Aihe: Exodus
1 2 3 4 531 32 33 34 3541 42 43 44 45
Maardi
21.09.2007 22:37:06
Luojan kiitos Exoduksella on albumi nimeltä Pleasures of the Flesh.

Ohan siinä muutamat aika kovat, mutta ei Exodus oo omasta mielestäni onnistunu vääntämään ku yhen todellisen napakympin (levykokonaisuuden siis). Se onkin tosin sitten sen tasonen että korvaa muutaman heikommankin levyn, hehe.

Tuo toinen uusi biisi oli jo pikkasen lupaavampi ku ripuli act, mutta ei noitten perusteella kyllä vielä mihinkään levyyn uskaltais sijoittaa. Toivottavasti ei ole Garyn riffikynästä katkennu terä lopullisesti.
Ben_D
21.09.2007 22:56:13

Toivottavasti ei ole Garyn riffikynästä katkennu terä lopullisesti.

Ei ole...Bedlam ja se toinen olivat paaaaljon kovempia kun nämä kaksi, IMO.
aarghto
22.09.2007 00:40:20

Tää uus biisi kuulostaa kyllä hyvältä. Dukesin vokalisointikin on saanut vähän uusia ulottuvuuksia ja huuto on vittumaisemman kuuloista kuin edellisellä lätyllä.
There is no hell. There is only France.
Aegis
23.09.2007 12:25:49
Harmi kun ei bändien levyjä voi enää odottaa kauppaan ja sitten tarkastaa lopputulosta, vaan pitää kyttäillä netistä samplen rippeitä joiden perusteella sitten käy uhkapeliä, että tuleeko sieltä nyt edes yhtä uutta hyvää biisiä vai onko kaikki vaan vanhalla legendalla ratsastavaa paskaa. Uusin sample kuulematta vielä, saa nähdä panostanko...

Noh, crusti on parempaa.
Np. Guided Cradle - Tears of Extinction
Tame wolves are nothing but dogs.
sandiego
23.09.2007 13:10:12
Noita paria biisiä mp3:na kuunnellessa peräkkäin tulee kyllä fiilis, että voiko nuo biisit olla samalla levyllä. Johtuu varmaan siitäkin että tuo Children on Altusin kynästä aika pitkälle lähtöisin. Mut sanotaanko näin, että jos Riot Act oli tasapaksu ja tylsä, niin Children operoi paljon laajemalla skaalalla tunnelmaltaan, ja se on mun mielestä vaan hyvä juttu. Toivottavasti levyllä on noita vaihteluvuuksia enemmänkin. Ite en juuri sen takia dissannut tota Riot Actia pahemmin, koska levyt on ehdottomasti kokonaisuuksia ja yhden biisin perusteella ei voi sanoa mitään, mitenkä sekin biisi nivoutuu kokonaisuuteen. Varmaan näyttäytyy eri valossa kuhan saa koko platan kouraan.

Mut Riotin ja Childrenin tärkein ero on se, että Riot kuulostaa melkeenpä demomaiselle kokeilu viritelmälle Childrenin harkittuun "mahtipontisuuteen" verrattuna.
sandiego
15.10.2007 18:12:30 (muokattu 15.10.2007 18:13:30)
http://www.myspace.com/exodus

Nyt on uudelta levyltä näytteitä kuunneltavissa tuolla!
Invader
15.10.2007 18:27:00
Funeral Hymn potkii kasseille aika kympillä. Kunnon jyystöä ainakin se mitä tuossa clipissä kerkiää kuulemaan.

Eipä olisi muuten näkemättä uskonut että tuon Call To Armsin intron soittaa Exodus. :D
Tai sitten ei..
sandiego
15.10.2007 18:29:13
Funeral Hymn potkii kasseille aika kympillä. Kunnon jyystöä ainakin se mitä tuossa clipissä kerkiää kuulemaan.

Eipä olisi muuten näkemättä uskonut että tuon Call To Armsin intron soittaa Exodus. :D

On ne biisit kokonaan siellä kuultavissa. Call To Armsin loppu on melkosen Iron Maidenia.
Invader
15.10.2007 18:32:56
On ne biisit kokonaan siellä kuultavissa. Call To Armsin loppu on melkosen Iron Maidenia.

Aijaa? Mulla katkes silleen sopivasti intron loputtua. Otetaas uusiks.
Tai sitten ei..
Meadow
15.10.2007 18:48:12
Kuulostaa kyllä sairaan kovalta tämä uusi albumi. Heti ennakkotilaukseen!
J.Newkid
16.10.2007 12:29:26

Nyt ne pani sitte koko lätyn myspaceen, vitti, loppuis äkkiä duunipäivä, ni pääsis kotiin luukuttaa
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Helvetinpartaterä
16.10.2007 15:47:08

On meinaan aika karvat nostattavaa tavaraa pojat suoltaneet ulos. Aivan helvetin hyvää, ei voi muuta sanoa!
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
DethBanger
17.10.2007 10:19:40
On meinaan aika karvat nostattavaa tavaraa pojat suoltaneet ulos. Aivan helvetin hyvää, ei voi muuta sanoa!

Samat sanat. Oon kuunnellu pelkästään BBB, mut tää uus materiaali vakuutti kyllä.

Pleasures of the fleshin aikoinaan tilasin ja kuuntelin n. 2 kertaa ja annoin pois.. Toxic Waltzin takia tilasin levyn, olettaen että levyllä on muitakin biisejä jotka kolahtaa, mutta eipä mun kohdalla kolahtanu. Kiinnosti varmaan kaikkia !
1971
sandiego
17.10.2007 13:07:07
Pleasures of the fleshin aikoinaan tilasin ja kuuntelin n. 2 kertaa ja annoin pois.. Toxic Waltzin takia tilasin levyn, olettaen että levyllä on muitakin biisejä jotka kolahtaa, mutta eipä mun kohdalla kolahtanu. Kiinnosti varmaan kaikkia !

Oot ostanu väärän levyn. Fabulous Disasterilta löytyy Toxic Waltz.
mongoloidi
18.10.2007 23:27:56
Voi jehna, tää uus levyhän on ihan paska. Intro tosin lupaa jo ihan hyvää mut koko homma menee alamäkeä aina riot actin ekasta riffistä eteenpäin.
Ben_D
19.10.2007 10:11:26 (muokattu 19.10.2007 10:14:16)

Voi jehna, tää uus levyhän on ihan paska. Intro tosin lupaa jo ihan hyvää mut koko homma menee alamäkeä aina riot actin ekasta riffistä eteenpäin.

Joo..en sanoisi, että ihan paska, mutta mua haukotuttaa...mihin ovat jääneet ne killeririffit, joita oli Shovel täynnä? Loppua kohden vähän paranee...jos tää ei olisi Exodus niin moni ei korvaansa lotkauttaisi...kyllä tässä on hetkensä, mutta bändin tason huomioon ottaen ei mikään nappisuoritus...vaikka olen Exodus fani. Nyt mun idolit vähän petti mut.

Esim. suomen Turusta oleva Axegressor on tehnyt kovemman MCD:n kun tämä.
http://www.myspace.com/evincemetal
Sahtimies666
19.10.2007 10:19:46 (muokattu 19.10.2007 10:20:30)
Joo..en sanoisi, että ihan paska, mutta mua haukotuttaa...mihin ovat jääneet ne killeririffit, joita oli Shovel täynnä? Loppua kohden vähän paranee...jos tää ei olisi Exodus niin moni ei korvaansa lotkauttaisi...kyllä tässä on hetkensä, mutta bändin tason huomioon ottaen ei mikään nappisuoritus...vaikka olen Exodus fani. Nyt mun idolit vähän petti mut.

Mitä noita klippejä ja biisejä kuunnellu ni ei kyllä ykskään biisi lähe silleen käyntiin ku kuuluis. Kauppaan jää siis todellakin tämä levy. Olin aistivinani tuosta kirjoituksesesta sellaisen pointin mistä mä oon kyllä samaa mieltä, minkä takia kuuntelisin Exoduksen uutta levyä vaan sen takia että se on Exodus kun, parempia levyjä löytyy "pienempien" bändien tekeminä läjäpäin?
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
mongoloidi
19.10.2007 12:55:18

Itelleni ei välttämättä enää edes Shovel napannut niin kovin. Siinä levyllä on toki omat hyvät hetkensä, mutta suurin ongelma on varmaan se riffien liiallinen kierrätys ja liian pitkät biisit. Reilut 8 minuuttia alkaa olla vähän liikaa Exodus-biisille.

Omaan korvaan Axegressorikin kuulosti aika hohhoijaa-kamalta, joten tää kommentti kertoo paljon uudesta Exoduksesta.
DethBanger
21.10.2007 16:42:04
Fabulous Disasterilta löytyy Toxic Waltz.

Näin. muisti ei pelannu.
1971
Seppo_Howitzer
21.10.2007 18:15:39
Eipä oikein vakuuta tuo uus Exodus. Pitkissä kappaleissa ei ole mitään vikaa jos niihin saa riittävästi sisältöä. Nyt olisi kannattanut tehdä lyhyempia kappaleita niin lopputulos olisi aivan toinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)