saamaton123 14.05.2006 20:42:24 | |
---|
Rupeaa maistumaan jo ihan hyvälle tämä lätty...selvästi on kyllä townsendiä ja esim meshuggahia jonkun verran lisää, mutta onneksi se oma tunnistettava soundi on tallella. Livenä rokkasi tampereella ihan hyvin noi uudetkin biisit. Saddamize! |
Julmettu 14.05.2006 21:34:41 | |
---|
Ei varmaan livenä toimi tuollaiset :D Kallen manaukset tuli ainakin Lätäkössä nauhalta ja sillä välin Hyrde kiihotteli kansaa hullunkiilto silmissä... |
nahkalipsi 15.05.2006 11:13:27 | |
---|
Itsellä soi päässä kokoajan viisi laukausta päähän: peto on tapettava pahuus on tapettava peto lopetettava jottei se palaa Teidät on tapettava väki on tapettava elämä lopetettava jottei se palaa hehee, katoppas sieltä kansista miten se oikeasti menee :) Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Nuvola 15.05.2006 13:04:06 | |
---|
hehee, katoppas sieltä kansista miten se oikeasti menee :) joo, tiedän RokRok! |
Tuomas 15.05.2006 16:40:18 | |
---|
Ilman muutahan Kaksi reittiä yksi suunta -biisin alussa lauletaan että "Kusisinko pyjamiini?" Joka hetki diggaan enämpi levystä. Killeribiisejä ovat nimikappale, Viisi laukausta päähän, Vapaa maa, Likainen parketti, Ovi ja Kaksi reittiä yksi suunta. Ehkä nuo loputkin aukeavat täysin myöhemmin. Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 15.5.2006 // If you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid. -Eddie Izzard |
lapio 15.05.2006 16:53:10 | |
---|
En pidä yhtään siitä puheosasta siinä viisi laukausta päähän biisissä. Nahkarotsin kuuluu olla auki, paitsi pyöräillessä, ettei tuu batmania. |
Tuomas 15.05.2006 18:28:44 | |
---|
En pidä yhtään siitä puheosasta siinä viisi laukausta päähän biisissä. Minusta se on hyvä. Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 15.5.2006 // If you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid. -Eddie Izzard |
Nuvola 15.05.2006 18:48:23 | |
---|
Minusta se on hyvä. minusta siinä koitettiin hakea fiilistä jostain muun biisin puheosuudesta eikä onnistuttu, on aika ironinen ja kliseinen pätkä RokRok! |
Tuomas 15.05.2006 18:54:21 | |
---|
minusta siinä koitettiin hakea fiilistä jostain muun biisin puheosuudesta eikä onnistuttu, on aika ironinen ja kliseinen pätkä Minun mielestäni se taas on määrittävä pätkä. Vinkki ihmisille. Kas kun Hyrdehän käsittelee tälläkin levyllä maailmanpoliittisia asioita mutta kätkee ne verrattain hyvin sanojensa alle. Puheenpätkän tarkoituksena on selvittää pöllöimmillekin että kappaleessa lauletaan mystisestä "pedosta" (=terrorismi) joka pitää tappaa ampumalla päähän. "kenet on tapettava? kaikki on tapettava jottei se palaa" Ja tämähän tietysti viittaa siihen juttuun siitä kun briteissä ammuttiin terroristina syytön mies kun piti ampua päälaukauksia. Tuo puheenpätkä alleviivaa sitä juttua. Vaikka yleensä olenkin alleviivauksia vastaan, niin tässä tapauksessa se on ihan toimiva ratkaisu, että porukka hiffaa mikä homman nimi on. Sitä paitsi ensimmäinen puhepätkä toimii kivana suvantona sille soololle, mikä jälkeensä tulee. Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 15.5.2006 // If you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid. -Eddie Izzard |
Vilhelmus 15.05.2006 20:26:22 | |
---|
Öh, "kuunnelkaa minua, olen absoluuttinen totuus". Koita Juoppohurtta muistaa vähän fiilistellä analysoinnin lomassa! "Mulla on kaiken aikaa hyvä sattuminen meneillään."
- Seraphim |
sammakko54 15.05.2006 21:17:43 | |
---|
Missä kohdassa se Nygård laulaa siinä 5 laukausta päähän? |
Super-Jari 15.05.2006 21:24:29 | |
---|
Missä kohdassa se Nygård laulaa siinä 5 laukausta päähän? Kertosäkeessä olen kuulevinani ainakin taustalla. |
Tuomas 15.05.2006 22:31:59 | |
---|
Öh, "kuunnelkaa minua, olen absoluuttinen totuus". Koita Juoppohurtta muistaa vähän fiilistellä analysoinnin lomassa! En minä sanonut että se olisi absoluutinen totuus! Mä vain sanoin että ymmärrän miksi se puhe on siinä! Sen hyvyydestä/huonoudesta voidaan jutella muutenkin. Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 15.5.2006 // If you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid. -Eddie Izzard |
Lönnrot 15.05.2006 22:46:32 | |
---|
Eikse ollutkaan Dimebagin ampujasta? Hello Kettle, my name is Pot. |
Cathi777 15.05.2006 23:36:32 | |
---|
Eikse ollutkaan Dimebagin ampujasta? Ei se ollut, olen pahoillani. Only pop music can break my heart... |
mega 16.05.2006 08:18:02 (muokattu 16.05.2006 11:57:42) | |
---|
Missä kohdassa se Nygård laulaa siinä 5 laukausta päähän? Taitaa olla kakkoskertsissä, ekassa taitaa olla Saikkosen Tuomo Mokomasta ja kolmannessa Hynysen Jouni KT:sta. Aika alashan nuo on miksattu ja yllättävän samalta kaikkien kolmen äänet kuulostaa. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
nahkalipsi 16.05.2006 09:24:59 (muokattu 16.05.2006 09:28:36) | |
---|
kyllä se taitaa mennä noin kuten mega sanoo. Luulisin että Saikkonen murahtaa vielä tossa kolmannessa kertsissä sen "päähän" -huudon. Tai sitten ei. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
marke- 16.05.2006 12:13:01 (muokattu 16.05.2006 12:13:36) | |
---|
Taitaa muuten olla ainoita asioita mitkä tossa levyssä oikeasti hämää noi vierailevat solistit. Ei ne tunnu oikein tarkotuksenmukasilta, tulee vähän sellanen palapeli olo. Varsinkin hynysen suoritus on rasittavaa kuultavaa. Ite kans kyl tykkään siitä puheenpätkästä, mun mielestä se on aika rehellisen kuulonen tms. Klisee ku mikä, mutta silti. Mun mielestä 5 laukasta päähän on jopa heikoin biisi levyltä. Parasta ei osaa päättää, ehkä se on tällä hetkellä Kaksi reittiä, Yksi suunta. Seksi |
discominister 16.05.2006 12:36:32 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa, voisiko missään netissä kuunnella uuden levyn biisejä tai vaikka vain pieniä pätkiä. Olisi hyvä päästä vähän kuuntelemaan, minkälaista kamaa siinä on ennen kuin lähtee ostamaan. |
arppah8 16.05.2006 12:49:58 (muokattu 16.05.2006 12:50:15) | |
---|
Kävi tämän uuden Stam1nan kanssa vähän kuin kuullessani Meshuggahia ekaa kertaa Nummirockissa '95. Eli ensin tuli sellainen mitä v****a- reaktio ja tokan biisin aikana kolahti. Ekaa levyä en oikeastaan ollut kuullutkaan Pahan arkkitehti-biisiä lukuunottamatta, mutta pakkohan tämä oli ostaa, kun kaverit soittelevat Vantaata myöten, että "nyt kyllä käyt ostamassa uuden Stam1nan, on aivan prkleen kova lätty!" Yhtymäkohtia Devinin ja YUPn tuotantoon tosiaan löytyy melkoisesti, which is nice. Ainoa biisi, joka ei mulle toimi on Likainen parketti. Biisissä on kyllä killerikertsi, mutta ne puhesäkeistöt eivät toimi mun korvaan yhtään. Tuossa Viisi laukausta päähän-biisissä taas puheosuudet selventävät mukavasti biisin tekstiä. Hieno levy kaikkiaan, täytyy kyllä perehtyä vielä enemmän. Ei päästä kuulijaa helpolla ei, mikä on laatulevyn merkki. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |