![]() 12.04.2011 20:33:43 | |
---|---|
warlock: judas priest rocka rolla http://www.youtube.com/watch?v=PI0iX2q4pw8 Mitäs niin huvittavaa tossa on. Ihan perus 70-luvun hewyvideo mun mielestä. | |
![]() 13.04.2011 12:49:27 | |
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. | |
![]() 17.04.2011 15:06:06 | |
JIRPPI: Mitäs niin huvittavaa tossa on. Ihan perus 70-luvun hewyvideo mun mielestä. vertas varmaan vaan nykyseen Priestii | |
![]() 24.05.2011 00:17:18 | |
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. | |
![]() 25.05.2011 18:30:03 (muokattu 25.05.2011 18:30:56) | |
Oan: Vegan Black Metal Chef Episode 1 Pad Thai http://www.youtube.com/watch?v=CeZlih4DDNg Haha! Toi on kanssa hauskaa kun ollaan paholaisen poikia ja kuitenkin jotain itu hippejä. Edit: No, Ghaal taitaa olla ainut joka ei ole feikki. Ai nyvvai??! | |
![]() 25.05.2011 20:02:57 | |
Bobana: Haha! Toi on kanssa hauskaa kun ollaan paholaisen poikia ja kuitenkin jotain itu hippejä. Edit: No, Ghaal taitaa olla ainut joka ei ole feikki. Niin se taitaa olla ainoa. | |
![]() 25.05.2011 20:29:04 | |
Vasara: Niin se taitaa olla ainoa. Gaahl on ylimielinen paska. Eikös se sanonu, että sanoma on sen mielestä musiikkia tärkeempää? Ja että black metal -fanien pitää olla jotain tr00 warrioreita? Aika hirveetä paskaa sanon minä. Muutenki tuli sen dokumentin perusteella aika semmonen kusipää-kuva siitä. Kyl ne Venom ja Bathory ja muut sen ajan black metalit oli parempii. Silloin oli sentään musiikki tärkeempää. :) | |
![]() 25.05.2011 20:36:20 | |
JIRPPI: Gaahl on ylimielinen paska. Eikös se sanonu, että sanoma on sen mielestä musiikkia tärkeempää? Ja että black metal -fanien pitää olla jotain tr00 warrioreita? Aika hirveetä paskaa sanon minä. Muutenki tuli sen dokumentin perusteella aika semmonen kusipää-kuva siitä. Kyl ne Venom ja Bathory ja muut sen ajan black metalit oli parempii. Silloin oli sentään musiikki tärkeempää. :) En muista lukeneeni että Gaahl olisi sanonut millaisia muiden tulisi olla. Mitä taas sanomaan tulee niin kyllä, niinhän se juuri on. Hyvässä ja pahassa. Vemon on köppöstä haevya. | |
![]() 25.05.2011 21:11:21 | |
Vasara: En muista lukeneeni että Gaahl olisi sanonut millaisia muiden tulisi olla. Mitä taas sanomaan tulee niin kyllä, niinhän se juuri on. Hyvässä ja pahassa. Siinä dokumentissa Gaahl sano jotenkin niin. Black metalin niin kovin tosissaan ottaminen on kyllä aika kummallista. Tai itse asiassa minkä tahansa musiikin. No, norjalaiset ei tainnu silloon joskus oikeen tajuta, että niiden vaikuttajien true satanic evilness oli vaan showta. Ei ainakaan Gaahl eikä Varg. Vemon on köppöstä haevya. Mut Bathory ei, ja köppönen haevy on parempaa kuin mikään noista toisen aallon black metaleista. | |
![]() 25.05.2011 21:21:38 | |
JIRPPI: Siinä dokumentissa Gaahl sano jotenkin niin. Black metalin niin kovin tosissaan ottaminen on kyllä aika kummallista. Tai itse asiassa minkä tahansa musiikin. No, norjalaiset ei tainnu silloon joskus oikeen tajuta, että niiden vaikuttajien true satanic evilness oli vaan showta. Ei ainakaan Gaahl eikä Varg. Minä sain käsityksen että Gaahl ei neuvo eikä kerro mitä pitää olla vaan kertoo mitä se itse on. En muista kyllä oliko noin, mutta muistelen niin. Sopisi ainakin paremmin siihen maailmaan. Toinen aalto teki siitä oman juttunsa. Ensimmäinen aalto on hupsua rokkia. | |
![]() 25.05.2011 21:38:10 | |
Vasara: Minä sain käsityksen että Gaahl ei neuvo eikä kerro mitä pitää olla vaan kertoo mitä se itse on. En muista kyllä oliko noin, mutta muistelen niin. Sopisi ainakin paremmin siihen maailmaan. Kyllähän se niinkin sanoi, mutta sanoi myös vähän muuta. Aika ristiriitasta oli sen puhe. Joka tapauksessa mun mielestä musiikin ei pitäis olla noin vakavaa. Toinen aalto teki siitä oman juttunsa. Ensimmäinen aalto on hupsua rokkia. No miten vaan. :P Bathoryn Under the Sign of the Black Mark oli kyllä musta aika rangga levy. Womaaan oof daarrk diisaiöörs!! | |
![]() 26.05.2011 06:03:49 | |
JIRPPI: Kyllähän se niinkin sanoi, mutta sanoi myös vähän muuta. Aika ristiriitasta oli sen puhe. Joka tapauksessa mun mielestä musiikin ei pitäis olla noin vakavaa. Mua ei kiusaa jos se jollekkin on. Hyvä jos joku saa siitä vielä enemmän irti kuin minä. | |
![]() 30.05.2011 22:09:35 | |
JIRPPI: Kyllähän se niinkin sanoi, mutta sanoi myös vähän muuta. Aika ristiriitasta oli sen puhe. Joka tapauksessa mun mielestä musiikin ei pitäis olla noin vakavaa. No miten vaan. :P Bathoryn Under the Sign of the Black Mark oli kyllä musta aika rangga levy. Womaaan oof daarrk diisaiöörs!! Jos musiikki on enemmän kuin harrastus niin miksei se voisi olla vakavaa? Kai sitä nyt jotain vakavaakin pitää olla elämässä. Se True norwegian Black metal oli kyllä hyvä dokumentti. | |
![]() 30.05.2011 22:23:02 | |
SlipKnoT: Jos musiikki on enemmän kuin harrastus niin miksei se voisi olla vakavaa? Kai sitä nyt jotain vakavaakin pitää olla elämässä. Se True norwegian Black metal oli kyllä hyvä dokumentti. Mut pitääkö sen musiikin olla niin äärimmäisen vakavaa? Pitääkö olla tosissaan saatananpalvoja ja kirkonpolttaja ja true evil kvlt black satanic antichrist? Eihän todellakaan kaikki toisenkaan aallon black metal -bändit semmosia oo, esim. Immortal, joka selkeesti tekee koko hommaa vähäsen läpällä. Gaahl varmaan taas istuu synkkänä mökissään eristyksissä kaikesta, vihaa kristittyjä ja harrastaa anaaliyhdyntää uuden poikaystävänsä kanssa. Aika true evil :P | |
![]() 31.05.2011 05:58:56 | |
JIRPPI: Mut pitääkö sen musiikin olla niin äärimmäisen vakavaa? Pitääkö olla tosissaan saatananpalvoja ja kirkonpolttaja ja true evil kvlt black satanic antichrist? Eihän todellakaan kaikki toisenkaan aallon black metal -bändit semmosia oo, esim. Immortal, joka selkeesti tekee koko hommaa vähäsen läpällä. Gaahl varmaan taas istuu synkkänä mökissään eristyksissä kaikesta, vihaa kristittyjä ja harrastaa anaaliyhdyntää uuden poikaystävänsä kanssa. Aika true evil :P Saako se olla äärimmäisen vakavaa? Millä tavalla se on sinulta pois jos joku ottaa jonkun sinua vakavammin? | |
![]() 31.05.2011 12:55:53 | |
JIRPPI: Mut pitääkö sen musiikin olla niin äärimmäisen vakavaa? Pitääkö olla tosissaan saatananpalvoja ja kirkonpolttaja ja true evil kvlt black satanic antichrist? Eihän todellakaan kaikki toisenkaan aallon black metal -bändit semmosia oo, esim. Immortal, joka selkeesti tekee koko hommaa vähäsen läpällä. Gaahl varmaan taas istuu synkkänä mökissään eristyksissä kaikesta, vihaa kristittyjä ja harrastaa anaaliyhdyntää uuden poikaystävänsä kanssa. Aika true evil :P Keksit vetää homokortin esiin. Mielestäni on enemmän true tulla rehdisti ylpeänä kaapista kuten Mercury ja Halford kuin esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Ja kyllä, joskus pitää olla vakava. Saatananpalvonta ym. ilmiöt liittyvät vahvasti black metalliin ja niin se vain on (joskaan oikeita saatananpalvojia black metallin ympärillä on oikeasti todella vähän). Pitäisikö sun mielestä kaiken musiikin olla jotain kieli poskessa perseilyä? Ja black metalliin liittyy asioita mitä monet ei tule koskaan ymmärtämään ja siksi niille on helppo nauraa ja kaivella povitaskusta homokortteja ja "TrooEEVIL LOL" -kortteja Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/
http://www.frankieandgator.com/ | |
![]() 31.05.2011 14:12:59 | |
Ruoste: Keksit vetää homokortin esiin. Mielestäni on enemmän true tulla rehdisti ylpeänä kaapista kuten Mercury ja Halford kuin esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Ja kyllä, joskus pitää olla vakava. Saatananpalvonta ym. ilmiöt liittyvät vahvasti black metalliin ja niin se vain on (joskaan oikeita saatananpalvojia black metallin ympärillä on oikeasti todella vähän). Pitäisikö sun mielestä kaiken musiikin olla jotain kieli poskessa perseilyä? Ja black metalliin liittyy asioita mitä monet ei tule koskaan ymmärtämään ja siksi niille on helppo nauraa ja kaivella povitaskusta homokortteja ja "TrooEEVIL LOL" -kortteja Tiivistit juuri ajatukseni jota mietin kun kirjoitin omaa postaustani. Plussa tulee. Menee kyllä vähän off-topicin puolelle musavideoista mutta menköön? | |
![]() 31.05.2011 19:36:49 | |
Ruoste: Keksit vetää homokortin esiin. Mielestäni on enemmän true tulla rehdisti ylpeänä kaapista kuten Mercury ja Halford kuin esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Ja kyllä, joskus pitää olla vakava. Saatananpalvonta ym. ilmiöt liittyvät vahvasti black metalliin ja niin se vain on (joskaan oikeita saatananpalvojia black metallin ympärillä on oikeasti todella vähän). Pitäisikö sun mielestä kaiken musiikin olla jotain kieli poskessa perseilyä? Ja black metalliin liittyy asioita mitä monet ei tule koskaan ymmärtämään ja siksi niille on helppo nauraa ja kaivella povitaskusta homokortteja ja "TrooEEVIL LOL" -kortteja En tarkottanu homoutta pahana asiana. Ja onko siinä black metalissa muka mitään ymmärtämistä? Siis muualla kuin siinä musiikissa, jota minäkin muuten ainakin osittain ymmärrän. Ei mulla todellakaan oo mitään niitä vastaan ku vaan esittää saatananpalvojia ja true evil kvt, mut eihän niitä henkisesti vajaita oikeita saatananpalvojia tarviikaan ymmärtää... | |
![]() 31.05.2011 20:37:11 | |
JIRPPI: Ja onko siinä black metalissa muka mitään ymmärtämistä? Siis muualla kuin siinä musiikissa, jota minäkin muuten ainakin osittain ymmärrän. Ei mulla todellakaan oo mitään niitä vastaan ku vaan esittää saatananpalvojia ja true evil kvt, mut eihän niitä henkisesti vajaita oikeita saatananpalvojia tarviikaan ymmärtää... http://files.sharenator.com/arguing … net_Argument-s315x466-86843-580.jpg Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/
http://www.frankieandgator.com/ | |
![]() 31.05.2011 20:58:31 (muokattu 31.05.2011 20:58:57) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)