Meadow 27.02.2009 14:42:53 (muokattu 27.02.2009 14:43:14) | |
---|
rakula: mikäs tän piisin nimi on? jostain syystä mulla ei myspace toimi A Shade of Gray. |
Dunga 27.02.2009 15:04:18 | |
---|
mamaze: Tuo vokalisointi oli aika oudon kuuloista, ihan hiiren verran siinä ja siinä sopiiko tohon biisiin. Tulee lähinnä mieleen 15-v teinipoika tuosta laulusta, ei voi mitään. War... war never changes. |
Rhapa 27.02.2009 15:07:19 (muokattu 27.02.2009 15:07:53) | |
---|
Void: Tulee lähinnä mieleen 15-v teinipoika tuosta laulusta, ei voi mitään. En mäkään diggaa. Vaikka Ari on hyvä laulaja, niin jokin tässä tökkii. Ehkä yritetään haukata liian suurta palaa, kun pitäisi keskittyä siihen mitä osaa. Antaa sen laulun tulla itsestään eikä haeta liikaa vaikutteita ja anneta niiden ohjata täysin sitä hommaa. Ari ei vain yksinkertaisesti sovi heviin. End of mielipide. Toivoton tapaus. |
mungiisi 27.02.2009 15:24:14 | |
---|
Hieman pettymys tämä A Shade Of Gray. Hyviä riffejä siellä täällä, mutta ei vaan tunnu toimivan... Täytyy kuunnella muutama kerta uudelleen. Päällimäisenä fiiliksenä jäi kuitenkin se, että aivan kuin Ari koittaisi imitoida James Hetfieldia. Korviini kuulosta aika samalta kuin Hetfield Metallican ensimmäisellä levyllä. |
Jööhannes 27.02.2009 15:41:42 | |
---|
Minä olin erittäin positiivisesti yllättynyt lauluista. Oikeasti omanlainen soundi. Biisikin oli toimiva. Veikkaan että jos tämä biisi olisi sattunut olemaan ensimmäinen sinkku ja laulaja olisi pidetty vielä nimettömänä, niin porukan reaktiot olisivat aivan erilaisia. |
rakula 27.02.2009 16:25:36 | |
---|
kyllä iskee ihan kivasti, ehkä vähän väkisin väännetyn kuulonen toi arin roso äänessä, mutta biisi toimii mukavasti. Ei voi lähtee jos on tullu |
Simo78 27.02.2009 16:39:50 | |
---|
Parasta Arskaa mitä mä olen kuullut. Ei voi mitään ihan hyvä biisihän tämä oikeastaan on. Kyll tän ois pitänyt olla se eka sinkku, eikä sen surkean suckerpunchin:-D. Kyllä tää taitaa sittenkin olla voittava veto sekä Arskalle, että Amoralille. Luulenpa, että tällä on mahista päästä keskieurooppaa valloittamaan, mikä ei Arin soololta onnistu. Eikä Amoralilta ilman Aria? Positiivinen yllätys mulle!! |
JamesHetfield 27.02.2009 16:41:15 (muokattu 27.02.2009 18:59:39) | |
---|
rakula: kyllä iskee ihan kivasti, ehkä vähän väkisin väännetyn kuulonen toi arin roso äänessä, mutta biisi toimii mukavasti. Samoilla linjoilla. Tuo Ari alkaa kohta lähentelemään noilla säkkärihuudoillaan Kill 'em all:n aikaista Hetfieldin äännähtelyjä.:D tietysti nykyään liikutaan aika eri tasoilla musan tuotannossa soundillisesti, mutta...:) Anyone else? E: jahas täällä oli useampikin samaa mieltä jo asiasta... DAMAGING FALLOUT:
http://www.myspace.com/damagingfallout |
-J.- 27.02.2009 17:09:44 | |
---|
Onpahan Amoral ainakin kokenu muutosta. Noh, muuten en sanokkaan vielä mitään. Kunhan levy tulee uunista ulos. The weight of the world is of your chest.
Sentenced - Lower The Flags |
Snapo 27.02.2009 17:21:05 | |
---|
Rhapa: En mäkään diggaa. Vaikka Ari on hyvä laulaja, niin jokin tässä tökkii. Ehkä yritetään haukata liian suurta palaa, kun pitäisi keskittyä siihen mitä osaa. Antaa sen laulun tulla itsestään eikä haeta liikaa vaikutteita ja anneta niiden ohjata täysin sitä hommaa. Ari ei vain yksinkertaisesti sovi heviin. End of mielipide. Aamen. Plop plop plop... "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
Fintrollx 27.02.2009 18:09:20 | |
---|
mungiisi: Hieman pettymys tämä A Shade Of Gray. Hyviä riffejä siellä täällä, mutta ei vaan tunnu toimivan... Täytyy kuunnella muutama kerta uudelleen. Päällimäisenä fiiliksenä jäi kuitenkin se, että aivan kuin Ari koittaisi imitoida James Hetfieldia. Korviini kuulosta aika samalta kuin Hetfield Metallican ensimmäisellä levyllä. Mullekki tuli mielee toi Hetfield juttu, tol Arskan o kyl perkeleen ärsyttävä ääni mun mielest. Kyl rupee vituttaa kun miettii kuinka hyvää matskua tää uudempiki olis jos ois miehekkäämpi ääni laulajalla. |
nappero 27.02.2009 18:17:18 | |
---|
Simo78: Parasta Arskaa mitä mä olen kuullut. Ei voi mitään ihan hyvä biisihän tämä oikeastaan on. Kyll tän ois pitänyt olla se eka sinkku, eikä sen surkean suckerpunchin:-D. Kyllä tää taitaa sittenkin olla voittava veto sekä Arskalle, että Amoralille. Luulenpa, että tällä on mahista päästä keskieurooppaa valloittamaan, mikä ei Arin soololta onnistu. Eikä Amoralilta ilman Aria? Positiivinen yllätys mulle!! Komppaan jokaista sanaa. Terve ja heipähei! |
Lapaluu 27.02.2009 19:56:58 | |
---|
Void: Tulee lähinnä mieleen 15-v teinipoika tuosta laulusta, ei voi mitään. Sama täällä. Joku vertasi Hetfieldiin (80-luvun alkupuoli), mielestäni ei kuulosta yhtään samalta. Kuulostaa todella heiveröiseltä ja särö väkisinväännetyltä, ei yhtään munakkaalta. Arin vahvuus on mielestäni siinä sankarihevilaulussa, puhtaasti ja korkeelta. Tämä ei toimi. Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) ,,/ |
aalataur 27.02.2009 20:04:10 | |
---|
Kyllä vähän väkisin väännettyä tuo roso äänessä. Paremmalta kuulostaa ilman. MySpacessa genreksi oli muuten laitettu Metal/Rock/POP.. |
Werde 27.02.2009 20:14:46 | |
---|
Mullekki tuli mielee toi Hetfield juttu Tän lähemmäks Jumalanpilkkaa ei enää päästä. Ei sanat riitä kuvaamaan miten hirveältä tuo laulu kuulostaa, ja miten harmittaa kun kotomaan suosikkibändi aiheuttaa nykyisellään pelkkää myötähäpeää. http://www.myspace.com/bf4everband |
Baraka 27.02.2009 20:35:19 | |
---|
Ei sanat riitä kuvaamaan miten hirveältä tuo laulu kuulostaa, ja miten harmittaa kun kotomaan suosikkibändi aiheuttaa nykyisellään pelkkää myötähäpeää. Joo ihan samat fiilikset, soitto oli jees mut laulu ei kyllä oikein maistunu. Laskettiinko tää jo Ari Koivusen örinäks vai onko se vasta tulossa? Toivottavasti vasta tulossa... |
JamesHetfield 27.02.2009 21:13:42 | |
---|
Baraka: Joo ihan samat fiilikset, soitto oli jees mut laulu ei kyllä oikein maistunu. Laskettiinko tää jo Ari Koivusen örinäks vai onko se vasta tulossa? Toivottavasti vasta tulossa... Ei tuu kunnon örinää levylle... Tai en nyt päätäni pantiks pistä, mutta luotettavasta lähteestä kuultua. DAMAGING FALLOUT:
http://www.myspace.com/damagingfallout |
CanYouStayStill 27.02.2009 22:06:05 | |
---|
Tässä pari B-olutta ottaneena voisin sanoa tuosta uudesta biisistä sen verran, että voi perkele. Hyvä biisi, oikeasti itselleni potki perseelle, mutta ne Koivusen vokaalit tuhosivat sen kuin WTC-tornit... Hyvä biisi menty pilaamaan huonoilla lauluilla. Valitettavasti tämä on bändin suunta tulevaisuudessa. Toivottavasti joku coveroi koko tulevan levyn ja vetää kunnon murinoilla vokaalit läpi, sen levyn voisinkin ostaa. Mutta Koivusen vokaaleilla ei tuota pysty kuuntelemaan muuta kuin kyynel valuen. Yrittänyt olen, mahdollisuuden annoin, homma meni reisille. Tältä se vähän tuntuu. Sori tilitys ei oikein kännissä onnistu. |
jalmarus 27.02.2009 22:33:53 | |
---|
Tää uus on kyllä aika hyvä kappale, jostain syystä on alkanu toimii tällane rankempi meno niiku amoral ja uutuutena Best Friends Forever aika kovin. You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up. |
Röntgen-Jeesus 27.02.2009 22:40:33 | |
---|
Huh huh mitä soopaa. Tuo laulu on kyllä jotenkin niin luonnottoman kuuloista että.. Biisikin melko hengetöntä menoa. "Lets black some metal, shall we?" |