Aihe: Megadeth
1 2 3 4 538 39 40 41 42231 232 233 234 235
Mohla
22.09.2009 09:03:15

Näköjään on Endgame ilmestynyt myös Spotifyhyn. Pitääpäs kuunnella heti, kun en oo vielä ehtiny kauppaan asti.

http://open.spotify.com/album/0G5qC48D3MI8YBKTVwIiz1

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Zakk
22.09.2009 09:37:18
Mohla: Näköjään on Endgame ilmestynyt myös Spotifyhyn. Pitääpäs kuunnella heti, kun en oo vielä ehtiny kauppaan asti.

http://open.spotify.com/album/0G5qC48D3MI8YBKTVwIiz1

Ei kyllä toimintu mulle ollenkaan, tylsähköä tavaraa.. Tosin en oikeastaan 2000 luvun tuotannosta muutenkaan välittänyt, mutta edellinen levy oli ihan ok pitkästäaikaa, tämä ei..
markku jokela
22.09.2009 13:59:27
Pari hyvää kappaletta tällä uudella Megadethillä, mutta pääasiassa kokonaisuutena pettymys. Innostuin ehkä liikaa tosta Headcrusher-maistiaisesta, sillä se oli nimittäin niin kovaa settiä että odotin levyltä tosi paljon...

Kitarasoolot on läpi koko levyn ihan kauheeta huttua vailla minkäänlaista idean jyvästäkään! Onkohan tässä nyt vähän sorruttu yliyrittämiseen / turhaan pätemiseen.
haunted
22.09.2009 14:42:01 (muokattu 22.09.2009 14:43:11)
Kitarasoolot on läpi koko levyn ihan kauheeta huttua vailla minkäänlaista idean jyvästäkään! Onkohan tässä nyt vähän sorruttu yliyrittämiseen / turhaan pätemiseen.

Toi on paska konsepti megadethiltä, että joka levyllä on uus solo kitaristi (ja kaikki muutki soittajat). Aina vitummoinen keuliminen kitaristilla. Pitrellillä on viimeks ollut jotain ideaa tos hommas. Jos tää uus kaveri sais soittaa seuraavallaki levyllä, vois solot olla vähä "maltillisempia" ja järkevämpiä. Mutta kylä nää mulle silti uppoo, kun en kitaransoitosta varsinaisesti mitään ymmärrä.
Semmosta.
Rauzku
22.09.2009 17:52:36

. Pitrellillä on viimeks ollut jotain ideaa tos hommas. Jos tää uus kaveri sais soittaa seuraavallaki levyllä, vois solot olla vähä "maltillisempia" ja järkevämpiä.

Pitrellillä oli kyllä mun mielestä ihan mielenkiintosia juttuja + piti kitaraa coolisti polvissa. Kelpais Broderickin tilalle mun mielestä, vaikka Röderikki nuo muitten soolot hoitaaki mallikkaasti, niin oma anti sais olla parempaa.
Stalkah
22.09.2009 18:04:45

The Hardest Part of Letting Go... Sealed with A Kiss on omasta mielestäni ainut kappale Endgamelta jossa on oikeasti omaperäsiä (musiikillisia) ideoita. Ton tasosia ku ois ollu kaikki levyn kappaleet ni oisin ite tykänny paljo enemmä. Mut jeps.
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Bugi
22.09.2009 18:43:38
Rauzku: Pitrellillä oli kyllä mun mielestä ihan mielenkiintosia juttuja + piti kitaraa coolisti polvissa. Kelpais Broderickin tilalle mun mielestä, vaikka Röderikki nuo muitten soolot hoitaaki mallikkaasti, niin oma anti sais olla parempaa.

Näin. Kitara on epäcoolisti ylhäällä ja soolot ovat tilua. Itse kelpuuttaisin vaikka Droverin Röderikin tilalle.
Moon lihava.
Mohla
23.09.2009 08:53:17

Kyllähän tää uus levy yhden kuuntelun perusteella on taas hieno pläjäys. Kokoajan mennään lähemmäksi loistavuutta.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
kupteri
24.09.2009 00:04:22

Juu, kyllä uusi levy on varsin hyvä kun sitä nyt on aikansa kierrättäny. Muutama melko heti iskevä biisi löyty ja kokonaisuudesta ei löydy semmoista heikkoa kohtaa että tarvis skipata mitään. Eipä nuo biisit vielä voikaan olla klassikkoja mutta omasta mielestä materiaali on omalla tavallaan tasaisempaa kuin muutamalla aiemmalla (joista löyty muutama kova ja sitten oli vähän niitä keskinkertaisuuteen vajoavia). Ja soundillisestikin tuntuu hyvälle.

Hetihän tuo eka biisistä lähtee oikealla tavalla, tulee fiilareita 80-luvulle. Ja How The Story Ends on muuten vaan hyvä biisi, siinä on taas 90-lukufiilareita (ja alkaakin varsin miellyttävästi). Riffiä piisaa kautta linjan :-)

Jos levykokonaisuutta arvostelee niin tän kanssa viihtyy. Toiset tykkää kovista sinkkubiiseistä ja unohtaa muun, itte tykkään kuunnella "hittien" lisäksi myös levykokonaisuuksia ja monesti jopa koko koko tuotantoa alusta loppuun. Siinä mielessä onnistunut tapaus.
Pikku-Henry
24.09.2009 09:23:01
I will resign, resign from life
Stalkah
24.09.2009 13:24:06

Pikku-Henry: http://www.v2.fi/uutiset/viihde/703 … ath-Magnetic-vaittaa-Dave-Mustaine/

Hieno homma. Sen lisäksi, että oman tuotoksen kehuminen ei kovin vakavasti otettavaa ole, niin Mustaine on perustellu tänki väitteensä niinki hyvi ku "niin vain minusta tuntuu".
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Parasite
24.09.2009 13:27:19
iron_man_90: Hieno homma. Sen lisäksi, että oman tuotoksen kehuminen ei kovin vakavasti otettavaa ole, niin Mustaine on perustellu tänki väitteensä niinki hyvi ku "niin vain minusta tuntuu".

Ei se vielä ole oman tuotoksen kehumista jos sanoo sen olevan parempi kuin Death Magnetic.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Megakorkko
24.09.2009 13:42:59
No tottahan se puhuu kuitenkin. Voitte myöntää että DM oli luokattoman paska ja epämetallicamainen.
Perro Stupido
24.09.2009 14:34:08
Megakorkko: No tottahan se puhuu kuitenkin. Voitte myöntää että DM oli luokattoman paska ja epämetallicamainen.

Ja muutenkin paska. Endgame puolestaan on oikeasti hyvä. Case closed.
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Rauzku
24.09.2009 15:15:52 (muokattu 24.09.2009 15:16:07)

http://www.soundi.fi/node/9639

Jes, Mustonen kehuu Allua.
Credence
24.09.2009 15:41:12
Megakorkko: No tottahan se . DM oli luokattoman paska ja metallicamainen.

Näin tai liian lyhyesti
/(off)topic " Mönkii takaisin sillan alle"
Mntr
24.09.2009 17:45:47
Yksi parhaista haastatteluista mitä olen mieheltä lukenut.
Mikklo
24.09.2009 21:28:17
Tulispa tuskaan koska sinne olen miettinyt meneväni.
Joo no mä no joo....
TTV
25.09.2009 06:51:42
Mikklo: Tulispa tuskaan koska sinne olen miettinyt meneväni.

Just ja mukana voisi tulla Annihilator ja Nevermore. Tätä kolminaisuutta toivoin jo viime Tuskaan, mutta toisin kävi.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Börje
25.09.2009 11:20:35
Haha, vieläkin välittyy Taavin katkeruus ja kateellisuus Metallicaa kohtaan haastattelusta. Tietysti haastallija on todennäköisesti onkinut juuri tuon tapaisia vastauksia. Ja kyllähän Death Magnetic selvästi mielenkiintoisempi tapaus on kuin Megadethin uusin, joka on läpeensä perin tylsä.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)