Closure 18.04.2008 22:49:32 | |
---|
Puhdasta laulua blästin päälle :O E: Kuulostaa saatanan hyvältä Onhan tuota vaikka kuinka paljon. Äkkiseltään tulee mieleen Åkercocke. Mutta hyvänkuuloista settiä on. Hyvin norjalaista fiilistä tuossa alussa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Deino 18.04.2008 23:01:31 | |
---|
Onhan tuota vaikka kuinka paljon. Äkkiseltään tulee mieleen Åkercocke. Pointti olikin, että Opethissa oli 'lästiä. Ekaa kertaa! |
Askorbiinihappo 19.04.2008 12:25:34 | |
---|
Siisti groovaava humppakohta lähti tuossa Lotus Eaterissa n. 5 min. kohalla. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
carnation 19.04.2008 12:48:09 | |
---|
Siisti groovaava humppakohta lähti tuossa Lotus Eaterissa n. 5 min. kohalla. Todella päälleliimattua progeilua, jotta saadaan venytettyä biisi lähes yhdeksään minuuttiin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
gorgonoidi 19.04.2008 12:49:22 | |
---|
Todella päälleliimattua progeilua, jotta saadaan venytettyä biisi lähes yhdeksään minuuttiin. Minä pidin siitä. |
Mufasa 19.04.2008 14:15:56 | |
---|
Minä pidin siitä. Samoin, oli aika hämmentävä kohta. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Ali 19.04.2008 17:09:40 | |
---|
Todella päälleliimattua progeilua, jotta saadaan venytettyä biisi lähes yhdeksään minuuttiin. Oli myös mun mielestä vähän irtonainen osio. Jazz-kohdat oli kyllä helvetin siistejä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
rocky0 19.04.2008 18:49:21 | |
---|
Minusta se humppaosio oli ihan virkistävä ja kans oli virkistävän kuulosta nuo cleanit vokaalit blastin päällä. Perhana ku meinaa jaksaa ootella tätäkään lättyä! |
doppelgänger 19.04.2008 20:47:34 | |
---|
|
Lionslicer 19.04.2008 21:22:24 | |
---|
Hienon kuulosia nuo uudet biisit. Vaikea mitään syväluotaavaa analyysiä antaa yhden kuuntelukerran perusteella. Enkä kyllä osaisikaan. Porcelain Heart kuulosti kyllä Grand Conjurationilta, samanlaisia melodianpätkiä. Liekö jatko-osa? Se olis siistiä :) Mites tuon tilauksen kanssa, voiko maksaa visalla? En saanut itse selville. Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
lxi 19.04.2008 21:36:02 | |
---|
Mites tuon tilauksen kanssa, voiko maksaa visalla? En saanut itse selville. Et tainnut paljon yrittääkään? Help -> Payment Methods. Kyllä käy Visa. |
Torniojaws 19.04.2008 22:26:43 | |
---|
Saa nähdä miten tuo tilaus etenee. Ainakin vielä on Pending Fulfillment, maanantaina varmaan sitten tulee virheilmoitus tai tilausvarmistus. |
lxi 19.04.2008 22:34:44 | |
---|
Saa nähdä miten tuo tilaus etenee. Ainakin vielä on Pending Fulfillment, maanantaina varmaan sitten tulee virheilmoitus tai tilausvarmistus. Etkö siis saanut mailitse ollenkaan vahvistusta tilauksesta? Minulle tuli kyllä. |
Pedroz 19.04.2008 23:31:33 | |
---|
Tilauksessa myös. Saa nähdä miten pitkään toimitus kestää, kun laittoi sen kolmekymppiä halvemman overseas-vaihtoehdon... "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Torniojaws 20.04.2008 00:04:35 (muokattu 20.04.2008 00:04:52) | |
---|
Etkö siis saanut mailitse ollenkaan vahvistusta tilauksesta? Minulle tuli kyllä. Vahvistus tuli tilattaessa, mutta siis se tilauksenvarmistus (rahat vastaanotettu ja paketti siirtyy lähetykseen) tulee myöhemmin. E: Jos tulee :) |
Matjardo 20.04.2008 00:07:10 | |
---|
Jumalauta sentään. Eihän tässä muuta voi sanoa, kun kuuntelin hetken aikaa tuota Porcelain Heartsia. Mahtavan kuuloista kertakaikkiaan. Uuden rumpalin suhteen olen ollut hieman kriittinen, mutta ainakin kuulemani perusteella kaveri työskentelee todella hienosti! Hyvin on mennyt perille, mitä Opethin rumpalin pitää tehdä. Hienova. Ei millään malttaisi julkaisuun asti. Two beers or not two beers? |
lxi 20.04.2008 00:21:50 (muokattu 20.04.2008 00:22:29) | |
---|
Vahvistus tuli tilattaessa, mutta siis se tilauksenvarmistus (rahat vastaanotettu ja paketti siirtyy lähetykseen) tulee myöhemmin. E: Jos tulee :) Kesäkuussa sitten. Eivät veloita korttiakaan ennen kuin tavara liikahtaa. EDIT: Pahoin kyllä pelkään että paketti matkaa Atlantin yli pitkähkön tovin. Mutta erityisen hyvää kannattaa odottaa vielä vähän muita pidempään, eiksje? |
Deino 20.04.2008 00:30:22 | |
---|
EDIT: Pahoin kyllä pelkään että paketti matkaa Atlantin yli pitkähkön tovin. Mutta erityisen hyvää kannattaa odottaa vielä vähän muita pidempään, eiksje? Ei. Erityisen hyvä pitää saada HETI. |
ANtTIKRISTUS 20.04.2008 09:11:43 | |
---|
Eeevv.. pari kertaa kuunnellu biisit enkä tiiijä uskaltaako enempi. Jos kuuntelee etukäteen jotain paria biisiä paljon niin se sitte häirittee kun koko levy tulee ja ne biisit on "eri lähtöviivalla" muitten kanssa ja sotkee levykokonaisuutta sit. :( |
Askorbiinihappo 20.04.2008 15:24:16 | |
---|
Outoa, kun mun mielestä nimenomaan tuo blästikohta on päälleliimattua progeilua, en oikein tykkää. Mutta ihan koht. hyvä biisi tuo on. Täytyy ainakin levy hommata. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |