Twist 25.05.2006 21:28:14 (muokattu 25.05.2006 21:28:38) | |
---|
Muistaakseni tuo parempi valikkosysteemi meinasi sitä että tässä uudemassa ne videot on jaettu kohtauksiin, vanhassa pystyi vain valitsemaan minkä noista kolmesta katsoo. Ei siis tarvitse ruveta kelailemaan jos haluaa jonkun tietyn kohdan nähdä. Näin on... Eikös Pantera 4 pitäis kans tulla?? Oops, I twisted again... |
Petrukki 29.05.2006 15:24:26 | |
---|
Minkä levyn hankin CFH:n jälkeen? Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Milkop 29.05.2006 15:26:41 | |
---|
Minkä levyn hankin CFH:n jälkeen? Ehdottomasti se seuraava, eli Vulgar Display Of Power. Paras Panteran levy imo. Hollow on upea biisi. |
zuppermuhle 29.05.2006 15:48:19 | |
---|
Minkä levyn hankin CFH:n jälkeen? Vulgäärin voimannäytteen Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
McNulty 29.05.2006 15:56:02 | |
---|
Taidan ostaa kuitenkin tuon uuden Panteran Vulgar Videos DVD:n vaikka se eka versio onkin. Voi toisen pistää jemmaan ja toisen kulutukseen... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Super-Jari 29.05.2006 15:59:37 | |
---|
Ostin Faar Biondin ja olin että jee! Sitten ostin reinventinkin ja olin että vitut. Ihme tuubaa. |
south_of_heaven 29.05.2006 17:51:57 | |
---|
Ostin Faar Biondin ja olin että jee! Sitten ostin reinventinkin ja olin että vitut. Ihme tuubaa. osta vulgar, cowboys ja trendkill nii ot taas että jee! itki south_of_heaven |
Super-Jari 29.05.2006 18:10:16 | |
---|
osta vulgar, cowboys ja trendkill nii ot taas että jee! Kaupoisin kitarasoundi on niin epäjee, että pitää kattoa nuo muut ensin. |
Bonesaw 29.05.2006 18:12:24 (muokattu 29.05.2006 18:13:13) | |
---|
Edit. Jooei mitää "Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen." |
Invader 29.05.2006 18:15:20 | |
---|
Kaupoisin kitarasoundi on niin epäjee, että pitää kattoa nuo muut ensin. Vaikka kaupoisin skittasoundi onkin heikoin noista kolmesta, on ne biisit niin terästä ettei se paljoa haittaa ainakaan itseäni. Ja ei se soundi mun mielestä niin paska ole ollenkaan, esim Heresy:ssä se kuulostaa suorastaan munakkaalta. Ellei jopa omeletilta. Tai sitten ei.. |
Coldman 29.05.2006 22:24:16 | |
---|
Hankin tuossa vasta 2 levyä Panteralta. Cowboys From Hellin ja 101 Proofin eli sen live levyn. Täytyy myöntää, että mahtavia levyjä. Hyllyssä jo entuudestaan Far Beyond Driven ja kokoelma levy. Get Stoned ! |
McNulty 30.05.2006 11:29:36 | |
---|
Minulla on kaikki Panteran levyt... jopa ne neljä ensimmäistä tekelettä vinyylinä kun tuli ostettua ebaysta kovaan rahaan. Mielestäni huonot soundit on ainoastaan Metal Magic-levyllä jossa kitarat on kamalaa sirinää. Itse en osaa edes laittaa Panteran levyjä mihinkään viralliseen paremmuusjärjestykseen sillä ne on kaikki niin helvetin loistavia. - Reinventing on ihanan suoraviivainen ja brutaali - Trendkill on raaka mutta Suicide Pt.1 ja Floodsin ansiosta sitä uskaltaa pyörittää sukujuhlissakin :) Tosissaan trendintappo-matskua. Hyvä niin - FBD on voimakas ja biiseissä on niin paljon munaa että voi vitalis - Vulgar on niin "solid" kokonaisuus että parempaa saa hakea - CFH on "SE" mihin kaikkia muita verrataan. Itselleni myös se albumi joka sai tarttumaan kitaraan. Cowboys, Domination, Cemetary tai Art of Shredding kun lähtee soimaan niin boneri lahkeessa on takuuvarma juttu :) - Power Metal on ensimmäinen Anselmo-lätty ja sen kyllä huomaa. Biiseissä on jo paljon CFH-tyylistä meininkiä vaikka sanoitukset onkin vielä astetta "miedommalla" tasolla. Kuitenkin Death Trap iskee kuin tuhat volttia kasseille. - I Am The Night on sitten se HEIKOIN Pantera. Terry Leen kähinät ja Valhalla-meiningit meni tällä lätyllä överiksi, mutta kyllä Hot 'n Heavy ja pari muutakin biisiä on musiikillisesti niin tiukkaa tavaraa että huonoksi en tätäkään levyä sanoisi. - Projects on sitten niitä Panteran lättyjä jotka asetti Panteran 80-luvun puolivälissä jo "menestykseksi" omassa osavaltiossaan. Kerrassaan loistavia biisejä, riffejä. Ehkä parasta Terryä ja Glam-Darrellia ikinä! - Metal Magic, hyvä lätty mutta kamalat '83 vuoden soundit. Pilaa siis hieman fiiliksiä mutta biisit on edelleen tarttuvia ja Dimen ilmiömäinen soitto paistoi jo tällä lätyllä läpi. Mitäs hän oli, 16-17 vanha tuon lätyn aikoihin. - Official 101 täräyttää ilmoille sen mistä Pantera oli tunnettu... rankoista LIVE-vedoista. Pistäkää vaikka Suicide note Pt. 2 soimaan niin hiffaatte. Ei siis ihme että Panteran keikoilta on tultu kotiin silmä mustana ja nenä verillä :) - Reinventing the Hell heittää soppaan mukaan samaa settiä mitä 101. Sillä erotuksella että tuossa special versiossa sai DVD:n mukana. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
VÄKIPÄÄ 30.05.2006 19:52:28 | |
---|
Ostin Faar Biondin ja olin että jee! Sitten ostin reinventinkin ja olin että vitut. Ihme tuubaa. Reinventing ja Trendkill vaatii enemmän kuuntelua että aukeaa, Re toisin on parista hyvästä rallista huolimatta heikko kokonaisuus. Trendkill on levy jota pitää kuunnella yksin pimeässä, kännissä ja puukko kädessä. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
McNulty 30.05.2006 20:06:12 | |
---|
Reinventing ja Trendkill vaatii enemmän kuuntelua että aukeaa, Re toisin on parista hyvästä rallista huolimatta heikko kokonaisuus. Trendkill on levy jota pitää kuunnella yksin pimeässä, kännissä ja puukko kädessä. Ja Reinventingiä autossa kun paahtaa pikkutiellä tuhatta ja sataa. Minusta Reinventing on vain suoraviivaisuudessaan loistava. Yesterday don't mean shit!!! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Cocktus 30.05.2006 23:41:05 | |
---|
Ja Reinventingiä autossa kun paahtaa pikkutiellä tuhatta ja sataa. Minusta Reinventing on vain suoraviivaisuudessaan loistava. Yesterday don't mean shit!!! Joo, alussa pidin sitä Panteran mittakaavalla epäonnistuneena teoksena. Oli pitkään poissa soittimesta kunnes eräänä päivänä päätin koittaa joko se olisi ajan myötä parantunut. Olihan se. Ei se mitenkään vieläkään pärjää vertailuissa heidän edellisille tuotoksille (tähän en laske preCFH-aikakautta vaikka on sielläkin hetkensä), mutta loistavia biisejä silläkin kiekolla silti on. Soundit eivät ole kyllä ihan täydelliset. Tai itse asiassa se juuri siinä mättääkin kun ne on liian kliiniset. Kääpiö! |
Tunttone 31.05.2006 22:32:32 | |
---|
Eikös Pantera 4 pitäis kans tulla?? Pitääkö tuo paikkansa? Oisko se nyt sitte RTS ajalta?
tissit |
Super-Jari 31.05.2006 22:33:39 | |
---|
Mun pitää varmaan sitten antaa tuolle levylle vaan aikaa. |
Valdemar 01.06.2006 00:28:44 | |
---|
Mun pitää varmaan sitten antaa tuolle levylle vaan aikaa. Todellakin, on se vaan niin helevetin kova levy. Let that paranoia cut my head off |
Fucker 01.06.2006 18:59:28 | |
---|
Nii kuis se Dimevision,onks siinä täysin samaa matskua ku homevideoissa vai ennennäkemätöntä häh täh mitääh..?Onko tiatoo porukalla ja yleensäkin juttua kyseisestä dvd:stä? |
jussiohman 01.06.2006 19:04:03 | |
---|
Dime oli ehkä kovin metallikitaristi ever, vaikken isommin mitään autokolari musiikkia kuuntelekkaan. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |