Aihe: Ruotsalainen käsitys reilusta pelistä!
1 2 3 4 5
salmivaara
02.05.2007 18:53:01

Suuri kansallinen salaliitto?

Ruotsalaista vittuilua?
Against the grain
LexaR
02.05.2007 21:51:15
Kaveri pyysi netissä vieraskirjassa anteeksi. Se on sitä nykyaikaa.

Kävi melkein jannua sääliksi :) ei oo kaikki ihan kunnossa itsetuntopuolella jos tommosta alkaa tekemään, varmaankin aika karmiva "busted"-fiilis tulee tollasesta. Henk. koht. painaisin koko homman villasella, mutta witch_king tehköön kuten parhaaksi näkee. Aika surullinen tapaus lähinnä...
And music? Well it's just entertainment, folks!
Mohla
03.05.2007 02:01:56

Kaveri pyysi netissä vieraskirjassa anteeksi. Se on sitä nykyaikaa.

Joo-o. Ilmeisesti kuitenkin itsekin tajuaa nyt tekonsa tyhmyyden, muttei välttämättä vakavuutta. Onneksi on kuitenkin pokkaa edes pyytää anteeksi...

Nyt olen päissäni, joten en osaa ihan täysin selväpäisesti kommentoida, mutta mitä kautta noita on nyt julkaistu sitten loppujen lopuksi? Se vaan vaikuttaa siis siihen miten kova älämölö asiasta on syytä nostaa...
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Karipiirto
03.05.2007 15:01:24

Mitähän on Ruotsalaisten päässä liikkunut oikeen kun tollasta ovat menneet tekemään :D, uskomatonta.

Olisit nyt pistänyt tohon perään vielä että kaikki ruotsalaiset on... Nojoo kuten sanoin ei se ruotsalaisuus tähän kuulu. Yhtälailla kaveri ois voinut olla suomalainen taikka tanskalainen. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
routa
03.05.2007 18:55:53
Uskaltaakohan tässä laittaa enää mikseriin upeaa mahtavaa musiikkiaan :P
"Vasara: Näytät Pat O'brienin ja George Fisherin risteytykseltä"
_Juzzi_
03.05.2007 19:28:04
Minä oon aina pitäny ruotsalaisia tyhminä ja tulen aina pitämään..;P
IhmeHeebo
03.05.2007 19:29:14 (muokattu 03.05.2007 19:29:28)
Minä oon aina pitäny ruotsalaisia tyhminä ja tulen aina pitämään..;P

Taidat olla itse ruotsalainen :) No ei laiskaan, mutta mielestäni olisi parempi jos mikserissä vain voisi kuunnella ja jos siitä tykkää niin ostetaan levy
When a Man Lies He Murders Some Part of the World These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives All this I Cannot Bear to Witness Any Longer Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home... ...And Justice For All
McNulty
03.05.2007 20:32:56
Taidat olla itse ruotsalainen :) No ei laiskaan, mutta mielestäni olisi parempi jos mikserissä vain voisi kuunnella ja jos siitä tykkää niin ostetaan levy

Minä taas olen sitä mieltä, että jokaisen mikseriin biisejään yms. laittavan tahon pitää tiedostaa tällainen vilungin mahdollisuus. Sama kuin lataat verkkoon kuvan, voi olla mahdollista ettet enää koskaan saa sitä sieltä pois. Pätee myös muihin tiedostoihin...

PS. tämä nyt ei ole mikään puolustuspuhe ruotsalaisen mulkvistin puolesta, vaan lähinnä muistutus siitä "omistajan" vastuusta kun omia tekeleitä verkkoon lataa (upload).
this is how i disappear
DaKiller
03.05.2007 20:49:20

Minä taas olen sitä mieltä, että jokaisen mikseriin biisejään yms. laittavan tahon pitää tiedostaa tällainen vilungin mahdollisuus. Sama kuin lataat verkkoon kuvan, voi olla mahdollista ettet enää koskaan saa sitä sieltä pois. Pätee myös muihin tiedostoihin...

PS. tämä nyt ei ole mikään puolustuspuhe ruotsalaisen mulkvistin puolesta, vaan lähinnä muistutus siitä "omistajan" vastuusta kun omia tekeleitä verkkoon lataa (upload).

Vähän kuin, eläessäsi elämääsi jotain voi aina sattua.
Adawolf
03.05.2007 21:53:59

Saa sen biisin sieltä mikseristä muullakin tavalla koneelle kuin lataamalla sen suoraan
IhmeHeebo
03.05.2007 21:59:00
Saa sen biisin sieltä mikseristä muullakin tavalla koneelle kuin lataamalla sen suoraan

Nii no joo... mutta kyllä se nyt jotain auttaisi
When a Man Lies He Murders Some Part of the World These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives All this I Cannot Bear to Witness Any Longer Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home... ...And Justice For All
Karipiirto
04.05.2007 21:29:49

Nii no joo... mutta kyllä se nyt jotain auttaisi

Eipä juuri sillä jos kaveri tahtoo sieltä tavaraa ladata ja pölliä niin kyllä se sen myös tekee. Onhan youtubeltakin mahdollista ne videot ladata jollain ohjelmalla tietääkseni.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
IhmeHeebo
04.05.2007 23:40:37
Eipä juuri sillä jos kaveri tahtoo sieltä tavaraa ladata ja pölliä niin kyllä se sen myös tekee. Onhan youtubeltakin mahdollista ne videot ladata jollain ohjelmalla tietääkseni.

No olen hiljaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)