään Spikefarmille, ja
Peter Vicarin Lord Vicar-orkesterin."

Voisin väittää olevani edelleen hieman ttuuntunut.
Destructor
06.05.2006 13:59:09
Suuret on odotukset, varsinkin tuon Vicarin bändin kohdalla.
Akiman
06.05.2006 14:03:34

Nyt kun näihin projekteihin päästiin, niin kuuluiko Ornesta lopulta mitään konkreettista viime tai tänä vuonna? Bändistä kun oli Albertin kanssa vähän puhetta viime keväänä RB haastiksen merkeissä ja pirusti kiinnosti kyllä, minkämoista progea Peterin kynästä lähtisi ilmoille. Tuolta suunnaltahan on saattanut kaikessa hiljaisuudessa tulla vaikka mitä, mutta jotenkin epäilen, ettei ole tullut niin mitään. Miten mahtaa todella olla?
dbringer
07.05.2006 19:04:13

Nyt kun näihin projekteihin päästiin, niin kuuluiko Ornesta lopulta mitään konkreettista viime tai tänä vuonna?

Peter Vicar Imperiumissa:
Kun nyt kauniista biiseista puhuttiin, niin laitan mainoksen tannekin. Ornen eka latty The Conjuration by the Fire ilmestynee viela taman vuoden ekalla puoliskolla (Black Widow Records, http://www.blackwidow.it/). Laitoin yhden kappaleen, "Opening by Watchtower", kuunteluun Myspaceen. Heikkolaatuinen mp3, mutta eikohan olennainen vality.

Tamahan ei siis ole doomia, mutta koko Reverend Bizarre loytyy levyn tekijajoukosta.

http://www.myspace.com/ornemusic
Tilanne kaipaa rässiä.
jussiohman
02.08.2006 02:51:06
Suuret on odotukset, varsinkin tuon Vicarin bändin kohdalla.

Mua taasen kiinnostaa tuo Albertin säätö. Molemmat yhtyeet mitä mieheltä olen kuullut (KLV, Reverend) ovat olleet vähintäänkin mielenkiintoisia. Sitä muuten tuumin että millainen porukkahenki jätkillä on kun kerran ollaan jo virallisesti hajottu ja silti on monta keikkaa jäljellä? Toivottavasti eivät ainakaan kovin tympääntyneitä ole kun menen katsomaan. Loppuvuodesta tulevat kotikaupunkiini soittamaan. Siinä on syytä elää jos jossain.
tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä
mikko1
02.08.2006 11:39:41
Mua taasen kiinnostaa tuo Albertin säätö. Molemmat yhtyeet mitä mieheltä olen kuullut (KLV, Reverend) ovat olleet vähintäänkin mielenkiintoisia. Sitä muuten tuumin että millainen porukkahenki jätkillä on kun kerran ollaan jo virallisesti hajottu ja silti on monta keikkaa jäljellä? Toivottavasti eivät ainakaan kovin tympääntyneitä ole kun menen katsomaan. Loppuvuodesta tulevat kotikaupunkiini soittamaan. Siinä on syytä elää jos jossain.

Eikös albertti soittele nykyään jotain folkkia. Jotain sellaista olin lukevinani hellridestä.
jussiohman
22.10.2006 16:45:13
Jumaliste että on kaunis biisi tämä Hour of death. Meinaa isolla miehellä tulla tippa silmään.

My God, have mercy upon me in this Hour of Death.
I pray for thee to take my life instead of the one´s I so dearly love.
Her face is like the ivory of the distant realms
and as I hold her hand in mine, I clearly feel it´s turning so cold…
like marble or snow.

Remembering the days of joy, not so long ago.
Those memories just increase the grief as I watch the withering of the beauty.
How can it be that tomorrow she´s not here and I remain.
There has to be some kind of way that we can be together again.

As she fades away,
like a statue made of clay.

All I wish is to be in the grave with her,
slowly transforming back to dirt.
Deep under the sacred ground.
No-one will be able to part us now.
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
JoPa
23.10.2006 13:38:24
minkämoista progea Peterin kynästä lähtisi ilmoille.

Eiköhän se ole sitä folk-progea.. Tuskin siis nykytahtilajikikkailua, onneksi!
"Tosta poikki", sano Isildur..
zille
23.10.2006 14:26:54
Ensimmäisen kerran kohtasin tämän bändin Tuska 2003 -koosteessa, jossa näytetään pätkä jotain niitten biisiä, ja katsomossa yksi tai kaksi kättä on ilmassa, ja vaikka se näyttikin todella huonolta, se myös kuulosti. En muista mikä biisi oli.
Mutta olen pari kokonaistakin biisiä joskus kuullut eikä se nyt niin huonoa ollut.
Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa.
mikko1
23.10.2006 16:37:44
Ensimmäisen kerran kohtasin tämän bändin Tuska 2003 -koosteessa, jossa näytetään pätkä jotain niitten biisiä, ja katsomossa yksi tai kaksi kättä on ilmassa, ja vaikka se näyttikin todella huonolta, se myös kuulosti. En muista mikä biisi oli.
Mutta olen pari kokonaistakin biisiä joskus kuullut eikä se nyt niin huonoa ollut.

Hieno juttu!
Bonesaw
24.10.2006 13:13:37 (muokattu 24.10.2006 13:14:04)
Jumaliste että on kaunis biisi tämä Hour of death. Meinaa isolla miehellä tulla tippa silmään.

My God, have mercy upon me in this Hour of Death...

Toi on joo. Hieno biisi ja hienot sanat. Rectoryn paras veto.
jussiohman
13.11.2006 14:28:49
http://www.youtube.com/results?search_query=reverend+bizarre

Tonne on ilmestynyt uusiä pätkiä Pariisin ja Belgian keikoilta. Tosi hyvälle näyttää/kuulostaa. Toivottavasti vetävät Äänekosken ja Jyväskylän keikoillakin Doom Over The Worldin ja In The Rectumin.
Your life is monitored
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)