lxi 10.12.2007 00:53:38 | |
---|
paypalista oon kuullu huonoa.... Millaista huonoa? Hyvin toimii. |
Torniojaws 10.12.2007 01:16:55 | |
---|
niin, mutta luottokorttia en omista ja tuosta paypalista oon kuullu huonoa.... Visa Electron toimii oikein hyvin tuolla. |
Milkop 10.12.2007 12:35:35 | |
---|
Visa Electron toimii oikein hyvin tuolla. Ai toimii? Voi minkä teit, tämähän tietää suhteellisen välitöntä rahanmenoa :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
tommijk 10.12.2007 13:09:25 | |
---|
Visa Electron toimii oikein hyvin tuolla. Riippuu kai pankista. Eikös se ollut nordealla vain tämmönen ominaisuus..? |
Torniojaws 10.12.2007 14:12:20 (muokattu 10.12.2007 14:14:09) | |
---|
Riippuu kai pankista. Eikös se ollut nordealla vain tämmönen ominaisuus..? Kyllä se nykyisin pitäisi onnistua kaikilla. Se oli joskus 2002 kun se ei toiminut vielä kunnolla. Nordea ja Sampo kuitenkin toimivat lähes 100 % varmuudella missä vain, Osuuspankki on epävarmempi. Season of Mistin verkkokauppa ja Ranskan Amazon ovat ainoat paikat jossa oma Nordean Electron ei ole toiminut. Kaikkialla muualla (toistakymmentä eri nettikauppaa) on toiminut täysin normaalisti. |
vt1100 10.12.2007 15:12:09 | |
---|
Jees, tuli tuossa kotimatkalla tykitettyä Earth Dayta oikein huolella, kumman piristävä vaikutus :-) And music? It's just entertainment folks. |
Askorbiinihappo 10.12.2007 15:43:51 | |
---|
Hitto, tuli niin pakottava tarve rupee taas soittaan SYLiä että pistin eilen toisen kitarani tuohon avoimeen C:hen. No eihän siinä mitään, mutta kitarassa on 10-46 setti, arvatkaa onko alin C HIEMAN spagetti? Heh. Koko päivän olen harjoitellut All Hail The New Fleshia ja Aftermathia. Flesh meneekin jo aika jees, mutta onko täällä kauhean monta ihmistä, jotka saavat Aftermathin menemään? "Kivaa" harjoitusta plekukädelle. Joka kerta kun olen sen kokonaan soittanu, tai ainakin yrittänyt soittaa, niin on vasuri(niin olen siis vasuri) ollut aika hellänä lopussa. Kivoja noi gallopit siinä keskellä biisiä. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
Hipelius 10.12.2007 15:58:46 | |
---|
Kivoja noi gallopit siinä keskellä biisiä. Noitahan voi vedellä sillä tavalla, kuin Devin ja Jed DVD:llä
E:---------------- C:---------------- G:---------------- C:---------------- G:-00--00--00--00- C:0---0---0---0--- DDU DDU DDU DDU http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
vt1100 10.12.2007 17:45:32 | |
---|
No niin, kokoelma täydentyi Infinityllä ja samalla täytyyi Swampin korttikin joten Ocean Machines taitaa olla sitten freebee kunhan saavat ko levyä taas varastoon :-) Aika pahasti on Devinvirus iskeny, en kyllä valita kun pitkästä aikaa on oikeasti innoissaan jostain musiikista. |
jigsore 10.12.2007 23:38:19 | |
---|
Visa Electron toimii oikein hyvin tuolla. No huhhuh. Ja rahan menoa ei voi estää. Asses In Your Mouth |
pehko 11.12.2007 11:16:52 | |
---|
Visa Electron toimii oikein hyvin tuolla. jasssooooo...hyvä tietäääää....osuuspankki tosin mulla. "From this far away, it kind of looks like rain." |
Ali 11.12.2007 13:45:59 | |
---|
Toimii toimii, kas kun maailmanhistorian kovin äänite sattuu olemaan :) Perskeles, kun on vaan "talvi", niin ei pysty kuunteleen. Kesälevy tuo on ainakin minulle. Noh loskakelillä vois vaikka pitkästä aikaa pyöräyttää vähän SYLiä soimaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Kirjoitus virhe 14.12.2007 13:47:49 | |
---|
Hittolainen. Oon "hiljattain" seonnu ihan lopullisesti Devinin puuhailuihin. Joskus Love? videon kattelin ja ajattelin josko alien levyyn tutustuisi. Puolessa välissä oli pakko painaa stopille kun tunnemyrsky oli suht voimakas. Silti tunnin kuluttua oli pakottava tarve kuunnella lisää.. lisää.. ja lisää. Soolo tuotantoon suhtauduin skeptisesti alkuun mutta Accelerated evolution räjäytteli pään lopullisesti. Nyt ei taida ollakkaan yhtään päivää jotten olisi jotain Devinin sähellystä kuunnellut. Ja kuitenkin paranee paranemistaan. En uskonut että teini vuosien jälkeen enää sanoisin että olisin jonkun bändin/artistin fani mutta nyt on pakko myöntyä. Miehen täytyy olla nero! |
vt1100 15.12.2007 09:33:48 (muokattu 15.12.2007 09:35:26) | |
---|
Hittolainen. Oon "hiljattain" seonnu ihan lopullisesti Devinin puuhailuihin. Joskus Love? videon kattelin ja ajattelin josko alien levyyn tutustuisi. Puolessa välissä oli pakko painaa stopille kun tunnemyrsky oli suht voimakas. Silti tunnin kuluttua oli pakottava tarve kuunnella lisää.. lisää.. ja lisää. Soolo tuotantoon suhtauduin skeptisesti alkuun mutta Accelerated evolution räjäytteli pään lopullisesti. Nyt ei taida ollakkaan yhtään päivää jotten olisi jotain Devinin sähellystä kuunnellut. Ja kuitenkin paranee paranemistaan. En uskonut että teini vuosien jälkeen enää sanoisin että olisin jonkun bändin/artistin fani mutta nyt on pakko myöntyä. Miehen täytyy olla nero! Joo, itsekin olen tässä noin parin kolmen viikon aikana hommaillut 7 Townsendin levyä ja nyt alkaa kyllä henkilökohtaiset suosikit löytymään noista: Terria, Accelerated Evolution, Synchestra ja Ziltoid muodostavat kärkinelikon. Ocean Machine on ihan ok, Infinity outo ja vielä kuuntelut kesken. Physicist pitää kyllä selkeintä perää tässä seitsikossa, ei mitenkään kovin vahvaa settiä... Nyt alkaa kiinnostamaan kerätä myös puuttuvat SYL levyt, Alien ja The New Black löytyy ennestään. Alien on kyllä nimensä veroinen levy, karua on vääntö. Ja samaa sanoisin tuosta fanittamisesta, harvemmin on kiinnostanut näin paljon myös ihminen musiikin takana. Youtubesta onkin hauska katsella Devinin live-esiintymisiä, melkoinen humoristi :-) |
pehko 15.12.2007 11:14:02 (muokattu 15.12.2007 11:17:20) | |
---|
Joo, itsekin olen tässä noin parin kolmen viikon aikana hommaillut 7 Townsendin levyä ja nyt alkaa kyllä henkilökohtaiset suosikit löytymään noista: Terria, Accelerated Evolution, Synchestra ja Ziltoid muodostavat kärkinelikon. Ocean Machine on ihan ok, Infinity outo ja vielä kuuntelut kesken. Physicist pitää kyllä selkeintä perää tässä seitsikossa, ei mitenkään kovin vahvaa settiä... Nyt alkaa kiinnostamaan kerätä myös puuttuvat SYL levyt, Alien ja The New Black löytyy ennestään. Alien on kyllä nimensä veroinen levy, karua on vääntö. Ja samaa sanoisin tuosta fanittamisesta, harvemmin on kiinnostanut näin paljon myös ihminen musiikin takana. Youtubesta onkin hauska katsella Devinin live-esiintymisiä, melkoinen humoristi :-) Ocean Machine = loistava Infinity = loistava Physicist = loistava Terria = loistava Accelerated Evolution = loistava Synchestra = loistava Ziltoid =loistava City = loistava SYL = loistava Alien = LOISTAVA New Black = loistava ja...kyllä Heavy as a Really Heavy Thingiltäkin löytyy muutama todella kova veto. Devin on parhautta. Ei siitä mihinkään pääse. Jos vielä lainataan tähän Devin pätkä jolle repeää Alien dvd:llä aina: "If you drive by a car accident you think "Man, those people are really fucked". And if it's produced well enough, you can actually hear how fucked they are" HAHA "From this far away, it kind of looks like rain." |
carnation 15.12.2007 16:56:01 | |
---|
Ocean Machine = loistava Infinity = loistava Physicist = loistava Terria = loistava Accelerated Evolution = loistava Synchestra = loistava Ziltoid =loistava City = loistava SYL = loistava Alien = LOISTAVA New Black = loistava ja...kyllä Heavy as a Really Heavy Thingiltäkin löytyy muutama todella kova veto. Noinhan se kyllä suurinpiirtein menee, pakko myöntää. Mutta tuosta The New Blackista olen sitä mieltä, että se vitsi ja hevikliseiden ja miehisen uhon "hauska" alleviivaus meni jo siihen pisteeseen, ettei enää oikein jaksanut edes naurattaa. Toki levy peittoaa monet kilpakumppaninsa reippaalla otteellaan, mutta Devinin omaan diskografiaan suhteutettuna The New Black on hieman väljähtänyt tuotos ja enemmän tai vähemmän pettymys, varsinkin jos johonkin Cityyn tai Alieniin verrataan. Ja onhan siinä joitain kevyesti SYL:in huonoimpia biisejä. Hope, Fucker ja Antiproduct ovat jo tosi heikkoja esityksiä. Lipsuu se välillä nerollakin. Silti Devinissä kiehtoo se koko ihmiselon kirjo: on mielipuolista räyhäämistä, vavahduttavaa elegiaa, onnellisuutta ja auringonsäteitä sekä todella infantiilia hölmöilyä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
ANtTIKRISTUS 15.12.2007 17:07:17 | |
---|
Pistinpä triidin innoittamana Terrian pauhaan. Pakko kyllä todeta, että vieläkin n miljoonan kuuntelun jälkeen tältä levyltä löytyy uusia puolia. Devinin käyttämä maalailu ja todella monipuolinen ja monikerroksinen äänimaisema on kyllä mukavaa kuunneltavaa. Ja siihen kun lisätään kys herran laulutaidot, ei voi todeta kuin että lähes täydellinen levy tämä kyllä on. Oikein kun keskittyy, niin huomaa aina sellaisia asioita jotka edellisillä kerroilla on jäänyt noteeraamatta. Ja kokonaistunnelma on tällä levyllä aivan loistava. Painotan vielä sitä tunnelmaa, jotenkin tosi rauhaisa ja avara fiilis tästä levystä välittyy. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Strutsi 15.12.2007 18:45:21 | |
---|
Pistinpä triidin innoittamana Terrian pauhaan. Pakko kyllä todeta, että vieläkin n miljoonan kuuntelun jälkeen tältä levyltä löytyy uusia puolia. Devinin käyttämä maalailu ja todella monipuolinen ja monikerroksinen äänimaisema on kyllä mukavaa kuunneltavaa. Ja siihen kun lisätään kys herran laulutaidot, ei voi todeta kuin että lähes täydellinen levy tämä kyllä on. Oikein kun keskittyy, niin huomaa aina sellaisia asioita jotka edellisillä kerroilla on jäänyt noteeraamatta. Ja kokonaistunnelma on tällä levyllä aivan loistava. Painotan vielä sitä tunnelmaa, jotenkin tosi rauhaisa ja avara fiilis tästä levystä välittyy. Terria on kyllä ehkä parhaita kesälevyjä mitä tiedän. Levyllä tunnelma on huipussaan ehkä Canada -biisin kohdalla. Rauhaisa ja avara kuvaa aika hyvin tunnelmaa. Minulla ainakin hyökyy yli sellainen hyvänolontunne tuosta biisistä toisinaan. Äh, ei sitä osaa sanoiksi pukea :D |
gorgonoidi 16.12.2007 15:44:04 (muokattu 16.12.2007 15:46:52) | |
---|
|
mungiisi 16.12.2007 15:58:52 | |
---|
Destroy Erase Improve |