Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 534 35 36 37 38131 132 133 134 135
BMF
04.09.2006 11:38:10
No en todellakaan revi..mulle nyt on ihan sama kestääkö Tompan ääni keikalla jonkun lauseen loppuun vai ei...Ihmettelen vaan, kuinka joku jaksaa moisia asioita edes etsiä tai huomaa tollasta..

No, eipä tässä kukaan virheitä soitossa/laulussa ole "etsinytkään" ja topichan oli yleistä keskustelua. Niin ikään ei tässä huomautuksessa ollut mitään kummallista. :)
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Jööhannes
04.09.2006 14:20:10
No en todellakaan revi..mulle nyt on ihan sama kestääkö Tompan ääni keikalla jonkun lauseen loppuun vai ei...Ihmettelen vaan, kuinka joku jaksaa moisia asioita edes etsiä tai huomaa tollasta..

Ihme pelleilyä nostaa tälläinen metakka yhdesta sivuhuomautuksesta. Niin, ja ei niitä tosiaan kukaan ole ollut "etsimässä", sen ikään kuin voi kuulla muutenkin.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Ben_D
04.09.2006 14:22:39 (muokattu 04.09.2006 14:26:32)

Ihme pelleilyä nostaa tälläinen metakka yhdesta sivuhuomautuksesta. Niin, ja ei niitä tosiaan kukaan ole ollut "etsimässä", sen ikään kuin voi kuulla muutenkin.

Hernepalon voi ikäänkuin repiä kärsästä veks. Slayer ikäänkuin on ehkä kovin ikäänkuin livebändi...kaikista "puutteista" huolimatta.

Tai näin ikäänkuin olen sitä mieltä, että livenä jyrää.
http://www.fiercemetal.org
Jööhannes
04.09.2006 14:48:57 (muokattu 04.09.2006 14:49:57)
Tai näin ikäänkuin olen sitä mieltä, että livenä jyrää.

Sen uskon, mutta livenä sen pääsen todistamaan ikään kuin vasta marraskuun 12. päivä :)
Roitto
04.09.2006 15:04:43
Sielä pitissä mitään kuule :D
Yhden miehen Fight Club
Jööhannes
04.09.2006 15:23:09

Sinne en ikävä kyllä pääse, kun ei keretty hankkimaan kenttälippuja.
lucbass
06.09.2006 20:48:46

Sinne en ikävä kyllä pääse, kun ei keretty hankkimaan kenttälippuja.

hah mä sain kenttäliput hesaa vielä kello 12.30:P mut pittii en tiiä uskaltaako. saattaa olla vähä turhan rajua meininkiä.:D ainaki pitää kokeilla.
no eivaa...
Supernaut
07.09.2006 13:33:37
Tiedoksi ihmisille, että Helsingin Music Hunterissa on Slayer-levyt tarjouksessa 9,90e/kpl! Tilasin juuri kotiin kuljetettuna Reign In Bloodin, joka oli loppunut hyllystä. Maksoin siitä 11 euroa.
If the sun refused to shine, I would still be loving you. When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You)
samuxul
07.09.2006 15:24:19

Tiedoksi vaan että ne on joka paikassa (ainakin melkeen) tarjouksessa. Paitsi uusin ja kaksi ensimmäistä.
rässiä
Emplate
08.09.2006 17:20:39

Juu, itsekin sain vihdoinkin haettua Jäänsärkijästä Reign In Bloodin. Ollut ties kuinka kauan ostoslistalla, mutta aina sitten tullut ostettua niitä halvempia levyjä. Oli kyllä todellinen ilon päivä, kun huomasi, että nuo kaikki klassikot lähtevät niin halvalla.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Ziggy Bubba
09.09.2006 04:37:14

Mietin tuossa jokin hetki sitten, notta miksi Slayer julkaisee vielä uusia levyjä. Enpä löytänyt järkevää vastausta, ellei uuden kiertueen käynnistystä lasketa.

Uusin lätty on kyllä kovin väsähtänyttä ja ennaltaan tuttua, Jeesus ei kai sit digaile :P
www.mikseri.net/sigkk My musique
MV
09.09.2006 11:38:38
Mietin tuossa jokin hetki sitten, notta miksi Slayer julkaisee vielä uusia levyjä.

Oiskohan mitenkään mahdollista, että tykkäävät tehdä uutta musiikkia?
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
ötzi
19.09.2006 19:35:35
anteeksi nyt "vanhan" keskustelun nostamisesta mutta mutta..

Tosiaan tulin ajatelleeksi että millä kamoilla araya soittaa? ESP signature bassona mutta miten efekti/vahvistin puoli? keikoilla ei näy muuta kun kingin ja hannemanin marsumuurit.
Ja tänään kuuntelen jokaisen omistamani slayer levyn alusta loppuun.
Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna
Julmettu
19.09.2006 20:23:41 (muokattu 19.09.2006 20:23:57)
anteeksi nyt "vanhan" keskustelun nostamisesta mutta mutta..

Tosiaan tulin ajatelleeksi että millä kamoilla araya soittaa? ESP signature bassona mutta miten efekti/vahvistin puoli? keikoilla ei näy muuta kun kingin ja hannemanin marsumuurit.
Ja tänään kuuntelen jokaisen omistamani slayer levyn alusta loppuun.

Eikös Araya vetäny ainakin aikanaan suoraan linjaan? Siis PA:n kautta suoraan, joku säröhörpötin välissä.
-JiiTee-
20.09.2006 18:40:46

Niinkö? Itestä taas on aina tuntunu että siinä pari metrii eturivistä taaksepäin on parhaat soundit (jäähallikeikoilla siis). Tuntuu et siellä miksauspöydän edustalla alkaa jo liikaa se iso tila sotkemaan sitä soundia, vaikka se monien rokkipoliisien lempimesta onkin.

Toisaalta mitäpä noista, eipä Slayerin keikalle varsinaisesti lähtä musaa kuuntelemaan, vaan hakemaan sitä maailmanlopun fiilistä siitä lavanedustan hikisestä läski/tukkavuoresta. Pääasia että volaa on riittävästi ja nestetasapaino kondiksessa...
EYESCREAM -rocks.
Jmvk
21.09.2006 00:26:16
Ens viikolla Christ Illusion levy saapuu.

Mitäköhän settiä sieltäkin saapuu.. Cult biisin oon jo kuullu ja vaikuttaa ihan jees levyltä tuon perusteella.
vihreen nortin lopetus on valmistettu
ötzi
21.09.2006 02:08:53
Ens viikolla Christ Illusion levy saapuu.

Mitäköhän settiä sieltäkin saapuu.. Cult biisin oon jo kuullu ja vaikuttaa ihan jees levyltä tuon perusteella.

et tule pettymään, tai ainakaan minä en pettyny. on siellä ehkä pari huonoo kappaletta mutta kokonaisuus on taattua slayer laatua!
Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna
Jööhannes
21.09.2006 17:03:03
et tule pettymään, tai ainakaan minä en pettyny. on siellä ehkä pari huonoo kappaletta mutta kokonaisuus on taattua slayer laatua!

Njoo, on siellä jokunen täytebiisikin. Ainakin Consfearancy. Eikä Catalystkään kaikilta osin mitenkään huippunerokas ole (lähinnä meinaan sitä introriffiä). Mutta ei ne millään tavoin huonoja kyllä ole, ennemminkin ne voisi laskea siihen "ihan tykin biisin" tasolle :)
mikko1
22.09.2006 23:57:12
Juu, itsekin sain vihdoinkin haettua Jäänsärkijästä Reign In Bloodin. Ollut ties kuinka kauan ostoslistalla, mutta aina sitten tullut ostettua niitä halvempia levyjä. Oli kyllä todellinen ilon päivä, kun huomasi, että nuo kaikki klassikot lähtevät niin halvalla.

Sama. En muista olenko tästä jo sanonut, mutta nuo alennukset ovat kyllä kulttuuriteko. Slayeriä hyllyyn!!!
Rotgut
29.09.2006 14:08:02
Joo, itsekin oon hommannu nyt noita vanhoja levyjä kun halvalla on saanu. Reign in Blood ja Seasons on jo, South of Heaven ja Divine Intervention pitäis vielä hankkia.

Tällasen vaan huomasin kun kuuntelin Reigniä ja Seasonssia peräkkäin, et Seasonssin kitarasoundit on ihan älyttömän paljon lussummat. Onks kukaan muu huomannu saman? Biisimateriaali Seasonssilla on rautaa, mutta jotenki ne ei iske samalla tavalla kun kitarat ei oo niin hyökkääviä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)