ANtTIKRISTUS 29.11.2007 09:32:58 | |
---|
Perkele, meikä osas soittaa tuon ikäsenä G-duurin melkein puhtaasti. :( Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Jesmies 29.11.2007 10:06:44 | |
---|
Täytyy sanoa et alkaa mennä toi nuoruudella myyminen kyllä ihan pelleilyksi. Sturm und Drang oli jo paha mutta tämä Ra oli kyllä viimeinen naula hauta-arkkuun. Vaikka jätkät on nuoria niin voi helvetti ei se tarkota sitä et niiden tasolla "hyvä musiikki" olis edes kuunneltavaa kansainvälisillä markkinoilla. Se mikä ei tapa - sattuu vitusti. |
Bald Anus 30.11.2007 16:27:36 | |
---|
Täytyy sanoa et alkaa mennä toi nuoruudella myyminen kyllä ihan pelleilyksi. Sturm und Drang oli jo paha mutta tämä Ra oli kyllä viimeinen naula hauta-arkkuun. Vaikka jätkät on nuoria niin voi helvetti ei se tarkota sitä et niiden tasolla "hyvä musiikki" olis edes kuunneltavaa kansainvälisillä markkinoilla. Kun lukee tätä ja Sturm und Drang -keskustelua, niin herää ajatus "Mitä JOS minun bändini saisi levytyssopimuksen? Suhtauduttaisiinko meihin samalla tavalla?". Olemme siis SUD: in tyyppien ikäisiä jamppoja. Pyrimme kyllä aina tietoisesti välttämään tällaista "teinihevibändi" -kuvaa - ei bändipaitoja lavalla jne. (korkeintaan jotain kevyemmän musiikin paitoja, mutta Iron Maiden- ja Metallica -paidat esimerkiksi ovat ehdottomasti kiellettyjä!) Paskalla on tekijänsä |
WinterMad 30.11.2007 22:54:11 | |
---|
Riippuu mielestäni bändin imagosta ja musatyylistä. Jos on just tämmösiä SuD:in kaltaisia COD-Metallica-Iron Maiden-Sonata Arctica -perus "teinihevareita" niin kyllähän siitä tulee valitusta vanhemmilta ja "truemmilta" alan ihmisiltä. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
möyssy 30.11.2007 22:55:47 (muokattu 30.11.2007 22:56:01) | |
---|
JoO ei avaudu kyllä millään. Ei oo tarpeeks tekotaiteellista mun makuun. Too much, or too sexy? |
jannu 30.11.2007 23:48:27 | |
---|
No siis kommentoidaan näin että vituttaahan se kun 11-vuotiaat soittaa sut suohon ja saa enemmän naista. Ei tätä kestä selvinpäin. Mua sylettää lähinnä se, että niillä on kohta varaa ostaa vitusti enemmän Legoja kuin mulla. jotain muuta persoonallista |
Sir Härö 01.12.2007 00:20:43 | |
---|
Mua sylettää lähinnä se, että niillä on kohta varaa ostaa vitusti enemmän Legoja kuin mulla. Ei. Isillä on enemmän varaa legoihin. |
cadabra 01.12.2007 21:31:21 | |
---|
Kun lukee tätä ja Sturm und Drang -keskustelua, niin herää ajatus "Mitä JOS minun bändini saisi levytyssopimuksen? Suhtauduttaisiinko meihin samalla tavalla?". Olemme siis SUD: in tyyppien ikäisiä jamppoja. Pyrimme kyllä aina tietoisesti välttämään tällaista "teinihevibändi" -kuvaa - ei bändipaitoja lavalla jne. (korkeintaan jotain kevyemmän musiikin paitoja, mutta Iron Maiden- ja Metallica -paidat esimerkiksi ovat ehdottomasti kiellettyjä!) Meikäläinen ei tommosta paitajuttua tajua taas yhtään. Jos jampat vetää vaikka sitä metallica tasosta materiaalia siellä lavalla ni meikälle on sama vaikka nunnakaaput päällä sitä soittasivat. Hölömöä hommaa tuommone luokittelu jonku paijan takia mitä pittää päällä. www.mikseri.net/insidefear |
Wailey 02.12.2007 01:53:59 | |
---|
Kylläpä tuntuu porukkaa hajottavan että nämä kaverit saavat diilin :D .. "he eivät ansaitse sitä, soittavat ihan paskaa musaa :(:(:(" .. kyllä, pitää paikkaansa mutta mitä vittua se SINUA liikuttaa jos albumilistan top 10:ssä on RA:n levy? Onko se sulta jotenkin henk.koht pois? Lopettakaa jo se avautuminen, antaa poikien soittaa! || devilhorn.org || zombideathmetal.com || myspace.com/luciferiankaos || |
gorgonoidi 02.12.2007 09:32:46 | |
---|
Kylläpä tuntuu porukkaa hajottavan että nämä kaverit saavat diilin :D .. "he eivät ansaitse sitä, soittavat ihan paskaa musaa :(:(:(" .. kyllä, pitää paikkaansa mutta mitä vittua se SINUA liikuttaa jos albumilistan top 10:ssä on RA:n levy? Onko se sulta jotenkin henk.koht pois? Lopettakaa jo se avautuminen, antaa poikien soittaa! Hoho! Huippua, näin juuri. Katotaan mihin suuntaan poikien ura lähtee. Luultavasti heistä tulee maailman suurimpia tähtiä ja sitten he pilaavat elämänsä täysin. Kattellaan. :) |
Kirjoitus virhe 02.12.2007 12:16:27 | |
---|
Kylläpä tuntuu porukkaa hajottavan että nämä kaverit saavat diilin :D .. "he eivät ansaitse sitä, soittavat ihan paskaa musaa :(:(:(" .. kyllä, pitää paikkaansa mutta mitä vittua se SINUA liikuttaa jos albumilistan top 10:ssä on RA:n levy? Onko se sulta jotenkin henk.koht pois? Lopettakaa jo se avautuminen, antaa poikien soittaa! Ei onnistu. Hajottaa liikaa kun jotkut nappulat saa diilin ja mä sentään oon soittanu kauemmin kun ne on eläny ja vielä oikeesti hyvää ja aitoa musaa!!!1 |
Heikki290394 02.12.2007 12:19:16 | |
---|
ookko nä sitte soittanu koko elämäs Speedmetallia ja instrumentaaliprogea? :D Miksi soittaa oikein kun voi myös soittaa väärin? |
Kirjoitus virhe 02.12.2007 12:34:44 | |
---|
ookko nä sitte soittanu koko elämäs Speedmetallia ja instrumentaaliprogea? :D En vaan narkannu ja soittanu grungea. |
hullu_ukko 02.12.2007 12:38:58 (muokattu 02.12.2007 12:40:14) | |
---|
ookko nä sitte soittanu koko elämäs Speedmetallia ja instrumentaaliprogea? :D Mä ainakin oon soittanut vain progea tähän päivään asti. Tein muutamaan otteeseen joistain kitaratuntien harjoitusbiiseistä progempia siirtämällä ne 5/4- tai 7/8-tahtilajeihin. E: Ehkä jopa 12/7. Ei oikein pysy itsekään mukana kun soittelee niin progressiivisia juttuja. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
saastara 02.12.2007 13:15:23 | |
---|
E: Ehkä jopa 12/7. Ei oikein pysy itsekään mukana kun soittelee niin progressiivisia juttuja. Tuo tahtilaji alkaa ollakin jo niin hervotonta progea, että ei ole ihmekään.. Ei kahdeksasosia vaan, että seittemäsosia.. Olet sinä kyllä melkoinen soittojamppa. ;) -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
Sahtimies666 02.12.2007 13:17:13 | |
---|
Kylläpä tuntuu porukkaa hajottavan että nämä kaverit saavat diilin :D .. "he eivät ansaitse sitä, soittavat ihan paskaa musaa :(:(:(" .. kyllä, pitää paikkaansa mutta mitä vittua se SINUA liikuttaa jos albumilistan top 10:ssä on RA:n levy? Onko se sulta jotenkin henk.koht pois? Lopettakaa jo se avautuminen, antaa poikien soittaa! Lähinnä perseestähän tässä on se että tässä nyt taas ikäänkuin käytetään hyväksi poikia. Sellanen maku mulla on ainakin suussa tästä.
|
Toveri 02.12.2007 13:22:07 | |
---|
Lähinnä perseestähän tässä on se että tässä nyt taas ikäänkuin käytetään hyväksi poikia. Sellanen maku mulla on ainakin suussa tästä. Produced by Michael Jackson? matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
hullu_ukko 02.12.2007 14:59:57 (muokattu 02.12.2007 15:01:08) | |
---|
Tuo tahtilaji alkaa ollakin jo niin hervotonta progea, että ei ole ihmekään.. Ei kahdeksasosia vaan, että seittemäsosia.. Olet sinä kyllä melkoinen soittojamppa. ;) Siis enhän mä tietenkään tarkoituksella noihin tahtilajeihin onnistu pääsemään. Näillä soittotaidoilla tahtoo vaan lipsua progen puolelle välillä ;) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
saastara 02.12.2007 15:08:45 | |
---|
Siis enhän mä tietenkään tarkoituksella noihin tahtilajeihin onnistu pääsemään. Näillä soittotaidoilla tahtoo vaan lipsua progen puolelle välillä ;) Samassa veneessä siis seilataan.. ;) -This is madness!
-Madness? This is m.neeeeeeeeeeeet!!!!!!1 |
Bald Anus 02.12.2007 15:29:03 | |
---|
Meikäläinen ei tommosta paitajuttua tajua taas yhtään. Jos jampat vetää vaikka sitä metallica tasosta materiaalia siellä lavalla ni meikälle on sama vaikka nunnakaaput päällä sitä soittasivat. Hölömöä hommaa tuommone luokittelu jonku paijan takia mitä pittää päällä. Minua se häiritsee. Musiikkivideoilla edes pitäisi olla jotain muutakin päällä kuin bändipaidat, mutta Sturm und Drangeilla näyttää olevan AINA bändipaidat. Kyllä minä paidat hyväksyn, mutta tyyliin Children of Bodom, Iron Maiden yms. on häiritsevää. Toivottavasti nämä faraopojat tajuavat tämän. Paskalla on tekijänsä |