Aihe: Mokoma
1 2 3 4 535 36 37 38 3992 93 94 95 96
elbowski
03.05.2006 11:42:54
Pitääköhän tuonnekin sitten vaivautua.

Pitäisi, jos lipun hinta ei olisi 30 €.
Raivo määrää nuotin
kid ego
03.05.2006 11:51:45 (muokattu 03.05.2006 11:52:16)
Pitäisi, jos lipun hinta ei olisi 30 €.

Kappas, perhana. Turhan tyyristä. Joskus ripariaikoinani tuo oli muistaakseni ilmainen, tai ainakaan en siitä mitään maksanut. Näin siis viime vuosituhannen lopulla.

Kävin KL-Rockin sivuilla ja huomasin että Mokoma soittaakin trash metallia. Roskaa tai ei, pistin siitä spostia että viitsisivät lisätä puuttuvan kirjaimen. Mä olen ehkä nipo, mutta ihan vittuillakseni (ja että ihmiset oppisivat kirjoittamaan) olen tehnyt samoin ennenkin.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
elbowski
03.05.2006 11:54:17
Kappas, perhana. Turhan tyyristä. Joskus ripariaikoinani tuo oli muistaakseni ilmainen, tai ainakaan en siitä mitään maksanut. Näin siis viime vuosituhannen lopulla.

Niin, houkuttelishan tuo pirusti, kun olis fillarimatkan päässä Mokoma ja Lapko esiintymässä, mutta tosiaan on tyyristä, ja kun tuo kaksikko on festareiden ainoa mielekäs anti.
Raivo määrää nuotin
carnation
03.05.2006 12:00:51 (muokattu 03.05.2006 12:01:08)
Kävin KL-Rockin sivuilla ja huomasin että Mokoma soittaakin trash metallia. Roskaa tai ei, pistin siitä spostia että viitsisivät lisätä puuttuvan kirjaimen. Mä olen ehkä nipo, mutta ihan vittuillakseni (ja että ihmiset oppisivat kirjoittamaan) olen tehnyt samoin ennenkin.

Tuo on muuten todella ärsyttävä kirjoitusvirhe. Selailin tässä taannoin kirjakaupassa jotain hevikirjaa (en muista nimeä) ja sen takakannessakin luki että TRASH. Vaikuttaa siis todella asiantuntevalta opukselta.

No, takaisin asiaan, 8.7. Rovaniemi Rockfestival (Rovaniemi) - olis Mokoma tuolla, voisin melkein käydä tsekkaamassa, kun on kerran kotikaupungin festari kyseessä. Samalle päivälle on sattunut myös Rotten Sound, Lapko ja Nine, muina päivinä musiikkitarjonta on lähinnä kakkaa. Menee kyllä muutenkin Ruisrockin kanssa päällekkäin tuo, mutta saattaapi olla että jää Ruis väliin sen törkeän rahanmenon vuoksi. Matkat toiselta puolen Suomea, liput ja ruuat vielä siihen...
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
Bacchus
03.05.2006 12:34:35

Juu, ennen oli ilmainen, mutta nyt muutama nimekkäämpi esiintyjä on vissiin nostanut lippujen hintoja. Tosin ei siellä ole kuin kaksi näkemisen arvoista, ja niistä 30€ on aivan liikaa.

Pitää vissiin mennä botskilla kivenlahden rannan edustalle.
elbowski
03.05.2006 12:48:38
Pääsee näköjään sitten vain Ruisrockissa varmuudella näkemään. Tuskassakin ehkä.
Raivo määrää nuotin
kid ego
03.05.2006 13:15:04
Pääsee näköjään sitten vain Ruisrockissa varmuudella näkemään. Tuskassakin ehkä.

Kivenlahteen en taida hinnan takia mennä, mutta Tuska olisin tämän vuoden todensanova kolmas kerta.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Leper Messiah
03.05.2006 14:52:24
Jea! Lutakko 15.6. sinne.

Onneks pääsee kesälläkin kunnon meininkeihin, eikä joudu jossain kuppasella festarikeikalla kahtomaan.
Sillä hetkellä kun Leper Messiahkin alkoi puhua noilla ufotermeillä, en enää ymmärtänyt jotain tästä maailmasta. Luulin että se on kova rangga kalja hevi mies, kuten esim. Vasara ja MeArtist, mutta ei. -saha
Punttisika #3 Runkku monsteri #4
thescientist
04.05.2006 12:12:12
En pahemmin tästä meettalli-musiikista välitä, mutta Mokoman kohdalal olen valmis tekemään poikkeuksen. Pikkubroidi on isokin fani, ja sai mut kuuntelemaan tuon uusimman läpi ja vakuuttavaltahan tää kuulostaa.
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30 V.U.K #12
k1mm0
06.05.2006 18:46:29
Jea! Lutakko 15.6. sinne.

Onneks pääsee kesälläkin kunnon meininkeihin, eikä joudu jossain kuppasella festarikeikalla kahtomaan.

Vittu, torstai. Oon saletisti kiinni. Perkele, mikä mäihä näitten Mokomien kanssa. Varmaan anottava kuntsari tuohon tai jotai.
Akiman
06.05.2006 18:53:23

Tänään Rocklinnassa tärisee! Pitää koittaa säästellä voimia Enochian Crescentin, Pain Confessorin ja Blaken läpi aina Mokomaan saakka. Mahtaakohan tulla mitään siitäkään.
Antti1997
07.05.2006 04:19:17
Tänään Rocklinnassa tärisee! Pitää koittaa säästellä voimia Enochian Crescentin, Pain Confessorin ja Blaken läpi aina Mokomaan saakka. Mahtaakohan tulla mitään siitäkään.

Kovaa tykittivät, vaikken Mokomaa niin diggaakaan. Taka-taka-talvi ja Avoin Hauta olivat parhautta!
nahkalipsi
07.05.2006 14:06:28
Vitti että toimi Mokoma tuolla Lemillä. Vaikka saundit ei ollutkaan viimeisen päälle, jotenkin tuo (liian) pienen paikan fiilis oli parempi kuin Tavastialla 24.2 ja nosturissa 28.4. Ei ollut liikaa tungosta ja näki hyvin. Selvinpäin kun olin =/

Mänteillä ei ollut mitään biisilistoja, vaan soittivat kappaleita mitä yleisö kovaan ääneen huuteli. Mun mielestä helvetin hieno homma.

Mie tykkäsin.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
marke-
11.05.2006 23:17:47
Mänteillä ei ollut mitään biisilistoja, vaan soittivat kappaleita mitä yleisö kovaan ääneen huuteli. Mun mielestä helvetin hieno homma.

Huh.. kuullostaa ihan loistavalta ja pienemmällä keikalla varmaan toimii ku ehjä vessa.
Täytyy sanoa, että Mokoma on nyt alkanu kolisemaan ihan sika kunnolla, toivottavasti toimii myös ruisrokissa..mutta miten mokoma on pystyny levy levyltä vaan parantamaan? Aika harva bändi (itseasiassa ei tule mitään mieleen) pystyy lisäämään halkoja uuniin levy levyltä. Oon tuota uutta nyt kuunnellu jonkin aikaa ja aika pirustikkin. Ei kyllästy.
Seksi
aivokuolio
11.05.2006 23:46:50
Mänteillä ei ollut mitään biisilistoja, vaan soittivat kappaleita mitä yleisö kovaan ääneen huuteli.

No mitäs biisejä ne soitti?
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Flow
11.05.2006 23:55:47 (muokattu 12.05.2006 10:18:41)

Paranoidin...Olinpas laittanut todella huonon vitsin väsyneenä. Anteeksi...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Larmer
12.05.2006 09:18:47
Voi pojat
nahkalipsi
12.05.2006 09:36:50

muistellaan...

- kasvot kohti itää
- takatalvi
- avoin hauta
- lujaa tekoa
- kuu saa valtansa
- valapatto
- ärräpää
- pahaa verta
- kukko

noi ainakin, järjestystä en muista.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Akiman
12.05.2006 11:06:39

muistellaan...

- kasvot kohti itää
- takatalvi
- avoin hauta
- lujaa tekoa
- kuu saa valtansa
- valapatto
- ärräpää
- pahaa verta
- kukko

noi ainakin, järjestystä en muista.

Olipas yleisöllä mielikuvitusta, tasan samat biisit kuin keikoilla yleensä. :)
carnation
12.05.2006 11:21:18
Olipas yleisöllä mielikuvitusta, tasan samat biisit kuin keikoilla yleensä. :)

Heh, niinpä. Itse olisin huutanut Koiruohoa, sillä se on paras.
"I'm swallowing stars and shitting out love."

Osta levy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)