Aihe: Stam1na
1 2 3 4 535 36 37 38 39122 123 124 125 126
PoLFus
26.05.2006 14:03:11

Kyllä, kyllä. Pidin ekasta, rakastan tokaa. Provinssissa kajahtaa!
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Aika härkä
26.05.2006 22:44:10
Stam1nan uusia Arkkitehti- ja Liha-demoja kuunnellessani muistan taas, mitä hyvä musiikki on. Erityisesti Arkkitehti-demon nimiraita ja kolmiraitaisen kiekon päättävä Peto rakasti sinua -kappale ovat jotain todella hienoa.

NÄIN juuri! Stam1na on jotakin sellasta mikä uppoo,tämä suomimättö mitä monet usein hihhuloivat ei ole miistään kotoisin. Stam1na on sellainen bändi mitä voi kuunnella häpeemättä. Yksi lempibändeistäni. Ah ja oh,helvetin hyvä bändi. Aloittaja,kiitos ja kumarrus sinulle.
"meillä on tavoite,manata perkele,vihollinen kaivetaan vallit vielä syvemmiksi" jotain niin loistavaa. Kompit ja tuo omalaatuinen tyyli,sanat on sellasta mitä tää bändi haluaa kertoa kuuntelioille. Dippi,dippi duu. Stam1na on vaan niin ör. Olipa neutraalisti sanottu. Ja laulajan ääni, tuo ääni antaa kylmät väreet.

Harvoin minä näin "fanitan" jotakin bändiä mutta tälle en voi mitään.
Munanjatke
Morris on acid
27.05.2006 08:50:05
Olihan se 45-keikka aika hyvä.
Kerrankin sain soitosta selvää, kun hoksasin pistää korvatulpat.
"Mikä se bändi nimi nyt olikaan...Stamina!!!" Järki meinasi lähteä.
Mutta piru vieköön kun joku lyhyttukkainen persereikä innostui joraamaan vieressäni liikaa ja siinä sivussa antoi mulle helvetin kipeän iskun kyynärpäällä naamaan.
Lebowski
27.05.2006 11:08:00
Pitihän se levy käydä talteen hakemassa.
Ja ny harmittaa, ettei päässy 45:seen keikalle!
Vaikea kommentoida mitään parin kuuntelun jälkeen, muuta kuin, että kyllä tämä alusta lähtien kovasti potkii.
Vahvat aavistukset, että kyllä tämä eka levyn tulee pesemään 100-0.
Ehkä rankkuutta sais olla vielä lisää =)
Mutta hyvä näin. Jatkan kuuntelua.
"It's nobody's fault --- these things happen for a reason"
Sufferin Bastard
27.05.2006 14:43:41
Helevetin hyvä keikka 45:ssa. Olen tosi tyytyväinen että join vain kuusi pulloa ennen keikkaa, muistan jopa melkein koko biisilistan
Geddy Lee SUCKS!!
Samu S.
27.05.2006 15:51:32
Uudesta kymmenestä käskystä on tässäkin ketjussa jo kaikki oleellinen suitsutus nähty, itse tyydyn vaan toteamaan että aivan tajuttoman hieno levy, joka vaan paranee jokaisella kuuntelukerralla. Eipä ole taas hetkeen mistään lätystä tähän malliin innostunut. Useampaan kertaan on tullut mietittyä, että ei tämän kaliiberin metallia Suomessa vielä 10 vuotta sitten tehty. Toki UKK:sta kuultaa jotain ulkomaanelävien vaikutteita, mutta selkesti omaa juttuaan Stam1na tekee, ja kerrassaan vastustamattoman hyvin.

Helvetin kova levy.
Brother Tohveli
27.05.2006 17:17:36
Stam1na on tällä hetkellä lempi bändejäni..."Uudet Kymmenen Käskyä" on täydellinen mestariteos! Suomen metalli-bändien parhaimmistoa Stam1na on todellakin.

Harmi vain,että vaikka Rammstein pääsi saksan kielellä maailmanlaajuiseen menestykseen,niin voi suomen kielellä olla enemmän vaikeuksia...
Jetku
27.05.2006 17:19:25
Harmi vain,että vaikka Rammstein pääsi saksan kielellä maailmanlaajuiseen menestykseen,niin voi suomen kielellä olla enemmän vaikeuksia...
Jos olet huomannut niin saksaa puhutaan kolmessa valtiossa ja se on muutenkin ymmärrettävämpi kieli kuin lontoo siellä keski-euroopassa.

Jos aikoo pysyä keikalla edes puoliksi messissä niin kannattaako ostaa uus levy?
Julmettu
27.05.2006 17:28:48
Jos aikoo pysyä keikalla edes puoliksi messissä niin kannattaako ostaa uus levy?

Levy kannattaa ostaa, koska se on helvetin hyvä.
Keikalla riittää kun muistat sanat "Viisi laukausta päähän riittää"
Brother Tohveli
27.05.2006 19:01:38
Jos olet huomannut niin saksaa puhutaan kolmessa valtiossa ja se on muutenkin ymmärrettävämpi kieli kuin lontoo siellä keski-euroopassa.

Joo,kyllä on tullut tuo mieleen,mutta en pysty ymmärständ,mikä on kieli nimeltä lontoo? Ja se uusi levy kannattaa ostaa koska se on aivan jumalainen.
Julmettu
27.05.2006 19:04:10
Joo,kyllä on tullut tuo mieleen,mutta en pysty ymmärständ,mikä on kieli nimeltä lontoo? Ja se uusi levy kannattaa ostaa koska se on aivan jumalainen.

Lontoo on jalostunu ameriikan_ _kielestä 1200-luvulla Botswanassa.
MaD PiAnIsT
28.05.2006 00:12:25

Joo ja Rooma on Washingtonin pääkaupunki.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Julmettu
28.05.2006 00:31:51
Onkos muuten sen ylijäämäbiisin käyttämisestä ollu missään mitään puhetta? Siis jostain olin lukevinani, että joku biisi ois jääny albumilta pois, Rikos (?)...
MaD PiAnIsT
28.05.2006 11:38:52

Onkos muuten sen ylijäämäbiisin käyttämisestä ollu missään mitään puhetta? Siis jostain olin lukevinani, että joku biisi ois jääny albumilta pois, Rikos (?)...

Tuollaisesta en ole kuullutkaan. Täytyypä ottaa selvää.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
jonsku1
28.05.2006 15:00:18 (muokattu 28.05.2006 15:01:06)
Siis oonko mä ainoa jolle toi levy ei ole oikein auennut? Ekasta tykkäsin todella paljon, mutta tähän on huomattavasti vaikeampi päästä sisälle. Itsellenni vasta oikeastaan kunnolla potkii Merestä Maalle ja Suhdeluku kappaleet.

Ja kitarasoundista en tykkää yhtään! Jotenkin häiritsevän sirisevä ja yläpäävoittoinen ja pippeli puuttuu kokonaan.

Ei tämä siis huono ole, mutta ei ainakaan vielä ole yltänyt debyytin tasolle.

No ehkä pitää vielä muutaman kerran pyöräyttää.
sammakko54
28.05.2006 17:08:14 (muokattu 28.05.2006 17:08:25)

Ja kitarasoundista en tykkää yhtään! Jotenkin häiritsevän sirisevä ja yläpäävoittoinen ja pippeli puuttuu kokonaan.

Marshall?
Tuo kitara saundi on kyllä melko erillainen verrattuna edelliseen levyyn.
Vai johtuisiko se vähän puhtaamista bassoista?
ö
Julmettu
28.05.2006 17:20:05
Marshall?

Peaveyn 5150, sekä MesaBoogie siellä pauhaa, eikä Marsu.
Samu S.
28.05.2006 17:34:41
Peaveyn 5150, sekä MesaBoogie siellä pauhaa, eikä Marsu.

Kyllä siellä Hyyrynen mun käsittääkseni jotain Marshalliakin käytti. Mulle kyllä toimii noi UKK:n kitarasoundit, sopivan selkeät. Tommonen A-vireinen mörkökitara ois aika helppo saada täyttämään se alakertakin ihan vallan. Nyt on kuitenkin bändin kokonaissoundi tuossa aika hyvin tasapainossa. Vaikee enää viikon pyörityksen jälkeen kuvitella noita soundeja muunlaisiksi.
Räbbänä
28.05.2006 17:44:21
Kyllä siellä Hyyrynen mun käsittääkseni jotain Marshalliakin käytti. Mulle kyllä toimii noi UKK:n kitarasoundit, sopivan selkeät. Tommonen A-vireinen mörkökitara ois aika helppo saada täyttämään se alakertakin ihan vallan. Nyt on kuitenkin bändin kokonaissoundi tuossa aika hyvin tasapainossa. Vaikee enää viikon pyörityksen jälkeen kuvitella noita soundeja muunlaisiksi.

Muistanko ihan väärin että ois ollut 5150:n kaverina Marshallin bassonuppi?
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Julmettu
28.05.2006 17:45:20
Muistanko ihan väärin että ois ollut 5150:n kaverina Marshallin bassonuppi?

Jep, niin vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)