T.S. S L A Y E R 24.08.2004 12:29:44 | |
---|
Mä nään vähän musiikin niin kuin elokuvan. Voit laittaa lyriikoihin mitä ikinä sairaita juttuja tuleekaan mieleen koska se on vain fiktiota. Esim. miten jotkut maatkin ottaa niin tosissaan jotkut elokuvat koska ei ymmärrä että se on vain fiktiota? Sitten niitä ei voi esittää siellä. Se on vain hienoa että on mahtipontiset lyriikat koska tuo on vain taidetta ja siinä samalla fiktiivistä esitystä. Mutta yleensä bändien valinnassa se itse musiikki ratkaisee kaiken. Sen musiikin itse on oltava mahtavaa ja nappaavaa. Silloin ei lyriikat päätä paljon mitään. Kuhan ei mistään kukista laula. |
severia 24.08.2004 15:54:15 | |
---|
itselleni EDT oli todella tärkeä vaikuttaja, koska ilman sitä en varmaan kuuntelisi black metallia. dimmun uudemmat albumit eivät jaksa oikein kiinnostaa mutta ei niistä viha ilmiötä tule. nykyään dimmua kuuntelen sen verran että aika usein löytyy stormblåst soittimesta, EDT aika vähän ja muita levyjä ei oikeastaan ollenkaan |
leather rebel 24.08.2004 16:33:18 | |
---|
Kuhan ei mistään kukista laula. Mitäs vikaa kukissa sitten on? "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
L.C.F 24.08.2004 20:27:52 | |
---|
Mun mielestä dimmu on menny pahasti mennä huonompaan suuntaan... Se alkaa olla jo liian "konemaista". Mä ainaki tykkään enempi wanhemmasta dimmusta, ku se oli enempi melodista mun mielest... snää |
Parzival 25.08.2004 10:39:00 | |
---|
For all tid,Stormblåst ja devils path ovat P*rkeleen kovia levyjä...Uudempi tuotanto ei paljoa "top 40"bändeistä eroa vaikka sieltäkin varmaan jotain parempaa löytyy |
Darkeldar 05.09.2004 11:11:17 | |
---|
loistava bändi mutta mayhemiä tai immortalia se ei voita VOI PERKELE |
cldron 06.09.2004 17:17:11 (muokattu 06.09.2004 21:29:30) | |
---|
Kings of the carnival creation on aivan mahtava biisi. Nostaisin sen omaan parhaiden biisien top vitoseen jos minulla sellainen olisi =) Ja parhaiden loppuhuipennusten top 1:seen.. "Left are the kings of the carnival creation Carrying out echoes of the fallen" Aivan uskomaton fiilis tulee tuossa.. Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
cldron 06.09.2004 21:34:14 | |
---|
Ja miksi ihmiset karjuu koska eivät osaa laulaa? Nämä ovat juurikin näitä kosmisia ikuisuuskysymyksiä, joihin ei murrosikäisen lapsen pieni mieli ole vielä välttämättä kykenevä hankkimaan vastausta.. Ei kannata ajatella liian syvällisiä, tai saattaa tulla hulluksi.. EDIT: heh heh.. olipas hauskaa ja asiallista.. saa poistaa.. Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
Teemu78 12.12.2004 04:17:56 | |
---|
Hyllyssä seisoo 5 levyä kyseiseltä bändiltä. Oma suosikkini niistä on PEM jossa on myös meikäläisen ehdoton suosikkibiisi "Kings Of The Carnival Creation". Diggailin '97 ja diggailen edelleen vaikken vielä uusimman levyn sisään oo kunnolla päässykkään, ehkä sitten joskus siihenkin pääsen tai sitten en. Ja mulle on aivan sama mihin genreen bändi kuuluu, diggailen musaa enkä mitään genreilyä. Jos biisi on mun mielestä hyvä niin tottahan sitä kuuntelen ja kaikki muu on toisarvoista. Niin se Top 3 Dimmuilut: 1. Kings Of The Carnival Creation 2. Puritania 3. A Succubus In Rapture |
Aerodactev 12.12.2004 13:41:55 | |
---|
Ja miksi ihmiset karjuu koska eivät osaa laulaa?
Hmm, niinpä muuten. Oiva pointti (siitäkin huolimatta että käyttämällä väärää konjuktiota yritit ovelasti vastata itse omaan kysymykseesi). Tästä pitää ottaa selvä, ootas hetki. *numeron näppäilyä* *hälytysääntä* "Yes? Kuka MOTHERFUCKIN' DIMWIT soittelee tähän FUCKING aikaan aamusta?" "Oi, anteeksi, mr. Wylde, unohdin tosiaankin aikaeron välillämme." "SCREW IT, dude. Sano nyt mitä FUCKING asiaa sulla oli tai mä pesen sun selän with a BADASS moottorisaha ja soitan PINCH HARMONICS." "Miksi sä karjut, kun et osaa laulaa?" --- Dimmu Borgir on vähän semmoinen ristiriitainen asia; Olen kuullut Enthrone Darkness Triumphantia ja Stormblåstia. Ensinmainitulla on paremmat soundit ja sovituksetkin, mutta en oikein pidä muista biiseistä kuin radiohitistä Mourning palace. Stormblåstilla taas on parempia biisejä ja mukavampi tunnelma, mutta soundit ovat melko huonoja, etenkin rummuissa; liekö siellä ollut sitten Mahe säätämässä. Kai se vaan osa atmosfääriä on.
Long = progressive = good
|
haage 12.12.2004 18:55:45 | |
---|
Dimmu Borgir ei ole mitään oikeata black metallia, black metal edustaa jotain "hieman" muuta. joo-o, lieneeköhän tuolla mitään väliä mitä mieltä sinä olet siitä, että onko se bläkkiä vai ei tai mitä se edustaa... ei kannata ruveta heti genreilemään tai hyvin äkkiä ennakkoluulot pääsee valloilleen ja ennen ensikuunteluakaan vihaa jo levyä/bändiä... vittuako sillä on väliä onko jokin bändi black metallia vai melodic black metallia kunhan se kuulostaa hyvältä. ja vaikka ei itse pitäisikään jostain bändistä niin mitä sitä kenenkään kanssa mielipiteistä inttelemään... |,,/ harri "haage" koskela
http://www.haage.tk |
riimu 12.12.2004 19:02:54 (muokattu 12.12.2004 19:16:48) | |
---|
For All tid on ihan jees ja Stormblåst. Muut eivät oikein iske. Stormblåstilla kyllä haittaa eniten oikeasti huonot soundit. Kitarat ihmeän pehmeää pörinää jne. Let us go in; The fog is rising. |
Super-Jari 12.12.2004 20:00:14 | |
---|
*numeron näppäilyä* *hälytysääntä* "Yes? Kuka MOTHERFUCKIN' DIMWIT soittelee tähän FUCKING aikaan aamusta?" "Oi, anteeksi, mr. Wylde, unohdin tosiaankin aikaeron välillämme." "SCREW IT, dude. Sano nyt mitä FUCKING asiaa sulla oli tai mä pesen sun selän with a BADASS moottorisaha ja soitan PINCH HARMONICS." "Miksi sä karjut, kun et osaa laulaa?" --- + Meathook salami |
Powerslave88 13.12.2004 19:30:53 | |
---|
Dimmulta löytyy ihan saatanan hyviä kappaleita esim. Puritania, Sympozium, Metal heart ... |
Moratoria 13.12.2004 19:45:45 | |
---|
Metal heart ... Joka on tietääkseni coveri. |
JivE 13.12.2004 20:40:08 | |
---|
enpä oo ikinä kristittynä halunnut kuunella black metallia, mutta eipä dimmu sen genren huonoimmasta päästä ole. |
Leper Messiah 13.12.2004 20:41:09 | |
---|
Joka on tietääkseni coveri. alkuperäisesittäjä tietääkseni Accept Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo |
Super-Jari 13.12.2004 21:01:20 | |
---|
alkuperäisesittäjä tietääkseni Accept Tietääkseni olet oikeassa. Meathook salami |
Gladstone666 14.12.2004 13:12:41 | |
---|
En juurikaan pidä Dimmun vanhemmasta materiaalista, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta(Spellbound, Mourning Palace), Mutta jonkinlaisessa mielenhäiriössä päädyin hamstraamaan Death Cult Armageddonin.Biisit kuten Progenies of the Great Apocalypse ja Vvredesbyrd(kirjoitinkohan tuon nyt oikein..?)iskivät niin että oli taju lähteä. DB teki suuren vaikutuksen uusimmalla tuotoksellaan, joskin lyriikat tuntuvat olevan jonkinlaisella sanageneraattorilla tehdyt.. Ja eikun kaffelle... |
epeli 14.12.2004 14:05:04 | |
---|
Ja miksi ihmiset karjuu koska eivät osaa laulaa? mun mielestä dimmulla on tosi hyvät laulajat. rääkyessä artikuloidaan todella selvästi ja simenin kliinit on jumalallisia. Death before dishonor....
....bukkake before all!!!! |