saturnzreturn 25.07.2005 14:45:54 | |
---|
toxicity myi kultaa suomessa perjantaina! my wallet's fat and so is my head |
shcircus 25.07.2005 15:08:54 | |
---|
toxicity myi kultaa suomessa perjantaina! ei se haittaa. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
saturnzreturn 25.07.2005 17:03:56 | |
---|
ei se haittaa. juuei my wallet's fat and so is my head |
meitu 25.07.2005 18:26:06 | |
---|
Mua haittaa. Nyt en voi enää kuunnellä Soadia kun niistä tykkää muutkin ku minä. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
SS Ameba 25.07.2005 18:44:49 | |
---|
Mua haittaa. Nyt en voi enää kuunnellä Soadia kun niistä tykkää muutkin ku minä. Paska säkä. Excuse me while I kill myself.Pastilli?
THV-Klubi #16 |
meitu 25.07.2005 19:27:57 | |
---|
Paska säkä. On. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Sahtimies666 26.07.2005 13:11:50 | |
---|
kyl niitten ekat demot menee viel ku ne ei osaa soittaa ja siin on paskemmat saundit... mut toi uus on ihan paskaa! ;) "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Antti90 26.07.2005 21:15:47 | |
---|
On mielipiteet vähän muuttunut kun kuuli Mezmerizeä. Pitänee kai tutustua ajan kanssa vanhaankin materiaaliin. Saatiin muuten keikalla juomat ilmatteeks ja ei tarvinnu maksaa mitään!
Pastilli? |
greshgurt 28.07.2005 14:09:18 | |
---|
Minä(kin) innostuin vasta nyt, Mezmerizen johdosta. Mielestäni (paljon) parempi kuin Toxicity. Tosin mielipide voi muuttua, kun tulee kuultua Toxicitya enemmän. Tuskin kuitenkaan. Tästähän innostui juuri omaperäisen laulu- ja soittotyylin ansiosta. Ja hyvistä sanoituksista ja loistavista sävellyksistä. Onneksi Mezmerizesta on karsittu turha HC pois, näin minä tykkään paremmin. Saas nähdä millainen Hypnotize on. Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää. |
dcln 28.07.2005 21:28:13 | |
---|
Helvatti, kyllä kolahti tää Mesmerize. Perkeleen hyvä levy. En ole ennen kauheesti SOAD:ia kuunnellu, mitä nyt toxicityä jonkun verran. Toxicity ei jotenkin auennu sillon, tosin en sitä kauheesti jaksanut kuunnellakaan. Chop Suey:ä nyt tuli tietysti jonkun aikaa luukutettu säännöllisesti, kunnes siihen kyllästyi täysin. Tarviipa hankkia toxicity uudestaan ja koittaa aukeisko se nyt. |
Basil79 29.07.2005 18:13:53 | |
---|
Toxicity on Mestariteos Mezmerize on hyvä teos |
strophe 29.07.2005 18:18:54 | |
---|
Kun ensimmäisen kerran kuulin SoaDia pari vuotta sitten, biisi taisi olla juurikin Chop Suey! ja se ei auennut sitten ollenkaan. Muistaakseni pidin ainoastaan siitä father, father-kohdasta. Nyt kun muutama kuukausi takaperin ostin Mesmerizen, niin ääni muuttui kellossa saman tien. En ollut antanut bändille sen ansaitsemaa mahdollisuutta. Tosin tuohon aikaan nappasi enemmän tuollainen deathmetalli, joten en oikein ymmärtänyt bändiä samalla tavalla kuin nyt. Onneksi löysin. Etenkin Toxicity on fantastinen. Helppoa kuin lapsen lyöminen! |
ten 29.07.2005 18:24:40 | |
---|
Kun ensimmäisen kerran kuulin SoaDia pari vuotta sitten, biisi taisi olla juurikin Chop Suey! ja se ei auennut sitten ollenkaan. Muistaakseni pidin ainoastaan siitä father, father-kohdasta. Nyt kun muutama kuukausi takaperin ostin Mesmerizen, niin ääni muuttui kellossa saman tien. En ollut antanut bändille sen ansaitsemaa mahdollisuutta. Tosin tuohon aikaan nappasi enemmän tuollainen deathmetalli, joten en oikein ymmärtänyt bändiä samalla tavalla kuin nyt. Onneksi löysin. Etenkin Toxicity on fantastinen. Osta se s/t! Kovin kova levy on se! Onki minut pois huonon musiikin parista! :) Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Lego 29.07.2005 18:31:44 | |
---|
Mun mielestä taas s/t on kohtalainen esitys, lukuunottamatta paria huippua (spiders esim.). Toxicity on taas jo ihan mahtavaa kamaa. Mezmerize on ehkäpä liian "löysä", niin biisimateriaaliltaan kuin soundeiltaankin. Hypnotizeä odotellessa.. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
moottorisaha 29.07.2005 19:15:10 | |
---|
Mun mielestä taas s/t on kohtalainen esitys, lukuunottamatta paria huippua (spiders esim.). Toxicity on taas jo ihan mahtavaa kamaa. Mezmerize on ehkäpä liian "löysä", niin biisimateriaaliltaan kuin soundeiltaankin. Hypnotizeä odotellessa.. Mielestäni Mezmerizella etenkin kitarasoundit ovat aivan helvetin hyvät. Harvoin on hevisäröissä noin hyvää crunchia. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Lego 29.07.2005 20:05:47 (muokattu 29.07.2005 20:07:11) | |
---|
Mielestäni Mezmerizella etenkin kitarasoundit ovat aivan helvetin hyvät. Harvoin on hevisäröissä noin hyvää crunchia. No se on se miten sen jokaisen korva kuulee. Mun mielestä taasen toxicityn soundit rockaa paremmin ja parempi chunka löytyy kitarasoundista. E. Mutta tarkennettakoon että mielestäni Mezmerize ei ole missään tapauksessa huono, soundiensa tahi biisiensä puolesta. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
slipkorn 30.07.2005 12:06:01 | |
---|
Tuleekohan nuo Holy Mountain ja Kill Rock 'n' Roll, joita ne livenäkin soittaa, Hypnotizelle? |
ydinaukio 30.07.2005 15:17:24 | |
---|
Mun mielestä taas s/t on kohtalainen esitys, lukuunottamatta paria huippua (spiders esim.). Toxicity on taas jo ihan mahtavaa kamaa. Mezmerize on ehkäpä liian "löysä", niin biisimateriaaliltaan kuin soundeiltaankin. Hypnotizeä odotellessa.. Minusta taas s/t on kepeästi niiden paras levy. Spiders on tosin levyn huonoin biisi. Karmeaa nu-metallia. |
meekz 30.07.2005 15:40:14 | |
---|
Tuleekohan nuo Holy Mountain ja Kill Rock 'n' Roll, joita ne livenäkin soittaa, Hypnotizelle? toivottavasti.... "kill rock n roll" on aika helvetin hyva mun mielest... aika "kevyen" kuulonen biisi mut ei se haittaa... lol "kill rock n roll" ei mitään järkee (yllätys!) "... and God said, you motherfucker ! you need to kill rock n roll and fuck all the pretty people" ja "rock n roll":han on kani/rusakko jonka daron vahingossa tappo ajaessaan sen yli vahingossa ja risti sen RocknRoll:iks. hahah in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
slipkorn 30.07.2005 16:02:01 | |
---|
Kuuntelin tuota Holy Mountainia jotain 2 minuuttia alusta, mutten sitten halunnut enempää, koska en halua hirveästi etukäteen kuulla tuota Hypnotizea. Hyvältä se kyllä kuulosti. |