Ukkosenjumala 23.09.2007 22:54:28 | |
---|
JepJep |
Hipelius 24.09.2007 11:20:31 | |
---|
Tuossa ois pari pientä clippii keikalta: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=81338 Noin lyhyistä/heikkolaatuisista näytteistä on kyllä ihan turha vetää mitään johtopäätöksiä.. (Paitsi korkeintaan sen, että hyvin ne varmasti vetää ;) ) Kiitoksia linkistä! Kökköjä klippejä joo, oispa ollut vähän vanhojakin biisejä mukana. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
aivokuolio 24.09.2007 14:12:42 | |
---|
I've got soul but I'm not a soldier |
Disposable 24.09.2007 15:38:26 | |
---|
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Disposable 24.09.2007 15:39:45 (muokattu 24.09.2007 15:44:16) | |
---|
Edit: Tulin kahdesti. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
miscage 24.09.2007 16:00:51 | |
---|
Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti. |
vanttera 24.09.2007 16:10:38 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=KtxTdK0yZKk Uusi Bye Bye Beautiful-video. Hoho! Mites, tuntuuko muista että toi Anetten laulu on miksattu/kompuroitu aika alas? Flätiksi, monotoniseksi jotenkin. Sais olla lisää dynamiikkaa mun mielestä, ja inan verran lujempaakin vois olla. Hyvä biisi kuitenkin. *h4liih* |
gorgonoidi 24.09.2007 16:32:08 | |
---|
|
Sir Henri 24.09.2007 16:37:39 | |
---|
Mun mielestä ehkä NW:n paras biisi. Mun mielestä ehkä NW:n huonoin piisi. Noh, en ole kaikkia kuullut, mutta ei tuo mielestäni ainakaan hyvä laulu ole. Tuollaisia Holoppalainen säveltää viisi päivässä jos tahtoo. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
gorgonoidi 24.09.2007 16:43:13 | |
---|
Mun mielestä ehkä NW:n huonoin piisi. Noh, en ole kaikkia kuullut, mutta ei tuo mielestäni ainakaan hyvä laulu ole. Tuollaisia Holoppalainen säveltää viisi päivässä jos tahtoo. Jep, nyt täytyy sanoa että ei tuo kyllä kummoinen ole, ihan ok, ehkä hyväkin. Tuosta huonoimmasti biisistä en voi sanoa mitään. |
Disposable 24.09.2007 16:45:03 | |
---|
Mun mielestä ehkä NW:n huonoin piisi. Noh, en ole kaikkia kuullut, mutta ei tuo mielestäni ainakaan hyvä laulu ole. Tuollaisia Holoppalainen säveltää viisi päivässä jos tahtoo. Itsellä on vähän samanlainen olo. Ei mikään mahtava, selkeästi Holopainen ajatellut että tehdäänpä hitti samalla v!ttuillen Marcelille. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Werihukka 24.09.2007 16:59:27 | |
---|
Hoho! Mites, tuntuuko muista että toi Anetten laulu on miksattu/kompuroitu aika alas? Flätiksi, monotoniseksi jotenkin. Sais olla lisää dynamiikkaa mun mielestä, ja inan verran lujempaakin vois olla. Hyvä biisi kuitenkin. Mitä väliä? Marco vetää komiasti ja se on pääasia :) |
Jormaz 24.09.2007 17:01:11 | |
---|
Summer is coming, fat boys are happy |
Milkop 24.09.2007 17:11:54 | |
---|
Hoho! Mites, tuntuuko muista että toi Anetten laulu on miksattu/kompuroitu aika alas? Flätiksi, monotoniseksi jotenkin. Sais olla lisää dynamiikkaa mun mielestä, ja inan verran lujempaakin vois olla. Hyvä biisi kuitenkin. Enpä tiedä, mutta se kannattaa muistaa että noiden Youtube-pätkien äänen/kuvan laatu ei mikään kummoinen ole. Paha noiden perusteella on mitään tuomioita heitellä. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
carnation 24.09.2007 19:08:04 (muokattu 24.09.2007 19:14:39) | |
---|
Mun mielestä ehkä NW:n huonoin piisi. Noh, en ole kaikkia kuullut, mutta ei tuo mielestäni ainakaan hyvä laulu ole. Tuollaisia Holoppalainen säveltää viisi päivässä jos tahtoo. Mutta luojan kiitos Holopainen osaa säveltää tuollaisia kerrasta päähän jääviä hittejä vaikka sitten sen viisi päivässä. Enkä minä saa tuosta huonoa biisiä mitenkään. Ihan hauska, kun vertaa näitä evanescenceja ja withintemptationeita Nightwishiin, niin huomaa kyllä, että millä bändillä on paras laulunkirjoittaja. Eihän Nightwishilla ole mitään hätää jos Holopainen pystyy vetelemään hihastaan tällaisia täsmähittejä levystä toiseen. Nyt olin huomaavinani, että tässä mennään hieman samalla kaavalla kuin Oncen aikaan. Ensisingle Nemoon tehtiin mahtipontinen ja komia video, kun taas siihen perään lyötiin hieman vaatimattomampi Wish I Had an Angel. Nyt taas Amaranthiin oli pistetty isot rahat ja tämä toinen video on kuivempi. Ilmeisesti jossain aivoriihessä on päätetty jyvittää budjetti niin, että uuden levyn ekaan videoon laitetaan massia ihan saakelisti ja toinen video kuvataan sitten tyyliin jonkun kellarissa tai missälie hallissa. |
Pelsi 24.09.2007 19:50:53 (muokattu 24.09.2007 19:52:17) | |
---|
Komeahan tuo biisi oli. Joutuu keskiviikkona käväisemään levykaupan kautta. E: Ja toivottavasti loppuvuoden keikolla setti olisi jokseenkin edellämainitun tapainen! |
Quintus 24.09.2007 20:24:24 (muokattu 24.09.2007 20:31:06) | |
---|
Odottelin jo että ois tullu rankempaa näytettä, mutta ei. Ihan jees biisi, melkeinpä parempi kun Amaranth |
Quintus 24.09.2007 20:24:48 | |
---|
ei perhana kiinnostais kuulla miten pahasti anette raiskaa yhtä nw:n parasta biisiä, Ever Dreamia :/ No enpä usko, että Anette on Ever Dreamia raiskannu. Senhän se kuitenkin lähetti bändin jätkille ''koekipaleena'' |
Sperm Donor 24.09.2007 22:58:26 | |
---|
Hieno biisi tuo bbb. Siinä ja siinä ettei töki tuo Anetten poppisoundi tässä biisissä. |
ManuMäkinen 24.09.2007 23:18:47 | |
---|
Vaikka tämä saattaisi kuulostaa periaatteelta/ahdasmielisyydeltä, luulen nightwishin kuitenkin menettäneen suuren osan särmäänsä tarjan lähdettyä. Anette. Ok, ehkä hän osaa laulaa, mutta en tiedä miksi en kestä hänen ääntään. Varsinkin Amaranth oli noteeraus anetelta. Tuntui kuin korviani olisi raiskattu koko kertosäkeen ajan! Eva nyt meni siedettävyyden rajoilla... Mutta on sinänsä outoa että näillä näkymin(en ole kaikkia uudelta kuullut) parhaat biisit uudelta ovat marcon laulama islander ja instrumentaali last of the wilds. Tämä ei johdu siitä, josko vaika anette ei ole niissä mukana, vaan ne vain ovat yksinkertaisuudessaan mielettömiä biisejä! En voisi kuvitellakaan Tarjan laulamssa amaranthia, mutta en myöskään usko että tuomas olisi sitä tuollaiseksi jättänyt jos tarja olisi laulamassa. Sehän on selvää että ei ooppera-äänelle ole sijaa niin nopeassa melodian vaihdoissa. Minun mielestäni, kokemusta ei löydy :) Minusta tuntuu että taidan lämmitä enemmän tuolle ltd. editionin mukana tulevalle orkesteriversiolle uudesta albumista... eniweis, olen puhunut |