Aihe: Nightwish
1 2 3 4 537 38 39 40 41207 208 209 210 211
nahkalipsi
25.09.2007 08:53:42
mitä? miksi noita kikka-moveja pitää vieläkin olla. eikö amarantin videosta opittu mitää? No, kaippa se on sitä mitä Holopainen haluaa. Iha kiva video muuten.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Frequency
25.09.2007 09:53:59
mitä? miksi noita kikka-moveja pitää vieläkin olla. eikö amarantin videosta opittu mitää? No, kaippa se on sitä mitä Holopainen haluaa. Iha kiva video muuten.

Molemmat videot kuvattiin samalla reissulla. Eipä ole kauheasti kerenny palautetta siihen mennessä tuleen.
"Sä haiset ihan ydinjätteelle..."
vanttera
25.09.2007 11:43:52

Ihq se o. :D
*h4liih*
Kitaravirtuaali
25.09.2007 12:11:14

Levy on nyt kourassa, kahden seedeen spesiaalipainos. Juhlallisten menojen ja suitsukkeiden kanssa tökkään sen soittimeen ja naatiskelen 75 minuuttia.
Tältä pohjalta.
nahkalipsi
25.09.2007 14:40:27
Molemmat videot kuvattiin samalla reissulla. Eipä ole kauheasti kerenny palautetta siihen mennessä tuleen.

no shitten annettakoon anteeksi :p
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Wezzer
25.09.2007 15:41:48
Persetti, just kun olin koulussa niin oli tullu lisää lippuja myyntiin Tavastialle. Kun asian sitten huomasin niin eihän niitä sitten enää ollut. Elämä potkii välillä. Nyt harkitsen että pitäiskö lähteä Jyväskylästä Hesaan jonottamaan levyä jollain kyydillä :)
Allekirjoitus
Disposable
25.09.2007 15:53:45
Levy on nyt kourassa, kahden seedeen spesiaalipainos. Juhlallisten menojen ja suitsukkeiden kanssa tökkään sen soittimeen ja naatiskelen 75 minuuttia.

Miten se on aina että kun jotain levyä odotellaan niin osa porukasta tulee tänne aina julkaisupäivämäärää _edeltävänä_ iltana juttelemaan uudesta levystä! Ei vain käy kaaliin. Itsellä levy tosiaan kalahtaa postiluukusta vasta huomenna, virallisena julkaisupäivänä.

Missä näitä julkaisupäivämääriä halveksuvia levykauppoja oikein on?
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
mungiisi
25.09.2007 16:03:05
Miten se on aina että kun jotain levyä odotellaan niin osa porukasta tulee tänne aina julkaisupäivämäärää _edeltävänä_ iltana juttelemaan uudesta levystä! Ei vain käy kaaliin. Itsellä levy tosiaan kalahtaa postiluukusta vasta huomenna, virallisena julkaisupäivänä.

Missä näitä julkaisupäivämääriä halveksuvia levykauppoja oikein on?

Uskoisin että kyse on vain postin kuljetuksesta. Joissain tapauksissa levy vain kulkee nopeammin perille kuin luultu ja näin jotkut saavat omansa aikaisemmin.
Stupid Flanders...
kupteri
25.09.2007 16:04:47

Oisko niin että levyt lähetetään tiettynä päivänä (ja tiettyä kellonaikaa ennen pitää levykaupan kaverin olla laittanut levyt sisään), mutta postin "jakelulogiikasta" johtuen joku prosentti tulee päivää liian aikaisin ja joku prosentti päivää liian myöhään. Suurin osa levyjä tulee sitten julkaisupäivänä kuten pitääkin. Näin olen antanut ainakin itselleni kertoa tästä asiasta :-)

Ja olettaen että nyt puhutaan näistä kaupoista, jotka levyjä toimittaa postilla. Paikanpäältähän levyjä ei pitäisi myydä ennenkuin vuorokausi vaihtuu.
Wezzer
25.09.2007 16:52:12 (muokattu 25.09.2007 16:52:33)
Nightwishin omassa kaupassakin taidettiin todeta, että osa ennakkotilaus-levyistä postitetaan maanantaina ja osa tiistaina...
Allekirjoitus
Kitaravirtuaali
25.09.2007 20:17:22 (muokattu 25.09.2007 20:18:26)

Tilasin CDONista jo joskus kesällä ennakkoon tuon oman kappaleeni, viime perjantaina jo tuli sähköpostia että on lähtenyt levy liikkeelle.

E: Ai niin, oli oiva rieska :) Sen tarkempaan analyysiin en ala, mutta tykkäsin. Neljästä viimeisestä biisistä varsinkin.
Tältä pohjalta.
Deep Shadow
25.09.2007 23:06:28
Persetti, just kun olin koulussa niin oli tullu lisää lippuja myyntiin Tavastialle.

No enpä taas tätäkään tiennyt... :(
Mummun saappaassa soi fox
Explorer
25.09.2007 23:33:16
Sehän on selvää että ei ooppera-äänelle ole sijaa niin nopeassa melodian vaihdoissa.

Eiköhän paremminkin ole selvää, että ooppera-äänelle ei ole sijaa 2000-luvun Nighwishissa. Kun ei ole ollut enää parin albumin ajan, miksi siitä pitäisi enää jauhaa.
Jetku
26.09.2007 11:09:27
Miten mulla on vähän sellanen olo että Master Passion Greed oli paljon melua tyhjästä?

Loistava albumi. 7 Days to the wolves on levyn parasta antia.
Pelsi
26.09.2007 15:40:51 (muokattu 26.09.2007 15:45:48)
Miten mulla on vähän sellanen olo että Master Passion Greed oli paljon melua tyhjästä?

Se vähän on, odotukset olivat ehkä sen suhteen liian kovilla.

Mutta kokonaisuutena aivan mahtava levy, joka sen kun paranee loppua kohti. Olipas kerrankin mukava oikein odottaa jotain levyä, joka sitten vielä palkitsi odotukset ja ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen ei osaa päättää, että minkä biisin kuuntelisi ensimmäisenä uudelleen. Viimeksi tälläinen fiilinki on ollut Maidenin uusimman levyn kanssa. Ja jostain syystä kuuntelen Anettea paljon mieluummin kuin Tarjaa...

E: Niin, ja aivan loistava veto tuo The Islander!
The 11th Hourin uusi biisi saatavilla. | >-)))>
Disposable
26.09.2007 16:13:33 (muokattu 26.09.2007 17:51:28)
Ai että For The Heart I Once Had on pirun tiukka biisi? Saakeli, minua ei tällä hetkellä harmita ollenkaan että Tarja vaihettiin.

Edit: Heh, juum. Hassu typo, ei tuossa varmaan kuuroista laulella :P
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
hullu_ukko
26.09.2007 16:18:30
Saakeli, minua ei tällä hetkellä harmita ollenkaan että Tarja vaihettiin.

Ei kyllä.. En tykännyt yhtään noista vanhoista biiseistä, mutta uuden laulajan kanssa tehty materiaali toimii.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Hipelius
26.09.2007 16:41:20
Ai että For The Hear I Once Had on pirun tiukka biisi?

Hassu typo :D. Tuo on kanssa yksi omia suosikkejani tuolta levyltä.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
-unski-
26.09.2007 16:47:45
Ai tätä ihanuutta! Helsingissä heti vuorokauden vaihtua sain levyn käteeni. Odotusta oli reilu viisi tuntia mikä ei ollut ollenkaan tylsää. Kiitoksia mahtaville porukoille aivan jonon etupäässä. Levyn sain kahdeksantena, mahtavaa.
Aa....nyt mä tajusin!
Thet
26.09.2007 17:04:05
Eka hyvä biisi mitä oon nightwishiltä kuullu on tää Amaranth. Video tosin on aika huono, ärsyttää se laulajan heiluminen.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)