delarco 23.11.2024 14:32:52 | |
---|
Laitan myyntiin Rychen keikkalipun + narikkamaksun (49,00+3,50=52,50€). Olin vakaassa uskossa, että Helsingin keikalle järjestyy Meet&Greet, mutta uskottavien lähteiden perusteella euroopan kiertueelle ei niitä tarjota. Origins setti sinällään ei kiinnosta tarpeeksi, että matkustaisin paikalle, buukkaisin hotlan jne. joten jätän väliin koko keikan. Saa tarjota jotain realistista, mistä molemmille osapuolille jää hyvä mieli. |
stapani 17.12.2024 09:52:27 | |
---|
Tapani |
doktorkoo 07.01.2025 08:32:42 (muokattu 12.01.2025 21:58:18) | |
---|
Huone MYYTY! Mulla olis tarjolla hotellihuone 5 min kävelymatkan päästä keikkapaikasta, Scandic Kallio. 2 hengen huone, erilliset sängyt, aamupala. Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
doktorkoo 07.01.2025 19:42:15 | |
---|
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
arppah8 08.01.2025 09:39:26 | |
---|
doktorkoo: Pieninä palasina on Geoffinkin leipä maailmalla.. tässä kuussa keikat Suomessa: Rovaniemi, Oulu, Pietarsaari, Lahti, Tampere, Kotka, Hyvinkää Ei ole ihme että: https://kaaoszine.fi/geoff-tate-val … ttelemaan-paluustaan-queensrycheen/ Vaikkei itsekään usko sen tapahtuvan Hyvä että riittää kerrankin palasia kotikyläänkin :D Keikkapaikkana tosin Korundi arveluttaa, se kun on akustoitu kamariorkesteria varten eikä rokkihommia. Pari kertaa olen käynyt sähköisiä bändejä tuolla katsomassa ja soundimaailma on todellakin jättänyt toivomisen varaa. Lippuhan on toki silti ollut hallussa pitkään, onhan R˙chen Warning-PromisedLand -levysuora itselle ehkä kovin minkään bändin koskaan tuottama. Valitettavasti taitaa olla Geoffilla sama tilanne reunionin suhteen kuin Sebastian Bachilla Skid Row'n kanssa, not going to happen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
kyseinen 08.01.2025 11:59:49 | |
---|
Tuo koko Taten kiertue on ihan huumoria. Meinaako se esim. tosissaan Tampereelta sohlata Tallinnaan ja sieltä heti takaisin Kotkaan? Jos joku olisi vuonna 1990 kertonut mulle, että Tate muuten tulee sitten Rovaniemelle soittamaan, niin oisin ostanut Applen osakkeita. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
arppah8 08.01.2025 12:42:36 | |
---|
No onhan Geoff jo käynyt Raskasta Joulua -proggiksessakin mukana, joten eipä tämä paljoa siitä enää eroa. Onneksi tuli nähtyä R˙chenkin kanssa olikos se 2011 Tampereella SaunaOpenissa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
gotthard 11.01.2025 19:51:26 | |
---|
kyseinen: Tuo koko Taten kiertue on ihan huumoria. Meinaako se esim. tosissaan Tampereelta sohlata Tallinnaan ja sieltä heti takaisin Kotkaan? Tate on kiertänyt jo vuosia niin ahkeraan että ei tuossa ole huumoria. Kertoili viime kiertueellakin että nukkuu kotona Seattlen liepeillä tyypillisesti 20 yötä vuodessa. Mies vaan yksinkertaisesti rakastaa esiintymistä ja selvästi nauttii myös matkustelusta. Suosittelen keikkaa, ne on hienoja kokeumuksia QR fanille. Tuota laulusoundia kun ei korvaa mikään. Unelmia ja toimistohommia. |
doktorkoo 17.01.2025 10:13:32 | |
---|
onkos joku ollu paikalla pohjoisen keikalla? Sain välikäden kautta Oulun keikalta pätkän, jossa Taten ääni kuulostaa ainakin "Don't believe in Lovessa" paremmalta kuin aikoihin, ja Olympian lippu meni vahvaan harkintaan Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
Secreterial 17.01.2025 15:04:42 | |
---|
Olin paikalla. Kova setti oli. Oli kova myös pari vuotta sitten Kantakrouvissa. Melko vähän oli porukkaa, mutta meininki oli hyvä. Lavalla tuntui olevan hauskaa kaikilla ja fiilis oli hyvä. Tate lauloi kyllä mainiosti ja viimeisenä biisinä Queen of the Reich kruunasi kyllä illan. Kovasti tuntuu nauttivan kiertämisestä ja siitä pienen puheen pitikin, että kuinka nauttii. "I never bluff" - Cordell Walker |
arppah8 20.01.2025 12:42:25 (muokattu 20.01.2025 12:44:34) | |
---|
Rovaniemellä myös mainio keikka, enpä olisi juuri parempaa settilistaa voinut toivoa (paitsi jos Rage olisi tullut kokonaan). Muuten heikoilta Q2K ja Tribe-levyiltäkin löytyivät ne ainoat hyvät biisit (ainakin keikkakontekstissa) eli Sacred ground ja Desert dance. Itselle kovinta oli illan progepläjäys eli NM156 ja Screaming in digital, tosin vähän staattista valoakin olisi voinut lavalla noitten aikana olla kun meni välkkeeksi ja stroboiluksi kokonaan. Debyytti-EPltä ei tullut mitään (The lady wore black olisi kelvannut), encorena Pink Floydin Welcome to the machine ja Take hold of the flame. Kansainvälinen bändi oli vallan mainio ja osaava, Geoffin ääni myös iskussa. Toki oli modattu melodioita vähän alemmas monessa biisissä, mutta hyvällä maulla. Jaksoipa maestro sitten kiljaista ne kaikkien odottamat korkeat nuotit oikeissa paikoissa. Hyvä meininki oli lavalla ja koko porukka tuntui tosiaan nauttivan keikasta. Keikkapaikkana Korundi ei ole parilla kokemuksella toiminut bändihommissa kun on rakennettu kamariorkesteria varten, mutta nyt oli aika hyvät soundit ainakin kolmosriville. Saattoi auttaa sekin, että käytössä oli sähkörumpusetti akustisen sijaan. Hassuahan se oli istua paikoillaan tuolissa koko keikan ajan, vaan ehkäpä tuli keskityttyä olennaiseen tavallista enemmän. Sali näytti myös olevan kohtuullisen loppuunmyyty, ikäjakauma aika tarkkaan 50v kieppeillä. Geoff kysyikin yhtä Ragen biisiä esitellessään, että moniko oli maisemissa vuonna 1986. Katseli nostettuja käsiä ja totesi, että jaa, lähes kaikki :D Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
hevikivinen 22.01.2025 20:13:41 | |
---|
Uutta albumia hierotaan! Queensr˙chen Facebook-sivuilla oli kuva treeneistä ja maininta: Creative juices are flowing Whip, Zeuss and Stoney checking out a bass part Eddie is tracking for new demo! #Queensryche #workinprogress #newalbum #creativeprocess #excited Elämä on lyhyt, mutta kestää kauan. (Jukka Pakkanen) |
gotthard 24.01.2025 11:48:15 | |
---|
DNA kärsi minusta hieman jo huonommasta biisimateriaalista pariin aikaisempaan kiekkoon verrattuna. Toivottavasti ovat nyt saaneet sävellyspuolelle jotain uutta koukkua. Unelmia ja toimistohommia. |
hevikivinen 24.01.2025 22:41:38 | |
---|
gotthard: DNA kärsi minusta hieman jo huonommasta biisimateriaalista pariin aikaisempaan kiekkoon verrattuna. Toivottavasti ovat nyt saaneet sävellyspuolelle jotain uutta koukkua. Digital Noise Alliance oli päinvastoin parasta Queensr˙cheä Todd La Torren aikana ja ylipäätään sitten Promised Landin. Se juuri lisääkin odotuksia uutta levyä kohtaan. Elämä on lyhyt, mutta kestää kauan. (Jukka Pakkanen) |
Regalis Apertura 25.01.2025 09:17:49 | |
---|
hevikivinen: Digital Noise Alliance oli päinvastoin parasta Queensr˙cheä Todd La Torren aikana ja ylipäätään sitten Promised Landin. Se juuri lisääkin odotuksia uutta levyä kohtaan. Komppia täältäkin mitä DNA:an tulee... Biisien lisäksi myös levyn tuotanto/soundimaailma tuntui olleen aika kohdillaan. Saas nähdä jatkuuko yhtä tasokkaana tulevallakin levyllä? |
doktorkoo 26.01.2025 15:23:15 (muokattu 27.01.2025 20:30:38) | |
---|
Tampereen keikka oli ihan ok. Ekoissa biiseissä laulu ei ihan lähteny, ja oli minusta jopa miksattu hiukan alle. Kun lämpeni niin alkoi toimia paremmin. Mielestäni Tate lauloi paremmin kuin RfO ja OM -kiertueilla Tampereella; viime vuoden keikkaa en nähnyt. Miehellä tuntui olevan myös tosiaan mukavaa lavalla, ja suunnilleen samat jorinat kuin jo mainittu täällä. Lisäksi on nostettava se aiemmin mainittu rumpali, joka todella nautti hommastaan. Encoren ekaksi valittu Pink Floyd-biisi oli minusta turha, kun omaa QR-materiaaliakin olisi aivan riittävästi. (Se saattaa vaikuttaa etten ole koskaan Pink Floydista innostunut). Onneksi Queen of the reich kuultiin Settlista taisi olla tämä sama kuin Luulajassa: https://www.setlist.fm/setlist/geof … urens-hus-lulea-sweden-35d3977.html Edit: Ainiin, sehän mun piti sanoa että se lämppäri oli kyllä aivan turha/väärässä paikassa..... Ens viikolla sitten vertaillaan, mites Torre suoriutuu! Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
zeta 26.01.2025 23:38:29 | |
---|
Hyvinkään keikka toimi oikeinkin mukavasti. Taten ääni pelitti, ja bändi tuntui aidosti nauttivan esiintymisestä. Yleisöä olisi kyllä mahtunut ylälehtereille enemmänkin, mutta ihan tunnelmallinen setti kaiken kaikkiaan näin Queensr˙che-noviisin näkökulmasta. |
MPU 01.02.2025 06:51:23 | |
---|
Eilen Torres niinkuin koko bändi suoriutui mun mielestä oikein hyvin. Melkoinen nostalgiatrippi nuoruuteen. En ole kuunnellut Warningia vuoteen-pariin mutta niin vaan muistui kaikki sanoja myöten mieleen. Keikka oli hyvä, samoin Kulttuuritalo paikkana. Iso plussa soittoajasta, olin kotona Kouvolassa jo ennen puoltayötä. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
doktorkoo 01.02.2025 12:03:34 | |
---|
MPU: Eilen Torres niinkuin koko bändi suoriutui mun mielestä oikein hyvin. Melkoinen nostalgiatrippi nuoruuteen. Täysin samat ajatukset (paitsi se on Torre, ei -s ) ). Soundit oli ensi tahdista kunnossa. Biisit kulki todella hyvin ja Todd lauloi kyllä kuin Geoff aikanaan. En tiedä pystyisinkö silmät kiinni aina sanomaan kumpi on. Stonen stemmat ei aina oikein onnistuneet, ja Torren ääni alkoi mielestäni niissä extra-biiseissä hiukan menettää virettään. Muuten loistosetti. Lämppärillä oli aika huonot soundit, mutta jäi fiilis että bändin tuotantoa täytyy tsekata tarkemman. Aika ajoin kunnon vanhan liiton metallia! Tampereella 00:30, yks kahvinmittainen lataustauko Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
gotthard 01.02.2025 13:12:42 | |
---|
Taattua QR:ä oli eilen, niinkuin se aina livenä on ollut ne 4 kertaa kun olen nähnyt. Soundit viimeisen päälle ja soitto sujuu. Torren ääni oli ehkä hieman keikkatauon jälkeen vielä kiinni. Jos vielä saisi Scottin rumpusoundit tuohon. Mukava oli kuulla nekin muutama vanha biisi joita ei ikinä ennen ole livenä kuullut. Unelmia ja toimistohommia. |