Räkkipeli 29.03.2008 10:10:11 | |
---|
Oli kyl ihan hyvän kuulosta caccaa! Ehkä vielä synkempää ku edelliset biisit.. Pitää tulla kuuntelemaan elävänäkin joskus. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Blitz 30.03.2008 11:48:57 | |
---|
Oli kyl ihan hyvän kuulosta caccaa! Ehkä vielä synkempää ku edelliset biisit.. Pitää tulla kuuntelemaan elävänäkin joskus. Sähän oot tainnu ollu kerran hyvässä kuosissa katsomassa Kantiksessa ellen ihan väärin muista. Mä luulen että ainakaan sä et muista. :D |
Räkkipeli 30.03.2008 16:18:14 (muokattu 30.03.2008 16:19:28) | |
---|
Sähän oot tainnu ollu kerran hyvässä kuosissa katsomassa Kantiksessa ellen ihan väärin muista. Mä luulen että ainakaan sä et muista. :D Niin, HYVÄSSÄ KUOSISSA! =D Niinku aina.. tais olla muuten meikäläisen synttärit viel sillon. =D mut kyl täytyy tulla uusiks ja ehkä jopa joskus semmosessa kuosissa et muistaaki jotain! =P mut Cuntis on ykköne! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Uto 02.04.2008 15:28:59 | |
---|
Niin, HYVÄSSÄ KUOSISSA! =D Niinku aina.. tais olla muuten meikäläisen synttärit viel sillon. =D mut kyl täytyy tulla uusiks ja ehkä jopa joskus semmosessa kuosissa et muistaaki jotain! =P mut Cuntis on ykköne! Ehkäpä toiveesi toteutuu, sillä kuulin huhua että 23.5. olisi keikka KANTIKSESSA! Maailma muuttuu, Iron Maiden ei. |
Blitz 05.04.2008 17:32:17 (muokattu 05.04.2008 17:33:08) | |
---|
Huhut käyvät toteen yhä todennäköisemmin. Kantiksessa soittaa 23.5. ainakin Demolisher ja Spirit Disease. Mystinen kolmas esiintyjä jää vielä julkistamatta. Ennen sitä esiinnytään kuitenkin KERAVALLA PERJANTAINA 18.4. Extreme Finland 2008 minitour -tapahtuman puitteissa. Mukana menossa The Zombi, Stillburned ja Re-Armed. Ainakin saa korvat soimaan... EDIT: Ja uudet biisit löytyy nyt myös mikseristä, saa sinnekin kommentoida jos ei tänne uskalla. Mene siis http://www.mikseri.net/demolisher |
duane aslaksen 05.04.2008 19:58:46 | |
---|
Ja uudet biisit löytyy nyt myös mikseristä, saa sinnekin kommentoida jos ei tänne uskalla. Mä uskaltaisin kommentoida mutta en ehdi kun on niin paljon kaikkea muuta. Click your fingers applauding the play! |
S.i.r. 06.04.2008 11:53:39 | |
---|
Huhut käyvät toteen yhä todennäköisemmin. Kantiksessa soittaa 23.5. ainakin Demolisher ja Spirit Disease. Mystinen kolmas esiintyjä jää vielä julkistamatta. Joo. Se on niin mystinen, että mekään ei ihan varmoja olla siitä. Se on kuitenkin joko Metallica, Manowar tai Matti Nykänen. :) |
Uto 06.04.2008 22:52:18 | |
---|
Joo. Se on niin mystinen, että mekään ei ihan varmoja olla siitä. Se on kuitenkin joko Metallica, Manowar tai Matti Nykänen. :) Mä kyllä melkein veikkaisin tanssiryhmä Dollssia. Maailma muuttuu, Iron Maiden ei. |
Räkkipeli 07.04.2008 18:35:11 | |
---|
Mä kyllä melkein veikkaisin tanssiryhmä Dollssia. TAI Hunks. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Emplate 07.04.2008 19:58:55 | |
---|
Taidanpa itse asiassa tietää mikä bändi on kyseessä, mutta enpä sano muuta, kun en kuitenkaan ihan satavarma ole :) |
Blitz 17.04.2008 22:49:06 | |
---|
Taidanpa itse asiassa tietää mikä bändi on kyseessä, mutta enpä sano muuta, kun en kuitenkaan ihan satavarma ole :) Et kyllä taida enää voida tietää sitä tai sit alkaa pelottaa... |
Blitz 17.04.2008 22:50:26 | |
---|
Ai niin ja tommosessa Ekstreme Vinlant -tapahtumassa esiinnytään huomenna iltapäivällä kello 21.15 että jos Keravalla liikut vaikka ostoksilla niin tuu poikkeen! Tosta kannattaa kattoo vielä http://www.extremefinland.com/ |
Emplate 17.04.2008 23:15:48 | |
---|
Ai niin ja tommosessa Ekstreme Vinlant -tapahtumassa esiinnytään huomenna iltapäivällä kello 21.15 että jos Keravalla liikut vaikka ostoksilla niin tuu poikkeen! Tosta kannattaa kattoo vielä http://www.extremefinland.com/ Tulossa ollaan itse asiassa kahtena päivänä, onhan kuitenkin kavereiden järkkäämä tapahtuma ja silleensä.. |
Blitz 14.05.2008 11:55:48 (muokattu 14.05.2008 12:06:40) | |
---|
|
Räkkipeli 15.05.2008 19:26:43 | |
---|
Meikäläinen ei valitettavasti pääse paikalle. Valtio pitää tiukasti otteessaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Blitz 17.05.2008 17:49:00 | |
---|
Paljon puhuttu KANTIKSEN KEIKKA on siis 23. päivä perjantaina. Specsejä: 10:00 Baari auki 22:00 Alakerta auki 22:30 The Branch Davidian 23:15 Demolisher 00:00 Spirit Disease Sisäänpääsy alakertaan 3e. Kalja halpaa. |
Uto 20.05.2008 13:24:40 | |
---|
Meikäläinen ei valitettavasti pääse paikalle. Valtio pitää tiukasti otteessaan. Kyllä sieltä pääsee: Henkilökohtainen syyloma (HSL) Varusmiehelle voidaan myöntää pakottavista henkilökohtaisista syistä lomaa (HSL) yhteensä enintään 6 kuukautta. Palvelusaikaa laskettaessa on huomioitava, että henkilökohtainen syyloma pidentää aina asevelvollisen palvelusaikaa lomaa vastaavalla ajalla. Loma voidaan myöntää, jos anoja esittää perusteeksi pakottavat henkilökohtaiset syyt. Henkilökohtaista syylomaa voidaan myöntää seuraavista syistä: opinto-, taloudelliset, oikeus- ja perhekohtaiset asiat, urheilukilpailut sekä luottamustehtävät. Vain erittäin pakottavissa tapauksissa voidaan loma myöntää alkavaksi palvelukseenastumispäivästä lukien. Maailma muuttuu, Iron Maiden ei. |
S.i.r. 20.05.2008 19:37:55 | |
---|
Kyllä sieltä pääsee: Henkilökohtainen syyloma (HSL) Varusmiehelle voidaan myöntää pakottavista henkilökohtaisista syistä lomaa (HSL) yhteensä enintään 6 kuukautta. Palvelusaikaa laskettaessa on huomioitava, että henkilökohtainen syyloma pidentää aina asevelvollisen palvelusaikaa lomaa vastaavalla ajalla. Loma voidaan myöntää, jos anoja esittää perusteeksi pakottavat henkilökohtaiset syyt. Henkilökohtaista syylomaa voidaan myöntää seuraavista syistä: opinto-, taloudelliset, oikeus- ja perhekohtaiset asiat, urheilukilpailut sekä luottamustehtävät. Vain erittäin pakottavissa tapauksissa voidaan loma myöntää alkavaksi palvelukseenastumispäivästä lukien.
Kyllä mä näkisin, että Räkkipelillä olis nyt HSL:n paikka. Juopottelu Kantiksen alakerrassa älämölöbändien tahtiin on helpostikin luokiteltavissa urheilukilpailuksi. Ei muuta kun anomus vetämään! |
Blitz 23.05.2008 13:17:01 | |
---|
Joka tapauksessa tänään soi Kantiksessa kello 23:15 alkaen. Siis Ruoholahdenkatu neljässä. |
Räkkipeli 28.05.2008 20:07:56 | |
---|
No eihän sieltä mitään HSL:ää tippunut! =D Oli niin paskan tärkeet harjotukset että ei oikeen kukaan päässyt pois. Oliko hyvät pirskeet? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."