finntrolli 07.09.2004 12:02:46 | |
---|
Ihan hyvä analyysi. Mielestäni hyvät esimerkit; Death Angel=speed metal, Slayer=thrash metal. Nujaa mä oon aatellu kyllä niin että slayer olisi enempi speed metallia. Luuletsä mua ihan tyhmänä??? |
Ben_D 07.09.2004 12:09:48 (muokattu 07.09.2004 12:14:24) | |
---|
Nujaa mä oon aatellu kyllä niin että slayer olisi enempi speed metallia. Vertaapa Slayeria ja Death Angelia. Huomaatko mitään eroa? Aggressiivisuus? Melodiat? Nopeus? Ja ketkäs ne thrash metallin esi-isät ovat? Lars Ulrich ja Kerry King, tosin Venom antoi jo nopeuden puolesta suuntaa tulevalle. Speed tai Thrash metal, who fucking cares. Bay Area Rules. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
toxic 07.09.2004 23:05:24 | |
---|
Vertaapa Slayeria ja Death Angelia. Huomaatko mitään eroa? Aggressiivisuus? Melodiat? Nopeus? Ja ketkäs ne thrash metallin esi-isät ovat? Lars Ulrich ja Kerry King, tosin Venom antoi jo nopeuden puolesta suuntaa tulevalle. Speed tai Thrash metal, who fucking cares. Bäy? Area Rules.
Hö! Ja ketkäs ne thrash metallin esi-isät ovat? Lars Ulrich ja Kerry King Kuka on kerry king? (elekee naarako) |
Phobophile 07.09.2004 23:07:00 | |
---|
Kuka on kerry king? (elekee naarako) Ja sinähän et ole tosissas? Love Subverted, Lust Perverted |
Ben_D 07.09.2004 23:13:04 (muokattu 07.09.2004 23:14:39) | |
---|
Ja sinähän et ole tosissas? Juu ei kato kaikille ole itsestäänselvää, kuka on Kerry King. Tiedäksä kuka on Bobby Orr? Niin. Se on toi karju tossa mun avatarissa. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Phobophile 07.09.2004 23:19:40 | |
---|
Juu ei kato kaikille ole itsestäänselvää, kuka on Kerry King. Mutta olettaisin että sentään metallia kuunteleva tietäisi tuon. Mutta joo, ei kaikkea voi tietää. Love Subverted, Lust Perverted |
Hevihörhö 07.09.2004 23:43:50 | |
---|
...Ei sinänsä, että tässä olisi mitään vikaa, mutta onko teillä perinteisemmän tyylin speed/thrash orkestereita, joissa vokalisoinnit ovat ns. puhtaammat tyyliin .... Stone, ....? vai että joutsenniemi laulais puhtaasti.. jumala ehkä loi maan, mutta Latvala loi musiikin. |
Ben_D 07.09.2004 23:44:34 | |
---|
Mutta olettaisin että sentään metallia kuunteleva tietäisi tuon. Mutta joo, ei kaikkea voi tietää. En mäkään vielä eilen tiennyt, mikä on Vader. Enkä tiedä esim. Black Metallista hevon paskaa joten kaikkea ei todellakaan voi eikä edes tarvitse tietää. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Ben_D 07.09.2004 23:45:37 (muokattu 07.09.2004 23:47:22) | |
---|
vai että joutsenniemi laulais puhtaasti.. No eipä toi niin hirveesti örisekkään. Onko niin vaikeeta ymmärtää tässä tapauksessa puhdas ja ei puhdas? Haunted/Dew Scented vs. Stone/Death Angel?? Mietippäs sitä. Huomaatko eroa? Ymmärrätkö, mitä tarkotan? Luulisin jotain tietäväni asiasta ko. musiikkia lähes 20 vuotta kuunnelleena. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Hevihörhö 07.09.2004 23:54:30 | |
---|
No eipä toi niin hirveesti örisekkään. Onko niin vaikeeta ymmärtää tässä tapauksessa puhdas ja ei puhdas? Haunted/Dew Scented vs. Stone/Death Angel?? Mietippäs sitä. Huomaatko eroa? Ymmärrätkö, mitä tarkotan? Luulisin jotain tietäväni asiasta ko. musiikkia lähes 20 vuotta kuunnelleena. sori, en jaksanu lukea kaikkia juttuja kunnolla läpi.. pisti vaan silmään ku luki stone ja "puhuttiin samaan hengen vetoon" puhtaasta laulusta.. anteeksi turha kommentti.. jumala ehkä loi maan, mutta Latvala loi musiikin. |
Ben_D 07.09.2004 23:58:24 | |
---|
sori, en jaksanu lukea kaikkia juttuja kunnolla läpi.. pisti vaan silmään ku luki stone ja "puhuttiin samaan hengen vetoon" puhtaasta laulusta.. anteeksi turha kommentti.. Juu en mä puhtaalla tässä tapauksessa tarkota mitään Celine Dion ääntä, vaan puhtaampaa verrattuna nyky death/thrash laulajiin. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Aegis 08.09.2004 20:48:46 | |
---|
Minulla on tähän aiheeseen eräs pikku heitto heitettävänä: Jos vaikkapa Tomas Lindbergin ja Marco Aron tyyppisiä hemmoja olisi joskus 80-luvulla laulanut vaikka Sodomissa tai Kreatorissa sellaisella äänellä kuin nykyään, niin eiköhän tänäkin päivänä ylistettäisi yhteen ääneen kuinka pirullisen hienoa "se silloin joskus oli." Jos sen sijaan Tom Angelripper ja Mille ilmestyisivät tänään tuntemattomuudesta uusille ja moderneille rässilevyille, niin kaikki vain puhuisivat, että "kyllä Lindberg ja Aro silloin osasivat." Tämä johtuu ainoastaan siitä, että kun aikoinaan porukka olisi tottunut näihin radikaalilla rääkyäänellä laulaviin tyyppeihin, niin aika olisi päässyt kultaamaan muistot ja tekemään heidän äänestän sen rässiin ainoan ja oikean. Että tälläistä tuli pohdittua... Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
Super-Jari 08.09.2004 21:03:32 | |
---|
Kreatorin Mille on kyllä oikeasti kaukana puhtaasta laulusta. Meneekö vääntämiseksi? No menee. eini. |
MV 08.09.2004 21:16:21 | |
---|
Tämmöinen pieni off-topicin tynkä tähän väliin. Perun sanani tässä topicissa jauhamaani rässimielipiteeseeni. OLEN LÖYTÄNYT RÄSSIN. Noh en tiä mut toi slayer on alkanu maistuu helvetin hyvälle verrattuna siihen mitä ennen tykkäsin. Tänään tuli paitakin stuntmanista. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
T.S. S L A Y E R 08.09.2004 21:25:17 (muokattu 08.09.2004 21:36:05) | |
---|
Ulrich ja King? Vai Hetfield ja Hanneman sittenkin jos halutaan oikeassa olla. edit: ja tiedän että kyseessä on huuli mutta kun pitää jatkuvasti heittää tuota. |
Super-Jari 08.09.2004 21:27:21 | |
---|
Ulrich ja King? Vai Hetfield ja Hanneman sittenkin jos halutaan oikeassa olla. Tai Kekkonen ja Olof Palme oikeastaan. Sinänsä. eini. |
T.S. S L A Y E R 08.09.2004 21:28:56 | |
---|
Ja Death Angelia kuulin niin nopealta rokilta se kyllä kuulosti mitä nuclearin sivuilta kuuntelin. |
Ben_D 08.09.2004 22:29:37 (muokattu 08.09.2004 22:34:18) | |
---|
Minulla on tähän aiheeseen eräs pikku heitto heitettävänä: Jos vaikkapa Tomas Lindbergin ja Marco Aron tyyppisiä hemmoja olisi joskus 80-luvulla laulanut vaikka Sodomissa tai Kreatorissa sellaisella äänellä kuin nykyään, niin eiköhän tänäkin päivänä ylistettäisi yhteen ääneen kuinka pirullisen hienoa "se silloin joskus oli." Jos sen sijaan Tom Angelripper ja Mille ilmestyisivät tänään tuntemattomuudesta uusille ja moderneille rässilevyille, niin kaikki vain puhuisivat, että "kyllä Lindberg ja Aro silloin osasivat." Tämä johtuu ainoastaan siitä, että kun aikoinaan porukka olisi tottunut näihin radikaalilla rääkyäänellä laulaviin tyyppeihin, niin aika olisi päässyt kultaamaan muistot ja tekemään heidän äänestän sen rässiin ainoan ja oikean. Että tälläistä tuli pohdittua... Ja tätikin olis setä jos sillä olisi munat. Ja Death Angelia kuulin niin nopealta rokilta se kyllä kuulosti mitä nuclearin sivuilta kuuntelin. Voi olla, että kuulostaa, mutta meikäläiselle se kuulostaa sellaselta kun pikametallin pitää ollakkin. Täällä on kohta Old School Thrash vs. Neo/Death/Thrash sota. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
finntrolli 10.09.2004 20:59:48 | |
---|
Vertaapa Slayeria ja Death Angelia. Huomaatko mitään eroa? Aggressiivisuus? Melodiat? Nopeus? Ja ketkäs ne thrash metallin esi-isät ovat? Lars Ulrich ja Kerry King, tosin Venom antoi jo nopeuden puolesta suuntaa tulevalle. Speed tai Thrash metal, who fucking cares. Bay Area Rules. Juu oon kuunnellu death angelia ja tiedän että se on aika enempi sellasta aggressiivista mutta tarkotin että slayer kuulostaa minun korvaan ainaki aika speed metallilta.. Luuletsä mua ihan tyhmänä??? |
Ben_D 10.09.2004 21:04:43 (muokattu 10.09.2004 21:05:30) | |
---|
Juu oon kuunnellu death angelia ja tiedän että se on aika enempi sellasta aggressiivista mutta tarkotin että slayer kuulostaa minun korvaan ainaki aika speed metallilta.. En halua alkaa nussimaan pilkkua, mutta jos sanot sanat agressiivinen, death angel ja slayer samassa lauseessa niin mikä ei kuulu joukkoon? Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |