Kulkunen 21.08.2010 20:05:08 | |
---|
Ihminen?: Olis muuten aika kova jos Dmmu sais Joey Jordisonin rumpuihin. E luultavasti tuu tapahtuu, nytki ku Slipknot tauolla ni Murderdollsin ja Rob Zombien kans säätämässä. Heh, ei taitaisi ihan rahkeet riittää. The downward spiral never ends. |
Nefegoth 21.08.2010 20:16:39 | |
---|
Kulkunen: Heh, ei taitaisi ihan rahkeet riittää. Nojaa, kenellä? on Dimmu Borgir nyt parempikun slipknot tai rob zombie. Voi tosin olla että ne ovat suositumpia... ja niinhän ne taitavat ollakin. |
Kulkunen 21.08.2010 20:36:13 | |
---|
Nefegoth: Nojaa, kenellä? Jordisonilla Dimmuin biisejä soittamaan. Ei taida ihan tekniikka riittää Hellhammerin ja Barkerin juttuihin. The downward spiral never ends. |
Nefegoth 21.08.2010 20:40:53 | |
---|
Kulkunen: Jordisonilla Dimmuin biisejä soittamaan. Ei taida ihan tekniikka riittää Hellhammerin ja Barkerin juttuihin. Niin, sitähän minäkin. Slipknot ei kovin erikoiselta kuullosta minun mielestä en tajua niin suurta suosiota. |
Super-Jari 21.08.2010 21:00:07 | |
---|
Nefegoth: Slipknot ei kovin erikoiselta kuullosta minun mielestä en tajua niin suurta suosiota. Varsin loogista. |
Ihminen? 21.08.2010 22:20:27 | |
---|
Kulkunen: Jordisonilla Dimmuin biisejä soittamaan. Ei taida ihan tekniikka riittää Hellhammerin ja Barkerin juttuihin. Kyl Joeylla tekniikkaa riittää. Ja nopeutta kans. |
Kulkunen 22.08.2010 00:23:12 | |
---|
Ihminen?: Kyl Joeylla tekniikkaa riittää. Ja nopeutta kans. YouTuben kommenteista ja yleisöäänistyksistä huolimatta Jordison ei ole "maailman paras rumpali", eikä edes "paras metallirumpali". Slipknotin biisit menee nopeimmillaan 210-220 bpm ja Jordisonilla selvästi tekee tiukkaa selvitä niistäkään täysin puhtaasti. Dimmut menee helposti 250 tienoille ja se on yllättävän paljon kovempi tahti. Jordison on silti ihan hyvä rumpali ja paikallaan omassa bändissään. Joko saa katua että kirjoitti mitään alunperinkään aiheeseen? :D Tahtoo mennä vähän lapselliseksi tämä keskustelu väistämättäkin. Uusi kappale on aika yhdentekevä tässä vaiheessa, ei oikein tahdo saada otetta. Saa nähdä onko itse levy merkittävä harppaus johonkin suuntaan ja kuuluvatko miehistövaihdokset biisimateriaalin vahvuudessa. Tosin eipä bändiltä ole yhtään omaan makuun vahvaa kokonaisuutta tullut levyinä, lähinnä hyviä yksittäisiä biisejä. The downward spiral never ends. |
Nefegoth 24.08.2010 12:58:03 (muokattu 24.08.2010 13:01:52) | |
---|
|
JanneO 24.08.2010 14:16:47 (muokattu 24.08.2010 14:17:07) | |
---|
Nefegoth: http://www.youtube.com/watch?v=YCSYKxQ-yJE Gatewayssin loppu mutta vortex vokaaleissa :O, Videon tekiä sanoo madaltaneensa tahtia tms niin ääni muuttui täysin vortexin ääneksi niinkun kuulette. No just, nykyajan tekniikalla saadaan ladon ovikin kuulostamaan Britney Spearsilta (lainataksemme autotunen muinoista mainosta)... ja sama suomeksi, toimii myös Martti Syrjään. Ihme salaliittohässäköitä, mitä järkeä olisi noita vortexin lauluja muokkailla, miksei samalla vaivalla joku voisi laulaa ne melodiat uudelleen jne? Mutta mitä itse biisiin, minusta tuo kuulostaa helkkarin hyvältä ja ei voi kuin vesi kielellä odottaa koko levyä tulevaksi... ja n miljoonaa eri special versiota, mikä sisältää shagratin kiertue sukan peltirasiassa. Mitä taas Jordisoniin, eipähän se taitaisi nyky Dimmua soittaa, vaikkakin on mainettaan parempi rumpali kyllä. Onhan se tosin tuuraillut Satyriconissa ja käsittääkseni myös 1349:ssä Frostia. Ihan täältä kotosuomestakin löytyy varmasti useampi kuin 5 rumpalia ketä pystyisi tällä hetkellä soitella noita borgireita, joten ei se mitään mahdotonta ole. |
geeza 24.08.2010 15:46:31 | |
---|
JanneO: Mitä taas Jordisoniin, eipähän se taitaisi nyky Dimmua soittaa, vaikkakin on mainettaan parempi rumpali kyllä. Onhan se tosin tuuraillut Satyriconissa ja käsittääkseni myös 1349:ssä Frostia.. Frost on ihan paska, blastit vetää iha muna hiessä just ja just, eikä ees oo mikään nopee. Plus iha vitun tyhmän näköne. |
Ihminen? 24.08.2010 17:06:04 | |
---|
geeza: Frost on ihan paska, blastit vetää iha muna hiessä just ja just, eikä ees oo mikään nopee. Plus iha vitun tyhmän näköne. Ihmiset saa helposti just tän mielikuvan niistä kahesta perkkamiehestä mitä Slipknot käyttää. Joey on hyvä rumpali, ja saa näyttää tyhmältä sun mielestä, mut soittotaito on valitettavasti isompi asia ku ulkonäkö. |
Super-Jari 24.08.2010 17:31:44 | |
---|
geeza: Frost on ihan paska, blastit vetää iha muna hiessä just ja just, eikä ees oo mikään nopee. Plus iha vitun tyhmän näköne. :---------------------------------------------------------------------------------------------D |
Lammikkovalas 24.08.2010 20:53:14 | |
---|
I broke my G-string while fingering a minor |
Jorte Kariko 24.08.2010 20:55:08 | |
---|
Räyh! |
Jorte Kariko 24.08.2010 20:55:33 | |
---|
Räyh! |
Jorte Kariko 25.08.2010 17:00:04 | |
---|
Siis tää nyt saa jo ihan törkeet saippuaooppera/kauniit ja rohkeat ulottuuvuudet... siis mitä helvettiä? Nyt Snowy Shaw olisi mennyt takaisin Therioniin, päivä siitä kun mies julistettiin Borgiriin. http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=145074 En tiedä mihin uskoa, onko tää nyt sitten ihan vain media pelleilyä? bändin tietoista lisä julkisuuden hakua? en mä tiedä? huhut on kivoja... en mä khyl usko mitään ennen kö uskottavalta taholta jotain faktaa lyödään pöytään. en mä nyt kuitenkaan yllättyisi vaikka tämä olisikin joku tietoisesti suunniteltu veto, mutta en haluaisi siihen uskoa. Sitten on kyllä bändi menettänyt kasvonsa mun silmissä. Räyh! |
Jorte Kariko 25.08.2010 19:58:54 | |
---|
Kyllä tää nyt näyttää olevan oikeesti totta... :D ei jumalauta... eilen julkistettiin että äijä on bändissä ja nyt päivä myöhemmin niin Therionin nettisivuillakin jo toivotetaan tervetulleeksi takaisin... huh, huh!!! siis mä nyt en ihan heti usko, että tää olis joku mainos kikka. tälle on oikeesti oltava jokin hyvä syy, meinaan oikeesti tää on jo ihan niinkö out of order juttuja... tässä linkki Therionin sivuille, missä Shaw toivotetaan tervetulleeksi takaisin... ei helv... http://www.megatherion.com/Räyh! |
nypdjaz 25.08.2010 21:18:58 | |
---|
Ja ens viikolla on varmaan mustaparrat ja vortexit tulossa takasin. |
CanYouStayStill 25.08.2010 21:47:41 | |
---|
Ei helvetti, kyllä noi nyt taas vetää ihan omaa settiään. No ehkä ne vielä joskus osaa päättää mitä tekevät. |
Nefegoth 25.08.2010 22:38:44 | |
---|
Hahaha, olis hyvä vaan jos mustis ja vortex tulis takas mut tuskin. |