aivokuolio 20.07.2005 20:46:08 | |
---|
Vähemmän heilumista, parempaa soittoa. Jokainen joka on nähnyt näitä SOADin livevideoita vuosien takaa, tietää kyllä kuinka huonolta bändi heikoimmillaan kuulostaa. Varsinkin Malakianin suoritus oli tuon tason bändille aikamoinen pohjanoteeraus. Uudemmissa pätkissä heiluminen on selvästi vähentynyt, ja hyvä niin. Biisit kuulostavat huomattavasti paremmilta ja TIUKEMMILTA. Ja kyllä, minuakin ne ilveilyt rasittavat aika suuresti. Turhaa vouhotusta ja tekovammailua. mustan huoneen testi. |
aikavaikea 20.07.2005 20:55:52 | |
---|
Ja kyllä, minuakin ne ilveilyt rasittavat aika suuresti. Turhaa vouhotusta ja tekovammailua. Heh, mä taas pidän niistä. Vaan olenkin ollut pienen ikäni tekovammailun ja vouhotuksen suuri ystävä. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
kouranka 20.07.2005 21:30:24 | |
---|
Tää keikka Australiasta, Tammikuussa oli kyllä paljon parempi meiningeiltään ja soitoltaan. Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
Krypto Niitti 20.07.2005 21:41:00 (muokattu 20.07.2005 21:49:12) | |
---|
Heh, mä taas pidän niistä. Vaan olenkin ollut pienen ikäni tekovammailun ja vouhotuksen suuri ystävä. Samoin. Eikä kyllä koskaan ole häirinnyt se että poijjaat ottavat (tai ainakin vielä vuosituhannen alussa) keikat rennosti ja soittavat välillä vähän päin helvettiä. :) Päinvastoin. Hiton kova meininki on silti. Vielä kun pääsisi joskus ihan paikanpäällä todistamaan liveä niin ai ai... |
Naama-amis 20.07.2005 21:50:06 | |
---|
Reissussa tuli tuota kuunneltua, kun kerran kaverin levyjä autossa kuunneltiin.. Helvetin messuavan kuuloista musaa, kai niillä joku sanoma sitten on? Tai siltä ainakin helvetin loistavasti kuulostaa. No enivei, ei ole ainakaan vielä ollut mun makuun. Liian sätkymantamaista. Biiseistä puuttuu sentyyppinen tarttuvuus ja jatkuvuuskin, joka muhun vetoaa. |
maelstrom 20.07.2005 23:15:47 | |
---|
Malakianilla vaan on omaperänen tyyli eläytyä. Ja onko sillä kuitenkaan kauheasti väliä miltä sielä lavalla näyttää, kunhan vetää hyvin ja kovaa ;) Ilman muuta sillä on oma tyyli, mikä on hieno asia. Se tyyli ei vain välttämättä pure. Ja kyllä se on aika tärkeää, että miltä lavalla näyttää. Sen takiahan siellä lavalla ollaan, että näytään. Kyllähän nykytekniikan avulla voitaisiin soittaa vaikka takahuoneessakin, jos näkyminen on yhdentekevää. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Toveri 21.07.2005 00:14:18 | |
---|
Tuli muuten kaverin kanssa puheeksi Ruisrockissa, että mitkä kolme yhtyettä haluaisi nähdä livenä. Mainitsin SOAD:in tässä joukossa. Kaveri toteaa pokkana: "Mähän kävin niiden keikalla Jenkeissä." Mulkku. Romantikkoitkijät #2 |
Rattata 21.07.2005 00:38:34 | |
---|
Ja kyllä, minuakin ne ilveilyt rasittavat aika suuresti. Turhaa vouhotusta ja tekovammailua. Soo soo, sitä PITÄÄ olla. Minä pidän, ja toivottavasti SOAD ei ikinä täysin sitä kadota. THV-klubi #8 |
FatSam 21.07.2005 06:11:43 | |
---|
Jokainen joka on nähnyt näitä SOADin livevideoita vuosien takaa, tietää kyllä kuinka huonolta bändi heikoimmillaan kuulostaa. Varsinkin Malakianin suoritus oli tuon tason bändille aikamoinen pohjanoteeraus. Joo. Malakian on yksi tämän hetken parhaista biisintekijöistä, mutta kitaristina hämmentävän keskinkertainen. Taino, eihän sitä levyllä kuule, mutta livenä kyllä mennään joskus sieltä, missä aita on matalin. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Krypto Niitti 21.07.2005 13:21:41 (muokattu 21.07.2005 13:22:31) | |
---|
Joo. Malakian on yksi tämän hetken parhaista biisintekijöistä, mutta kitaristina hämmentävän keskinkertainen. Taino, eihän sitä levyllä kuule, mutta livenä kyllä mennään joskus sieltä, missä aita on matalin. Tuli muuten mieleen taas, että ehkäpä malakian ottaa jotain "rauhoittavaa" ennen keikkaa. Kun esimerkiksi tätä kuvaa katsoo niin ei ihmettelisi: todisteA1= http://jnr_killer.sitemynet.com/myn … imlerim/stoned_daron_malakian21.jpg ;) Ja muutenkin kun sen "making of toxicity" pätkän näin, niin malakian soitti kyllä ihan puhtaasti kaikki osuutensa. Yllättäen Shavo:lla kesti kauiten purkittaa basso-osuutensa. Kun taas livenä mies soittaa mielestäni pirun hyvin. En sitten tiedä. Spekulointia. |
KanZuu 21.07.2005 14:15:51 | |
---|
Minua taas ei haittaa pätkääkään jos tulee virheitä livenä, jos meininki on kohdallaan! Minusta se on ihan inhimillistä nykyään jopa, että joltain tulee virheitä livenä (salaliittoteoria: Lähes kaikki soittaa nykyään playbackina!). Mutta meininkihän se on tärkeintä ja kyllä yleisö vaan näyttää niin kovaa olevan mukana niissä vanhoissa, vaikka niissä tuleekin "huonoa" soittoa kitaristilta. Oliko tuo keikka muuten se Big Day Out tai vastaaava mikä tuli tv:stä? |
Sergei Fallinen 21.07.2005 15:18:52 | |
---|
Oliko tuo keikka muuten se Big Day Out tai vastaaava mikä tuli tv:stä? Ei tainnut olla. |
Janne F 21.07.2005 16:53:40 | |
---|
Tuli muuten mieleen taas, että ehkäpä malakian ottaa jotain "rauhoittavaa" ennen keikkaa. Sen perusteella, mitä ite oon todistanut, veikkaisin että ennen, jälkeen ja aikana. Mutta eiköhän Shavo oo kaikkein kovin niissä hommissa... Similän Ville oli muuten kirjottanut SOAD:sta ihan osuvan jutun viime viikon (?) Nyt-liitteeseen. Kun aina puhutaan, että SOAD:n musiikissa muka kuuluu armenialainen kansanmusiikki (juu, olen itsekin sortunut noin sanomaan), niin kuinka moni oikeasti tietää, miltä armenialainen kansanmusiikki kuulostaa. |
Kirjoitus virhe 21.07.2005 17:33:22 | |
---|
Huomenna subilta puolisen tuntia keikkaa klo 00:30. Yhdysvaltalainen metallibändi System of A Down esiintyi Lontoon Astoria-klubilla viime huhtikuussa. Mukana mm. kappaleet B.Y.O.B., Science, Psycho, Chop Suey! ja Aerials. KAUTTA SUPER MARION TULIKUKAN |
Rattata 21.07.2005 17:39:16 | |
---|
Huomenna subilta puolisen tuntia keikkaa klo 00:30. Jeah! Kiitos SubTV tästä uusinnasta! Missasin ensimmäisen nimittäin. THV-klubi #8 |
FatSam 21.07.2005 19:20:19 | |
---|
Minua taas ei haittaa pätkääkään jos tulee virheitä livenä, jos meininki on kohdallaan! Siis ei minuakaan virheet haittaa, mutta sellainen puolivillainen, vähän sinnepäin vedetty kitarointi (ja muu soitto) jonkin verran haittaa. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
JuniperThree 21.07.2005 21:11:30 | |
---|
Siis ei minuakaan virheet haittaa, mutta sellainen puolivillainen, vähän sinnepäin vedetty kitarointi (ja muu soitto) jonkin verran haittaa. Niinpäs... Tulee näin äkkiseltään mieleen Rock am ringin 03 -keikka, jossa Malakianilla on todellisia vaikeuksia koko keikan ajan... Ekan biisin aikana mies hyppää yleisöön ja bändi jää ilman kitaraa puolessavälissä biisiä. Sen ketutuksen määrän voi nähdä bändikavereiden kasvoilta... |
Vasenniplaaja 21.07.2005 23:47:47 | |
---|
Similän Ville oli muuten kirjottanut SOAD:sta ihan osuvan jutun viime viikon (?) Nyt-liitteeseen. Kun aina puhutaan, että SOAD:n musiikissa muka kuuluu armenialainen kansanmusiikki (juu, olen itsekin sortunut noin sanomaan), niin kuinka moni oikeasti tietää, miltä armenialainen kansanmusiikki kuulostaa. Aiiiivan totta. Minä kuulen enemmänkin arabialaista musiikkia, paljonkin. Toisaalta tuollekaan etnologille, joka siinä haastattelussa oli, ei varmaan soitettu Toxicityn Arto-piiloraitaa. (Aito armenialainen virsi siis.) Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
PoLFus 22.07.2005 19:45:33 | |
---|
Aiiiivan totta. Minä kuulen enemmänkin arabialaista musiikkia, paljonkin. Toisaalta tuollekaan etnologille, joka siinä haastattelussa oli, ei varmaan soitettu Toxicityn Arto-piiloraitaa. (Aito armenialainen virsi siis.) Missä tuo piiloraita on !?!? "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
dictatorsh*t 22.07.2005 19:47:40 | |
---|
Missä tuo piiloraita on !?!? Varmaankin se joka tulee Aerialsin jälkeen. |