washburn21 19.09.2009 19:14:48 | |
---|
... |
Hannu H. 19.09.2009 21:35:30 | |
---|
Ettei menis ylettömäksi hehkuttamiseksi niin totean vain lyhyesti notta toimii! Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Jucciz 19.09.2009 23:15:33 | |
---|
iron_man_90: ... Sweating Bulletsissa se vääntää sen "black tooth grin"-kohdan ... Pakko kyllä todeta, että tässä biisissä on niin ilmeikästä laulua, että tulee joka kerta hyvälle tuulelle. Countdown on muutenkin mun suosikkilevy, koska siinä on paljon oikeita ja hyviä biisejä napakassa paketissa. RIP:llä on myös huippuhetkiä, mutta se ei mun mielestä kokonaisuutena ole yhtä ehjä, joukossa on liikaa täytematskua - ja rumpusounditkin on vähän tuhnut. |
hullu_ukko 20.09.2009 00:58:11 | |
---|
iron_man_90: ... Sweating Bulletsissa se vääntää sen "black tooth grin"-kohdan ... Tuo koko biisi on kyllä vokaalisuorituksiltaan jotain niin uskomattoman hienoa. Osa niistä lauseista vaan tosissaan jää pyörimään päähän joskus pitkäksikin aikaa... Angry Again on ainakin mulle tuollainen biisi myös. Erityisesti lauseen "And when the story takes a twist" lopussa menee aina kylmät väreet, poikkeuksetta. Se tapa, miten Mustaine vääntää ääntänsä tuossa viimeisessä sanassa kuulostaa niin äärettömän vittumaiselta, vähän niinku "hah, mä tiedän jotain mitä sä et tiedä, odotas vaan"-vittumaiselta... Osaa tuotakaan selittää, siistiltä se joka tapauksessa kuulostaa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
zuppermuhle 20.09.2009 12:46:34 | |
---|
Bodies Left Behindin kertosäkeestä tulee vahvasti Disconnect mieleen Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php |
Michi 20.09.2009 13:09:54 | |
---|
Sen verran hienolta tämä uusi pläjäys kuulostaa Spotifystä kuunneltuna, että taitaa olla ensimmäistä kertaa sitten Rust In Peacen vinyylin jälkeen uuden Megadeth -levyn ostaminen edessä. Broderickista joku sana tainnut olla tässä ketjussa ;-) ja täytyy itsekin sanoa, että en kauheasti vielä ainakaan tykkää herran soitosta. Menee siellä seassa ihan mukavasti mut ei aiheuta kauheita 'hei, tuon mie haluun kyl opetella kuulostaapa mukavalta hyvältä!!!' -fiiliksiä kuten esim. aiemmin Friedmanin jutut lähes läpeensä tekivät. Voihan se olla että tää kasvaa ajan kanssa van (Juha Jokisen kuolemattomin sanoin) mene ja tiedä. -Up The Irons!- |
Parasite 20.09.2009 13:51:56 | |
---|
Kyllähän tuo Broderickin soitto aika tuollaista sisällötöntä on. Tai nuottien määrässä mitattuna sitä sisältöä on aika paljon, mutta se on suurimmalta osalta sitä tyhjänpäivästä tilua. Muuten levy kyllä toimii ja on kuulostanut joka kuuntelukerran jälkeen paremmalta. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
juici 20.09.2009 15:31:07 | |
---|
Moimies: Deivi kirjoitteli tuolla omalla foorumillaan että ainakin Five Magics tulossa tulevan kiertueen livesettiin. Pääsisivätkin yhtä hyvää grooveen kuin tässä: http://www.youtube.com/watch?v=KVV-HU0BM-Y Ja tuohon ei tarvittu edes Mustainea. Kruunaus-Jenkka |
Daelos 20.09.2009 16:00:47 | |
---|
No kylläpäs Dave röysi vokaalit tossa videossa, kyllä se on mun mielestä hyvin vetänyt lähiaikoina livenä noita mutta tossa kyllä kusi oikeen kunnolla :D http://www.last.fm/user/Daelos |
Samu S. 20.09.2009 18:44:25 | |
---|
Parasite: Kyllähän tuo Broderickin soitto aika tuollaista sisällötöntä on. Tai nuottien määrässä mitattuna sitä sisältöä on aika paljon, mutta se on suurimmalta osalta sitä tyhjänpäivästä tilua. Samaa mieltä. Teknisesti taitava mutta lopulta tylsä hevikitaristi. Oho! Marty Friedmanin kovuutta alleviivaa tuokin jantteri, kyllä ne musiikkia sisältävät kitarasoolot taisivat Megadethistä kadota herran poistumisen myötä. Itse levy vaikuttaa pitkästä aikaa ihan lupaavalta. Uudet seikkailut patsuvat kunaania. |
Regalis Apertura 20.09.2009 19:37:28 | |
---|
Muuten Broderickista puheenollen, vieläkö jatkaa Jag Panzerissa vai keskittyykö kokonaan Megadethiin? |
Rhapa 20.09.2009 19:38:18 | |
---|
juici: Pääsisivätkin yhtä hyvää grooveen kuin tässä: http://www.youtube.com/watch?v=KVV-HU0BM-Y Ja tuohon ei tarvittu edes Mustainea. Huhhuh. Ei voi muuta sanoa. Vaikka tässä on kovasti yrittänyt fiilistellä uutta levyä, niin kyllä se vain on kylmä totuus, että tuossa videolla soittaa Megadeth. Onhan nämä mustainen soolot ihan kivoja mutta toivottavasti tämä kööri saadaan vielä kasaan joku kaunis päivä. cautta carvaisten civesten! |
Samu S. 20.09.2009 19:43:08 | |
---|
Rhapa: Huhhuh. Ei voi muuta sanoa. Vaikka tässä on kovasti yrittänyt fiilistellä uutta levyä, niin kyllä se vain on kylmä totuus, että tuossa videolla soittaa Megadeth. Onhan nämä mustainen soolot ihan kivoja mutta toivottavasti tämä kööri saadaan vielä kasaan joku kaunis päivä. Kovinta tossa on kumminkin se, että Menza vetää soundcheckinkin ilman paitaa ja aurinkolasit päässä! Uudet seikkailut patsuvat kunaania. |
trashjones 20.09.2009 19:52:33 | |
---|
Huomasin että Endgamen pituus on 44 minuuttia. kätevää, ei mulla muuta. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
aalataur 20.09.2009 23:58:38 (muokattu 21.09.2009 00:02:55) | |
---|
Joo otetaanpa pois.. Tuolla sooloskaboissa on joskus ollut taustan suoraan toisten artistien biiseistä pöllittyjä pätkiä, mutta ei ne vissiin Maihinnousussa ole olleet. |
kid ego 21.09.2009 00:01:07 | |
---|
aalataur: Tekaisin The Killing Roadista soolotaustan omaa käyttöä varten kitaratreeniin. En tiedä kyllä miten laillista/sääntöjen mukaista ladata Maihinnousuun covereita mutta... tuossa olis: http://maihinnousu.net/s/?song_id=5220 "Maihinnousu -sivuston käyttäjä vastaa siitä, että hänen sivuille lähettämänsä aineisto on julkaisukelpoista, eikä loukkaa kolmannen osapuolen tekijänoikeuksia." http://maihinnousu.net/docs/disclaimer.php |
Heiskanen 21.09.2009 17:47:58 | |
---|
Tuo endgamen 44 minutes biisi on aika jyrä kappale. Ei mulla muuta. Oikeata Ränttätänttää!
www.croowed.tk |
Bugi 21.09.2009 20:10:36 | |
---|
Heiskanen: Tuo endgamen 44 minutes biisi on aika jyrä kappale. Ei mulla muuta. Omasta mielestäni se on kenties levyn tylsin,sitä hehkutetaan,mutta itselle ei vain iske. Moon lihava. |
Credence 21.09.2009 21:01:35 | |
---|
Tämä levy on fuusio The World Needs a Heron ja Peace Sellsin välillä, toimii edelleen hyvin. /(off)topic
" Mönkii takaisin sillan alle" |
d3monilaama 21.09.2009 22:54:37 | |
---|
Joo'o, nyt on lätty muutaman kerran ollut kuuntelussa, ja hyvältä kuulostaa, sooloja lukuunottamatta. Parhailta biiseiltä näin alkuun vaikuttaa 44 Minutes ja This Is How The Story Ends. Ja niistä sooloista. Valitettavasti ne vaan on ihan turhanpäiväistä tilua, ei mitään tarttuvia kuvioita. Tuntuu, että ne on siellä vain koska niiden "kuuluu" olla siellä. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |