![]() 26.09.2008 21:19:13 | |
---|---|
http://uk.youtube.com/watch?v=wNuXBgNPutY Tuossa video oikeassa suhteessa. Loistava video ja lositava biisi. Pitää tuo uusi levy hommata ja keikallekin himottaisi raahautua. | |
![]() 28.09.2008 19:12:29 | |
Loistava video ja lositava biisi. Pitää tuo uusi levy hommata ja keikallekin himottaisi raahautua. Mahdollisuuksia bändin näkemiseen livenä tulee koko ajan lisää. 03.10.2008 - Lutakko, Jyväskylä 04.10.2008 - Nosturi, Helsinki 09.10.2008 - Klubi, Tampere 10.10.2008 - Henry's Pub, Kuopio 24.10.2008 - Klubi, Turku 25.10.2008 - Blue Pool, Forssa 15.11.2008 - Bar 15, Seinäjoki 16.11.2008 - 45-Special, Oulu 13.12.2008 - Kellari, Joensuu "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" | |
![]() 13.10.2008 14:28:28 | |
Pitääpä hieman nostaa ketjua ja samalla kiittää nosturin keikasta. Yksi kovimmista keikoista pitkään aikaan mitä on tullu nähtyä, soititte/lauloitte perkeleen hyvin ja Herrasen soundit ei jättäny kysyttävää. Veti turpaan niin että sattu. Ja keijon "freddie mercury" maski on mykistävä, Keijo meinaan näytti---> http://images.rhino.com/18/LiveAid_10.jpg 31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon. | |
![]() 14.10.2008 23:14:43 | |
Ja keijon "freddie mercury" maski on mykistävä, Keijo meinaan näytti---> http://images.rhino.com/18/LiveAid_10.jpg Haha! Saat plussan! Ja jos Medikselle vois antaa plussan tosta Nosturista, niin antaisin. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis | |
![]() 16.10.2008 06:21:57 | |
Biisi on hyvä, mutta tuo video on ihan vitun tyhmä läppä. BM parodiointi on aina 1000 kertaa säälittävämpää kuin ne parodioidut videot, vaikka osa niistäkin on aika huhhuh kamaa. Mutta siis jokatapauksessa imo aika paska veto tehdä huumorivideo - hupinsa ja bändinsä kullakin, mutta miten jaksaa ottaa bändiä tosissaan jossei se ota ees itteensä tosissaan? Miettikää ny vaikka jos joku Nasum ois lähteny tälläseen pelleilyyn? No, en jaksa itkee enempää. Iha hyvää At the Gates/Grindcore hybridiä tää kumminkin on. HAIL SATAN | |
![]() 16.10.2008 08:54:32 | |
Biisi on hyvä, mutta tuo video on ihan vitun tyhmä läppä. Mutta siis jokatapauksessa imo aika paska veto tehdä huumorivideo - hupinsa ja bändinsä kullakin, mutta miten jaksaa ottaa bändiä tosissaan jossei se ota ees itteensä tosissaan? Oikeutettu näkökanta on jokaisella, mutta oon tällä kertaa tämän bändin/videon kohdalla oon eri mieltä. Tottahan on että usein parodia videot ei oikein ihan toimi niin kuin on ollut tarkoitus mutta tällä kertaa ainakin mulle uppos. Hyvin haettu BM kliseet ja törkeesti esitetty. Kysymys kuulukin että millä tavalla tällänen video muka osoittaa ettei bändi ota itseään vakavasti, onko väärin jos joku ääri orkesteri haluaa välillä pikkusen hassutella eikä aina ns. tappaa? Mun mielestä ehkä enemmänkin nenäkästä puuhaa tehdä tollanen video, varsinkin kun bändi ei kumminkaan mistään suomen suurimmasta suosiosta nauti. Ja genrekin on kumminkin suhteellisen tarkka siitä että street creditit on kunnossa. =) Ihan siis mielenkiinnosta haluisin tietää, ei oo tarkotus alottaa mitään vääntöä. 31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon. | |
![]() 16.10.2008 09:02:14 (muokattu 16.10.2008 09:02:27) | |
Biisi on hyvä, mutta tuo video on ihan vitun tyhmä läppä. Tiukkapipoisten tr00-misejen takiahan noita tehdään, mistähän semmosia löytyis... | |
![]() 16.10.2008 09:51:31 | |
Mutta siis jokatapauksessa imo aika paska veto tehdä huumorivideo - hupinsa ja bändinsä kullakin, mutta miten jaksaa ottaa bändiä tosissaan jossei se ota ees itteensä tosissaan? Jännää miten eri tavalla ihmiset ajattelee. Mä en oo oikein koskaan voinu ottaa tosissaan semmosia bändejä, jotka ottaa ittensä liian tosissaan. Ehkä tästä syystä monet BM bändit ei sitten kolisekkaan... Hommaa voi tehdä tosissaan, ilman että sitä tekee jotenkin ihan vitun naama irvessä. Vai miten sen nyt muotoilisi. . Mun mielestä. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - - Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli | |
![]() 16.10.2008 10:17:33 (muokattu 16.10.2008 10:19:26) | |
Kysymys kuulukin että millä tavalla tällänen video muka osoittaa ettei bändi ota itseään vakavasti, onko väärin jos joku ääri orkesteri haluaa välillä pikkusen hassutella eikä aina ns. tappaa? Eikai tässä muuta ku että pidän ite musiikista yleensä ns. koko pakettina. Sen takia jokkut Opethit jne ei nappaa enään nykyään. Maailmassa on liikaa "artisteja", jotka ratsastaa hyvällä soittamisella/parilla koukuttavalla melodialla/kuumalla mimmillä/musikaalisuudella tai jopa hienoilla kansilla. Sitten kaikki muu on sutastua paskaa, tai tahallaan vedetty lekkeriks, että peiteltäis viitseliäisyyden puutetta jne. Onko se ny niin vaikee väsätä kunnon video, jos hinkkaa biisiä studiossa sata tuntia? Vähän sama ku maalari ostais tonnin öljyvärit, kankaat ja pensselit, mutta sitten löis työnsä tiimarin kehyksiin. Mutta eipä siinä, jätkien oma harrastus tää on, joten antaa palaa. Ei se siltikään velvoita mua tykkämään - ja kyllä, yhden videon perusteella vituttaa myös musiikki. Sori ny vaan. Mun mielestä ehkä enemmänkin nenäkästä puuhaa tehdä tollanen video, varsinkin kun bändi ei kumminkaan mistään suomen suurimmasta suosiosta nauti. Ja genrekin on kumminkin suhteellisen tarkka siitä että street creditit on kunnossa. =) No kai sen voi näinkin nähdä. Tai sitten näin; http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko Musiikillisesti Posehnin kritiikki ei osu, mutta muuten metal on ainakin mulle ollu aina paljon muutakin ku särökitara,örinä ja triggerirummut. (Heh, tosin meikän nykyulkoasusta sitä ei äkkiä arvais :D) Ihan siis mielenkiinnosta haluisin tietää, ei oo tarkotus alottaa mitään vääntöä. Joo, eiköhän tää ihan keskustelun merkeissä vielä etene. Tiukkapipoisten tr00-misejen takiahan noita tehdään, mistähän semmosia löytyis... heheh :) itseä hämäsi tässä tapauksessa kuitenkin hyvän biisin osittainen pilaaminen huumorivideolla, eikä niinkään se, että huumorin kohde oli BM. Mutta noin muuten jos kokee tarvetta BMlle hörötellä, niin on kyllä omat ja Jokisenkin eväät hukassa/levällään. Hommaa voi tehdä tosissaan, ilman että sitä tekee jotenkin ihan vitun naama irvessä. Vai miten sen nyt muotoilisi. Joo, eri tavalla nähdään ilmeisesti tää asia sitten. Kyllä mulla se kokonaisuus rakentuu ihan joka palikasta, bändin presentaatiosta lähtien. Jos polkkatukat juoksee maskit naamalla ja huppareissa tampereen puistikoissa, nii iha oikeesti aika väsynyttä touhua imo. HAIL SATAN | |
![]() 16.10.2008 10:35:45 | |
Mutta noin muuten jos kokee tarvetta BMlle hörötellä, niin on kyllä omat ja Jokisenkin eväät hukassa/levällään. Niin, ei vammasille saa nauraa. Se on ruma tapa. Hyi hyi! - - - - Ja tähän tuhat hymiöö. Vitsi vitsi. Oli vaan pakko heittää :) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - - Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli | |
![]() 16.10.2008 10:51:19 (muokattu 16.10.2008 10:52:09) | |
Eikai tässä muuta ku että pidän ite musiikista yleensä ns. koko pakettina. Sen takia jokkut Opethit jne ei nappaa enään nykyään. Maailmassa on liikaa "artisteja", jotka ratsastaa hyvällä soittamisella/parilla koukuttavalla melodialla/kuumalla mimmillä/musikaalisuudella tai jopa hienoilla kansilla. Sitten kaikki muu on sutastua paskaa, tai tahallaan vedetty lekkeriks, että peiteltäis viitseliäisyyden puutetta jne. Onko se ny niin vaikee väsätä kunnon video, jos hinkkaa biisiä studiossa sata tuntia? Vähän sama ku maalari ostais tonnin öljyvärit, kankaat ja pensselit, mutta sitten löis työnsä tiimarin kehyksiin. No Äkerfeldtin pensselit o ainaki keskellä taulua: http://www.svensktrockarkiv.se/medi … rfeldt%20fr%C3%A5n%20opeth%20(small).jpg ... en kyllä ymmärrä miten Opeth liittyy nyt tuohon hommaan taas :D. Mitä vikaa on musiikissa "ratsastaa" hyvällä soittamisella, melodioilla ja musikaalisuudella? No mielipiteet on kuin persreikiä... | |
![]() 16.10.2008 11:27:23 | |
Jotenkin tuli mieleen että Maailmassa on liikaa "artisteja", jotka ratsastaa hyvällä......... kommentti tulee lukea että on liikaa ns. posereita? Oonko väärässä? Onko se ny niin vaikee väsätä kunnon video, jos hinkkaa biisiä studiossa sata tuntia? Vähän sama ku maalari ostais tonnin öljyvärit, kankaat ja pensselit, mutta sitten löis työnsä tiimarin kehyksiin. Näkemys eroja, joskus tiimarin kehykset voi olla perkeleen makeita.. =) Mutta eipä siinä, jätkien oma harrastus tää on, joten antaa palaa. Ei se siltikään velvoita mua tykkämään - ja kyllä, yhden videon perusteella vituttaa myös musiikki. Sori ny vaan. Ei tartte soreja pyydellä, on vaan helevetin mielenkiintosta tälläset asiat että yksi video voi pilata koko musiikin. Mikä mun mielestä vahvistaa mun näkemystä genren tai fanien jonkunlaisesta suppeudesta, ainakin itelleni. Samahan se loppu peleissä on mulle että miten kukakin nää asiat kokee mutta nyt tuli vaan hyvä mahdollisuus kysyä asiasta mikä on askarruttanut mieltä. Tai sitten näin; http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko Tää oli jotenki hyvä yritelmä, mutta liian normi mun makuun. Musiikillisesti Posehnin kritiikki ei osu, mutta muuten metal on ainakin mulle ollu aina paljon muutakin ku särökitara,örinä ja triggerirummut. (Heh, tosin meikän nykyulkoasusta sitä ei äkkiä arvais :D) Asenne? Joo, eiköhän tää ihan keskustelun merkeissä vielä etene. Hyvä homma.. =) 31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon. | |
![]() 16.10.2008 11:59:43 (muokattu 16.10.2008 12:01:00) | |
Kun ajattelee tuon videon funktiota ja vähäisiä mahdollisia esitysareenoita, se osuu juuri nappiinsa sillä, että se jää mieleen ja herättää tunteita. Jos tosikkohevarit avaa suutaan pahastuneena ja tavikset saattaa vaikka katsella videon uudestaan ja siinä sivussa kuunnella biisinkin uudestaan niin on onnistuttu. Medeia eroaa muutenkin meiningiltään perushevibändistä, että en olisi voinu edes kuvitella perinteistä tosikko-tehdashallissa-soitettua-kotimaista-metallivideota. En tosin tajunnut miten se Opeth oli verrattavissa tähän. Åkerfeldtin hassut viikset ja välispiikit? | |
![]() 16.10.2008 12:14:15 | |
Kun ajattelee tuon videon funktiota ja vähäisiä mahdollisia esitysareenoita, se osuu juuri nappiinsa sillä, että se jää mieleen ja herättää tunteita. Jos tosikkohevarit avaa suutaan pahastuneena ja tavikset saattaa vaikka katsella videon uudestaan ja siinä sivussa kuunnella biisinkin uudestaan niin on onnistuttu. Medeia eroaa muutenkin meiningiltään perushevibändistä, että en olisi voinu edes kuvitella perinteistä tosikko-tehdashallissa-soitettua-kotimaista-metallivideota. En tosin tajunnut miten se Opeth oli verrattavissa tähän. Åkerfeldtin hassut viikset ja välispiikit? Itseä tuo video juuri tuon takia kiehtoo. Todella hyvä video. Wanna-be tr0lli. | |
![]() 16.10.2008 12:25:04 | |
Eikai tässä muuta ku että pidän ite musiikista yleensä ns. koko pakettina. Sen takia jokkut Opethit jne ei nappaa enään nykyään. Osanottoni siitä, että musiikkiharrastus on mennyt noin ahdasmieliseksi kohdallasi. Mitenkä muuten rajaat tuon "koko paketin", vaikuttaako kiinnostukseesi tiettyä bändiä kohtaan esim. kitaristin suosima aamumuro-merkki? Voiko esim. Kelloggs viedä uskottavuuden (ja sitä kautta selkeästi kohdallasi myös kiinnostuksen) musiikillisesti vakuuttavalta aktilta? Dead men tell no tales. | |
![]() 16.10.2008 12:31:28 | |
Puhutaan mitä puhutaan kunhan puhutaan ja nimi on kirjoitettu oikein. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" | |
![]() 16.10.2008 18:23:57 | |
Osanottoni siitä, että musiikkiharrastus on mennyt noin ahdasmieliseksi kohdallasi. Mitenkä muuten rajaat tuon "koko paketin", vaikuttaako kiinnostukseesi tiettyä bändiä kohtaan esim. kitaristin suosima aamumuro-merkki? Voiko esim. Kelloggs viedä uskottavuuden (ja sitä kautta selkeästi kohdallasi myös kiinnostuksen) musiikillisesti vakuuttavalta aktilta? Eiköhän tässä ole kyse siitä, mitä asioita bändi/bändin jäsenet tuovat julkisesti esiin. Kyllä minäkin näen bändien toiminnan ihan kokonaisuutena, mutta ei tämä Medeian video kyllä yhtään latistanut mun fiiliksiäni, päin vastoin. | |
![]() 17.10.2008 04:48:10 | |
... en kyllä ymmärrä miten Opeth liittyy nyt tuohon hommaan taas :D. Mitä vikaa on musiikissa "ratsastaa" hyvällä soittamisella, melodioilla ja musikaalisuudella? No mielipiteet on kuin persreikiä... No sähän sen sanoit; mielipide. Ja vikaa on ainakin mulle siinä, että kun bändit ei jaksa tehdä kaikkia asioita enään loppuun asti. Presentaatio on mulle tärkeä osa, josta syystä en videosta tykänny, ja siksi siis biisikään ei saa kuunteluaikaa. Jotenkin tuli mieleen että kommentti tulee lukea että on liikaa ns. posereita? Oonko väärässä? Hiukan. Eli tarkoitan, ja toistan, että miksei asioita tehdä loppuun kun rahkeet on hyvät? Asia on bändin oma harrastus/työ ja päätös, mutta minä näkisin jutun nyt vaan niin, että hukataan potentiaalia kun ei jakseta/haluta/osata viimeistellä koko hommaa. Näkemys eroja, joskus tiimarin kehykset voi olla perkeleen makeita.. =) Tämä on totta, jos Tiimarin kehykset ovat taiteilijan harkitsema valinta. Jos taas ne kehykset ovat laiskuuden puuskassa tehty kompromissi, niin itse työkin kärsii kokonaisuutena. Ei tartte soreja pyydellä, on vaan helevetin mielenkiintosta tälläset asiat että yksi video voi pilata koko musiikin. Video kertoi bändin asenteesta tekemisiään kohtaan. CVLT niminen levy ja sen levyn kansikaan ei auttaneet sitten asiaa yhtään, päinvastoin, saivat entistä enemmän pelleily vaikutelmaa. Ennen videon nähtyäni pidin molempia vielä ihan tyylikkäinä. Kun näki pätkän, tuli samantien fiilis jotta "jaahas.. ". Yleensä tollainen pissakakka huumori puree, mutta tässä tapauksessa ei toiminut itelle. Vois vielä heittää vertauksen miten vaikka The Dillinger Escape Plan on aina ollu vähän humoristinen bändi, ja osannu tehdä sen tyylikkäästi imo. Mutta sitten vertauksena tuli nyt ekana mieleen The Haunted, joiden videoissa en mielellään mitään pelleilyä näkis, etenkin kun katselee Dolvingin sanoituksia. Mikä mun mielestä vahvistaa mun näkemystä genren tai fanien jonkunlaisesta suppeudesta, ainakin itelleni. Niiinno. Metal porukka on, jo tuskan järejstyshäiriö-lukuja seuraamalla, kohtuullisen selvä(krhm)päistä porukkaa kun vertaa vaikkapa RMJ tai Seinäjoen Tangomarkkinoihin. Mutta minusta koko touhu on perustunut aina vähintään äärimmäiseen mielipiteeseen ja kannanottoon, jossei nyt kaikki lepakoita syökkään. Asenne? No en tiä niin. Toisaalta metal on nykyään jo tosi usein sitä, että kyyryselkäiset nörtit tekee makuuhuoneessaan cubasella Meshuggah biisejä ja ääntä lähtee ku raivotautisesta gorillalaumasta. Ei mitään vikaa jos se jaksaa napata, mutta mä vaan tykkään ku asiat tehdään loppuun. Ottakaa vaikka Mayhem. Ne teki asiat loppuun, etenkin Dead. Siinä oli taiteilija jos joku. Kun ajattelee tuon videon funktiota ja vähäisiä mahdollisia esitysareenoita, se osuu juuri nappiinsa sillä, että se jää mieleen ja herättää tunteita. Tämä on totta, mutta en missään vaiheessa ite mieltäny Medeiaa mitenkään huumorimusiikiks. En tosin tajunnut miten se Opeth oli verrattavissa tähän. Åkerfeldtin hassut viikset ja välispiikit? Se oli vaan esimerkki siitä, miten yksi bändi hoiti kaikki osa-alueet ennen hienosti, ja nyt jäljellä on vaan luut ja nahka, mutta läski puuttuu. Osanottoni siitä, että musiikkiharrastus on mennyt noin ahdasmieliseksi kohdallasi. Mikäs hyve se avoimuus on? On tää ny kumma kun ei saa enään levyjään kuunnella miten haluaa :D Eikö tässä hommassa ny oo kaikista hienointa se, että MÄ saan tykätä biisistä tai sanoista tai laulajan hanurista, ja SÄ saat tykätä jostain muusta mitä sitten ikinä irti saatkaan? Mitenkä muuten rajaat tuon "koko paketin", vaikuttaako kiinnostukseesi tiettyä bändiä kohtaan esim. kitaristin suosima aamumuro-merkki? Voiko esim. Kelloggs viedä uskottavuuden (ja sitä kautta selkeästi kohdallasi myös kiinnostuksen) musiikillisesti vakuuttavalta aktilta? Ei varmaan ihan aamumuro, mutta joo, kyllä jotkut bändien edustamat ideat tai asenteet, jos ne tuo sen vahvasti esille ja se ei miellytä, voi lopettaa kuuntelun siihen paikkaan. Selitäs ny jotenkin järkevästi, että miksen näin sais tehdä? Mun oli lopunperin vaan tarkoitus tuoda uutta kulmaa tähän aiheeseen, ku mummielestä video oli paska, ja koitin perustellakin sitä jotenkin. Ilmeisesti kommentti toimi, kun keskustelua virisi :) HAIL SATAN | |
![]() 17.10.2008 05:08:51 | |
Ei jumalauta. Oon oikeastaan kaikesta erimieltä mitä tämä Heroin yllä esittää. Miten ihmisiä onkin niin erilaisia | |
![]() 17.10.2008 10:50:04 | |
Ottakaa vaikka Mayhem. Ne teki asiat loppuun, etenkin Dead. Siinä oli taiteilija jos joku. Eiköhän tämä riitä sinun osalta... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)