Aihe: Trivium
1 2 3 4 530 31 32 33 3440 41 42 43 44
Brother Tohveli
07.05.2007 14:59:27
Missäs kaikki huomenna keikalle lähtevät ovat?? Kertokaapahan toiveitanne, odotuksia jne... Näytetäänhän sitten bänd(e)ille, että Suomessa on paljon innokaita metallifaneja, ettei tarvitse taas odotella bändien saapumista tänne pohjoiseen kamalan pitkää aikaa.
tiger_s
07.05.2007 15:11:18
Huomenna lähtee joensuusta aamulla klo 9 juna helsinkiin!
Rockshopista pitää käydä trivium paita ja kavereille iso pino paitoja...
Onneks kaverin tuttu kuskaa meitä ympäri kaupunkia niin ei tarvii maalikon siellä seikkailla.

Kovat on odotukset keikasta, onhan trivium noussut viimeisen vuoden aikana ihan ykkös bändiksi minun kirjoissa (okei metallicat ja panterat on kuitenkin vielä edellä)
Muistakaa pojjaat, että karjutaan mukana minkä lähtee, tehdään tästä meidän osalta kiertueen paras keikka ,,/

np: Trivium - Requiem
Deathrace King
07.05.2007 19:17:23

Rockshopista pitää käydä trivium paita

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksiköhän et osta keikalta kiertuepaitaa..? Menee bändille suoraan tuotot ilman välikäsiä ja ne ovat sitä paitsi usein hienompiakin.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net
tiger_s
07.05.2007 19:22:42
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksiköhän et osta keikalta kiertuepaitaa..? Menee bändille suoraan tuotot ilman välikäsiä ja ne ovat sitä paitsi usein hienompiakin.

Koska ostan kavereille parilla sadalla rahalla huppareita ym niin ostan itte samalla sieltä pari paita, mukaan lukien trivium paidan.
Siellä on jopa 5€ halvempaa :D
tiger_s
08.05.2007 07:18:43
Jeah!! Tänään sitten trivium!!!!
Juna lähtee vajaan parin tunnin päästä helsinkiin!

TRIVIUUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ballbreaker
09.05.2007 01:10:35
Kovan keikan pojat heittivät äsken, Annihilatorin vedon jälkeen olivat odotukset korkealla ja kyllähän Trivium ne täytti, vaikka ei aivan Annihilatorin tasolle yltänytkään, mikä ei kovin suurena yllätyksenä tullut. Kyllä pitää seuraavallekkin Triviumin keikalle mennä varmasti kun tänne tulevat, sen verran hieno esitys oli.
Karipiirto
09.05.2007 01:38:34

Olisipa ollut rahaa niin olisin ilolla liittynyt yleisöön mutta... Onneksi sain todistaa porukkaa marraskuussa tampereella. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
A_rocker
09.05.2007 08:39:34
Olipa kyllä tiukkaa settiä |,,| ekaa kertaa tarttu plekuki messiin :D
destroy, then rebuild start all over again
kid ego
09.05.2007 08:50:28
Huhhuh miten kova livebändi!

Mulla ei ollut Triviumia kohtaan juuri minkäänlaisia odotuksia, kun olen kuullut molemmat levyt kerran tai kaksi - töissä. Jätkät kyllä näyttivät miten niitä soittimia käsitellään ja mitä siellä lavalla kuuluu tehdä. Istumapaikoilta näki ja kuuli hyvin (olisi pitänyt Annihilatorkin istuen seurata). Mun oli kyllä pakko lähteä kesken setin kotiin nukkumaan univelkoja pois, varsinkin kun oli taas aikainen herätys. Rupesin jo pilkkimään keikalla pahasti.

Pitää kyllä noi levyt hommata kun rahatilanne sallii, ja aivan varmasti lähden katsomaan kun uudestaan joskus tulevat.
"Fysiikanlaithan ovat just semmosia niin kuin liikennessäännöt että jos ei viitti baarista tullessa odottaa vihreää niin voi kyllä kävellä linja-auton alle jos haluaa." -kokarek
Xizor
09.05.2007 09:34:57
Olipahan ihan mielenkiintoinen kokemus, melkoisen kovia soittamaan kyllä Triviumin jätkät....tosin soundit oli todella kamalat, joten se osaltaan kyllä hiukan pilasi tunnelman. Basso ja bassorumpu peittivät alleen kitarat ihan täysin.

Tietty sekään ei auttanut asiaa, että joka biisi soitettiin selkeästi kovemmalla temmolla kuin levyllä...esim. Rainin kompit meni ihan puuroksi. =)
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
JohnJ
09.05.2007 11:42:42
Olipahan ihan mielenkiintoinen kokemus, melkoisen kovia soittamaan kyllä Triviumin jätkät....tosin soundit oli todella kamalat, joten se osaltaan kyllä hiukan pilasi tunnelman. Basso ja bassorumpu peittivät alleen kitarat ihan täysin.

Tietty sekään ei auttanut asiaa, että joka biisi soitettiin selkeästi kovemmalla temmolla kuin levyllä...esim. Rainin kompit meni ihan puuroksi. =)

Tätä voin kompata. Olin melko lähellä lavaa ja sivussa, joten en tiedä millaiset soundit olis ollu siellä taaempana istumapaikoilla kohtisuoraan lavasta. Hieno keikka tosiaan, mutta soundit ja välillä myös tuo ylinopeus pikkasen laski pisteitä. Jos ois riehunu lavan edessä niin nuokaan asiat tuskin olis haitannu.

Annihilator oli myös kova, odotetusti.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Brother Tohveli
09.05.2007 11:55:05
HEL-VE-TIN HIENO KEIKKA!!! Eturivissä räyhättiin ja sinne meinasi kuolla. Annihilatorin jälkeen olin niin rauniona - kurkkua kuivasi, selkä oli tuhottu ja ääni pilalla. Mutta kyllä se Trivium sai lisää energiaa muhun pumpattua. Tosin soundit oli ainakin eturivissä ja keskellä kenttää aivan sysipaskat. Basso oli ihan puuroa ja kitarat jäivät basson ja rumpujen jyräämiksi. Laihon sooloista esimerkiksi ei kuulunut yhtikäs mitään. Vokaalit ja rummut olivat varsin selvät kuitenkin. Eturivissä myös yksi aika kookas jätkä alko hakkaamaan kaikkia lähellään olevia kun halusi lisää tilaa...

Kaikenkaikkiaan soundi-ongelmista huolimatta loistava keikka. Irtosi Sanctityn jätkiltä ja Dave Paddenilta nimmarit.
Rakoni
09.05.2007 17:45:04
Laihon sooloista esimerkiksi ei kuulunut yhtikäs mitään.

Alexi kävi vetämässä välijaujaut???!!!11
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Räkkipeli
09.05.2007 17:54:50
Nojoo...olihan tuo ihan hieno. Valoshow oli ainakin todella siisti, musa ei niin.

Annihilator oli kyllä kovempi ku Trivium, ei sille voi mitään.

Ihan jees keikka.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
tiger_s
09.05.2007 17:58:55
Kyllä rokkas ja kovasti.
Sanctity oli helvetin kova, annihilator oli loppujen lopuksia tylsähkö.
Osana asiaan kun en nähnyt Watersia kun vilaukselta, olin vielä liian kaukana lavasta. :(
Mutta ennen kun trivium aloitti olin jo 2 rivissä.
Kurkku vieläkin kipeä eilisestä ja niska kipeä vaikka en omista hiuksia.
Kiitos trivium loistavasta keikasta, uudelleen pitää mennä heti kun vaan tulevat takaisin!!!
Brother Tohveli
09.05.2007 19:18:11
Alexi kävi vetämässä välijaujaut???!!!11

Tuli sooloilemaan Triviumin Corey Beaulieun kanssa yhden biisin ajaksi.
tiger_s
09.05.2007 19:47:51
Tuli sooloilemaan Triviumin Corey Beaulieun kanssa yhden biisin ajaksi.

Soundit oli aika kehnot, sillä hädin tuskin kuulin Laihon soolosta mitään!
Brother Tohveli
09.05.2007 21:04:56 (muokattu 09.05.2007 21:08:54)
Soundit oli aika kehnot, sillä hädin tuskin kuulin Laihon soolosta mitään!

Täysin sama. Vasta Triviumin aikana kuulin soolot kunnolla. Muilta bändeiltä sai selvää kitaroiden kohdalla enimmäkseen harmonioista. Toivottavasti seuraavalla Suomen-visiitillään valitsevat keikkapaikaksi Nosturin, mutta tällä kertaa kaksi keikkaa (tai enemmän?). Muutenkin oli vähän huono systeemi se, että salin ovet eivät olleet auki heti kun pääsi sisään, koska voi käydä niin että toinen ovi avataan vähän aiemmin ja sitten kun toinen ovi avataan, onkin eturivi jo melkeinpä täynnä.
tiger_s
09.05.2007 21:15:28 (muokattu 09.05.2007 21:16:17)
Hei ihmiset nyt pistäkää parit videot youtubeen ketkä niitä nyt malttoi ottaa...

Onnistu Heafy muuten aika kiitettävästi kastelemaan miut lopussa sillä juomapullollaan! :P
Skebaholikko
19.05.2007 00:48:55 (muokattu 25.05.2007 15:53:29)

rabadababdbaaaa
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)