Aihe: Avenged Sevenfold
1 2 3 4 5 6 715 16 17 18 19
Perro Stupido
20.07.2008 14:46:22
Avenged Sevenfold heitti molemmilla Maiden-keikoilla aivan uskomattoman paskan setin. Helposti yksi huonoimmista bändeistä, joita olen koskaan kuullut. Säälittävää emo-paskaa johon oltiin yritetty saada sisältöä mauttomilla power metal-tilutuksilla.

Ja sit se tyhmä hattu, voi luoja..
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
trashjones
20.07.2008 16:57:48 (muokattu 20.07.2008 16:58:53)
Avenged Sevenfold heitti molemmilla Maiden-keikoilla aivan uskomattoman paskan setin. Helposti yksi huonoimmista bändeistä, joita olen koskaan kuullut. Säälittävää emo-paskaa johon oltiin yritetty saada sisältöä mauttomilla power metal-tilutuksilla.

Tämä on kyllä ensimmäinen ja ehkä viimeinen kerta, kun olen samaa mieltä DVD-SOITTIMEN kanssa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
jannesamuli
20.07.2008 23:05:13 (muokattu 20.07.2008 23:05:39)
Kolmen kappaleen verran ehdin todistamaan Avengedia ja hyvinhän se hedelmäpelihevi taas kilkuteltiin. Ratinan turvatarkastusjono veti kyllä jotenkuten mutta omaa hölmöyttä ja Rajaportin saunan tunnelmaa on kiittäminen siitä, että useampi ralli sujahti ohi jo jonotellessa.

Harmi vain että uusin levy ei ole omiin korviin edellisen tasoinen, City of Evilin aikainen keikka oli menevä pläjäys. Kai se helmikuun keikka täytyy käydä vielä todistamassa ennen kuin kokonaan tyrmää yhtyeen nykylinjan.
Skebaholikko
21.07.2008 00:33:19 (muokattu 21.07.2008 00:33:31)

Yleisesti aika skeptisesti näihin "emo"-henkeä maineessaan kantaviin bändeihin suhtautuvana täytyy miun sanoa, että Sevenfold heitti molemmilla Maidenin keikoilla perin mallikkaat lämmitykset. Laulajalla oli mainiosti palkeita, vaikka se komea rääkäisy-jeah alkoi ikävästi kulua kun lähes jokainen biisi käynnistyi sillä, heh. Kitaristit osasivat hommansa ja rumpalillakin riitti potkua mukavasti. Beast and the Harlot-niminen veto oli melkoisen vetävä veisu, kova alkuriffi.

Sanokaapas tietäväisemmät, mikä oli se sekä Hesassa että Mansessa setin loppupuolella soitettu biisi, jonka aikana herra Gates soitti jännästi sen lopussa tulleen armottoman junttariffin yhdellä kädellä viskoen kitaraansa ylös-alas tarttuen kaulasta aina sointujen kohdilla? Mahtoiko se olla Bat Country? (Plussaa bändille muuten Fear and Loathing in Las Vegas-referenssistä.)

Pitänee koittaa tutustua tähän orkkaan, puheiden perusteella tämä City Of Evil-plaatta olisi hyvä aloituspiste, vaeh?
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Jokunen
21.07.2008 07:19:52
Kolme viimeistä biisiä niin ikään ehdin nähdä Helsingissä. Mie tykkäsin kyllä ja yleisöönkin näytti uppoavan kohtalaisesti, jos edellisvuosiin vertaa. En oikein ymmärrä noita "säälittävää paskaa" -kommentteja, jos yhtään on Avengedin musiikkiin perehtynyt. Ilmeisesti se kolmen kirjaimen muodostama musiikkia kuvaava sana syö porukalta uskottavuuden pois, jos sattuisi siitä tykkäämään.

Itse tutustuin bändiin Bat Countryn kuulemisen jälkeen. Ostin Waking the Fallenin ja City Of Evilin ja varsinkin tuota jälkimmäistä levyä on tullut kuunneltua ihan geinä! Sitä siis suosittelen Skebaholikolle, jos yhden levyn aikoo ostaa. Waking the Fallen on kyllä hieno levy sekin - ehkä vähän raskaampaa tavaraa.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
KurtCobain
21.07.2008 14:20:32
Sanokaapas tietäväisemmät, mikä oli se sekä Hesassa että Mansessa setin loppupuolella soitettu biisi, jonka aikana herra Gates soitti jännästi sen lopussa tulleen armottoman junttariffin yhdellä kädellä viskoen kitaraansa ylös-alas tarttuen kaulasta aina sointujen kohdilla? Mahtoiko se olla Bat Country? (Plussaa bändille muuten Fear and Loathing in Las Vegas-referenssistä.)

Mun mielestä se on Unholy Confessions siis tarkotakko tota härskiä riffiä mikä alkaa noin 3:20 kohassa? http://www.youtube.com/watch?v=5EVSGGN_U3k Toivottavasti helmikuussa tulis suomee meinaa pakko nähdä ja olis himoooo jos kuulis oman suosikki biisin niiltä M.I.A jossa ehdottomasti synysterin paras soolo http://www.youtube.com/watch?v=8s-vXoGOlhA
Basil79
21.07.2008 19:45:42 (muokattu 21.07.2008 19:48:17)
Onhan siitä jo sen kolme vuotta kun tähän bändiin eka kerran törmäsin. Itse kuulen sanan emo ensimmäistä kertaa tämän bändin yhteydessä, kun se nyt joidenkin troo fanien mielestä tulee pilaamaan emoilullaan maidenin kekkerit. Kuten aiemmin totesin niin bändin ulkokuori ei kyllä lämmitä, musiikki on todella hyvää. Maideniakin on tullut luukutettua jo siitä 90-luvun alusta, enkä kyllä ymmärrä, miksi tämä Avenged kaikkine Maiden/Metallica jne vaikutteineen nyt niin paskaa olisi. Luulenpa, että suurin osa tästä paskuudesta menee sen piikkiin, kun ei edes ole tutustuttu bändin tuotantoon ja kaikki Maiden fanit kaverit on sanonu, että se on emo paskaa. Ehkäpä onneksi tutustuin bändiin jo kauan sitten, eikä ennakkoluulot ja tämä emoilu päässeet vaikuttamaan liikaa kuuntelukokemukseen. Itse kuuntelen lähinnä Maidenia, Helloweeniä, Megadethiä, Metallicaa ja muita vanhemman koulukunnan hevijuttuja, enkä ylipäätään hirveästi ole innostunut numetalleista ja mistään muustakaan trendiaalloista, joten tuli itsellenikin ainakin täysin yllätyksenä tämä negatiivinen suhtautuminen Maiden fanien suunnalta bändiä kohtaa. Niin uusimmalla levyllä muuten mielestäni kuuluu uskomattoman selkeästi sekin, että nämä kaverit ovat Helloweeniäkin joskus kuunnelleet.

Hyvä bändi ja myönnän tykkääväni kovasti vaikka sana EMOpaska nyt pomppasikin esiin.
aivokuolio
21.07.2008 19:56:55
http://www.youtube.com/watch?v=VTqgKEErjOg

Jos joku väittää esim. tuollaista biisiä emoksi niin ei voi muuta sanoa kuin että lisää termistöä opiskelemaan. Maiden-fanit nyt taitavat vain länkyttää ihan länkytyksen takia.
MauCer
22.07.2008 00:48:57 (muokattu 22.07.2008 00:59:34)

Mielipiteen saa sanoa, mutta perkele, jos kaikki tulisivat haukkumaan bändit joista ei pidä, ei sitä kukaan kestäisi. Toisekseen miksi h***etissä yhdistätte bändin aina "emoon"? Ja mikä ylipäätään siitäkin tekee niin negatiivisen.

Helposti yksi huonoimmista bändeistä, joita olen koskaan kuullut.

Jos todella olet tuota mieltä, olet yksi epämusikaalisimmista ihmisistä joita olen nähnyt. Vaikket pidä genrestä tai muuten bändin musiikista, ei se tarkoita että bändi olisi huono soittamaan.

---------------------

Olen lähiaikoina tutustunut bändiin, ja mielestäni bändi on menossa parempaan suuntaan. Vanhemmat levyt olivat vähän liian "metalcorea". Uudella albumilla laulu kuulostaa paljon paremmalta. Bändi oli niin hyvä livenä että pitää nähä uudestaan.
DVD-SOITIN
22.07.2008 00:52:58
^ En minä soiton huonoutta kommentoinut. Bändin musiikki se yleisesti kuulosti korvaani niin huonolta.
MauCer
22.07.2008 01:05:00
^ En minä soiton huonoutta kommentoinut. Bändin musiikki se yleisesti kuulosti korvaani niin huonolta.

Njuu nyt kuulostaa asiallisemmalta.

Vähän kuin toiset tykkää anna abreusta ja toiset berzerkeristä. Pidän ihmisiä helvetin lapsellisina, jotka dissaavat toisia musiikkimaun perusteella tai haukkuvat esim jonkun laulajan ääntä säälittäväksi rääkimiseksi tietäen silti että laulaja laulaa oikein ja hyvin.
Kulkunen
22.07.2008 02:13:41
Mielipiteen saa sanoa, mutta perkele, jos kaikki tulisivat haukkumaan bändit joista ei pidä, ei sitä kukaan kestäisi.

Tervetuloa metallipalstalle. Melko monta vuotta tämä on täällä sinnitellyt.

Njuu nyt kuulostaa asiallisemmalta.

Vähän kuin toiset tykkää anna abreusta ja toiset berzerkeristä. Pidän ihmisiä helvetin lapsellisina, jotka dissaavat toisia musiikkimaun perusteella tai haukkuvat esim jonkun laulajan ääntä säälittäväksi rääkimiseksi tietäen silti että laulaja laulaa oikein ja hyvin.

Toisten ihmisten lyttääminen musiikkimaun perusteella on typerää (paitsi Popeda-fanit, mutta ei siitä sen enempää), totta. Sen sijaan en oikein tajua, miten jonkun laulajan kritisoiminen on typerää tai lapsellista. Kyllähän nyt jokaisella oikeus mielipiteeseen on, vai? Se että laulaako joku "hyvin" kuulostaisi kovasti mielipideasialta ja siitä on sinun tai kenenkään muun turha mennä sanomaan onko se oikein vai väärin. Jonkun korvaa miellyttää se lauluääni ja -tyyli, toisten ei. Esimerkiksi itse en voi sietää Bruce Dickinsonin ääntä, joten en "tiedä" Brucen laulavan "oikein ja hyvin". Mun mielestä sen ääni vastaa sulaa lyijyä kaadettuna korvakäytäviin, mutta se on vain mun mielipiteeni.

Jotta ei ihan offtopicin pohjattomaan suohon upottaisi: Avenged Sevenfoldiin sain ensikosketuksen The Beast and the Harlot -videon kautta. Kyseisen biisin aivan käsittämättömän järkyttävän huono ja typerästi jollottava kertsin laulumelodia estää mua ottamasta tätä bändiä millään tavalla vakavasti. Puhumattakaan siitä bling bling -meiningistä, mikä nyt ei tietenkään suoranaisesti musiikkiin liity, mutta jättää silti paskan maun. Typerää leimata yhden biisin perusteella, mutta en ole bändiltä sen jälkeen kuullut mitään minkä takia olisin kääntämässä kelkkaani.
Kasvatan myös porsaita.
Basil79
22.07.2008 18:56:53
http://www.youtube.com/watch?v=qvLjZLWdTeU&feature=related

Tässä itseasiassa varsin hyvä biisi siedettävällä, joskin varsin mielenkiintoisella musavideolla. Bändi itse ei kuitenkaan ole pilaamassa tunnelmaa
-jonne-
27.07.2008 23:39:51
on jumalauta ihme bändi! ennen en voinu sietää a7x:ää niin millään tasolla, kunnes viime viikolla otin city of evilin kuunteluun kunnolla ja jumalauta et toimii sittenkin...mitä helvettiä?!?! on se kumma kun viha muuttuu rakkaudeksi noin saatanan helposti:)
Landstr
28.07.2008 02:12:09
Afterlife on aivan perkeleen hyvä biisi. Ei voi muuta sanoo.
Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies
pipo
28.07.2008 15:02:35
Eikä ketään muuta häiritse toi saatanan kiree muovisnare esim tossa bat countryssä? Hyi saatana
teg
28.07.2008 16:19:41
Kai se täytyy tätäkin jotenkin kommentoida. Selvästi paras lämppäri, mitä maidenilla on ollut viimeisseen reiluun kymmeneen vuoteen. Tästä bändistä en tiennyt sitten yhtään mitään, ennen kun se ilmoitettiin näille keikoille. Youtube kierroksen jälkeen totesin täysin paskaksi, mutta stadionilla se vaan kolahti jollain kummalla tavalla. Bändi jopa sai vallan lämpimän vastaanoton, mikä maiden keikoilla ei ole niin itsestään selvää. Viime viikolla sitten kutsui levykauppa ja em. yhtyeen kiekot pyörivät soittimessa ahkerasti.
ozz3
29.07.2008 00:19:57
Nämähän yllättivät Maidenin lämppärinä positiivisesti. MySpacesta ei pudonnut sitten yhtään, mutta livenä jaksoi kuunnella juuri sen soittoajan verran. Laulajalla tosiaan oli palkeita ja muutenkin biisit rullasivat mainiosti. Paras Maidenin lämppäri Suomessa tällä vuosituhannella, Mastodon tosin olisi voinut kiriä paremmilla soundeilla. Muutenkin onnistunut lämppärikaksikko, kun Lauren Harris tarjosi kosolti silmänruokaa. Uuh.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Jorzu
31.07.2008 10:41:55
Kyllähän ainakin ne pari biisiä jotka kuulin stadikalla vaikutti ihan hyvältä setiltä, vaikkei lähes tyhjä stadikka annakaan parasta mahdollista kuvaa bändin soundista. Aatelinpa vaan siinä itsekseni,että varmaan voisi olla parempikin jos menisi niitten omalle keikalle. Olisiko yksi biisi ollut tiedossa entuudestaan.
overdoze
31.07.2008 13:00:57 (muokattu 31.07.2008 13:01:41)

Ihan törkeen kova bändi. Harmi, että löysin vasta hiljattain. Tosin en ole vielä perehtynyt hirveästi muihin, kuin uuteen albumiin (ja yhteen vanhempaan). Uusinta suosittelen kaikille tasapuolisesti ikään, sukupuoleen ja lempibändiin katsomatta. Sieltä löytyy paljon hienoja teknisiä suorituksia sekä monipuolisia ja hyviä biisejä. Pääpaino hyvissä biiseissä.
Onhan siellä yksi hieman progehtavampi "seikkailubiisikin". Soitto ja lukuisat taustalaulut toimivat livenä ja levyllä. Hyvä puoli on siinä, että kaikki äijät laulavat myös studiossa suurimman osan omista liveosuuksistaan (ja enemmänkin).

Ja laulaja on ihan älyttömän kova. Ääni tulee välillä suoraan jostain toisesta sfääristä. Ja eihän tätä nyt kukaan voi oikeasti emoksi sanoa. Ei siinäkään mitään vikaa olisi, mutta näin karkea lokerointi on turhaa tässä yhteydessä. Ja lisäksi M. Shadows on semmoinen kaappi, että kyllä tälläkin foorumilla jokainen uskoisi jos hän tulisi henkilökohtaisesti sanomaan, että "Vittu me mitään emoo olla!" :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)