Credence 23.06.2008 01:03:29 | |
---|
"Opeth.com paljastaa piiriin vesistöalue, Special Edition. Klikkaa tästä!" |
badcompany 23.06.2008 13:45:24 (muokattu 23.06.2008 14:12:53) | |
---|
jotenkin ihmetyttää/mietityttää että mistä johtuu että just hevi musan puolella nousee näitä bändejä joissa on näitä ihmelapsia/nuoria jamppoja soittamassa?eikä muissa genreissä ole samaa kuvioo(en ole törmännyt).johtuuko se siitä että heviä/progea on helppo tehdä vai onko se hevibuumi täällä maassa .mulla tulee sama sama kovio mieleen tuolla wanted listalla jossa suurin osa bändeistä on just tota raskasta musiikkia soittavaa sakkia jotka hakee soittajia. ihailen bändin soittotaitoa jolla ne soittaa noi biisit mutta en tykkää noista biiseistä joita ne soittaa. |
Lauri0 23.06.2008 14:01:26 | |
---|
Oikeestaan ihan OK... kunnes alkaa se kertsi. |
-J.- 23.06.2008 15:52:06 | |
---|
Siis tää on bändi joka nauhotti Sonic Pumpsilla Nino Laurennen ja Mikko Karmilan kanssa. Infernosta taisin lukasta artikkelin koskien tätä yhtyettä. Kinnostusta oli, mutta pieni pettymys tuon Juutuuppi linkin kuultuani. C'est moi.... |
Juntunen 24.06.2008 14:49:47 | |
---|
Kuten jo toisessa ketjussa mainitsin....eka biisi lähti soimaan...ihan ok murjomista, mutta sitten......puolentoistaminutin kohdalla alkoi niin hirvittävä puhdaslauluosio, että oli pakko painaa stoppia. Joo. Muuten toimi ihan hyvin. Ei erottunu metallimassasta mitenkään kummoisesti. Ei pahassa eikä hyvässä. |
vpjarvi 22.08.2008 14:44:41 | |
---|
jotenkin ihmetyttää/mietityttää että mistä johtuu että just hevi musan puolella nousee näitä bändejä joissa on näitä ihmelapsia/nuoria jamppoja soittamassa?eikä muissa genreissä ole samaa kuvioo(en ole törmännyt).johtuuko se siitä että heviä/progea on helppo tehdä vai onko se hevibuumi täällä maassa .mulla tulee sama sama kovio mieleen tuolla wanted listalla jossa suurin osa bändeistä on just tota raskasta musiikkia soittavaa sakkia jotka hakee soittajia. ihailen bändin soittotaitoa jolla ne soittaa noi biisit mutta en tykkää noista biiseistä joita ne soittaa. Nimenomaan nuorten hevibändien tiuhaan esiintuloon vaikuttaa vahvasti varmaankin se, että raskaampi musa on paljon organisoituneempaa kuin muut rockmusiikin alalajit. Lehtihyllyillä on Suomessa parikin selkeästi metalliin erikoistunutta julkaisua, mutta esimerkiksi indiekama on sulassa sovussa kaiken muun seassa ns. yleislehtien sivuilla. Netissäkin on useampia "metallimedioita", mutta jo aiemmin mainitsemani indiepopin ja -rockin erikoissivustoja ei ole ehkä Suomessa kuin One Chord to Another ja sekin on käsittääkseni yhden miehen pyörittämä sivusto. Tämän kahden eri genren medianäkyvyyden pyörittelyn pointti on se, että on aika selkeää, että kaikki uudet nuorten muodostamat rock- ja pop-bändit Suomessa ponnistavat jostain Pohjois-Helsingin bändikoulusta. Luulisin, että siksi koska suomalaisen musiikkimedian piirissä ei ole olemassa ns. kunnon kohtaamispaikkaa muunlaisen rockmusiikin kuin metallin kuuntelijoille/soittajille. Bodom-diggarit löytävät soittokavereita vaikka lukion ruokalasta, mutta The Smithsistä inspiroitunutta soittoporukkaa on murrosikäisen vaikeampi löytää. Tracedawnin kitaristilla varmaan oli helppoa etsiä soittokaverit IRC-galleriasta, mutta toista se lienee Morrissey-uskovaisella. Toivottavasti tekstini seasta löytyy jostain jotain pointtia, heh. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Master of Disguise 22.08.2008 19:00:26 | |
---|
Nyt näin ensikuulemalta sanoisin että aika hyvää kamaa, vaikkei ihan olekkaan my cup of tea. Taitavia pojat tuntuvat olevan soitossaan, mutta nämä ylituotetut ja täydellisiksi hiotut soundit ainakin minun osaltani tappavat kiinnostuksen. |
Ambitus 22.08.2008 19:21:57 | |
---|
Nyt näin ensikuulemalta sanoisin että aika hyvää kamaa, vaikkei ihan olekkaan my cup of tea. Taitavia pojat tuntuvat olevan soitossaan, mutta nämä ylituotetut ja täydellisiksi hiotut soundit ainakin minun osaltani tappavat kiinnostuksen. Mä oon tässä koko kesän tehny teknikon hommia kyseiselle orkesterille ja pakko sanoo et et kyl ne osaa soittaa. Tuo "ylituotettu" on mun mielestä hieman väärä sana. Kait jos Karmila miksaa levyn, niin Karmilalta se myös kuulostaa. Pitääkö kaiken olla autotallissa itse väännettyä paskoilla soundeilla, jotta saa katu-uskottavuutta? Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Master of Disguise 22.08.2008 20:18:53 | |
---|
Tuo "ylituotettu" on mun mielestä hieman väärä sana. Kait jos Karmila miksaa levyn, niin Karmilalta se myös kuulostaa. Pitääkö kaiken olla autotallissa itse väännettyä paskoilla soundeilla, jotta saa katu-uskottavuutta? No kenties se oli väärin sanottu, mutta sanotaan sitten näin, ettei soundit vaan miellytä mua niin kauheasti. Ei ollut tarkoitus väheksyä miksausta tai muuten bändiä. Mutta nuhjuisemmat ja orgaanisemmat soundit, jotka on vaikka sitten itse autotallissa äänitetty, tuo mun mielestä musiikkiin lisää sielua sekä tunnelmaa. Katu-uskottavuudesta en sitten tiiä. |
BassLass 23.08.2008 10:08:05 | |
---|
mjoo, ei sais tykätä mutta mää tykkään... |
WinterMad 23.08.2008 15:23:25 | |
---|
|
StoRBa 23.08.2008 23:50:43 (muokattu 23.08.2008 23:51:18) | |
---|
Tracedawnin tyypeistä osa on mukana myös vähä rankemman tyylisessä musassa: http://www.mikseri.net/artists/?id=100441 Horror Vortex Squad, aika makiaa inhalea! Ihan jees :) Perttuhan vetää myös Lithuriassa brutaalia dödistä. |
John Titor 24.08.2008 13:36:40 | |
---|
Ihan jees :) Perttuhan vetää myös Lithuriassa brutaalia dödistä. Ja Tumppi on myös listattuna bändin riveissä. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Pekko 02.02.2009 10:19:12 | |
---|
No niin kaikki liimanhaistelijat! Nyt ollaan sitten Tracedawn yhtyeen kanssa studiossa äänittämässä debyyttitekeleelle seuraajaa. Meinkinkejä sun muita fiiliksiä voi käydä tsiigailemassa seuraavasta osoitteesta: http://tracedawnstudio2009.blogspot.com/ Sen verran pakko hekumoida, että uusi albumi tulee olemaan aivan eri tasolla joka suhteessa tähän ensilevyyn verrattuna. Kaikki on kovaa tavaraa ja olemme jokaiseen biisiin todella tyytyväisiä! |
VeeKoo 02.02.2009 12:42:03 | |
---|
Kaikki on kovaa tavaraa ja olemme jokaiseen biisiin todella tyytyväisiä! Ettekö viime levyllä olleet? Kannattaako narulle vetää kappaleita, joiden ultimaattisesta kovuudesta ei edes itse tiedä? Ei siinä, ihan hyvä tuo teidän edellinen levy on, ja perjantaina tulen katsastamaan teidät frostbitessä. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Pekko 11.02.2009 20:17:38 | |
---|
Ettekö viime levyllä olleet? Kannattaako narulle vetää kappaleita, joiden ultimaattisesta kovuudesta ei edes itse tiedä? Tottakai sitä aina pitää suoritusta parantaa! Kyllähän joskus joillekin saattaa käydä tai on saattanut käydä niinkin että levylle pitää laittaa niitä heikompiakin lenkkejä. Mutta nyt on jokatapauksessa aika kovat uskot uusiin sävelmiin itse kullakin. Jees ja lisää äänittelytarinoita löytyy täältä: http://tracedawnstudio2009.blogspot.com/ |
Pekko 08.12.2009 19:55:59 | |
---|
Jees eli Sturm und Drang kagosen voi bongata 12.12-09 veloituksettomalla ja "salaisella" yllätyskeikalla Helsingin Pub Fridayssa kello 23:00. myspace.com/tracedawn kertoo kaikki uusimmat pöhinät ja päivitykset. !jeah! |
Pekko 02.02.2010 17:08:06 | |
---|
Jee. Elikkäs Stratorundin "päätöskeikkaa" on luvassa 12.2-09 Ravintolalaiva Wäiskissä. Mukana menossa ovat Final Assault sekä debyyttinsä julkaisua juhlistava Whispered. Show alkaa kello 20.00 ja sisään pääsee femmalla!!! Milano roxx: http://www.youtube.com/watch?v=dJ5RAgfNzJY |
Cletus Awreetus 23.07.2012 16:37:21 | |
---|
A cobra on my left, leopard on my right. |