Late-89 22.11.2006 10:32:46 | |
---|
Eilen tuli imettyä torrenttina tuo levy, kun koulusta pääsin. Kannet vielä tulostamatta. :) Kolahti kyllä ihan tuhottoman kovaa! Mieletöntä mättöä, levy on kaikkea muuta kuin huono. Tulipa siinä sitten hieman mainostettuakin tuota levyä, muutamalle kaverille jakelin linkkiä laatumetalliin. Kiitokset bändille tästä hienosta levystä! |
juhist 22.11.2006 11:28:14 | |
---|
Meistä on ihan siistiä, että meitä verrataan noihin bändeihin jotka vetää jäähallikeikkoja :)... ainut juttuhan tossa on ettei tämmösel treeniksellä tuotetulla/nauhotetulla ja kotona miksatul/masteroidulla matskulla pärjää tommosia bändejä vastaan mitenkään. Päivätyötkin pitää tehdä. Se ja sama kuitenkin, pääasia että diggailet, oli syyt sitten mitkä hyvänsä. Club25:lla nähdään! Ei nois soundeis kyl ole mitää hävettävää. Kitarasoundit on täydellisyyttä hipovia. Ja levy itsessään, jumalavita. Kireetä! :) ei muuta nyt |
Exhausted 22.11.2006 15:39:33 | |
---|
Kitarasoundit on täydellisyyttä hipovia. Mun mielestä pikkusen käynyt vanhanaikaiset ja lipsahtanut liikaa säröä kehiin. Vähän vie tehoa monimutkaisimmista riffeistä. |
-K- 22.11.2006 20:27:29 | |
---|
Mun mielestä pikkusen käynyt vanhanaikaiset ja lipsahtanut liikaa säröä kehiin. Vähän vie tehoa monimutkaisimmista riffeistä. Samaa kuulostelin, OD:tä eteen ainaki dragonin lead kanavaan niin tulee napakampaa. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
p_ofony 23.11.2006 09:56:31 (muokattu 23.11.2006 09:57:33) | |
---|
Samaa kuulostelin, OD:tä eteen ainaki dragonin lead kanavaan niin tulee napakampaa. Dragonista on käytössä crunch-kanava, leadia ei käytetty.Säröä on itseasiassa tarkoituksella on verran mitä sitä on. Saa vähän semmosta röpöö siihen soundiin ettei on semmonen yli tiukka. Me tykätään säröstä! VHT Pittbull = über sound |
p_ofony 23.11.2006 14:40:50 | |
---|
Mun mielestä pikkusen käynyt vanhanaikaiset ja lipsahtanut liikaa säröä kehiin. Vähän vie tehoa monimutkaisimmista riffeistä. Monimutkaisia riffejä? Meillä? ;) VHT Pittbull = über sound |
Exhausted 23.11.2006 14:44:11 | |
---|
Monimutkaisia riffejä? Meillä? ;) No, sano sitten vaikka että vähiten yksinkertaisista riffeistä. Niistä joissa tarvitaan muutakin kuin tyhjien kielten demppausta ;) |
Werde 23.11.2006 14:49:20 | |
---|
On kyllä hyvää räimettä näin parin kuuntelun perusteella, soitto ja soundipaletti ovat todella kohdillaan. Riffittely tuo paikoin mieleen Lamb of God:in. Ainoa miinus on puhtaat laulut jotka kuulostavat suoraan sanottuna aivan hirveiltä. Onneksi niitä ei ole levyllä tuon enempää. Ärjyntä pelaa aivan toisella tasolla. |
Mohla 23.11.2006 16:14:51 | |
---|
Ainoa miinus on puhtaat laulut jotka kuulostavat suoraan sanottuna aivan hirveiltä. Onneksi niitä ei ole levyllä tuon enempää. Ärjyntä pelaa aivan toisella tasolla. Höh, minä taas jäin kaipaamaan niitä enemmän, koska minusta ne puhtaat kuulosti helvetin hyvältä. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
SiwamieS 23.11.2006 16:17:09 (muokattu 23.11.2006 16:17:30) | |
---|
Ainoa miinus on puhtaat laulut jotka kuulostavat suoraan sanottuna aivan hirveiltä. Onneksi niitä ei ole levyllä tuon enempää. Ärjyntä pelaa aivan toisella tasolla. Heh. Tämä varmasti jakaa kuuntelijoita. Mun mielestä ne parit puhtaat vokaalit on aivan hiton hyvät ja niitä saisi kernaasti olla enemmänkin :) E: As said.. Take your wings outside, you can't fly in here |
aarghto 23.11.2006 16:36:49 | |
---|
Heh. Tämä varmasti jakaa kuuntelijoita. Mun mielestä ne parit puhtaat vokaalit on aivan hiton hyvät ja niitä saisi kernaasti olla enemmänkin :) Komppaan! Nyt kun on tullut vähän enemmänkin levyä kuunneltua, niin sanotaan että hyvältä kuulostaa vieläkin, mutta yksikään kappale ei ole oikeastaan noussut esiin Breatheria lukuunottamatta, se voi olla ihan hyväkin juttu, mutta jotain koukkuja biiseistä jää kaipaamaan. minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa |
Closure 23.11.2006 17:02:12 | |
---|
Hyvää päivää _rakkaat_ muusikoiden.net toverit. Tämä Pofonyn tuorein veto sai minut järin hyvälle tuulelle. Voi luoja miten älykäs veto oli laittaa tuo nettiin. Porukka kuuntelee, ihailee ja innostuu. Keikoille tulee porukkaa, keikoista tulee rahaa. En usko, että tämän tason julkaisusta oisi muutenkaan sitä rahaa tullut. Ja tämä todisti, että bändihän tekee tuota musiikin eikä rahan vuoksi. Iso käsi pojille. Jos törmätään niin tarjoan kaljat. Tai siis jollekin kaljan. Olen köyhä. Levy latauksessa ja kohta kuunteluun. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Exhausted 23.11.2006 17:20:50 | |
---|
Heh. Tämä varmasti jakaa kuuntelijoita. Mun mielestä ne parit puhtaat vokaalit on aivan hiton hyvät ja niitä saisi kernaasti olla enemmänkin :) Ja muutenkin laulajan tulkinta on nousemassa levyn parhaaksi suoritukseksi. Monipuolisuutta löytyy, ja kaikki tulkintatavat toimivat. |
Exhausted 23.11.2006 17:40:50 (muokattu 23.11.2006 17:40:58) | |
---|
Nyt kun on tullut vähän enemmänkin levyä kuunneltua, niin sanotaan että hyvältä kuulostaa vieläkin, mutta yksikään kappale ei ole oikeastaan noussut esiin Breatheria lukuunottamatta, se voi olla ihan hyväkin juttu, mutta jotain koukkuja biiseistä jää kaipaamaan. Mulle nousi esiin hidas Grave sekä suoraviivainen Wolves. Lisäksi tietysti entuudestaan tuttu Jaded säväytti, mutta muuten biisejä vaivaa pieni samankaltaisuus. Muutaman kerran on käynyt niin, ettei ole huomannut kun biisi vaihtuu toiseen... |
migreeni 23.11.2006 23:23:13 | |
---|
Ja muutenkin laulajan tulkinta on nousemassa levyn parhaaksi suoritukseksi. Monipuolisuutta löytyy, ja kaikki tulkintatavat toimivat. Vihaan sanaa "tulkinta". Eipä muuta, hyvä lätty. |
Super-Jari 24.11.2006 16:08:49 | |
---|
Kuuntelin tänään töissä lätyn läpi. Tämä pesee seinät ja lattiat länsinaapurin vastaavilla bändeillä 100-0. Riffittely, rummut ja vokaalit kaikki pelaa just eikä melkein. Tosin kolme biisiä on maksimi putkeen. Sitten alkaa tulla riffitulitus jo korvista. |
WyW 25.11.2006 21:43:42 (muokattu 25.11.2006 21:46:13) | |
---|
Kiitoksia palautteesta! Hyvä että kelpaa. Tulkaa keikoille ja kertokaa kavereillekin meistä! Keikat myy: Tommi Vainio 4 Seasons Booking +358 (0) 44 2738034 tommi.vainio(at)gmail.com The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony |
Lego 25.11.2006 21:46:21 | |
---|
Kiitoksia palautteesta! Hyvä että kelpaa. Tulkaa keikoille ja kertokaa kavereillekin meistä! Kyllähän tämä maistuu vaikka todella tuttua jenkkimeinikiä onkin läsnä, mutta en valita. Ja täytyypä varmaan tuon -K-:n messiin lähteä Club25:lle tsekkaamaan livekunto. Kassellaan. |
pehko 25.11.2006 22:04:35 | |
---|
ongelmia tuon ISOn aukasussa...töissä ei anna asentaa Daemon Toolsia ja kotona ei ole nettiä....tiding! HEAVY...FUCKING...METAL! |
Werde 01.12.2006 14:18:35 | |
---|
Levy jämähti mp3-soittimeen ja on sitä tullut huudatettua useampia kertoja. Ehkä voisi jotain pientä analyysiä vääntää: Levyn parasta antia on aivan perkeleen hyvät riffit. Kotomaasta ei kovin monta tämän tyylilajin yrittäjää ole vielä (ihme kyllä) tullut, joten vertailu tulee tehtyä merentakaisiin esikuviin. Mielestäni riffikirjo ei häpeä pätkääkään vertailussa isoihin jenkkiorkestereihin. Aivan pirun hyviä riffejä toinen toisen perään, ja mielestäni tälle musiikkilajille tyypillisiä "täyteriffejä" ei ole eksynyt mukaan lainkaan. Kolisee mulle kyllä aivan täysillä. Rumpalointi on hyvää peruskauraa, soitto on tarkkaa ja kompit istuvat biiseihin kaikkiaan hyvin. Soitto on ehkä hieman yllätyksetöntä, koukkuja ja monimutkaisempia fillejä jää kaipaamaan. Peruskomppi jauhaa siis vähän liian tasaisesti, pientä kikkailua väliin niin toimisi vielä paremmin. Vokaalipuoli on helvetin hyvää kanssa. Ärjyntä pelaa todella hyvin, ja amerikankieli on hyvin hallussa - ei kyllä tunnistaisi suomalaiseksi jos ei tietäisi. Puhtaat laulut eivät meikeläisen korvaan tosin kuulosta hyvältä vieläkään. Laulumelodiat on toimivia, mutta lauluääni on Soilworkin Speedien ja KSE:n Howardien miehittämällä kentällä auttamatta liian ohut. Puhtaat osuudet on myös jääneet miksissä liian hiljaisiksi. Kaikkinensa levy on todella hyvä paketti. Yksittäiset biisit eivät hirveästi pompahtele esiin, mutta minusta se on tälle musiikkityylille melko ominaista. Tämä tulee kyllä pysymään kuuntelussa, ja täytynee salillekin poltella jokunen biisi CD:lle niin pääsee muutkin nauttimaan. Kaveri juuri mainosti että teillä on keikka Infernossa hetken päästä, pitänee koittaa keretä paikalle. Toivottavasti saatte homman vähän isommalle seuraavan levyn kohdalla, tälle kamalle on varmasti tilausta. Ratkaisu laittaa levy jakoon oli varmasti oikea liike tässä välissä, luulisi että seuraavaa ei tarvitse ilmaiseksi jaellakkaan. |