jigsore 07.09.2010 00:28:44 | |
---|
|
Nefegoth 07.09.2010 00:53:17 | |
---|
|
TTV 07.09.2010 10:03:15 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Torniojaws 07.09.2010 10:06:50 | |
---|
Nefegoth: Ja tuokin clean ääni millä shagrath laulaa taitaa olla oikeasto vortex, ainakin kuullostaa ihan. Pistä vähän pitch shiftiä niin kuulet vielä paremmin ;) |
JanneO 07.09.2010 10:28:28 | |
---|
Nefegoth: Huh huh edelliset oli paljon paremmin tehtyjä, selvästikin jotain kohtia muunneltu jälkeenpäin kun vortex ja mustis on erotettu. Ja tuokin clean ääni millä shagrath laulaa taitaa olla oikeasto vortex, ainakin kuullostaa ihan. Tuolla on ainakin bassossa Snowy Shaw tuossa videossa (kohdassa 2.16 huomaa selviten ehkä), sitä en tiedä kuka pianoa pimputtaa. Snowylla on olleet nuo karvasaappaat jo ammoisista memento mori-ajoista lähtien. Lisäksi eiköhän mustis ja vortex potkittu bändistä jo ennen noita studiosessioita, joten miten ne tuolla alkuperäisellä videolla olisi olleet ja jälkikäteen muutettu? Ehkä sitten snowyn takia on muuteltu tuota videota korkeintaan. Videona mun mielestä ihan toimiva ratkaisu kuitenkin, jopa enemmän "pelottava" kuin perinteiset pentagrammien ja tulitynnyreitten seassa melskaava joukko. |
Jorte Kariko 07.09.2010 11:14:40 | |
---|
Nefegoth: Huh huh edelliset oli paljon paremmin tehtyjä, selvästikin jotain kohtia muunneltu jälkeenpäin kun vortex ja mustis on erotettu. Ja tuokin clean ääni millä shagrath laulaa taitaa olla oikeasto vortex, ainakin kuullostaa ihan. Aika laimeaa salaliittoteorioiden hakua :D Musta jotenkin tuntuu, että ihmisten mielestä tää video olis ollut hyvä jos sen olis joku muu bändi tehnyt... IMO Mun mielestä rehellisesti tuo video oli ihan "kivaa" katsottavaa. Mä oon kans bongannut world misanthropy dvd ajoilta tuo Galderin suun aukomisen, se on aika huvittavaa... Räyh! |
Xingu 07.09.2010 12:22:44 | |
---|
"Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend
"Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori |
juici 07.09.2010 12:34:18 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Nefegoth 07.09.2010 13:48:17 (muokattu 07.09.2010 13:56:01) | |
---|
Rijkardo: Aika laimeaa salaliittoteorioiden hakua :D Musta jotenkin tuntuu, että ihmisten mielestä tää video olis ollut hyvä jos sen olis joku muu bändi tehnyt... IMO Mun mielestä rehellisesti tuo video oli ihan "kivaa" katsottavaa. Mä oon kans bongannut world misanthropy dvd ajoilta tuo Galderin suun aukomisen, se on aika huvittavaa... En hae mitään, siltä se vaan vaikuttaa. Ja video on aika huono, jos vaikka verrataan serpentine offeringin videoon. En tajua mitä nuo heiluu tuossa noin hitosti tuo muija varsinki. Vortex never sang for dimmu borgir. Vortex is actually mute, Dimmu Borgir always recorded with this chick and down-pitched her vocals. Thus the voice of Vortex was born. I know this because I read it on the internet. GO INTERNET! GO! Hahaha tietty tuokin voi olla... Nojoo ehkä sitä ei oo muutettu vortexin jälkeen, mutta eise silti niin kauheen hyvä ollut. http://www.youclubvideo.com/video/133984/dimmu-borgir-gateways tuolla muuten se poistettu video |
geeza 07.09.2010 13:55:22 | |
---|
Nonni Arcturus bäk thx. |
Kulkunen 07.09.2010 14:38:22 | |
---|
geeza: Nonni Arcturus bäk thx. Huhuja kai tuostakin on liikkunut jo pitkän aikaa, Vorteksi taisi silloin Dimmu-potkujen jälkeen kommentoida että keskustelevat mahdollisesta reunionista. The downward spiral never ends. |
Titan 07.09.2010 17:08:30 | |
---|
Uusi biisi. Uudet kujeet. Olen nyt tuon biisin kuunnellut noin 40 kertaa ja pikkuhiljaa olen hyväksynyt sen, että se biisi on ihan "O.K". Minun ongelmani tuo biisin kanssa on se, että ei Dimmun kuulu olla tällaista ... "keskinkertaista". Dimmun kuuluisi olla mahtavaa. Biisi on vain sen oloinen, että olisi otettu kappaleiden osia, ommeltu ne yhteen ja tehty niistä "Dimmunsteinin hirviö". En tiedä. Voihan levy olla hyvä, mutta tämä biisi on heikohko. Tosin, jos erotetaan puolet bändistä niin ei se voi olla vaikuttamatta siihen, miltä yhtye kuulostaa. "How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth |
juici 08.09.2010 00:01:41 | |
---|
Titan: Uusi biisi. Uudet kujeet. Olen nyt tuon biisin kuunnellut noin 40 kertaa ja pikkuhiljaa olen hyväksynyt sen, että se biisi on ihan "O.K". Minun ongelmani tuo biisin kanssa on se, että ei Dimmun kuulu olla tällaista ... "keskinkertaista". Dimmun kuuluisi olla mahtavaa. Biisi on vain sen oloinen, että olisi otettu kappaleiden osia, ommeltu ne yhteen ja tehty niistä "Dimmunsteinin hirviö". En tiedä. Voihan levy olla hyvä, mutta tämä biisi on heikohko. Tosin, jos erotetaan puolet bändistä niin ei se voi olla vaikuttamatta siihen, miltä yhtye kuulostaa. Itsehän olen eri mieltä. Biisi iski korvaan jo ekalla kuuntelu kerralla ja mielestäni paranee kerta kerralta. Tosin en ole kovin jäävi sanomaan, että onko jäsenistönmuutos vaikuttanut kovin radikaalista bändin musiikkiin koska viimeisin kuuntelemani Dimmu-levy on Puritanical... "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Nefegoth 08.09.2010 00:45:01 | |
---|
Biisi on kyllä hyvä ilman video, tuon naisen heiluminen ärsyttää videossa... |
DoctorAgdur 08.09.2010 17:36:44 | |
---|
Aloin tässä katsomaan että eikös toi tossa Gatewayssa heiluva bööna ole Animal Alphan laulaja Agnete Kjølsrud? Suck my dick.
-Ron Jeremy |
Morphia 08.09.2010 18:56:53 (muokattu 08.09.2010 19:00:17) | |
---|
DoctorAgdur: Aloin tässä katsomaan että eikös toi tossa Gatewayssa heiluva bööna ole Animal Alphan laulaja Agnete Kjølsrud? On. Tämä mainitaan myös esim. Metal Archivesin sivuilla. Taisipa olla joku muukin vierailija levyllä olla, en jaksa tarkistaa. Sen verran kommenttia tuosta Gatewaysista, että biisi ei missään nimessä ole huono, paitsi naislaulut olisin kuitenkin kuullut mielummin puhtaana mies äänenä. Kuulostaa juuri niin Dimmulta, kuin nykyään voi enää kiinostaa. Mutta ne Dimmujen parhaat hetket on jo ohi, ehkä ei heidän itsensä, mutta monien kuuntelijoiden kannalta kyllä. For All Tid ja Stormblåst ( alkuperäinen, uudelleenjulkaisun voi skipata samantien ) kannattaa kuunnella. ps. Muutenkin kannattaa muistuttaa ainakin uutta metallikansaa loistavan The Metal Archives - tietokannan olemassaolosta. Np. Beseech - Gimme, Gimme Gimme ( Abba Cover ) SINÄ JOKA OLET LAITTANUT KUVIASI INTERNETIIN NIMIMERKILLÄ MORPHIA, OLE HYVÄ JA VAIHDA NIMIMERKKISI SEKAANNUKSIEN VÄLTTÄMISEKSI! |
juici 09.09.2010 07:27:22 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Juntunen 09.09.2010 15:13:33 | |
---|
Voi harmin paikka kun ei yhtään iskenyt tää uus ralli. Oisin kovasti toivonut sitä edellisen levyn jälkeen. Noh, onneksi voi aina luukuttaa noita vanhempia lättyjä. |
UltimateGreedo 09.09.2010 18:06:59 | |
---|
Uusi biisi paranee vanhetessaan. |
Nuages 09.09.2010 23:06:33 (muokattu 09.09.2010 23:06:59) | |
---|
Pari kertaa kuuntelin. Ehkä vähän hätäinen johtopäätös, mutta sanoisin, että Dimmu ei ole koskaan kuulostanut näin keskinkertaiselta. Taidanpa kuunnella lohdutukseksi vähän Puritanicalia.. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |