Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 536 37 38 39 40122 123 124 125 126
Silkki
12.11.2007 11:24:15
Mikkelin Graanilla klo 8:30 ja kenttälippu mukaan. Jonottajia vaan reilu kymmenen... Keskustan lipunmyyntipisteessä taisi olla paljon enemmän ruuhkaa.

Enää noin 249 päivää keikkaan!
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Wolfheart
12.11.2007 11:26:36
D-katsomoon olis nyt lippu. Näkeeköhän sieltä edes mitään?
Pelsi
12.11.2007 11:39:42
Ilmeisesti jäljellä ei ole enää kuin muutama paikka D-katsomossa, ja kolmea vierekkäistä paikkaa ei saa ollenkaan.

Ainakin 2004 näki Metallican pojat oikein hyvin.
The 11th Hourilla vain uusia biisejä. | >-)))>
joulupukk1
12.11.2007 11:40:13

Näkee ellet ole sokea tai pidä silmiäsi kiinni.
Fukker
12.11.2007 12:01:00

2007 olin ainoan ja viimeisen kerran katsomossa juuri tuossa D katsomossa.
Näkyvyys hyvä varsinkin jos keikalla kunnon screenit.
Soundit tosi huonot välillä tuulen takia ja volyymiä aivan liian vähän.
Päätin sen jälkeen että kentälle jatkossa aina.

Onneksi sain tälle keikalle viimisten joukossa kenttälipun.
Glenfiddich
12.11.2007 12:10:00
Ei voi olla totta!!!! Puhelimet aamun tukossa ja klo 9-10 jonotin koulussa netistä. Välillä oli pakko käydä luokassa enkä voinut jäädä/jättää ketään vartoon. Klo 11: "Tilaisuus täyteen varattu."

Olen yrittänyt nytkin läpi useita kertoja,,mutta ei auta. Kiitos kaikille "paremmasta" musiikista pitäville musiikkikriitikoille:

"Ei maiden tuu varmaa ees stadionia ikinä täyttämää,,,lippuja saa kevyesti vielä kesällä,,,nehän käyvät täällä esiintymässä jatkuvasti kun eivät muualta keikkoja saa......jne" BULLSHIT!! Voin kertoa että v#tuttaa. Pieni angstaus nyt päällä.

Ja sitten asiaan: onko kellään hajuakaan, onko tulossa vielä jotain lisäpaikkoja tms? Totta puhuekseni,,yllätyin iteskin että stadikka myydään parissa tunnissa. Ei pidä aliarvioida Maidenia, kiitos.
"Nyt soittajat kahville...ja rumpali myös!"
Parasite
12.11.2007 12:17:59
Ei voi olla totta!!!! Puhelimet aamun tukossa ja klo 9-10 jonotin koulussa netistä. Välillä oli pakko käydä luokassa enkä voinut jäädä/jättää ketään vartoon. Klo 11: "Tilaisuus täyteen varattu."

Jep, samoin kävi itsellekin.
"Blessed are the cheesemakers"
Räbbänä
12.11.2007 12:20:27
Klo 11: "Tilaisuus täyteen varattu.

No voi scheisse, tuonne oli velipojan kanssa tarkoitus suunnistaa ja olisi hänelle jopa eka Maiden keikka.

Huuto.netti varmaan taas trokareita täynnä kun lippurajoitus oli kerta 8kpl/henkilö.
Glenfiddich
12.11.2007 12:25:37 (muokattu 12.11.2007 12:28:11)
tässä on kiva lukea noiden huuto.net myyjien kommentteja: ostin vahingossa liput kentälle, vaikka minulla oli jo istumapaikat....riiiiight.

edit. ja 10 lippua/hlö on saanut jos on soittanut,,,ei hyvää päivää
Fukker
12.11.2007 12:27:21

Olen yrittänyt nytkin läpi useita kertoja,,mutta ei auta. Kiitos kaikille "paremmasta" musiikista pitäville musiikkikriitikoille:

"Ei maiden tuu varmaa ees stadionia ikinä täyttämää,,,lippuja saa kevyesti vielä kesällä,,,nehän käyvät täällä esiintymässä jatkuvasti kun eivät muualta keikkoja saa......jne" BULLSHIT!! Voin kertoa että v#tuttaa. Pieni angstaus nyt päällä.

Ja sitten asiaan: onko kellään hajuakaan, onko tulossa vielä jotain lisäpaikkoja tms? Totta puhuekseni,,yllätyin iteskin että stadikka myydään parissa tunnissa. Ei pidä aliarvioida Maidenia, kiitos.

nyt taas olisi hajapaikkoja..tarjoaa esim A1 paikkaa mulle.
kannataa yrittää vaan pitkin päivää.
timus
12.11.2007 12:36:28
ja kyllä varmasti kannattaa kysellä palautuslippuja, tai ainakin aikanaan tuokin oli hyvä tapa saada liput
Hello Cleveland!!!!
Guitarwall
12.11.2007 12:38:14

nyt taas olisi hajapaikkoja..tarjoaa esim A1 paikkaa mulle.
kannataa yrittää vaan pitkin päivää.

Juuri näin. Kuten tuonne Konsertit-osioon postasinkin, kuulemani mukaan(neidon laudalta) lippupalvelut ovat tulostelleet päättömästi noita lippuja pisteissään. Ja järjestelmähän näyttää ne liput tietysti myydyiksi, joten kannattaa päivystää netin ääressä, sillä niitä lippuja tulee tippumaan takaisin nettimyyntiin tässä päivän aikana jos ja kun eivät kaikki mene kaupaksi lippupalvelun pisteissä.

Täytyy myöntää silti, että olen yllättynyt noinkin nopeasta myynnistä. Pahasti vaikuttaa siltä, että trokareille on mennyt jälleen järjettömiä määriä. Ja kuten huuto.netistä voi kätevästi todeta.
www.constantineband.net
Jankku
12.11.2007 12:58:40
Itse yritin soittaa lippupalveluun klo.08.50 alkaen, enkä saanut edes yhteyttä koko paikkaan kertaakaan vaikka yritin aina klo.10.30:een saakka =)

Onneksi tyttöystävää onnisti netin kautta ja saatin 2lippua kentälle!!

Voi tätä ilon ja onnen päivää =)
Hell is where the heart is!
ekikoo
12.11.2007 13:41:29
Läksittiin klo7 Oulun Stockmannille, siellä oli jo alakerran Deli auki, ja jonoa oli hatarasta muistista jotain 7-10m. Sieltä tultiin onneksi hyvissä ajoin jakamaan niitä vuorolappuja, ja vuorolla 31 sain 7 lippua kentälle. Melkoinen mäihä, aikaa oli tuolloin kulunut jotain vartin verran.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Pedroz
12.11.2007 13:45:10

Tulin yöllä myöhään Pariisista ja unohdin koko homman, mutta onneksi tyttöystävä oli hereillä muisti virkeänä ja sai hankittua kenttälipun.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Speedball
12.11.2007 14:03:29

uskomattaman hyvä tsägä mulla si käyny, en jaksanu lähtee aamul kaupa etee jonottaa joten heräsin 9:ltä laitoin koneen päälle ja nettiin jonottaa, kävin juomassa kahvit tulin koneelle ja ostin netistä siis kenttäpaikat ittelle ja kavereille. ja kello oli sillo jotai kymmenen luokkaa...
Metal up your ass!!!
Glenfiddich
12.11.2007 14:11:24 (muokattu 12.11.2007 14:12:51)
Jeeesssss!!! Sinnikkyyteni palkittiin. Sain äsken 3 vierekkäistä paikkaa netistä!! noin klo 11 luulin, että tämä oli tässä. No olen ollut lippupalvelun sivuilla ja aina välillä painellut päivitä-nappia niinkuin täällä muutamat neuvoivat,,,ja sitten ykskaks oli vapautunut takakaarteesta 3 vierekkäistä paikkaa. Voi tätä ilon päivää sittenkin. Sydämelliinen kiitos kaikille jotka osasivat tästä lippujen "palautumisesta" myyntiin ilmoittaa!!! Ja anteeksi aikasempi avautumiseni.
timus
12.11.2007 14:14:58
uskomattaman hyvä tsägä mulla si käyny, en jaksanu lähtee aamul kaupa etee jonottaa joten heräsin 9:ltä laitoin koneen päälle ja nettiin jonottaa, kävin juomassa kahvit tulin koneelle ja ostin netistä siis kenttäpaikat ittelle ja kavereille. ja kello oli sillo jotai kymmenen luokkaa...

Aika lailla samalla kaavalla onnistuin, vaikka en jaksanut edes uskoa. Siksi puoliso oli jonottamassa Lippupalvelussa paikan päällä. Eli tää nettikokeilu piti olla vaan ikään kuin extrana osastolla "kokeillaan ja toivotaan" ja nyt sitten onnistui netin kautta kentälle...
Hello Cleveland!!!!
Guitarwall
12.11.2007 14:54:40

Toinen keikka Tampereelle 19.7.

http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=5604

SCREAM FOR ME TAMPERE!
www.constantineband.net
LarryHat
12.11.2007 15:11:19
Joo monelle saatto tulla pelastuksena tuo lisäkeikka Tampereella.. Itsehän sain kenttälipun Olympiastadionille netistä 70 min jonotuksen jälkeen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)