Aihe: Queensryche
1 2 3 4 533 34 35 36 37 38
doktorkoo
08.03.2023 22:01:47
kupteri: Juu, Teatria on jo purettu. Kolmioraide jyräsi yli

Ei mikään supersuosittu Geoffi tunnu olevan.

Jaa, enpä ollu kuullu Teatrian purusta :o

Kyllä tää YO-talo lopulta aika täyteen tuli. Tosin Geoff sanoi että pienin paikka missä he on soittaneet...

Väliaika, Rage soitettu
-Geoffin äänessä on kyllä rajoitteita, muka laulaa muttei kuulu ääntä, esim infra redistä kuului vain red. Toisaalta esim I will remember kulki todella hyvin
-joko bändillä ei ole ihan biisit hallussa tai sitten ottavat vapauksia. Pieniä eroja siellä täällä, ja välillä tuntuu karkaavan käsistä. Olis varmaan löytyny tusina parempaa cover-bändiä, jos sitten sellaista edes halusi?
- mutta positiivisen puolella toistaiselsi kokonaisuus!
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
kupteri
08.03.2023 22:28:57

doktorkoo: Jaa, enpä ollu kuullu Teatrian purusta :o

Sehän tässä on "hauskaa", että originaali Teatria (Atrian lihanpakkaamo) purettiin jo 2014, ehti toimia siinä 20052013. Sitten ne sai uuden hallin (entinen Stark) ja siellä oli geimit 2018-2022. Toki tossa korona aiheutti ns. säätöä, mutta isona paikkana siellä oli aitauksia sisällä (oma narikka, WC:t ja baaritiski joka lohkolle), kaikille istumapaikat jne. eli jotenkin kai ne sitkutteli. Ja tuo siis on laitettu mataksi viime vuoden aikana.

Eli kaikki isot hallit puretaan. Ekan paikalle tuli kerrostaloja ja toinen piti purkaa että siihen saa kolmioraiteen satamaan.

Odotellessa sitä ihan uutta Teatriaa minkä pitäis tulla Hietasaareen ihan Nallikarin läheisyyteen. Sekin projekti taitaa olla myöhässä.
doktorkoo
08.03.2023 23:44:44 (muokattu 09.03.2023 17:49:39)
Toinenkin puoliaika takana. Minusta Geoffin ääni toimi tässä paremmin, mutta biisit ei ole ehkä ihan niin haastavia Empirellä. Ja mulle tämä levy ei ole niin maistuva, ykkösenä Della brown ja kakkosena Empire. Loppu on minusta vähän tasapaksua huttua, erityisesti 3 viimeistä biisiä. Myös fonia Geoff tuuttasi.

Jatkoajalla tuli yleisön pyynnöstä Queen of the reich, jonka alkukiljaisun Geoff hanskasi yllättävän hyvin. Muutenkin biisi kulki komeasti.
Taas mentiin pois lavalta, tällä kertaa näytti että viimeisen kerran, joten en jäänyt seuraamaan kuinka kävi.

Edit: se mun piti vielä sanoa, että eka puoliaika meni hiukan yrmynä, mutta toiseen settiin Geoff jo innostui silmin nähden; ilmeisesti yleisön vahva läsnäolo vaikutti.
Ekan setin alkuun taas oli vähän turha katkerankuuloinen kommentti: "I apologize if I spit or sweat or (something else) on you in the front row" tai jotain sinnepäin
Stoalainen
10.03.2023 13:29:06
Helvetin hieno keikka Turussa. Miten vanhasta äijästä lähtee nykyäänkin tollanen ääni. Hyvin väkeäkin paikalla ja fiiliksessä mukana, kuus kautta viis.
Times like these I learn to live again.
ruma
10.03.2023 15:38:58
Stoalainen: Helvetin hieno keikka Turussa. Miten vanhasta äijästä lähtee nykyäänkin tollanen ääni. Hyvin väkeäkin paikalla ja fiiliksessä mukana, kuus kautta viis.

Tämä kiteyttää homman hyvin.
Ehdottomasti ehkä.
Secreterial
12.03.2023 01:41:29
Huhhuh, olipa Tate iskussa! Ihan jäätävän kova setti Oulussa! Odotin paljon, mutta sain enemmän, oli kyllä kova ja hittejä tuli mukavasti
"I never bluff" - Cordell Walker
Stoalainen
12.03.2023 04:36:25
Secreterial: Huhhuh, olipa Tate iskussa! Ihan jäätävän kova setti Oulussa! Odotin paljon, mutta sain enemmän, oli kyllä kova ja hittejä tuli mukavasti

Tuliko Operation Mindcrime?
Times like these I learn to live again.
delarco
12.03.2023 15:22:02 (muokattu 12.03.2023 15:25:00)
Stoalainen: Helvetin hieno keikka Turussa. Miten vanhasta äijästä lähtee nykyäänkin tollanen ääni. Hyvin väkeäkin paikalla ja fiiliksessä mukana, kuus kautta viis.

Kompaan kans vahvasti! Oli paras veto, niistä kolmesta kerrasta, mitä oon RFO/Empire - setin nähny. Harmittamaan jäi se, että ei tullu lähdettyä Ouluun, jossa kai? eri setti. :)

Hyvä fiilis keikalla, mukavia ihmisiä yleisössä.

Terkut sille, jonka kanssa juttelin hetken istumaosastolla (sulla oli samanlainen QR paita), jos satut olemaan täällä jäsenenä.
lmu2002
14.03.2023 10:44:10
Kävin hesoissa ja turussa. Mies oli huomattavasti puheliaampi äänivallissa. Mutta itse keikka onnistui paremmin turussa ja soundi oli oikein komeassa balanssissa. Äänivallissa kuului liikaa degarmoa nauhalta.

Hienoa että se nykyään yrittää vetää lähes joka nuotin. Ollut huomattavasti laiskempi aiemmin. Rajoillahan se menee kaiken aikaa mutta minusta rage onnistui selvästi paremmin kuin empire puolisko.
kyseinen
14.03.2023 22:13:00
lmu2002: Hienoa että se nykyään yrittää vetää lähes joka nuotin. Ollut huomattavasti laiskempi aiemmin.

Oiskohan sillä leikkauksella jotain tekemistä asian kanssa, jos on paremmassa kondiksessa nyt?
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Secreterial
15.03.2023 19:53:07
delarco: Kompaan kans vahvasti! Oli paras veto, niistä kolmesta kerrasta, mitä oon RFO/Empire - setin nähny. Harmittamaan jäi se, että ei tullu lähdettyä Ouluun, jossa kai? eri setti. :)

Oulussa oli hits from Warning ja Operation Mindcrime. Alunperin piti olla nämä levyt kokonaisuutena, mutta samana päivänä tuli tiedote, että koska keikkoja jouduttiin siirtämään ja taustabändi on vaihtunut, niin eivät soita kokonaisuudessaan vaan tommonen "best of" + muilta levyiltä biisejä setti sieltä tuli.

Toimi kyllä ihan hyvin noinkin, varsinkin, kun Oulussa paikka oli melko pieni ja lava melko olematon (entinen Hevimesta kyseessä...)
delarco
15.03.2023 21:00:30
Secreterial: taustabändi on vaihtunut

Mielenkiintosta...
Voin olla väärässä, mutta mun mielestä samalla miehityksellä ovat vetäneet reilu 3 vuotta.
Secreterial
17.03.2023 19:44:39
delarco: Mielenkiintosta...
Voin olla väärässä, mutta mun mielestä samalla miehityksellä ovat vetäneet reilu 3 vuotta.

Vähän ontuvalta selitykseltähän tuo muutenkin vaikutti, luulis, että ammattimiehet parin levyn biisit oppii melko nopeasti soittamaan.
doktorkoo
19.03.2023 18:50:45 (muokattu 19.03.2023 18:52:11)
delarco: Mielenkiintosta...

aika vähän oot väärässä, tässä kuvia Tampereen 2020 keikasta, aika samoilta ukoilta näyttää:
https://kaaoszine.fi/dramaattisen-t … haltioitumaan-tampereella-5-2-2020/
doktorkoo
30.09.2023 16:38:26
sehän on herra Tate mukana Raskasta joulua -kiertueella ainakin Tampereen keikalla!! :o

Aamulla luin mainoksen ja meinasin tukehtua aamukahviin
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/6237152
Regalis Apertura
02.10.2023 18:30:26
doktorkoo: sehän on herra Tate mukana Raskasta joulua -kiertueella ainakin Tampereen keikalla!! :o

Aamulla luin mainoksen ja meinasin tukehtua aamukahviin
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/6237152

Öö onko tuo myöhästynyt aprillipila vai onko tuo ihan oikeasti jollakin ilveellä (rahoituksellako vai "kun kaverit pyysivät mukaan"-hengessä peräti ilmaiseksi) saatu mukaan?
Ikkeri
02.10.2023 19:16:32
Regalis Apertura: Öö onko tuo myöhästynyt aprillipila vai onko tuo ihan oikeasti jollakin ilveellä (rahoituksellako vai "kun kaverit pyysivät mukaan"-hengessä peräti ilmaiseksi) saatu mukaan?

Mieshän on Suomessa omilla keikoillaan marraskuun lopussa, joten ei tuo nyt varmaan ylitsepääsemätön temppu oo ollut.
Regalis Apertura
03.10.2023 19:58:02
En ole ihan perillä Raskasta Joulua-touhuista joten kysyisin onko ulkomaalaisiakin ollut mukana aiemminkin?
Icy-Sun
03.10.2023 21:59:35
Regalis Apertura: En ole ihan perillä Raskasta Joulua-touhuista joten kysyisin onko ulkomaalaisiakin ollut mukana aiemminkin?

Bernie Shaw on joskus muutama vuosi sitten käynyt laulamassa.
kupteri
03.10.2023 22:14:17

Regalis Apertura: En ole ihan perillä Raskasta Joulua-touhuista joten kysyisin onko ulkomaalaisiakin ollut mukana aiemminkin?

Olikohan Elize Ryd kans? Tainnu laulaa levyllekin enkuksi ja ruotsiksi muutaman biisin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)