Daemon 04.02.2007 16:26:24 (muokattu 04.02.2007 16:28:58) | |
---|
Sori, Daemon on ollut kännäämässä. Vastaus hyväksytty, jatkakaa. "Den Skaldte" on muuten oikea kirjoitusasu. Kaikki päätyy tritonukseen. |
LexaR 04.02.2007 19:11:18 | |
---|
Ilmaislinjalla edelleen: Ja minä syleilin menetystä Kaikki rakas on murskaantuneena kuitenkin Omistautuisin kenelle tahansa Hyväksyisin mitä tahansa virheitä Olen liian heikko vastustamaan Jännitys täristen kauhusta Löytäen hylkiön silmistäni Painellen nuken hermoja Loputonta myrkkyä suonissani Puhdas aikomus nyt turmeltuneena kuolemalla "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Heartwood 04.02.2007 19:36:21 (muokattu 04.02.2007 19:36:42) | |
---|
Ilmaislinjalla edelleen: Ja minä syleilin menetystä Kaikki rakas on murskaantuneena kuitenkin Omistautuisin kenelle tahansa Hyväksyisin mitä tahansa virheitä Olen liian heikko vastustamaan Jännitys täristen kauhusta Löytäen hylkiön silmistäni Painellen nuken hermoja Loputonta myrkkyä suonissani Puhdas aikomus nyt turmeltuneena kuolemalla Opethiahan se, Kadotuksen Haamu lienee piisi. E: Tai siis Hurttain Ulvonta. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
LexaR 04.02.2007 20:31:37 | |
---|
Opethiahan se, Kadotuksen Haamu lienee piisi. E: Tai siis Hurttain Ulvonta. Aivan oikein. Seuraavaa kehiin män. "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Heartwood 05.02.2007 19:09:40 | |
---|
Pimeys on erilaista jokaisena yönä Jokaisena yönä toivon palaavani aikaan jolloin ratsastin läpi muinaisten metsien Kylmyys on erilaista jokaisena talvena Jokaisena talvena tunnen itseni niin vanhaksi Niin kovin vanhaksi kuin yö Niin kovin vanhaksi kuin kammottava kylmyys "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Tohtori Tonus 05.02.2007 19:12:58 | |
---|
Pimeys on erilaista jokaisena yönä Jokaisena yönä toivon palaavani aikaan jolloin ratsastin läpi muinaisten metsien Kylmyys on erilaista jokaisena talvena Jokaisena talvena tunnen itseni niin vanhaksi Niin kovin vanhaksi kuin yö Niin kovin vanhaksi kuin kammottava kylmyys Hei jee, Purtsumia! Beholding the Daughters of the Firmament -niminen kipale. What are you waiting for? A one-liner? |
Heartwood 05.02.2007 19:42:37 | |
---|
Hei jee, Purtsumia! Beholding the Daughters of the Firmament -niminen kipale. No mutta näinhän se. Lataa ja varmista. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Tohtori Tonus 05.02.2007 20:04:34 | |
---|
"Kuulkaa minua, oi syöpäläiset! Kuinka saatoitte vajota noin alas? Takaisinmaksu kieltäytymällä Rajoituksesta tulee synti Ihmiskunta, niin puhdas! Kastroikaa impotentti jumalanne Oksentakaa esiin rienaus ja ikuisesti tulette voittamaan!" Plääh, kapulakieltä... Yllättävän hankalaa tämmöinen, kun yrittää kääntää mahdollisimman alkuperäisasulle uskollisesti. Liian vapaasta käännöksestä voisi olla vaikeaa saada selvää. "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
lord of this world 05.02.2007 20:24:13 | |
---|
Sori, Daemon on ollut kännäämässä. Vastaus hyväksytty, jatkakaa. "Den Skaldte" on muuten oikea kirjoitusasu. Ei jaksais alkaa puritanisoimaan mutta: Vähän sääntöjä: - lyriikka joko suomesta englanniksi tai englannista suomeksi =)(lukee siis ketjun aloittaneessa viestissä) Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
Heartwood 05.02.2007 20:35:27 | |
---|
Ei jaksais alkaa puritanisoimaan mutta: Vähän sääntöjä: - lyriikka joko suomesta englanniksi tai englannista suomeksi =)(lukee siis ketjun aloittaneessa viestissä) Sanat ovat englanniksi kyseisessä kappaleessa, vaikka nimi norjaa sattuukin olemaan. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Daemon 05.02.2007 22:32:01 | |
---|
"Kuulkaa minua, oi syöpäläiset! Kuinka saatoitte vajota noin alas? Takaisinmaksu kieltäytymällä Rajoituksesta tulee synti Ihmiskunta, niin puhdas! Kastroikaa impotentti jumalanne Oksentakaa esiin rienaus ja ikuisesti tulette voittamaan!" Behemoth - Demigod Kuten sanottu Ved Buens Enden e.m. kappale on englanninkielinen. Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tohtori Tonus 05.02.2007 22:59:18 | |
---|
Behemoth - Demigod Sehän se on. "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Daemon 06.02.2007 11:34:11 | |
---|
Huurteen nielemänä Purjehdin unelmiamme Synkät sisäiset maisemat heräävät eloon Olen susi synkimmässä näkymässä Aaveet raivaavat tehtävääni Olen Lucifer, tuon teille valon ja ylpeyden Kolme askelta valkoiselle Matka mustalle Ei lippuja kymmenelle linjalle Mutta ammun teidät täyteen merkkejä Toisissa ulottuvuuksissa Ilmestykseni kasvattivat mustat siivet Ette tietäisi vaikka olisin hän Lohikäärme nousee edessäni Harjoitan haureutta pedolla Riivaa minut palaessani Maalattuihin valtakuntiisi Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tohtori Tonus 06.02.2007 16:08:16 | |
---|
Huurteen nielemänä Purjehdin unelmiamme Synkät sisäiset maisemat heräävät eloon Olen susi synkimmässä näkymässä Aaveet raivaavat tehtävääni Olen Lucifer, tuon teille valon ja ylpeyden Kolme askelta valkoiselle Matka mustalle Ei lippuja kymmenelle linjalle Mutta ammun teidät täyteen merkkejä Toisissa ulottuvuuksissa Ilmestykseni kasvattivat mustat siivet Ette tietäisi vaikka olisin hän Lohikäärme nousee edessäni Harjoitan haureutta pedolla Riivaa minut palaessani Maalattuihin valtakuntiisi Darkthrone, Holy Darkthrone... Crossing the Triangle of Flames "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Daemon 06.02.2007 18:00:42 | |
---|
Kyllä, Julmaa on meininki. Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tohtori Tonus 06.02.2007 18:27:37 | |
---|
Julmaa pitää ollakkin... Kuten seuraavassakin "Lohikäärmeen sydän huutaa, odottaa kirjoittaakseen viimeisen, mustan sivun Verinen sivu oli heidän kirjoittamansa... kuolleet makaavat nyt hiekalla Hiljaiselta mäeltä huudamme ääneen nimeäsi Lohikäärmeen liekin mahtava voima Vuorilta ylpeinä ja vahvoina Kutsumme lohikäärmeruhtinastamme" :p "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Bonesaw 06.02.2007 18:44:55 (muokattu 06.02.2007 18:45:18) | |
---|
Julmaa pitää ollakkin... Kuten seuraavassakin "Lohikäärmeen sydän huutaa, odottaa kirjoittaakseen viimeisen, mustan sivun Verinen sivu oli heidän kirjoittamansa... kuolleet makaavat nyt hiekalla Hiljaiselta mäeltä huudamme ääneen nimeäsi Lohikäärmeen liekin mahtava voima Vuorilta ylpeinä ja vahvoina Kutsumme lohikäärmeruhtinastamme" :p Rhapsody - The Power Of The Dragonflame Joo'o |
Tohtori Tonus 06.02.2007 18:50:07 | |
---|
Rhapsody - The Power Of The Dragonflame Jesh. Virhe! jne "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Bonesaw 06.02.2007 18:54:38 | |
---|
"Lapset itkee ja ihmisiä kuolee ei pelastusta tästä verilöylystä ruumiit palaa ja nyt he oppivat sodassa kivulias kuolema on verinen maksu" Joo'o |
Daemon 06.02.2007 20:51:12 | |
---|
Rässiä Exodus - And Then There Were None Kaikki päätyy tritonukseen. |